Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Doris Becker skrev (6 minutter siden):

Det kan være interessant å grave i fortiden, for å finne årsaker og "knagger" man kan henge ting på, for å forklare destruktiv oppførsel. Men viktigst er det å fokusere på hvem hun er nå,  påvirkningen hun har, og hvordan hun utnytter denne for å selge seg selv, og hvordan andre benytter henne for å selge sine varer og tjenester. 

Et tankeeksperiment: Hva ville skjedd hvis hun la ned alle sine sosiale medier i ett år?
Glöd har hun ikke noe eierskap i etter hva jeg ser? 
Hennes holdingselskap eier  30% av aksjene i The Shade, som går veldig dårlig. Og 33.33% aksjer i noe nytt som heter The Needs Company AS. 
Hun har altså ingen bein å stå på, og krympende formue. Med hennes forbruk ville hun vært konkurs innen kort tid. 
En million er allerede planlagt å benytte på nok en BBL. Antagelig må/bør  hun fjerne implantatene hun har både i front og bak innen 5 år, av helsemessige årsaker. 

Helt enig, @Doris Becker, nåtida er viktigst! 👍🏻 Jeg ville i innlegget mitt følge opp siden flere mente SSI sin oppvekst hadde vært helt normal…
Hun er en «gammel», etablert og velkjent  influenser, men det spørs om hun ikke har vært på høyden og nå på sikt er et nedadgående fenomen. Eksponeringa av sønnen virker ganske så panisk og sier sitt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LivEinar skrev (23 minutter siden):

Helt enig, @Doris Becker, nåtida er viktigst! 👍🏻 Jeg ville i innlegget mitt følge opp siden flere mente SSI sin oppvekst hadde vært helt normal…
Hun er en «gammel», etablert og velkjent  influenser, men det spørs om hun ikke har vært på høyden og nå på sikt er et nedadgående fenomen. Eksponeringa av sønnen virker ganske så panisk og sier sitt. 

Jeg skjønte det, og det er interessant med perspektiver fra en som kjenner til henne, familien og stedet de kommer fra. Men hva hun har skrevet opp gjennom tror jeg ikke man kan ta utgangspunkt i, annet enn at det er interessant i seg selv hvordan hun har konstruert både kropp og virkelighet etter sine egne idealer, og for å karre til seg mest mulig oppmerksomhet.
Dette med sønnen er forferdelig å være vitne til. En ting er at de raserer seg selv, og brenner lys i begge ender, men at de skaffer seg barn, og det  for å skape content, for å tjene mer penger...det blir jo ikke verre.

Endret av Doris Becker
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (8 timer siden):

Har du egentlig satt deg inn i kjennetegn eller kriteriene for hva en «dysfunksjonell familie» er? At noen ikke er helt A4 i andres øyne, betyr ikke automatisk at de kvalifiserer til å være «dysfunksjonell».

Ellers så er jeg en av de som har betegnet Harstad som «bøgda». Jeg vet at det teknisk sett er en småby, men for min del så går det mer på mentalitet og miljø, og der mener jeg at Harstad er nærmere bygd enn by. Noe de har tilfelles med mange andre på-papiret-byer.

Ironien i å ha ordet "bøgda" som en del av sitt vokabular samtidig som man rakker ned på en hel by med 25.000 innbygger på grunn av dens "mentalitet og miljø". Spent på hva som er mentaliteten og miljøet i Harstad? Hva er det du mener definerer en hel by?

Noe sier meg at du er typen som kaller alt nord for Trondheim "bøgda"

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiseglad skrev (7 minutter siden):

Hva lever hun egentlig av? 850000kr i inntekt og 0 i formue er ikke mye å boltre seg i…

https://www.vg.no/rampelys/i/73yq5V/sophie-elise-over-fire-millioner-ned-i-inntekt

Er vel ikke alt man ser ut fra skattelistene. Nora Haukland står med 400.000 i inntekt, og null formue. Kjøpt leilighet og lever et helt sinnsykt luksusliv. Der shoppes det fra motehusene i Paris ukentlig året rundt, leies leilighet i svindyre Paris og spises kun på dyre restauranter. Taxi over alt. Hun må da ha et forbruk på minst 100.000 i uka utenom bolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (5 minutter siden):

Det siste året har hun levd av sparepenger pga pose-gate.

I følge SE. Jeg tror det handler mer om dårlig styring av business. Hun kunne hatt mange flere bein å stå på, men har ikke eierskap i noe, og bare bruker opp alt, istedenfor å investere smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...