Justlooking Skrevet 19. september #43321 Del Skrevet 19. september Det var i hvert fall et sjakktrekk av Elle Basic å bruke SE som frontfigur på Glød. Det har begge parter tjent gode og lettvinte penger på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 19. september #43322 Del Skrevet 19. september (endret) Mangler bare Luis Vuitton koffert, så er Helmer klar for fremtidig rolle i Olsenbanden.... Endret 19. september av Tradegy 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuuriMalla Skrevet 19. september #43323 Del Skrevet 19. september (endret) Missy1 skrev (3 timer siden): Blir spennende å se ved hvilken alder hun mener han blir «sin egen person» eller «får sin egen identitet» 🤷🏼♀️ når hun tenker det er naturlig å slutte å eksponere han… Min sønn er tenåring nå og jeg kan se tydelig på babybilder av han at det er han og ikke en random baby. Han har en del tydelige trekk som ikke har forsvunnet under utviklingen fra baby til tenåring. Noen av disse trekkene er faktisk gjenkjennelige fra 3D ultralyden og. Hun selger barnet sitt, nå er butikken åpen og jeg tviler på at hun har planer om å stenge den… så lenge det drar inn penger så kommer denne gutten til å bli eksponert. Og for å få til ekstra salt i grøten så passer hun på å provosere og sjokkere med store overskrifter og skandaløs oppførsel så hun blir synligere i media. Ikke bare hun blir synligere for hver skandale nå, men også sønnen. Hvis hun ikke legger denne businessen på hylla så kommer det nok til å ødelegge forholdet til sønnen når han blir større Svaret på når er sannsynligvis aldri. Hun kommer aldri til å slutte med det. Hun har åpenbart funnet sin nisje: Å provosere, om det så er ved å bruke sin egen sønn til å gjøre det for å få oppmerksomhet. Det er det som funker, det andre er oppbrukt, så det er det eneste knepet hun tydeligvis har i ermet. Alle bør seriøst slutte å gi SE oppmerksomhet. Alle, inkludert meg selv, bør slutte å la oss provosere eller snakke/skrive om påfunnene hennes. Virker også som hun leser her inne. Hvem andre enn oss her er det ellers hun sikter til at hun klarer å provosere med for eksempel dåpen/festen sin? 🤣 Endret 19. september av GuuriMalla 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 19. september #43324 Del Skrevet 19. september Ugresset skrev (På 16.9.2024 den 15.23): Jeg følger ikke SE og har ikke gått inn på kanalene hennes ettee dette med dåpen, men av andre influensere har jeg fått med meg dåpen og har derfor lest de siste sidene her. Jeg har aldri og kommer ALDRI til å gi henne et eneste klikk! Hva i alle dager er det som foregår? Pr-stunt? Usmakelig? Så til de grader. Jeg er ikke religiøs, men sønnen (som jeg ikke vet navnet på) ble døpt i kirken. Mor og far til den døpte skal lære og veivise den døpte til å vokse opp i en kristen tro. "Kirkens teologi er at dåpen frelser. Dåpen er både en engangshendelse og en prosess. For at dette ikke bare skal være en lære eller noe intellektuelt, må den døpte gjennom daglig praksis få hjelp til å leve i tillit til Guds løfter i dåpen." * Hva gjør mor og far etter at sønnen er døpt inn i den kristene tro? De overlater den døpte til barnevakt og har FYLLEFEST!?? HVA FAEN? Jeg vektlegger: jeg er ikke religiøs. * Ref. Den norske kirke Jeg stiller meg også svært spørrende til dresskoden, "gjest i bryllup". Har det tippa helt? Hva i alle dager har bryllup med dette å gjøre. Skulle de virkelig få gjestene til å tro at de skulle gifte seg i dåpen, men ikke gjorde det? Usmakelig. Ville de virkelig ha en fest for å feire at de var tilbake til Oslo, eller noe sånt? Ja, så ha det lørdagen før og møt opp fyllesyk i egen dåp dagen etter! Ville de feire i godt selskap med godt drikke at sønnen var døpt og at de gleder seg til å oppdra i kristen tro? Ja, så ha et selskap helgen etter med noe godt i glasset for de som vil være med å feire den døpte. Herregud, man har ikke en fyllefest som etterfest i en dåp. All PR er IKKE god PR. Hun driter seg loddrett ut. Hilsen barnløs (uvitende altså), gift, festglad agnostiker og kvinne. Takk for meg 🫡 Ser ikke poenget deres med å døpe barnet i det hele tatt når ikke noe handler om barnet, eller selve budskapet for dåpen. Bare provokasjon og egoisme. Hva var poenget. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 19. september #43325 Del Skrevet 19. september millak skrev (1 time siden): Ser ikke poenget deres med å døpe barnet i det hele tatt når ikke noe handler om barnet, eller selve budskapet for dåpen. Bare provokasjon og egoisme. Hva var poenget. Hun får iallfall bevist at hun klarer å få ABSOLUTT ALT til å handle om seg selv. Hvem vet hvordan 1års feiringen blir 🫣 Små barn legger seg jo tidlig uansett 🤷🏼♀️ 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 19. september #43326 Del Skrevet 19. september Tradegy skrev (4 timer siden): Mangler bare Luis Vuitton koffert, så er Helmer klar for fremtidig rolle i Olsenbanden.... Det Sophie Elise AS' eier nå gjør minner mistenkelig på en uttalelse som Thomas Øye kom med en gang: https://www.kapital.no/reportasjer/avsloring/2021/03/26/7645943/historiene-fra-kapital-som-overgar-tv-serien-virkelighetens-exit – Du skjønner, det er helt nødvendig å opprettholde en viss livsstil for å geare porteføljen. Thomas Øye Sofie Steen Isachsen, som egenhendig ruinerte både eget og Sophie Elise AS' omdømme, hun slenger nå rundt seg med luksusartikler til baby på fem måneder. Barneseng til 20 000 kr, svinedyre merkevarer. Det hun gjør er merkevarebygging, hvor hennes baby skal være frontfigur i hennes eget forsøk på å bygge opp et nytt image og omdømme av seg selv. Det forsterker bare inntrykket av at dette barnet brukes av mor og far som produkt og produktinnhold for at mor skal tjene penger, fordi mor alene ikke lenger greier å gjøre seg aktuell for annonsører. 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet 20. september #43327 Del Skrevet 20. september Bestemoren skrev (15 timer siden): Denne babyen på fem måneder får solhatt fra Dior, slips fra Hermes i dåpsgave og skal bli en stilig Frognergutt… Du kritiserer henne for hva hennes barn får i gave? Seriøst? Da leter du virkelig etter ting å ta henne på. At Sophie Elise kjøper merkeklær og dyrt utstyr til sin baby er vel ikke overraskende. Men jeg vil tro hun økonomisk står godt i det. Å gjøre dette til et problem for å poengtere at hun er en dårlig mamma er både smålig og uredelig. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 20. september #43328 Del Skrevet 20. september Miomino skrev (19 minutter siden): Du kritiserer henne for hva hennes barn får i gave? Seriøst? Da leter du virkelig etter ting å ta henne på. At Sophie Elise kjøper merkeklær og dyrt utstyr til sin baby er vel ikke overraskende. Men jeg vil tro hun økonomisk står godt i det. Å gjøre dette til et problem for å poengtere at hun er en dårlig mamma er både smålig og uredelig. Her er jeg enig med det. Man kan kritisere henne for mye, men at hun velger å kjøpe dyre ting til barnet, ser jeg ikke noe galt i. Jeg elsker å kjøpe fine ting til barnet mitt, og hadde jeg hatt økonomien til Sophie Elise så hadde jeg også gitt noen dyre ting innimellom. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 20. september #43329 Del Skrevet 20. september Frisk Frosk skrev (7 timer siden): Det Sophie Elise AS' eier nå gjør minner mistenkelig på en uttalelse som Thomas Øye kom med en gang: https://www.kapital.no/reportasjer/avsloring/2021/03/26/7645943/historiene-fra-kapital-som-overgar-tv-serien-virkelighetens-exit – Du skjønner, det er helt nødvendig å opprettholde en viss livsstil for å geare porteføljen. Thomas Øye Sofie Steen Isachsen, som egenhendig ruinerte både eget og Sophie Elise AS' omdømme, hun slenger nå rundt seg med luksusartikler til baby på fem måneder. Barneseng til 20 000 kr, svinedyre merkevarer. Det hun gjør er merkevarebygging, hvor hennes baby skal være frontfigur i hennes eget forsøk på å bygge opp et nytt image og omdømme av seg selv. Det forsterker bare inntrykket av at dette barnet brukes mor og far som produkt og produktinnhold for at mor skal tjene penger, fordi mor alene ikke lenger greier å gjøre seg aktuell for annonsører. La hun kjøpe alt hjertet begjærer. Alle ting i verden vil aldri gjøre et barn lykkelig. Det som irriterer meg med den damen er at alt hun gjør blir gjort for å skape sensasjon, overskrifter og vekke oppsikt. Det er sånn hun tjener penger for folk er hennes nyttige idioter og biter på. At nå barnet blir brukt som et ledd i dette er bare trist og leit - stakkars unge - det er tragisk at Norge ikke har bedre beskyttelse mot barn brukt i markedsføring. Et barn trenger en tilstedeværende mor som bruker av tiden sin med barna sine og samtidig viser at hun elsker å være sammen med dem - altså det stikk motsatte av SE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 20. september #43330 Del Skrevet 20. september Miomino skrev (1 time siden): Du kritiserer henne for hva hennes barn får i gave? Seriøst? Da leter du virkelig etter ting å ta henne på. At Sophie Elise kjøper merkeklær og dyrt utstyr til sin baby er vel ikke overraskende. Men jeg vil tro hun økonomisk står godt i det. Å gjøre dette til et problem for å poengtere at hun er en dårlig mamma er både smålig og uredelig. Tycker personligen att det var väldigt snällt av hennes vän att köpa den gåvan. Jag har själv köpt mycket onödigt (och dyrt I guess) till mina barn, inte för att de som små bebisar bryr sig. Men jag tycker vissa saker är så fina att jag inte kan låta bli att köpa. Har också köpt billiga/ikke dyra saker också såklart. Finns mycket att klaga på gällande SE enligt min mening, men vill hon lägga sina pengar på märkeskläder till bebisar, whatever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestemoren Skrevet 20. september #43331 Del Skrevet 20. september Frisk Frosk skrev (9 timer siden): Det Sophie Elise AS' eier nå gjør minner mistenkelig på en uttalelse som Thomas Øye kom med en gang: https://www.kapital.no/reportasjer/avsloring/2021/03/26/7645943/historiene-fra-kapital-som-overgar-tv-serien-virkelighetens-exit – Du skjønner, det er helt nødvendig å opprettholde en viss livsstil for å geare porteføljen. Thomas Øye Sofie Steen Isachsen, som egenhendig ruinerte både eget og Sophie Elise AS' omdømme, hun slenger nå rundt seg med luksusartikler til baby på fem måneder. Barneseng til 20 000 kr, svinedyre merkevarer. Det hun gjør er merkevarebygging, hvor hennes baby skal være frontfigur i hennes eget forsøk på å bygge opp et nytt image og omdømme av seg selv. Det forsterker bare inntrykket av at dette barnet brukes av mor og far som produkt og produktinnhold for at mor skal tjene penger, fordi mor alene ikke lenger greier å gjøre seg aktuell for annonsører. @Frisk Frosk har hatt mange meget reflekterte innlegg i denne tråden. Ang. kjøp og fronting av luksusartikler til en baby på 4-5 måneder, kommenteres det i sitatet over på en utmerket måte (min utheving). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. september #43332 Del Skrevet 20. september millak skrev (11 minutter siden): Det virket ikke som at hun egentlig ønsket en kristelig dåp, det så heller så ut som en protest eller en provokasjon. Man MÅ faktisk ikke døpe babyen sin. Hvorfor døpe til kristelig verdier når man egt ikke ønsker det. Det er ikke tvang i Norge for å døpe barn. Det er jo faktisk normen for folk flest,å døpe pga tradisjon,ikke personlig tro.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 20. september #43333 Del Skrevet 20. september J.. skrev (1 time siden): Det er jo faktisk normen for folk flest,å døpe pga tradisjon,ikke personlig tro.. Ironisk er det at de står i kirken og lyver om at de tenker å oppdra barnet i kristen tro. Bryte et av de ti bud i Guds hus. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 20. september #43334 Del Skrevet 20. september Missy1 skrev (34 minutter siden): Ironisk er det at de står i kirken og lyver om at de tenker å oppdra barnet i kristen tro. Bryte et av de ti bud i Guds hus. Dette var grunnen til at det ble navnefest hos oss Helt uaktuelt å stå der og juge 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 20. september #43335 Del Skrevet 20. september (endret) Sofie har gjort en del okristna saker om vi säger så; droger, trekanter, otrohet etc etc. Att ljuga i kyrkan är nog hennes minsta problem 😅 Endret 20. september av winterchild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 20. september #43336 Del Skrevet 20. september J.. skrev (3 timer siden): Det er jo faktisk normen for folk flest,å døpe pga tradisjon,ikke personlig tro.. Det trodde jeg faktisk var avlegs. Flere og flere velger jo navnefest til barna sine hvis de ikke er religiøse. Og igjen, jeg bryr meg ikke om hvilken form for dåp/fest SE valgte, men at de har barnevakt IGJEN for å dyrke seg selv på barnets dåpsdag, er for meg helt hinsides. Baby er 4 måneder og har allerede hatt mer barnevakt, inkludert overnatting, flere ganger enn de fleste har sine to første leveår. At noen i det hele tatt mener det er uproblematisk, er høyst bekymringsfullt. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 20. september #43337 Del Skrevet 20. september (endret) Frisk Frosk skrev (15 timer siden): Det Sophie Elise AS' eier nå gjør minner mistenkelig på en uttalelse som Thomas Øye kom med en gang: https://www.kapital.no/reportasjer/avsloring/2021/03/26/7645943/historiene-fra-kapital-som-overgar-tv-serien-virkelighetens-exit – Du skjønner, det er helt nødvendig å opprettholde en viss livsstil for å geare porteføljen. Thomas Øye Sofie Steen Isachsen, som egenhendig ruinerte både eget og Sophie Elise AS' omdømme, hun slenger nå rundt seg med luksusartikler til baby på fem måneder. Barneseng til 20 000 kr, svinedyre merkevarer. Det hun gjør er merkevarebygging, hvor hennes baby skal være frontfigur i hennes eget forsøk på å bygge opp et nytt image og omdømme av seg selv. Det forsterker bare inntrykket av at dette barnet brukes av mor og far som produkt og produktinnhold for at mor skal tjene penger, fordi mor alene ikke lenger greier å gjøre seg aktuell for annonsører. Dette var et forfriskende innlegg. Kommer over fra tråden om MBH, der jeg har lagt ut samme link. Influensere er en del av samme miljøet som beskrives i artikkelen. Det kom fram etter "posegate", og nå saken om kronprinsessens sønn. I Sverige er Gucci og Rolex blitt en del av uniformen til gjengkriminelle. Litt av et image 😅 Endret 20. september av Doris Becker 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestemoren Skrevet 20. september #43338 Del Skrevet 20. september Doris Becker skrev (27 minutter siden): Dette var et forfriskende innlegg. Kommer over fra tråden om MBH, der jeg har lagt ut samme link. Influensere er en del av samme miljøet som beskrives i artikkelen. Det er kom fram etter "posegate", og nå saken om kronprinsessens sønn. I Sverige er Gucci og Rolex blitt en del av uniformen til gjengkriminelle. Litt av et image 😅 Godt innlegg her også, @Doris Becker… Disse to trådene har nok fellesnevnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 20. september #43339 Del Skrevet 20. september Bestemoren skrev (3 minutter siden): Godt innlegg her også, @Doris Becker… Disse to trådene har nok fellesnevnere. Det har de. Sophie Elise er en av mange influensere disse tunge kriminelle flotter seg med, dyre klokker, champagne og merkeklær, og det fører til rekruttering. Det bildet var kjempereklame for dem. Kokainbruk blant ungdom er tredoblet siste årene. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 20. september #43340 Del Skrevet 20. september Doris Becker skrev (47 minutter siden): Dette var et forfriskende innlegg. Kommer over fra tråden om MBH, der jeg har lagt ut samme link. Influensere er en del av samme miljøet som beskrives i artikkelen. Det kom fram etter "posegate", og nå saken om kronprinsessens sønn. I Sverige er Gucci og Rolex blitt en del av uniformen til gjengkriminelle. Litt av et image 😅 Haha Sverige.. älskar hur vi skämmer ut oss på detta sättet med våra "gangsters" (hade väl inte överlevt en dag i Compton) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå