Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Djungelvrål skrev (12 timer siden):

Tipper hun er avhengig av selve narkosen i tillegg til at hun hater seg selv.  Men det er noe dypt foruroligende ved at leger lar henne gjennomgå unødvendige potensielt livsfarlige operasjoner hver 6 måned og tom. når hun har en baby.  Fatter ikke at de tillater det! 

Private klinikker er vel bare glad til av å tjene penger på usikre kvinner med kroppskomplekser. Gratulerer med kvinnedagen i dag, så langt har vi altså kommet…… og nei, det er ikke «normalt» å skulle se akkurat likedan ut som man gjorde før en graviditet. 🙄

• Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

feilsitering.

Endret av Doris Becker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (17 timer siden):

Tipper hun er avhengig av selve narkosen i tillegg til at hun hater seg selv.  Men det er noe dypt foruroligende ved at leger lar henne gjennomgå unødvendige potensielt livsfarlige operasjoner hver 6 måned og tom. når hun har en baby.  Fatter ikke at de tillater det! 

Lorieen skrev (14 timer siden):

Det tristeste her er at hun prioriterer å operere puppene når hun har en 10 mnd gammel baby hjemme. Hun kan jo ikke løfte ham på flere uker.

Tiden etter keisersnitt medfører samme problem. SE har i tillegg dratt babyen med til LA for ytterligere inngrep, som krevde noe nedetid, samt  påvirket ansiktsmimikk. Så dette. Hun må jo  nærmest konstant ha gått på sterke smertestillende og  i rekonvalesens, siden 18-års alder? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (8 timer siden):

Jeg har stor forståelse for at kvinner ønsker sine bryst tilbake etter stor vektnedgang, graviditet eller sykdom. Ingen skam rundt dette. Men jeg håper du tar jevnlig undersøkelser, ultralyd og/eller MR, for å sikre at det ikke er forkalkninger, kapsling grad 2 eller mer eller ruptur. Spesielt hvis du har under muskel, eller teksturerte implantat, dråpeformet og runde.  Det kan se ut til at implantat fra 2010-2014 er de som er forbundet mest med krefttypen BIA-ALCL, så sjekk hvilken type du har i kroppen. Er det eurosilikon eller allergan bør de byttes! Kvinner som har dette får ikke beskjed, selv om de er tilbakekalt fra markedet. Min kjepphest er at kvinner må få bedre innsikt i risikoen rundt brystimplantat. Det er ikke slik at de varer livet ut, de bør byttes jevnlig, og undersøkes ofte. 

Full kontroll.

Har ikke de og er helt oppdatert på alt! Jeg  er voksen og ansvarlig. 
Men det burde vært litt mer restriktiv praksis ang kosmetisk kirurgi blant veldig unge mennesker

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (1 time siden):

Tiden etter keisersnitt medfører samme problem. SE har i tillegg dratt babyen med til LA for ytterligere inngrep, som krevde noe nedetid, samt  påvirket ansiktsmimikk. Så dette. Hun må jo  nærmest konstant ha gått på sterke smertestillende og  i rekonvalesens, siden 18-års alder? 

Hva gjorde hun i L.A?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om hun har operert armene i tillegg..Screenshot_20250306_142806_Snapchat.jpg

Endret av Lillemy_87
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemy_87 skrev (11 minutter siden):

Ser ut som om hun har operert armene i tillegg..Screenshot_20250306_142806_Snapchat.jpg

Får håpe hu klarer å lukke igjen øynene når a legger seg neppå da🙄

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy_87 skrev (37 minutter siden):

Da hadde hun nok hatt kompresjonsplagg på armene og .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy_87 skrev (37 minutter siden):

Tok hun ikke mindre silikon med fett over? Mener hun sa hun skulle det, mulig de har hentet fett fra armene, siden det meste av kroppen allerede er fettsugd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (Akkurat nå):

Da hadde hun nok hatt kompresjonsplagg på armene og .

Det der ser ut som bandasjer etter fettsuging for overføring til brystene.

det brukes for å legges Over implantatene sånn at det ser mer «naturlig» ut 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.G.E skrev (1 time siden):

Hva gjorde hun i L.A?

Ansiktsløft. Venstre bilde fra Farmen 2021, høyre etter LA turen i 2024.

IMG_2498.jpeg

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (18 timer siden):

Det tristeste her er at hun prioriterer å operere puppene når hun har en 10 mnd gammel baby hjemme. Hun kan jo ikke løfte ham på flere uker.

Akkurat det du skriver her, kjenner jeg stikker litt for min egen del. Nå kan ikke jeg og SE sammenlignes hva gjelder operasjon, men jeg har tatt brystreduksjon av helsemessige årsaker. I praksis gjort mye av det samme som SE nå har vært gjennom med siste operasjon, og jeg løftet ikke egne barn på mange uker (hadde da en 2-åring og en 5-åring). Jeg kunne i teorien valgt å drøye med operasjonen til begge barna var høvelig store, fordi at selv om dette var et helsemessig inngrep, så var det ikke livsnødvendig. Men jeg valgte å takke ja da. Mine barn, tenker kanskje spesielt på 2-åringen, mistet ikke noe av at jeg var satt ut av spill i noen uker, og de hadde en far som kunne stille opp og strakk til de ukene. Jeg fikk med meg smertestillende hjem, som jeg ikke tok og var klår i toppen hele tiden. Jeg snakket med dem, var tilstede og viste omsorg - jeg var en like god mamma for dem selv om jeg valgte å operere da, og ikke 3 år senere. 

Nå kan riktignok ikke jeg og SE sammenlignes, da dette er min eneste gjennomførte operasjon. Men ja, jeg kjenner det stikker litt når flere her skriver det samme som deg, fordi jeg tenker at akkurat dette er det minste problemet de ukene man er redusert under recovery, om man ellers er tilstedeværende. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (9 minutter siden):

Akkurat det du skriver her, kjenner jeg stikker litt for min egen del. Nå kan ikke jeg og SE sammenlignes hva gjelder operasjon, men jeg har tatt brystreduksjon av helsemessige årsaker. I praksis gjort mye av det samme som SE nå har vært gjennom med siste operasjon, og jeg løftet ikke egne barn på mange uker (hadde da en 2-åring og en 5-åring). Jeg kunne i teorien valgt å drøye med operasjonen til begge barna var høvelig store, fordi at selv om dette var et helsemessig inngrep, så var det ikke livsnødvendig. Men jeg valgte å takke ja da. Mine barn, tenker kanskje spesielt på 2-åringen, mistet ikke noe av at jeg var satt ut av spill i noen uker, og de hadde en far som kunne stille opp og strakk til de ukene. Jeg fikk med meg smertestillende hjem, som jeg ikke tok og var klår i toppen hele tiden. Jeg snakket med dem, var tilstede og viste omsorg - jeg var en like god mamma for dem selv om jeg valgte å operere da, og ikke 3 år senere. 

Nå kan riktignok ikke jeg og SE sammenlignes, da dette er min eneste gjennomførte operasjon. Men ja, jeg kjenner det stikker litt når flere her skriver det samme som deg, fordi jeg tenker at akkurat dette er det minste problemet de ukene man er redusert under recovery, om man ellers er tilstedeværende. 

Det kan ikke sammenlignes på noen måte ❤️

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinkpashion skrev (8 minutter siden):

Du har vel uansett ikke gjennomgått et tosifret antall kosmetiske operasjoner før fylte 30. At hun velger å utsette seg for unødvendig kirurgi nå som hun har en baby, er et veldig dårlig valg i mine øyne. En hver narkose og operasjon har en viss risiko, og dette gjør hun flere ganger i året. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (25 minutter siden):

Du har vel uansett ikke gjennomgått et tosifret antall kosmetiske operasjoner før fylte 30. At hun velger å utsette seg for unødvendig kirurgi nå som hun har en baby, er et veldig dårlig valg i mine øyne. En hver narkose og operasjon har en viss risiko, og dette gjør hun flere ganger i året. 

Jeg tror ikke du forsto poenget mitt. Nei, jeg har ikke operert mer enn 1 gang, og min operasjon var helsemessig på grunn av nakkeplager. Men, den var ikke livsnødvendig, og jeg kunne fint ventet både 2, 4 og 8 år før jeg tok den. Jeg løp samme risiko som henne under narkose. 

Mitt poeng er at det å ta operasjon med et lite barn er faktisk ikke så problematisk som flere skal ha det til her, og det er ikke automatisk et stort traume for barnet at mor er redusert i noen uker (slik mange fremstiller det her). Og det er mange andre ting rundt henne og hennes morsrolle som er kritikkverdig, og langt mer skremmende. Det faktum at det er operasjon nr x i rekken, at hun opererer impulsivt, at operasjon blir hennes løsning på matche mindset og kropp - ja, det er kritikkverdig. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke du forsto poenget mitt. Nei, jeg har ikke operert mer enn 1 gang, og min operasjon var helsemessig på grunn av nakkeplager. Men, den var ikke livsnødvendig, og jeg kunne fint ventet både 2, 4 og 8 år før jeg tok den. Jeg løp samme risiko som henne under narkose. 

Mitt poeng er at det å ta operasjon med et lite barn er faktisk ikke så problematisk som flere skal ha det til her, og det er ikke automatisk et stort traume for barnet at mor er redusert i noen uker (slik mange fremstiller det her). Og det er mange andre ting rundt henne og hennes morsrolle som er kritikkverdig, og langt mer skremmende. Det faktum at det er operasjon nr x i rekken, at hun opererer impulsivt, at operasjon blir hennes løsning på matche mindset og kropp - ja, det er kritikkverdig. 

En operasjon, når barna er såpass store som dine, er ikke problematisk. En operasjon som bedrer livskvaliteten, etter hva jeg forstår. SE har hatt tre inngrep allerede, med en baby, to med lang rekonvalesenstid, og en som endrer utseende drastisk, og påvirker ansiktsmimikk, noe som  igjen kan påvirke kommunikasjonen med barnet.  I tillegg til lang reise i forbindelse med dette.  Nei, man trenger absolutt ikke ta mer enn paracet, og mulig SE ikke tar oxy som sendes med, det håper jeg virkelig ikke hun gjør. Men hun fortsetter i samme spor, der store kirurgiske inngrep ser ut til å prege hverdagen. Og det helt unødvendig.  Jeg tror ingenting på at nye implantat vil bedre livskvalitet eller helse.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pinkpashion skrev (1 time siden):

Det er gigantisk forskjell på en 2-åring og en baby.

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (58 minutter siden):

Kan ikke se at noen har påstått at babyen er påført traumer på grunn av operasjonene hun har utført. Mitt poeng er den unødvendige risikoen hun utsetter seg selv for hver eneste gang. Og at de drar med en liten baby til USA for en total unødvendig operasjon for mor, er helt på trynet, mener jeg. 
I tillegg fremstiller hun disse operasjonene som fullstendig bagatellmessige, omtrent som om hun skulle bytte truse. Hun er en forferdelig påvirker. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pålandjorda
Sinccis skrev (3 timer siden):

Ansiktsløft. Venstre bilde fra Farmen 2021, høyre etter LA turen i 2024.

IMG_2498.jpeg

😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (2 timer siden):

En 2 åring og en 5 åring er i stand til å gå av seg selv. Du måtte ikke løfte barna dine, det må SE. Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...