Enkelt&Komplisert Skrevet tirsdag kl 11:19 #45061 Del Skrevet tirsdag kl 11:19 Nofilter skrev (8 minutter siden): Hva er nh og mbh ? Nora H og Marius B. H 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet tirsdag kl 11:21 #45062 Del Skrevet tirsdag kl 11:21 Nofilter skrev (10 minutter siden): Hva er nh og mbh ? Du har tydeligvis ikke fulgt med i timen.. Nora haukeland og Marius borg Høiby 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet tirsdag kl 11:30 #45063 Del Skrevet tirsdag kl 11:30 Enkelt&Komplisert skrev (1 time siden): Bare spekulasjon, men sikkert noe i forbindelse med NH og MBH Jeg tror faktisk ikke det, men hun melker det for alt det er verdt. "Vil snakke om det, men kan ikke fordi det er en pågående sak". ALLE tror jo det dreier seg om Høiby da, og kanskje hører på podcast osv... også er det noe annet banalt. Tror jeg😑 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovushka Skrevet tirsdag kl 11:31 #45064 Del Skrevet tirsdag kl 11:31 (endret) neivell skrev (10 timer siden): Så sykt.. lurer på hvordan hun kommer til å se ut til slutt... feks om 10 år Jeg tenker en del på hun Jocelyn Wildenstein. Det er nok lenger frem enn 10 år, men helt tydelig at det er den veien det går. Endret tirsdag kl 20:00 av Måne Rampelyset Bilde med opphavsrett fjernet 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet tirsdag kl 11:35 #45065 Del Skrevet tirsdag kl 11:35 Eyr skrev (2 timer siden): Helt tydelige forandringer her ja… Vil kalle det for selvskading. Herregud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet tirsdag kl 11:37 #45066 Del Skrevet tirsdag kl 11:37 Palmemor skrev (6 minutter siden): Jeg tror faktisk ikke det, men hun melker det for alt det er verdt. "Vil snakke om det, men kan ikke fordi det er en pågående sak". ALLE tror jo det dreier seg om Høiby da, og kanskje hører på podcast osv... også er det noe annet banalt. Tror jeg😑 Ja, det ville vært typisk henne🤢 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet tirsdag kl 11:49 #45067 Del Skrevet tirsdag kl 11:49 Enkelt&Komplisert skrev (11 minutter siden): Ja, det ville vært typisk henne🤢 Mhm. Det er ganske sprøtt hvordan de kan holde på. At de ikke blir flaue Ikke for det, om det er pga MH så er jeg ikke overraska, men hadde ikke forundra meg om hun bare bruker det som agn 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet tirsdag kl 11:53 #45068 Del Skrevet tirsdag kl 11:53 Sh999 skrev (1 time siden): Har hun ingen familie eller gode venner som kan gripe inn? Denne avhengigheten for å forandre på utseende er jo en sykdom hun burde fått hjelp for. Nå som fokuset skulle vært på den lille, og så prioriterer hun dette? Det er forbi all hinsides fornuft 🥲 Jeg ser dette spørsmålet, eller varianter av det, stilt innimellom, og lurer alltid på hvem som skulle grepet inn. Hun vet jo alltid best selv og omgir seg med kun ja-mennesker, virker det som. Og om så noen grep inn av familie og venner så er hun jo, iallfall i følge dåpsattsten, en voksen dame langt over myndighetsalder, som selv bestemmer hvilke inngrep hun vil ta. Så kan man jo ønske, for hennes del, at noen faktisk griper inn og får gjennomslag, men jeg kan ikke se det for meg. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet tirsdag kl 12:19 #45069 Del Skrevet tirsdag kl 12:19 (endret) Hedy Lamarr skrev (30 minutter siden): Jeg ser dette spørsmålet, eller varianter av det, stilt innimellom, og lurer alltid på hvem som skulle grepet inn. Hun vet jo alltid best selv og omgir seg med kun ja-mennesker, virker det som. Og om så noen grep inn av familie og venner så er hun jo, iallfall i følge dåpsattsten, en voksen dame langt over myndighetsalder, som selv bestemmer hvilke inngrep hun vil ta. Så kan man jo ønske, for hennes del, at noen faktisk griper inn og får gjennomslag, men jeg kan ikke se det for meg. Det er dessverre sånn. Med det meste av alvorlig avhengighet. De kan prøve, men som regel nytteløst, hvis personen ikke er mottagelig. Noen blir aldri mottagelige, og gir seg først den dagen kroppen ikke orker mer, og de tvinges til å ta grep, hvis de overlever. Legger ved link til Pixee Fox, som fikk hjerneskade under siste kirurgiske inngrep: https://easternherald.com/2023/04/11/pixee-fox-coma-cartoon-bush-death/ "Fox disclosed the severe consequences of the surgery, including brain damage and a week-long coma. She recounted how the doctor responsible denied any accountability and blocked her on Instagram. Her message was a stark warning about the dangers of extreme plastic surgery and untrustworthy medical practitioners." Endret tirsdag kl 12:24 av Doris Becker 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet tirsdag kl 15:31 #45070 Del Skrevet tirsdag kl 15:31 Doris Becker skrev (6 timer siden): Står ved min hypotese om laser. Evnt fillers under øyne. Og at det har skapt en reaksjon. Kan være fillers har blokkert lymfesystemet, hovne øyne er en meget vanlig komplikasjon man ser. Lymfesystemet er alfa omega for immunforsvaret. Mulig angioødem. Men hun ser jo egentlig ikke særlig hoven ut? Jeg iallefall synes det ser mere dratt opp og bakover ut, enn hovent. Og laser eller fillers forklarer ikke hvorfor hun måtte ta ut extensions. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet tirsdag kl 15:44 #45071 Del Skrevet tirsdag kl 15:44 (endret) Slettet fordi jeg er redd det påvirker mer enn det advarer å beskrive om plastisk kirurgi og hva hun kan ha gjort. Endret onsdag kl 10:38 av Doris Becker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet tirsdag kl 16:13 #45072 Del Skrevet tirsdag kl 16:13 så forferdelig hun ser ut.. ekstremt tragisk 💔 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet tirsdag kl 16:38 #45073 Del Skrevet tirsdag kl 16:38 Sovushka skrev (5 timer siden): Jeg tenker en del på hun Jocelyn Wildenstein. Det er nok lenger frem enn 10 år, men helt tydelig at det er den veien det går. Øyepartiet er jo helt likt som hos SE. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eydieychdi Skrevet tirsdag kl 16:45 #45074 Del Skrevet tirsdag kl 16:45 Sh999 skrev (6 timer siden): Har hun ingen familie eller gode venner som kan gripe inn? Det finnes ingen god måte å «gripe inn» i livet til en person som ikke ønsker det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvermammaen Skrevet tirsdag kl 16:47 #45075 Del Skrevet tirsdag kl 16:47 Filler under øynene? Evt operert nesen igjen ( da blir man hoven rundt øyne og i kinn) var vel derfor hun var borte og ikke fordi noe hadde skjedd. kommer ikke til å se ut om mange år nei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet tirsdag kl 16:52 #45076 Del Skrevet tirsdag kl 16:52 Tipper hun har tatt en type trådløft. Det er ihvertfall ikke laser, botox eller filler. Ingen av disse behandlingene endrer formen på øynene. Man ser jo tydelig at øynene er dratt bak og oppover. Når hun ser nedover så ser det ut som øynene skal poppe ut 🤢🤮 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet tirsdag kl 16:58 #45077 Del Skrevet tirsdag kl 16:58 Nå var det mange bilder av sønnen som ikke har bedt om å bli eksponert…. 6 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet tirsdag kl 17:23 #45078 Del Skrevet tirsdag kl 17:23 Mut skrev (På 1.12.2024 den 18.59): Man får IKKE opioder etter planlagt keisersnitt. Kun Paracet og Ibux. Tull. Det fikk jeg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet tirsdag kl 17:47 #45079 Del Skrevet tirsdag kl 17:47 Har hun kastet seg på fox eyes-moten som er populær blant kjendiser i utlandet😅? Ser vondt ut 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet tirsdag kl 17:59 #45080 Del Skrevet tirsdag kl 17:59 Jeg syns SE har blitt mistenkelig opptatt av at de skaper rutiner etter hun kom hjem jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå