MissMaya Skrevet 3. august 2017 #4541 Del Skrevet 3. august 2017 Jeg la mest merke til forskjellen mellom damene på bildet... Naturlig skjønnhet vs. kjøpt skjønnhet. Leit at SE aldri føler hun er bra nok. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 3. august 2017 #4542 Del Skrevet 3. august 2017 51 minutter siden, jentefranorge skrev: Jeg klarer ikke å få så mye større kjeve ved å presse den frem, er jo begrenset hvor langt man kan presse kjeven frem. Hun sitter jo ikke akkurat ikke i en ekstrem unaturlig posisjon med hodet heller... Jeg prøver igjen siden mods var raskere til å fjerne enn SE er til å peke ut noe nytt på kroppen hun vil endre på. Hakeimplantat er veldig populært for tiden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 3. august 2017 #4543 Del Skrevet 3. august 2017 2 minutter siden, ReinaSiete skrev: Jeg prøver igjen siden mods var raskere til å fjerne enn SE er til å peke ut noe nytt på kroppen hun vil endre på. Hakeimplantat er veldig populært for tiden. Og veldig enkle å få lagt inn uten for mye restitusjon etterpå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 3. august 2017 #4544 Del Skrevet 3. august 2017 8 timer siden, AneR ikke skrev: SE har selv fortalt at hun skyter underkjeven frem pga komplekser, det er også noe av grunnen til at hun vil korrigere bittet. Filmen du linker til viser kjevelinjen hennes slik den var før hun startet korrigeringer av bittet, hun er der i en sårbar situasjon uten tanke på å posere. Selvsagt blir forskjellen stor. Og til informasjon så gjør overbitt det også til at underkjeven ser mindre ut enn den egentlig er. Når bitter blir korrigert vil den se større og mer fremskutt ut. Okei, poenget er jo at hun i akkurat den videoen fremstår med "ekte" former FORDI hun for en gangs skyld ikke gjør seg til (fordi hun er lei seg). På bildet ser man at det ikke bare er kjeven som er fremskutt - men at selve HAKEN er større. Men, VIL man ikke se, så vil man ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 3. august 2017 #4545 Del Skrevet 3. august 2017 På 1.8.2017 den 22.27, Anonym2467 skrev: Hva med den såkalte "flyskrekken" hennes da? Du er ikke livredd (hennes ord) for å fly når du flyr 100 + ganger i året... Jeg er livredd for å fly og det innebærer: Dårlig i det jeg bestiller flybilletten Dårlig i 1-2 uker før jeg skal fly Må ta valium Fast sete på flyet Flyr aldri(!) alene Sjekker været konstant Kjører heller dersom det er mulig, har kjørt tur/retur Spania flere ganger. Lurer også på hvorfor hun "skryter" på seg en så "vanlig" skrekk, er da så ulikt henne.. Hun skal jo ha det færrest mulig har. NB: Jeg vet jeg burde gå i terapi for flyskrekken min Er ikke så uvanlig for henne å skryte på seg en skrekk eller fobi eller psykisk lidelse, det har hun gjort i mange år. Fobi mot det meste hun der i tillegg til å påstå at hun er "tidligere bipolar".... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 3. august 2017 #4546 Del Skrevet 3. august 2017 7 timer siden, MissMaya skrev: Jeg la mest merke til forskjellen mellom damene på bildet... Naturlig skjønnhet vs. kjøpt skjønnhet. Leit at SE aldri føler hun er bra nok. Jeg så bare en skjønnhet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 3. august 2017 #4547 Del Skrevet 3. august 2017 SE mener at en av hennes svake sider er at venner blir behandlet med "tøff kjærlighet", der hun ikke gidder å høre på klaging. Det er godt hun prøver å endre på det, for inntrykket mitt av henne er at hun krever det motsatte av de rundt seg når hun selv har problemer. Sjarmerende kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 3. august 2017 #4548 Del Skrevet 3. august 2017 Hun skal tydeligvis bli artist🙄🙄 jaja.. vi får se hvordan musikken hennes er 00.00 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 3. august 2017 #4549 Del Skrevet 3. august 2017 2 timer siden, CecilieX skrev: SE mener at en av hennes svake sider er at venner blir behandlet med "tøff kjærlighet", der hun ikke gidder å høre på klaging. Det er godt hun prøver å endre på det, for inntrykket mitt av henne er at hun krever det motsatte av de rundt seg når hun selv har problemer. Sjarmerende kvalitet. Enig. Det handler vel om at hun er så selvopptatt at hun ikke har tid til å høre på andres problemer. Jeg får inntrykk av at vennskapene hennes er "en smule" enveis. Det hun kaller tough love, kan fort bety at hun avfeier andres problemer, fordi hun ikke evner å ha fokus på andre enn seg selv. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 3. august 2017 #4550 Del Skrevet 3. august 2017 Autotune kl 00:00.... sitter ikke oppe for det der! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 3. august 2017 #4551 Del Skrevet 3. august 2017 1 time siden, rundtfingern skrev: Hun skal tydeligvis bli artist🙄🙄 jaja.. vi får se hvordan musikken hennes er 00.00 Good luck sier jeg bare. Hun har vel ikke en gang fremført de gamle låtene sine? Sangene var skikkelig autotunet. På den "love like that" sangen høres det ut som hun synger "spinning like å tomato" 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K91 Skrevet 3. august 2017 #4552 Del Skrevet 3. august 2017 Lurer på om hun kommer til å opptre live med denne musikken sin jeg 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 3. august 2017 #4553 Del Skrevet 3. august 2017 37 minutter siden, LeilaS skrev: Good luck sier jeg bare. Hun har vel ikke en gang fremført de gamle låtene sine? Sangene var skikkelig autotunet. På den "love like that" sangen høres det ut som hun synger "spinning like å tomato" 😂😂 Hahaha fantastisk! Nei, jeg er helt enig. Skal hun slå an må hun faktisk kunne synge live også, og høres bra ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 3. august 2017 #4554 Del Skrevet 3. august 2017 "Jeg kan gjøre det på jobb, men på privaten er jeg alltid den som lytter." http://www.vg.no/rampelys/musikk/sophie-elise/sophie-elise-blir-artist/a/24109827/ og IGJEN er frøken Isachsen en selvmotsigelse...for var ikke hun den som nettopp sa at venner blir behandlet med "tøff kjærlighet"...? vanskelig å BÅDE skulle være en god lytter OG gi tøff kjærlighet... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K91 Skrevet 3. august 2017 #4555 Del Skrevet 3. august 2017 Herregud for en klein sang. Og den snakkingen i sangen der, med skikkelig dårlig engelsk.. The cringe. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 3. august 2017 #4556 Del Skrevet 3. august 2017 Uhm... sangen er så autotuna at hjelpes... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GT-R Skrevet 3. august 2017 #4557 Del Skrevet 3. august 2017 2 minutter siden, K91 skrev: Herregud for en klein sang. Og den snakkingen i sangen der, med skikkelig dårlig engelsk.. The cringe. Hvor kan man høre den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 3. august 2017 #4558 Del Skrevet 3. august 2017 Oi. Trodde faktisk den skulle være bedre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K91 Skrevet 3. august 2017 #4559 Del Skrevet 3. august 2017 Og veldig Terror jr inspirert for de som måtte ha hørt om dem.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K91 Skrevet 3. august 2017 #4560 Del Skrevet 3. august 2017 1 minutt siden, GT-R skrev: Hvor kan man høre den? Spotify 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå