Kønn Skrevet mandag kl 14:37 #45001 Del Skrevet mandag kl 14:37 Palmemor skrev (55 minutter siden): Men altså..."han har ikke blitt bedt om å bli eksponert så mye"? Det har hun jo valgt helt selv? Med å dele alt mulig info samt bilder av ansiktet...? Går det an å snakke mer rundt seg selv enn hun gjør? Det er så dobbeltmoralsk som det kan bli. Her eksponerer hun hele livet hans. Hva han gjør, når han gjør det. Trist som f. Men hva har skjedd med ansiktet hennes? Er det kinesisk look som er ‘in’ nå? Ser jo ut som hun skal sprenge fjeset når som helst. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet mandag kl 14:47 #45002 Del Skrevet mandag kl 14:47 (endret) Kønn skrev (13 minutter siden): Det er så dobbeltmoralsk som det kan bli. Her eksponerer hun hele livet hans. Hva han gjør, når han gjør det. Trist som f. Men hva har skjedd med ansiktet hennes? Er det kinesisk look som er ‘in’ nå? Ser jo ut som hun skal sprenge fjeset når som helst. Hakk i plata hele veien nå. Løgn og drøvtygging av gammel problematikk. Jeg har ikke sett ansiktet hennes, men håper hun følger med på den nye forskningen der de har funnet ut at fillers ødelegger vevets forsvarssystem. Flere tilfeller av angiødem og kronisk urtacaria siste tiden, stor økning etter Covid. https://www.dagbladet.no/kjendis/helt-ugjenkjennelig-pa-nytt-bilde/82354674 https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9131708/ https://baaps.org.uk/about/news/1880/caution_raised_over_potential_immune_system_impact_of_cosmetic_filler/ Litt hakk i plata om dette fra meg kanskje, men håper det når ut til noen som kanskje driver med dette eller vurderer. Mange påvirkes av kvinner som SE. Høres ut som hun er godt i gang med å fylle opp... Endret mandag kl 14:50 av Doris Becker 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet mandag kl 15:21 #45003 Del Skrevet mandag kl 15:21 Doris Becker skrev (33 minutter siden): Hakk i plata hele veien nå. Løgn og drøvtygging av gammel problematikk. Jeg har ikke sett ansiktet hennes, men håper hun følger med på den nye forskningen der de har funnet ut at fillers ødelegger vevets forsvarssystem. Flere tilfeller av angiødem og kronisk urtacaria siste tiden, stor økning etter Covid. https://www.dagbladet.no/kjendis/helt-ugjenkjennelig-pa-nytt-bilde/82354674 https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9131708/ https://baaps.org.uk/about/news/1880/caution_raised_over_potential_immune_system_impact_of_cosmetic_filler/ Litt hakk i plata om dette fra meg kanskje, men håper det når ut til noen som kanskje driver med dette eller vurderer. Mange påvirkes av kvinner som SE. Høres ut som hun er godt i gang med å fylle opp... Hun dro ikke spedbarnet sitt halve jorda rundt for å ta fillers, hun har vært i narkose igjen. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet mandag kl 15:28 #45004 Del Skrevet mandag kl 15:28 Djungelvrål skrev (6 minutter siden): Hun dro ikke spedbarnet sitt halve jorda rundt for å ta fillers, hun har vært i narkose igjen. Feil. Hun har tatt botox. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet mandag kl 15:30 #45005 Del Skrevet mandag kl 15:30 Djungelvrål skrev (3 minutter siden): Hun dro ikke spedbarnet sitt halve jorda rundt for å ta fillers, hun har vært i narkose igjen. Kan høres ut som laserbehandling og/eller fillers av det som beskrives, men det krever ikke narkose. Min hypotese er at hun dro for å sjekke implantat i både bakende og foran. Ser ut som hun har kapsling i det ene brystet, grad 2. Og jeg tror hun må fjerne de bak, men at hun ikke har råd slik situasjonen er nå. Eller ikke har mulighet, fordi det er så omfattende. Hun vil ikke bli fornøyd med bare å fjerne dem. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alinawidman Skrevet mandag kl 15:33 #45006 Del Skrevet mandag kl 15:33 Siste podcast episoden er så dobbelmoralsk og barnslig. Hun tar hevn på Kristin Gjelvsik: det er selvfølgelig Kristin Gjelsviks feil at lille Sophie er blitt narkoman. Fordi hun var sååååå slem og mobbet vesle Sophie: hahahahah 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet mandag kl 15:44 #45007 Del Skrevet mandag kl 15:44 Alinawidman skrev (10 minutter siden): Siste podcast episoden er så dobbelmoralsk og barnslig. Hun tar hevn på Kristin Gjelvsik: det er selvfølgelig Kristin Gjelsviks feil at lille Sophie er blitt narkoman. Fordi hun var sååååå slem og mobbet vesle Sophie: hahahahah KG har blitt en parodi på seg selv.. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet mandag kl 15:58 #45008 Del Skrevet mandag kl 15:58 Djungelvrål skrev (36 minutter siden): Hun dro ikke spedbarnet sitt halve jorda rundt for å ta fillers, hun har vært i narkose igjen. Selvfølgelig har hun det, botox gir ikke cat eyes. Det er veldig tydelig at hun har vært under kniven. 12 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermines Skrevet mandag kl 15:59 #45009 Del Skrevet mandag kl 15:59 (endret) Stor Update- Rutiner vi har for H, time for time. Det møtte meg på «utforsk» når jeg gikk på snap i dag. Er hun ikke riktig navlet? Redigerer meg selv; hun ER ikke riktig navlet. Endret mandag kl 16:00 av Hermines 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet mandag kl 16:04 #45010 Del Skrevet mandag kl 16:04 Lorieen skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig har hun det, botox gir ikke cat eyes. Det er veldig tydelig at hun har vært under kniven. Heftig laserbehandling kan gi det, fordi hevelsen blir så stor. Hvis man tenker at vevet hennes er ganske skadet av fillers og kirurgi fra før, med blokkasjer i lymfesystemet, så tenker jeg den hevelsen kan skape det som beskrives. Det ansiktet der kommer til å ende som Glandi Branville... 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet mandag kl 16:12 #45011 Del Skrevet mandag kl 16:12 (endret) Botox er det nok ikke nei.. botox lammer muskler og gir en tyngre look i mange tilfeller. Man ser fortsatt litt skjeling, det er ganske hovent mellom/over øynene og leppene er fylt opp. Enten er det under kniven eller heftig med fillers. På de første bildene så det ut som en allergisk reaksjon i ansiktet… så noe annet enn botox har skjedd der. Endret mandag kl 16:12 av Kokosmakroni 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet mandag kl 16:46 #45012 Del Skrevet mandag kl 16:46 (endret) Kokosmakroni skrev (56 minutter siden): Botox er det nok ikke nei.. botox lammer muskler og gir en tyngre look i mange tilfeller. Man ser fortsatt litt skjeling, det er ganske hovent mellom/over øynene og leppene er fylt opp. Enten er det under kniven eller heftig med fillers. På de første bildene så det ut som en allergisk reaksjon i ansiktet… så noe annet enn botox har skjedd der. De ser alltid annerledes ut på egne kanaler. Det må være noe filter de benytter. Siste bildet av henne tatt av andre, uten at det er benyttet retusjering er i denne artikkelen: https://www.nettavisen.no/kjendis/sophie-elise-tar-pause-fra-sosiale-medier/s/5-95-2151224 Det var større før, og jeg ser hun har fått andre nettsteder til å retusjere samme bilde. Ganske provoserende. Opprinnelig bilde viste mer av armer og bryst, der hun som de fleste på hennes alder hadde antydninger til litt slapp hud. Her var det et, fra VG: https://www.vg.no/rampelys/i/73yq5V/sophie-elise-over-fire-millioner-ned-i-inntekt Endret mandag kl 17:10 av Doris Becker 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet mandag kl 17:00 #45013 Del Skrevet mandag kl 17:00 Kønn skrev (2 timer siden): Men hva har skjedd med ansiktet hennes? Er det kinesisk look som er ‘in’ nå? Ser jo ut som hun skal sprenge fjeset når som helst. Noe har helt klart skjedd. Hun ser så stram ut rundt øynene at det er jo rett før de popper ut. Ser rett og slett ubehagelig ut. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet mandag kl 17:22 #45014 Del Skrevet mandag kl 17:22 Doris Becker skrev (1 time siden): Ser ut som hun har kapsling i det ene brystet, grad 2. Hva mener du med dette? Har hun sagt det, eller er det noe du mener du kan se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet mandag kl 17:29 #45015 Del Skrevet mandag kl 17:29 (endret) PissiPus skrev (20 minutter siden): Hva mener du med dette? Har hun sagt det, eller er det noe du mener du kan se? Ser ut til at det ene sitter litt høyt, og formen på det indikerer det, ser litt hardere ut enn det andre.. Det er veldig vanlig, og trenger ikke gjøre noe med det. hvis du ser på høyre bryst på dette bildet, så ser du at det sitter litt høyere og ser litt hardere(rarere) ut i formen, hvis du forstår. Armen ser avslappet ut, så er ikke den som gjør det. https://www.vg.no/rampelys/i/73yq5V/sophie-elise-over-fire-millioner-ned-i-inntekt Endret mandag kl 17:43 av Doris Becker 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet mandag kl 18:10 #45016 Del Skrevet mandag kl 18:10 Doris Becker skrev (33 minutter siden): Ser ut til at det ene sitter litt høyt, og formen på det indikerer det, ser litt hardere ut enn det andre.. Det er veldig vanlig, og trenger ikke gjøre noe med det. hvis du ser på høyre bryst på dette bildet, så ser du at det sitter litt høyere og ser litt hardere(rarere) ut i formen, hvis du forstår. Armen ser avslappet ut, så er ikke den som gjør det. https://www.vg.no/rampelys/i/73yq5V/sophie-elise-over-fire-millioner-ned-i-inntekt Kan jo hende, men skulle tro at siden hun har hatt kapsling tidligere så ville hun vært litt mer føre var på forebygging denne gangen. Uansett, om en ser på andre bilder fra samme dagen så ser brystene mer symmetriske ut, kommer helt an på stilling og kroppsholdning. Pluss at muskelmasse på den ene siden vil ikke være helt lik den andre siden, som også kan påvirke resultat. Etter så mange operasjoner i samme område + svangerskap, tenker jeg at helt symmetrisk kan det ikke bli lenger. Innleggene er (i mine øyne) alt for store for henne også, så fort gjort at det kan se litt "rart/feil" ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet mandag kl 18:15 #45017 Del Skrevet mandag kl 18:15 PissiPus skrev (1 minutt siden): Kan jo hende, men skulle tro at siden hun har hatt kapsling tidligere så ville hun vært litt mer føre var på forebygging denne gangen. Uansett, om en ser på andre bilder fra samme dagen så ser brystene mer symmetriske ut, kommer helt an på stilling og kroppsholdning. Pluss at muskelmasse på den ene siden vil ikke være helt lik den andre siden, som også kan påvirke resultat. Etter så mange operasjoner i samme område + svangerskap, tenker jeg at helt symmetrisk kan det ikke bli lenger. Innleggene er (i mine øyne) alt for store for henne også, så fort gjort at det kan se litt "rart/feil" ut. Har man hatt kapsling før er det jo nesten garantert at man får det igjen..spesielt med så store innlegg og i forbindelse med graviditet. stakkars kropp. Det er så mange av disse implantatene som skaper problemer. Spesielt de med tekstur. Og under muskel får man ikke fjernet kapselen hvis man skulle ønske det. Den vokser fast i brystmuskelen på forsiden og ribbein på bakside, slik at det å fjerne hele kapselen kan medføre skade på muskel og ribben. Grøss. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet mandag kl 18:32 #45018 Del Skrevet mandag kl 18:32 Doris Becker skrev (14 minutter siden): Har man hatt kapsling før er det jo nesten garantert at man får det igjen..spesielt med så store innlegg og i forbindelse med graviditet. stakkars kropp. Det er så mange av disse implantatene som skaper problemer. Spesielt de med tekstur. Og under muskel får man ikke fjernet kapselen hvis man skulle ønske det. Den vokser fast i brystmuskelen på forsiden og ribbein på bakside, slik at det å fjerne hele kapselen kan medføre skade på muskel og ribben. Grøss. Vel, da skal det jo ha kommet ganske langt før det eventuelt skulle skje. Kapsel på så stort innlegg som er så langtkommet må være fryktelig i veien og vondt/ubehagelig, lenge før det blir så alvorlig. Jeg har aldri hørt at dette skjer, har du noen kilder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet mandag kl 18:38 #45019 Del Skrevet mandag kl 18:38 PissiPus skrev (Akkurat nå): Vel, da skal det jo ha kommet ganske langt før det eventuelt skulle skje. Kapsel på så stort innlegg som er så langtkommet må være fryktelig i veien og vondt/ubehagelig, lenge før det blir så alvorlig. Jeg har aldri hørt at dette skjer, har du noen kilder? Alle implantat danner kapsel.Absolutt alle, grad 1. Grad 2 er ganske vanlig, da er brystet så godt som normalt, men litt hardt, og kanskje litt høyt. Mange kvinner ønsker å fjerne implantat, og da helst med kapsel, fordi de opplever problemer, eller er redd for problemer hvis kapselen etterlates. Men under muskel er ikke det mulig, hvis man ønsker det. Bare delvis. Noen få gjør det, men det kan perforere lungene og i det hele tatt er det meget komplisert, med store arr. Du kan google enbloc, Breast Implant Illness, her er noen norske linker: https://cosmoclinic.no/plastisk-kirurgi-oslo/brystforstorrelse/fjerne-silikon https://cliniquebellevue.no/en-bloc-kapselektomi-capsulectomy/ 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet mandag kl 18:45 #45020 Del Skrevet mandag kl 18:45 PissiPus skrev (12 minutter siden): Vel, da skal det jo ha kommet ganske langt før det eventuelt skulle skje. Kapsel på så stort innlegg som er så langtkommet må være fryktelig i veien og vondt/ubehagelig, lenge før det blir så alvorlig. Jeg har aldri hørt at dette skjer, har du noen kilder? Jeg har kapsel som er ille nok til å operere på nytt og fikk beskjed om at det nesten er garantert at jeg vil få samme kapsling igjen om jeg opererer 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå