Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mystix skrev:

Hvilket press??   Det er mulig kvinner på 40+ føler press på seg til å evt. se yngre ut. SE er ung og hadde ikke trengt å gjøre noe som helst med ansiktet eller kroppen for den saks skyld, den var fin som den var med smale hofter og liten byste.  Hun var helt gjennomsnittlig pen, det er hun fremdeles men med et noe mer oppblåst ansikt og totalt forandret kropp.  Dette er ikke "presset" sin skyld. 

Jeg trodde sarkasmen i siste avsnitt av innlegget mitt var åpenbar. Beklager. 

Endret av elisaday
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumpebildet på det nest nyeste innlegget..altså:alice:

Endret av Butternut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Butternut skrev:

Hun fikk vel ikke nok fokus på den bare ved å kommentere den selv i hvert innlegg, slik hun har gjort i det siste? Bedre å vise den fram skikkelig da, og svare diffust i kommentarfeltet...

http://imgur.com/a/k0i61

Samme greia med pocketbøker; etter at hun la ut bilde (ved en feil i utgangspunktet?) av pocket har hun (bevisst?) gjort det maaange ganger i det siste. Hun er egentlig ganske forutsigbar sånn sett.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun legger jo opp til spekulasjoner om rumpen. Hun vil jo at folk skal snakke og disktuetere rumpen hennes. Jeg må inn og se hvilket bilde dere snakker om, så gir henne klikk... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper når folk ikke snakker om rumpa lengere, så står hun frem og innrømmer den er fake. Så får hun en artikkel på VG, Se her osv hvor de hyller henne for å være ærlig og tøff som står frem :rolleyes:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
5 timer siden, Butternut skrev:

Herregud, at man kan bli så blind. Lurer på om familie og venner forteller henne sannheten om hvor ille det faktisk ser ut - eller om de jatter med og lar henne påføre seg enda flere skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Sophie Elise bare er kjempepinlig. Ingenting sjokkerer, det hele er bare så forutsigbart. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, plutselig sitter hun og holder ei pocketbok i hendene og ser ut til å kose seg, hun med den sterke og plagsomme papirfobien sin.

http://sophieelise.blogg.no/1499437317_ny_hverdag.html

Jeg skjønner meg ikke på den jenta. Glemmer hun hele tiden hva hun har sagt i forrige innlegg, eller er det med vilje at hun motsier seg selv hele tiden? Og i så fall: Hva er det hun forsøker å oppnå med det?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hun lyver så mye at hun ikke klarer å holde styr på løgnene sine 😂

Jeg var inne på FB siden hennes og folk sa i kommentarfeltet "åh så fin rumpe du har. Jeg hadde også vist den hvis jeg hadde din rumpe. Deilig rumpe" osv.  Jeg må si jeg er sterk uenig med de, men smak og behag 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papirfobi, haha. Alt for å virke spesiell. :fnise: Hadde hun virkelig hatt papirfobi hadde hun ikke klart å la seg avbilde med bøker og andre papirer. Tror ikke den jentungen vet hva fobi er for noe en gang. Bare et kult ord og en kul "diagnose" som hun tror får henne til å virke interessant og spesiell. :rolleyes: 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem omtaler seg selv som veldig opptatt av miljø samtidig som hun skryter over at hun hadde hatt over 50 flyturer bare i år (og sikkert flere nå), og har som mål å ha vært i 100 land i løpet av livet? Jo, SE. Dronningen av dobbeltmoral.

Endret av Sandin
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke forundret meg om det var sophie selv som stod bak hvorforlyverdu-kontoen:fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, korallrev skrev:

http://imgur.com/a/gxVWK

så trenger ingen å gi bloggen klikk 😊

Skjermdump fra IG-profilen hvorforlyverdu

Hun var virkelig helt flat før. Se feks video fra senkveld. Det er helt umulig å gå fra ingen rumpe til enorm rumpe ved hjelp av trening. Ikke engang bodybuilders lykkes med det. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, JessicaL skrev:

Hun var virkelig helt flat før. Se feks video fra senkveld. Det er helt umulig å gå fra ingen rumpe til enorm rumpe ved hjelp av trening. Ikke engang bodybuilders lykkes med det. 

Kjære vene, det der er jo ikke pent en gang. Nå vet jeg ikke hva de fyller på med, men antar at det kan endre seg med tiden. Hvem ønsker å gå rundt med en tung bakende, stakkars jente!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, korallrev skrev:

http://imgur.com/a/gxVWK

så trenger ingen å gi bloggen klikk 😊

Skjermdump fra IG-profilen hvorforlyverdu

Dette bildet burde selges til Se og Hør, ingen tvil - det er eksagt samme merker(arr som gror, etter der de la fettslangen inn) og plaster som de på klinikken viser etter rumpeoperasjonen sin!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke denne Joakim laget noe program om dårlige forhold for de som arbeider med å sy klær? SE kjøper stadig klær på Ebay, og disse har man i hvert fall ingen oversikt over hvor er produsert! Har kun trykket meg inn en gang for å se, og da kom jeg til noen som sendte fra Asia. Sannsynligheten for at skitbillige klær på Ebay sendt fra Asia er laget av arbeidere med dårlige arbeidsvilkår er vel stor? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...