Gjest justcurious Skrevet 2. august 2017 #4521 Del Skrevet 2. august 2017 Tipper hun skal være med på Skal vi danse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. august 2017 #4522 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Ryddet for kommentarer om kropp og latterliggjøring. Edie, mod. Endret 2. august 2017 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 2. august 2017 #4523 Del Skrevet 2. august 2017 6 timer siden, BeverTramp skrev: Den logikken hun har rundt skinnvesker er jo helt på trynet! Ja til gjenbruk, MEN! Når hun kjøper en skinnveske, så fjerner hun en skinnveske fra markedet for en annen potensiell kjøpe. Dette kan føre til at den potensielle kjøperen velger å kjøpe en ny veske. Ta-daa, så har SE bidratt til en økt forespørsel på nye skinnvesker. Dessuten har hun jo flere vesker som bare henger hjemme hos henne, og altså ikke er i bruk. Jeg vet ikke hvor mange vesker hun har, men hvis man tenker at hun har 10 vesker av skinn, så har hun økt forespørselen med 10 vesker. Uavhengig om veskene hun har kjøpt er nye eller brukte. Jeg skjønner ikke resonnementet ditt? Mener du helt seriøst at hun nærmest skal ha skyldfølelse for å kjøpe en veske på bruktbutikken fordi da kan noen andre finne på å kjøpe en ny veske? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 2. august 2017 #4524 Del Skrevet 2. august 2017 3 timer siden, justcurious skrev: Tipper hun skal være med på Skal vi danse. Tror heller det er musikk hun kommer med og kanskje et minkemerke. Og hun er med på et program for NRK. Tror derimot at Anna Rasmussen skal være med på skal vi danse 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martheegne Skrevet 2. august 2017 #4525 Del Skrevet 2. august 2017 Hva har hun gjort med haka? Gått fra å ha en nærmest ikke-eksisterende hake, til den lange haka :o 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 2. august 2017 #4526 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) 1 time siden, Martheegne skrev: Hva har hun gjort med haka? Gått fra å ha en nærmest ikke-eksisterende hake, til den lange haka :o Oi! Det var da voldsomt! Jeg skjønner ikke at hun tør fylle på med så mye fillers i ansiktet. PS Legger ved lenke til bloggerne-video for å vise at det ikke er spekulering. Ca 3minutter ut i videoen. http://www.tv2.no/v/1027698/ Endret 2. august 2017 av orfeus Lagt til et PS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoco90 Skrevet 2. august 2017 #4527 Del Skrevet 2. august 2017 Reagerte også på haka, hun ser helt forandret ut, -igjen. Har hun tatt den kjeveoperasjonen hun snakket om? Lurer på hva det neste "prosjektet" blir.. :-/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneR ikke Skrevet 2. august 2017 #4528 Del Skrevet 2. august 2017 1 time siden, orfeus skrev: Oi! Det var da voldsomt! Jeg skjønner ikke at hun tør fylle på med så mye fillers i ansiktet. PS Legger ved lenke til bloggerne-video for å vise at det ikke er spekulering. Ca 3minutter ut i videoen. http://www.tv2.no/v/1027698/ Behandlingen hennes fungerer, kjempefint for henne. Og i tillegg tipper jeg uvanen med å skyte ut underkjeven fortsatt henger igjen. http://sophieelise.blogg.no/1473095642_snart_fr_jeg_reguleri.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 2. august 2017 #4529 Del Skrevet 2. august 2017 3 timer siden, XbellaX skrev: Jeg skjønner ikke resonnementet ditt? Mener du helt seriøst at hun nærmest skal ha skyldfølelse for å kjøpe en veske på bruktbutikken fordi da kan noen andre finne på å kjøpe en ny veske? Hun betaler jo tusenvis av kroner for skinnvesker, så ja, hun er absolutt en del av markedet. Å si hun bryr seg så mye om dyrevern og samtidig ha skapet fullt av Louis Vuitton skinnvesker er så dumt at det finnes ikke ord. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 2. august 2017 #4530 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Og nesen! Filmen er vell etter første operasjon? Den ser annerledes ut nå, mye tynnere fra siden .. Endret 2. august 2017 av jentefranorge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 2. august 2017 #4531 Del Skrevet 2. august 2017 1 minutt siden, Anonym90059005 skrev: Hun betaler jo tusenvis av kroner for skinnvesker, så ja, hun er absolutt en del av markedet. Å si hun bryr seg så mye om dyrevern og samtidig ha skapet fullt av Louis Vuitton skinnvesker er så dumt at det finnes ikke ord. Jeg er enig i at hun er spesielt selvmotsigende men jeg har problemer med resonnementet til personen jeg siterer. Hun skal altså ha skyldfølelse for å kjøpe en veske på bruktbutikken fordi da kan noen andre finne på å kjøpe en ny veske? Forstår jeg det riktig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 2. august 2017 #4532 Del Skrevet 2. august 2017 44 minutter siden, AneR ikke skrev: Behandlingen hennes fungerer, kjempefint for henne. Og i tillegg tipper jeg uvanen med å skyte ut underkjeven fortsatt henger igjen. http://sophieelise.blogg.no/1473095642_snart_fr_jeg_reguleri.html Jeg tror du har misforstått. Man får ikke større hake av regulering. Hun skal operere kjeven etter hvert, men man får ikke spiss og større hake av det heller, bare normal tannstilling og slipper en underkjeve som er trukket tilbake (overbitt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 2. august 2017 #4533 Del Skrevet 2. august 2017 Lurer på hvor mye penger den jenta har brukt på kropp og utseende tilsammen? 😱 Det er ikke lite akkurat. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneR ikke Skrevet 2. august 2017 #4534 Del Skrevet 2. august 2017 1 time siden, orfeus skrev: Jeg tror du har misforstått. Man får ikke større hake av regulering. Hun skal operere kjeven etter hvert, men man får ikke spiss og større hake av det heller, bare normal tannstilling og slipper en underkjeve som er trukket tilbake (overbitt). Jeg misforsto ikke. Jeg gjør ikke noe annet enn deg; spekulerer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 2. august 2017 #4535 Del Skrevet 2. august 2017 32 minutter siden, AneR ikke skrev: Jeg misforsto ikke. Jeg gjør ikke noe annet enn deg; spekulerer. I tilfelle tvil om spekulering la jeg ved en lenke, slik at videobildene der kan sammenlignes med det første bildet i dette blogginnlegget. http://m.sophieelise.blogg.no/1501690778_en_fin_dag.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 2. august 2017 #4536 Del Skrevet 2. august 2017 43 minutter siden, orfeus skrev: I tilfelle tvil om spekulering la jeg ved en lenke, slik at videobildene der kan sammenlignes med det første bildet i dette blogginnlegget. http://m.sophieelise.blogg.no/1501690778_en_fin_dag.html Jøss, haken ser jo helt forandret ut? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 2. august 2017 #4537 Del Skrevet 2. august 2017 23 minutter siden, Bloggleseren skrev: Jøss, haken ser jo helt forandret ut? Jepp. Rett fra normal til kronprinsesse Victoria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneR ikke Skrevet 2. august 2017 #4538 Del Skrevet 2. august 2017 57 minutter siden, orfeus skrev: Jepp. Rett fra normal til kronprinsesse Victoria. SE har selv fortalt at hun skyter underkjeven frem pga komplekser, det er også noe av grunnen til at hun vil korrigere bittet. Filmen du linker til viser kjevelinjen hennes slik den var før hun startet korrigeringer av bittet, hun er der i en sårbar situasjon uten tanke på å posere. Selvsagt blir forskjellen stor. Og til informasjon så gjør overbitt det også til at underkjeven ser mindre ut enn den egentlig er. Når bitter blir korrigert vil den se større og mer fremskutt ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 3. august 2017 #4539 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) Jeg klarer ikke å få så mye større kjeve ved å presse den frem, er jo begrenset hvor langt man kan presse kjeven frem. Hun sitter jo ikke akkurat ikke i en ekstrem unaturlig posisjon med hodet heller... Endret 3. august 2017 av jentefranorge 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. august 2017 #4540 Del Skrevet 3. august 2017 Ryddet for spekulasjon. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå