Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Jeg la mest merke til forskjellen mellom damene på bildet... Naturlig skjønnhet vs. kjøpt skjønnhet. Leit at SE aldri føler hun er bra nok.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, jentefranorge skrev:

Jeg klarer ikke å få så mye større kjeve ved å presse den frem, er jo begrenset hvor langt man kan presse kjeven frem. Hun sitter jo ikke akkurat ikke i en ekstrem unaturlig posisjon med hodet heller...

Jeg prøver igjen siden mods var raskere til å fjerne enn SE er til å peke ut noe nytt på kroppen hun vil endre på. Hakeimplantat er veldig populært for tiden.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Jeg prøver igjen siden mods var raskere til å fjerne enn SE er til å peke ut noe nytt på kroppen hun vil endre på. Hakeimplantat er veldig populært for tiden.

Og veldig enkle å få lagt inn uten for mye restitusjon etterpå.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
8 timer siden, AneR ikke skrev:

SE har selv fortalt at hun skyter underkjeven frem pga komplekser, det er også noe av grunnen til at hun vil korrigere bittet. Filmen du linker til viser kjevelinjen hennes slik den var før hun startet korrigeringer av bittet, hun er der i en sårbar situasjon uten tanke på å posere. Selvsagt blir forskjellen stor.

Og til informasjon så gjør overbitt det også til at underkjeven ser mindre ut enn den egentlig er. Når bitter blir korrigert vil den se større og mer fremskutt ut.

Okei, poenget er jo at hun i akkurat den videoen fremstår med "ekte" former FORDI hun for en gangs skyld ikke gjør seg til (fordi hun er lei seg).

På bildet ser man at det ikke bare er kjeven som er fremskutt - men at selve HAKEN er større. 

Men, VIL man ikke se, så vil man ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2017 den 22.27, Anonym2467 skrev:

Hva med den såkalte "flyskrekken" hennes da? Du er ikke livredd (hennes ord) for å fly når du flyr 100 + ganger i året... Jeg er livredd for å fly og det innebærer:

Dårlig i det jeg bestiller flybilletten

Dårlig i 1-2 uker før jeg skal fly

Må ta valium

Fast sete på flyet

Flyr aldri(!) alene

Sjekker været konstant 

Kjører heller dersom det er mulig, har kjørt tur/retur Spania flere ganger.

Lurer også på hvorfor hun "skryter" på seg en så "vanlig" skrekk, er da så ulikt henne.. Hun skal jo ha det færrest mulig har. 

NB: Jeg vet jeg burde gå i terapi for flyskrekken min :alice:

Er ikke så uvanlig for henne å skryte på seg en skrekk eller fobi eller psykisk lidelse, det har hun gjort i mange år. Fobi mot det meste hun der i tillegg til å påstå at hun er "tidligere bipolar"....

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, MissMaya skrev:

Jeg la mest merke til forskjellen mellom damene på bildet... Naturlig skjønnhet vs. kjøpt skjønnhet. Leit at SE aldri føler hun er bra nok.

Jeg så bare en skjønnhet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

SE mener at en av hennes svake sider er at venner blir behandlet med "tøff kjærlighet", der hun ikke gidder å høre på klaging.

Det er godt hun prøver å endre på det, for inntrykket mitt av henne er at hun krever det motsatte av de rundt seg når hun selv har problemer. 

Sjarmerende kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal tydeligvis bli artist🙄🙄 jaja.. vi får se hvordan musikken hennes er 00.00

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CecilieX skrev:

SE mener at en av hennes svake sider er at venner blir behandlet med "tøff kjærlighet", der hun ikke gidder å høre på klaging.

Det er godt hun prøver å endre på det, for inntrykket mitt av henne er at hun krever det motsatte av de rundt seg når hun selv har problemer. 

Sjarmerende kvalitet.

Enig. Det handler vel om at hun er så selvopptatt at hun ikke har tid til å høre på andres problemer. Jeg får inntrykk av at vennskapene hennes er "en smule" enveis. Det hun kaller tough love, kan fort bety at hun avfeier andres problemer, fordi hun ikke evner å ha fokus på andre enn seg selv. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rundtfingern skrev:

Hun skal tydeligvis bli artist🙄🙄 jaja.. vi får se hvordan musikken hennes er 00.00

Good luck sier jeg bare. Hun har vel ikke en gang fremført de gamle låtene sine? Sangene var skikkelig autotunet. På den "love like that" sangen høres det ut som hun synger "spinning like å tomato" 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, LeilaS skrev:

Good luck sier jeg bare. Hun har vel ikke en gang fremført de gamle låtene sine? Sangene var skikkelig autotunet. På den "love like that" sangen høres det ut som hun synger "spinning like å tomato" 

😂😂 Hahaha fantastisk! Nei, jeg er helt enig. Skal hun slå an må hun faktisk kunne synge live også, og høres bra ut.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg kan gjøre det på jobb, men på privaten er jeg alltid den som lytter." http://www.vg.no/rampelys/musikk/sophie-elise/sophie-elise-blir-artist/a/24109827/ og IGJEN er frøken Isachsen en selvmotsigelse...for var ikke hun den som nettopp sa at venner blir behandlet med "tøff kjærlighet"...? vanskelig å BÅDE skulle være en god lytter OG gi tøff kjærlighet...

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, K91 skrev:

Herregud for en klein sang. Og den snakkingen i sangen der, med skikkelig dårlig engelsk.. The cringe. 

Hvor kan man høre den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...