Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (2 timer siden):

Tenner? Er han ikke 4 mnd? Var litt tidlig det? Hun får sette seg ned og vugge babyen sin. Ikke fly hit og dit å leke modell. 

Er ikke unormalt å få tenner ved 4 mnd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eyr skrev (7 timer siden):

Og det blir jo ikke lettere med åra. Er 11års aldersforskjell med mine nå og hun på 8mnd er mye enklere enn 12åringen😂 Samt mindre å holde styr på ikke minst…

Joda, men når den førstefødte er baby så kan jo alt føles overveldende. Men ja, husker jeg også tenkte at "jammen var det enklere da du var 4 mnd" da de begynte å bli mer mobile. Så den enkleste tiden er egentlig når de er så små, men er ikke alltid foreldrene skjønner det når de står midt i det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (8 timer siden):

Tenner? Er han ikke 4 mnd? Var litt tidlig det? Hun får sette seg ned og vugge babyen sin. Ikke fly hit og dit å leke modell. 

Min hadde 7 tenner innen 6 måneder 

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (På 2.9.2024 den 11.24):

Nei hvite rike mennesker. Kardasssjans

Kardhasian er vel ikke akkurat definert som rike, hvite mennesker !?😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det kunne være den der 4 mnd søvn regresjon tiden? Husker mine var rimelig stressa og mye gråt noen uker da!

Eller tenner! Men bare husker hun sa at hun ikke fulgte med på sånne utviklings greier etc!

jeg forstår at du kan bli utslitt og må ha noen minutter for deg selv i sånne runder med små babyer, og han lille var jo i stua med pappaen, regner med han prøvde å trøste barnet sitt.

Men jeg hadde muligens ikke lagt det ut for alle å lese på den måten hun gjorde og med den formuleringen!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke var at han kanskje mest av alt har behov for ro og stabilitet. Nytt sted for han og sikkert møtt mange nye mennesker (han sov sikkert ikke under hele den middagen med venner). Mye nye inntrykk for en liten kropp, og kanskje med foreldre som har stresset ifbm flytting. Håper de husker på at alt det gamle de flytter til, er nytt for han ❤️

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trondheims-assistenten har flyttet etter/med SSI til Oslo, lagt ut på snap i dag. 

IMG_6293.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren skrev (Akkurat nå):

Trondheims-assistenten har flyttet etter/med SSI til Oslo, lagt ut på snap i dag. 

IMG_6293.jpeg

Har de vært til samme silikonlege? 🙄

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren skrev (4 minutter siden):

Trondheims-assistenten har flyttet etter/med SSI til Oslo, lagt ut på snap i dag. 

IMG_6293.jpeg

Ja, noe så blodharry. Hun er så wannabe Sofie hele tiden. Flyttet til og med nedover samme dag…. Håper vel å komme inn i kretsen med folka til Sofie.

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (5 minutter siden):

Har de vært til samme silikonlege? 🙄

Tror SSI føler seg som både arbeidsgiver og mentor for den ca tre år yngre assistenten. I bildet anbefalte SSI sine egne følgere om å følge assistenten på Instagram, jeg har klippet det bort her. Kanskje en formbar aasistentvenninne?
Jeg følger SSI for å prøve å forstå hvorfor unge jenter/kvinner er så fascinert av denne typen influenser… 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren skrev (11 minutter siden):

Trondheims-assistenten har flyttet etter/med SSI til Oslo, lagt ut på snap i dag. 

IMG_6293.jpeg

Vittig når de kaller det assistent. Det er jo egentlig tjener.

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren skrev (4 minutter siden):

Tror SSI føler seg som både arbeidsgiver og mentor for den ca tre år yngre assistenten. I bildet anbefalte SSI sine egne følgere om å følge assistenten på Instagram, jeg har klippet det bort her. Kanskje en formbar aasistentvenninne?
Jeg følger SSI for å prøve å forstå hvorfor unge jenter/kvinner er så fascinert av denne typen influenser… 

Har avfulgt alt for noen mnd siden. Mister bare hjerneceller og tid av de greiene der. Jeg skjønner hvorfor og synes at hele bransjen må reguleres på en eller annen måte. Kapitalismen ødelegger samfunnet vårt. Det er snart ingen gode verdier eller moral igjen.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (37 minutter siden):

Har avfulgt alt for noen mnd siden. Mister bare hjerneceller og tid av de greiene der. Jeg skjønner hvorfor og synes at hele bransjen må reguleres på en eller annen måte. Kapitalismen ødelegger samfunnet vårt. Det er snart ingen gode verdier eller moral igjen.

Enig med deg i mye av det du skriver. Men jeg  har mange ungjenter rundt meg og trenger å være ajour og kunne diskutere/argumentere i forhold til det de er opptatt av. 😉 Derfor følger jeg… 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå betaler de folk for å hente pappesker fordi ungen holder de våkne på natta… tror ikke de bør få fler 

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (8 timer siden):

Vittig når de kaller det assistent. Det er jo egentlig tjener.

Ser at SSI driver med "twinning" med denne assistenten også. Det med å kle seg likt, kopiere hverandre i meninger, måter osv - det er veldig for typisk jenter i tenårene, handler nok om helt naturlig usikkerhet ift eget selvbilde - tryggere å være "to!. Ikke fullt så vanlig i slutten av 20-årene tror jeg. 

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (9 timer siden):

Ja, noe så blodharry. Hun er så wannabe Sofie hele tiden. Flyttet til og med nedover samme dag…. Håper vel å komme inn i kretsen med folka til Sofie.

Tänk att ha som mål i livet att komma in i kretsen till Sophie 🤣🙈🙈 hoppas hon är ung för annars är det otroligt pinligt hela grejen 😅

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

winterchild skrev (1 time siden):

Tänk att ha som mål i livet att komma in i kretsen till Sophie 🤣🙈🙈 hoppas hon är ung för annars är det otroligt pinligt hela grejen 😅

Èr det så dumt egentlig? Litt nedrig er det kanskje, men ikke dumt. Se på Fetisha og han der andre som jeg ikke husker navnet på i farten: De startet som «påhengene til SE» i Bloggerne og SE-sfæren de også. De brukte hennes popularitet, innflytelse og kontaktnett som springbrett for å skape seg egne karrierer innen influenser/kjendis/underholdning/media. Vellykket ser det også ut til å ha vært for dem.

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (11 minutter siden):

Èr det så dumt egentlig? Litt nedrig er det kanskje, men ikke dumt. Se på Fetisha og han der andre som jeg ikke husker navnet på i farten: De startet som «påhengene til SE» i Bloggerne og SE-sfæren de også. De brukte hennes popularitet, innflytelse og kontaktnett som springbrett for å skape seg egne karrierer innen influenser/kjendis/underholdning/media. Vellykket ser det også ut til å ha vært for dem.

Men er det noe å trakte etter egentlig? De tjener kanskje penger, men du verden for et tomt miljø. Når jeg ser bloggerne så synes jeg synd i mange av de. Alt handler om skjønnhet, drama, operasjoner, klær osv. Ikke noe engasjement for annet enn seg selv. Sophie Elise virker for å være så opptatt av seg selv at hun til og med har problemer med å engasjere seg i sitt eget barn. Han er en liten nyttig rekvisitt som hun setter bort når det måtte passe henne. Jeg ser bare hvor kunstig alt ser ut når hun holder på med ham. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horselady skrev (Akkurat nå):

Men er det noe å trakte etter egentlig? De tjener kanskje penger, men du verden for et tomt miljø. Når jeg ser bloggerne så synes jeg synd i mange av de. Alt handler om skjønnhet, drama, operasjoner, klær osv. Ikke noe engasjement for annet enn seg selv. Sophie Elise virker for å være så opptatt av seg selv at hun til og med har problemer med å engasjere seg i sitt eget barn. Han er en liten nyttig rekvisitt som hun setter bort når det måtte passe henne. Jeg ser bare hvor kunstig alt ser ut når hun holder på med ham. 

I mine øyne så ødelegger hele bransjen verdigrunnlaget for samfunnet. 

Det går bare en vei med Norge AS.

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren skrev (11 timer siden):

Tror SSI føler seg som både arbeidsgiver og mentor for den ca tre år yngre assistenten. I bildet anbefalte SSI sine egne følgere om å følge assistenten på Instagram, jeg har klippet det bort her. Kanskje en formbar aasistentvenninne?
Jeg følger SSI for å prøve å forstå hvorfor unge jenter/kvinner er så fascinert av denne typen influenser… 

Jeg er på alder med Sophie Elise. Ingen i min krets er fasinert av denne kvinnen. Det store flertallet er "vokst fra" henne,  for å si det slik. Det virker som hun har stagnert i tenårene. Jeg tviler også på at unge jenter finner henne fasinerende. De har andre influensere på egen alder som treffer bedre enn småbarnsmor Sophie Elise som de ikke har noe til felles med.

Jeg tenker de som følger henne gjør det av nysgjerrighet og gammel vane etter hennes mange sprell, som dette posebildet. Samtidig holder jo media henne relevant med stadige artikler om henne. De genererer nok nysgjerrighet og klikk på hennes SoMe.

 

 

 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...