Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

refill skrev (7 minutter siden):

Hun sier Xanax, men vi har vel ikke Xanax i Norge eller? 

Jeg har vært avhengig av Sobril, selv om jeg gikk på lav dose. Å slutte VAR et helvete. Jeg var sikker på jeg skulle dø. Hadde jeg kunne betalt meg inn et sted for profesjonell hjelp hadde jeg gjort det samme 😅😬 Beroligende skal man være sykt forsiktige med. Plutselig har de tatt over. 

Kalles Xanor i Norge, og er ikke tilsvarende det samme som Sobril. Virkestoffet er alprazolam i Xanor, mens det er oxazepam i Sobril. 1mg Xanor er det samme som 40mg Sobril. Begge er benzo da… men hvis SE faktisk mener Xanor, så skjønner jeg godt hun la seg selv inn. Men hun har vel snart skutt seg selv i alle lemmer når det gjelder å dele ting de siste ukene. Tror hun blir å angre mer på de valgene hun gjorde som småbarnsmor enn de hun gjorde i Xanor-fylla som singel og barnløs.

Endret av KaraThrace
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KaraThrace skrev (14 minutter siden):

Kalles Xanor i Norge, og er ikke tilsvarende det samme som Sobril. Virkestoffet er alprazolam i Xanor, mens det er oxazepam i Sobril. 1mg Xanor er det samme som 40mg Sobril. Begge er benzo da… men hvis SE faktisk mener Xanor, så skjønner jeg godt hun la seg selv inn. Men hun har vel snart skutt seg selv i alle lemmer når det gjelder å dele ting de siste ukene. Tror hun blir å angre mer på de valgene hun gjorde som småbarnsmor enn de hun gjorde i Xanor-fylla som singel og barnløs.

Jeg tenker også at sånn hun oppfører seg som mor er mye mer bekymringsverdig enn hva som skjedde før barnet ble unnfanget. 
Alle kan ha vanskelige perioder og man behøver ikke skamme seg for å ha bedt om hjelp etter å ha kommet i en dårlig syklus med søvnproblemer og medisinering. Det å be om hjelp er en styrke 

Det at hun har et konstant behov for å være borte fra sin nyfødte sønn er derimot sterkt bekymringsverdig. Håper hun er i stand til å søke hjelp for dette og. 

  • Liker 26
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (41 minutter siden):

Kalles Xanor i Norge, og er ikke tilsvarende det samme som Sobril. Virkestoffet er alprazolam i Xanor, mens det er oxazepam i Sobril. 

Takk for oppklaring. Så da er det sikkert Xanor. Mente forøvrig ikke at det var tilsvarende, var bare en digresjon om at benzo avhengighet kan skje på lavere doser og selv om man tilsynelatende lever et "normalt" liv. Skumle saker 🥵

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (2 timer siden):

Hun sier Xanax, men vi har vel ikke Xanax i Norge eller? 

Jeg har vært avhengig av Sobril, selv om jeg gikk på lav dose. Å slutte VAR et helvete. Jeg var sikker på jeg skulle dø. Hadde jeg kunne betalt meg inn et sted for profesjonell hjelp hadde jeg gjort det samme 😅😬 Beroligende skal man være sykt forsiktige med. Plutselig har de tatt over. 

Heter Xanor i Norge. 

Endret av Ninaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (16 timer siden):

Jeg tror jo ikke helt på pille-avhengigheten hennes, abstinenser og nesten hjerte-stopp. At hun spiste piller for å sove, snorta kokain i blant  og festet hardt, ja det er en ting. Men rehabilitering, nedkloring av vegger på avvenning omtrent senere  Lindmo osv var en del av et slags content.  Og det biter henne litt i halen nå. For nå stilles det spørsmål vedrørende hennes evner som mor som tidligere rusmisbruker. Og skulle hun innrømme at mye av det som ble fremstilt var «med vilje», så vil det også gjøre at det stilles spørsmål. Og det er vel «flaut» det også. 
 

Hun har malt seg opp i et hjørne der ja. Hun fremstilte seg selv som, og ønsket å blir fremstilt som,- tung rusmisbruker. Hun ønsket oppmerksomheten ift å komme seg gjennom beinhard avvenning med alvorlige abstinenser osv. 

Jeg tror også hennes rusavhengighet var på "partynivået" (ille nok det, men noen veldig tung bruker ble nok hun ikke) Det var content og "overlever"-image hun var ute etter. Men så ble hun gravid 3 kvarter etterpå, og da passer det ikke like godt å ha vært "tung rusmisbruker". Innrømmer hun nå at det var litt overdrevet så blir det også veldig avslørende og flaut. 

  • Liker 27
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama gir så totalt faen i å gi andre falske sannheter om utsendet sitt. Juger og bryr seg nada om hvilken påvirkningskraft ho kan ha på at andre opereres.  
 

Det er ganske åpenbart at ho har tatt en facelift, sjukt at ho ikke blir flau over seg selv, sine løgner og falske narrativer.

Hva med å heller være ærlig om at ho tok så mye botox i ung alder at ho fikk fortere løs/hengete hud enn noen andre ville hatt? Og derfor tok facelift?  neida, her manipulerer vi og unngår sannheten. 

IMG_4447.png

IMG_4448.jpeg

IMG_4449.jpeg

  • Liker 9
  • Nyttig 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

shorty skrev (10 minutter siden):

Dama gir så totalt faen i å gi andre falske sannheter om utsendet sitt. Juger og bryr seg nada om hvilken påvirkningskraft ho kan ha på at andre opereres.  
 

Det er ganske åpenbart at ho har tatt en facelift, sjukt at ho ikke blir flau over seg selv, sine løgner og falske narrativer.

Hva med å heller være ærlig om at ho tok så mye botox i ung alder at ho fikk fortere løs/hengete hud enn noen andre ville hatt? Og derfor tok facelift?  neida, her manipulerer vi og unngår sannheten. 

IMG_4447.png

IMG_4448.jpeg

IMG_4449.jpeg

Endringene er sikkert takket være et Glöd-produkt. 😍 Må kjøpe!

IMG_7545.jpeg

IMG_7546.png

  • Liker 10
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_3213.thumb.jpeg.14f5a5dfef86e0cf985c6e0188a6ced4.jpeg

Helt utrolig at hun kan komme til erkjennelsen om at det er flaut å være henne når det er så mange som vet så mye om henne (fordi hun har lagt informasjon om livet sitt på nett i hvor mange år nå), og likevel velge å ikke skjerme sønnen sin bedre. Jeg tenker at ja det er helt sikkert tidvis vanskelig å leve med seg selv vel viten om at man har satt seg selv i alle disse offentlige skandalene. Men bare tenk deg om du synes det var flaut/ubehagelig/fælt å være deg selv ikke fordi du selv har satt deg i en kinkig situasjon eller tatt valg som du ikke ville tatt på nytt, men fordi moren din, altså den personen som burde være din argeste beskytter, hadde stått for eksponeringen og offentliggjøring av din personlige informasjon som gjør det mulig for folk å vite «alt» om deg og som du er nødt til å leve med konsekvensene av. Hvordan lever man godt med det? Både som mor og som sønn. 

  • Liker 12
  • Nyttig 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren skrev (På 9.7.2024 den 17.31):

Fra boka «Elsk meg», utgitt i 2018, side 34 - sitat:

«Jeg har alltid vært usikker på om jeg vil ha barn, man får mange likes av å ha barn, men man kan få mange likes av andre ting også. Barn har alltid vært en «backup» om alt annet skulle gå til helvete, om ikke annet fordi det gir en hel haug av nye muligheter å tjene penger på når du driver med det jeg gjør. Du kan legge ut reklameposter om barnevogner istedenfor sminke, et nytt marked åpner seg, og du blir født på ny kommersielt sett.»

Herregud. Har hun skrevet dette? 😧

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (På 9.7.2024 den 18.49):

Ble uvel og småforbannet ja . Ikke alle burde få lov å få barn ….

Ja, bitene faller på en måte på plass. Det gikk jo svært dårlig med ryktet… og nå dette🫣

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

millak skrev (11 minutter siden):

Herregud. Har hun skrevet dette? 😧

Ja, det har hun - for seks år siden i boka «Elsk meg» fra 2018, på side 34. Barn har tydeligvis vært en mangeårig backup-plan… 😔 Plan og strategi kan tenkes ut, realitetene i hverdagen viser seg nå å være utfordrende… 

  • Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (På 13.7.2024 den 14.39):

Jeg har igrunnen ingenting positivt å melde når det kommer til SEs drift av firmaet sitt slik hun gjør det nå.

Men jeg håper for barnets skyld at SSI virkelig ikke er slik en egoistisk, bortskjemt, selvopptatt rasstapp slik hun fremstiller seg i SoMe. Måtte i så fall karma snarest bite seg hardt fast i rumpeimplantatene hun har kjøpt, mens tøffelhelten av en medansvarlig, nybakt pappa rammes av klinisk omsorgsbehov for seg selv og barn.

En reiser ikke bort for å skrive bok om "ingenting viktig å meddele" med en nyfødt i hjemmet uten å være komplett tilstoppet i nøtta. Ikke en gang som klikkåte eller provokasjon.

Skal hun reise fra ungen å skrive bok. Dette blir altså ikke sykere🫣 Hjelpes.

Jeg følger ikke med på SE selv, men jeg venter barn og blir sjokkert av noe av det jeg leser her. Ingen mødre er perfekte men man bør jo prøve og ønske å gjøre sitt beste for babyen og gi alt man kan. Hun skal jo ha permisjon, for en grunn. Virker ikke som at hun kan eller bryr seg noe om tilknytningsteori og  noen naturlige instinkter mangler. 

Endret av millak
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shorty skrev (På 13.7.2024 den 22.12):

Jeg tror nok ho har hatt et problematisk forhold til rus. Har vært flere bilder hvor det har stått piller på bord på fest, piller i nattbordskuff, kokainstripe på bord i bakgrunn på en «ikke-fest» og da det kjente SE og Nora bildet. Folk må huske på at når man bruker mye rus blir man også mer carefree, man tenker ikke like mye over konsekvenser som når man er edru. Man sjekker kanskje ikke bilder like nøye fordi man gir mer faen (som ho selv skrev 😅). Spesielt på kokain er det vanlig å bli mer cocky og få mer selvtillit, mindre konsekvenstenking. En blanding av rusen og det å ha sluppet unna utrolig mye kritikkverdig man har gjort tidligere, gjorde nok at SE ble enda mer cocky i hvordan ho oppførte seg offentlig i den perioden. Selve rehaben var latterlig kort, så det var ganske åpenbart at ho ville få rusproblemer når ho kom ut igjen - og det skjedde jo.

Vi vet jo at mange store profiler tar og har tatt rus. Politikere, kjendiser, etc. Det florerer mye rus i sånne miljøer, men blir aldri positivt motatt når sånt kommer ut i media.  Det som jeg mener var mest tvilsomt ift rusavhengigheten til SE var spørsmålet om ho virkelig var blitt rehabilitert, ikke at ho var rusavhengig i første omgang. 

Hun har nok hatt problemer med avhengighet. Vet at hun kjøpte beroligende piller av en dealer. Det selges masse xanax. 
 

piller er det verste av rusmidler. Det er svært avhengighetsskapende og man kan bli ganske ugjenkjennelig og gi blanke i alt og alle. 

Endret av millak
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

shorty skrev (6 timer siden):

Dama gir så totalt faen i å gi andre falske sannheter om utsendet sitt. Juger og bryr seg nada om hvilken påvirkningskraft ho kan ha på at andre opereres.  
 

Det er ganske åpenbart at ho har tatt en facelift, sjukt at ho ikke blir flau over seg selv, sine løgner og falske narrativer.

Hva med å heller være ærlig om at ho tok så mye botox i ung alder at ho fikk fortere løs/hengete hud enn noen andre ville hatt? Og derfor tok facelift?  neida, her manipulerer vi og unngår sannheten. 

IMG_4447.png

IMG_4448.jpeg

IMG_4449.jpeg

Synes jeg minnes at hun var ute og reiste til usa for et par år siden hvor hun da kom hjem med et helt nytt uttrykk i ansiktet. Men det kan vel sikkert bare være en god ansiktskrem og den rulleren og stenen hun reklamerte så iherdig for på den tiden 💁‍♀️

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theocean skrev (11 timer siden):

Synes jeg minnes at hun var ute og reiste til usa for et par år siden hvor hun da kom hjem med et helt nytt uttrykk i ansiktet. Men det kan vel sikkert bare være en god ansiktskrem og den rulleren og stenen hun reklamerte så iherdig for på den tiden 💁‍♀️

ja etter farmen oppholdet. 

og at noen tror på at det bare er noen produkter som har fikset dette🤡 🤦‍♀️, disse burde ikke ha stemmerett om de er så lettlurte.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyves det fortsatt om endringer i utseende? Om SSI er blind på eget utseende og konsekvensene av alle behandlinger er det godt gjort å påstå at alle andre er like blinde når det kommenteres.

Det er ikke noe problem å løfte øyenbryn dersom botox er satt i riktig muskulatur, så botoxen ble satt andre steder i pannen i tillegg om hun ikke kunne rikke på øyenbrynene.

Plasseringen av øyenbrynene idag er langt over der de satt i utgangspunktet, og har noe naturstridig flyttet seg oppover med årene. Ting faller nødvendigvis nedover, kanskje tidligere enn vanlig dersom en har lekt for mye med injeksjoner.

Slik utseendet var i lang tid etter Farmen, oppblåst og ugjenkjennelig og med øyelokk som ikke kunne lukkes skikkelig, ser det heller ut som en full ansiktsløft med nye implantater i kinn og hake, slik at fjeset er blitt ørlite lengre enn tidligere.

Dårlig påvirkning er å lyve om egne operasjoner/ikke ta ansvar for konsekvensene av at enkelte påvirkes til å bruke dyre kroner på å forskjønne seg selv helt unødvendig og i ung alder.

  • Liker 16
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Revenge o'Cavatina skrev (21 minutter siden):

Lyves det fortsatt om endringer i utseende? Om SSI er blind på eget utseende og konsekvensene av alle behandlinger er det godt gjort å påstå at alle andre er like blinde når det kommenteres.

Det er ikke noe problem å løfte øyenbryn dersom botox er satt i riktig muskulatur, så botoxen ble satt andre steder i pannen i tillegg om hun ikke kunne rikke på øyenbrynene.

Plasseringen av øyenbrynene idag er langt over der de satt i utgangspunktet, og har noe naturstridig flyttet seg oppover med årene. Ting faller nødvendigvis nedover, kanskje tidligere enn vanlig dersom en har lekt for mye med injeksjoner.

Slik utseendet var i lang tid etter Farmen, oppblåst og ugjenkjennelig og med øyelokk som ikke kunne lukkes skikkelig, ser det heller ut som en full ansiktsløft med nye implantater i kinn og hake, slik at fjeset er blitt ørlite lengre enn tidligere.

Dårlig påvirkning er å lyve om egne operasjoner/ikke ta ansvar for konsekvensene av at enkelte påvirkes til å bruke dyre kroner på å forskjønne seg selv helt unødvendig og i ung alder.

Tror ikke intensjonen var å fremstå som hun avstår fra Botox, men heller at øyenbrynene er løftet på annet vis enn med injeksjoner - altså en eller annen form for facelift. Ponitail lift har jo lenge vært populært i USA, særlig blant yngre. Tipper det er noe sånt hun har gjort, men ikke ønsker å skrive det eksplisitt fordi hun vet at det er noe som gjør henne upopulær og hun virker for tiden veldig opptatt av prosjekt «vinne tilbake goodwill og tillit»

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (5 minutter siden):

Tror ikke intensjonen var å fremstå som hun avstår fra Botox, men heller at øyenbrynene er løftet på annet vis enn med injeksjoner - altså en eller annen form for facelift. Ponitail lift har jo lenge vært populært i USA, særlig blant yngre. Tipper det er noe sånt hun har gjort, men ikke ønsker å skrive det eksplisitt fordi hun vet at det er noe som gjør henne upopulær og hun virker for tiden veldig opptatt av prosjekt «vinne tilbake goodwill og tillit»

Jepp, jeg forstår det også sånn. Hun har ikke tatt tråløft, slik det blir spurt om, men kirurgisk ansiktsløft. Altså juger hun ikke. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (1 time siden):

Tror ikke intensjonen var å fremstå som hun avstår fra Botox, men heller at øyenbrynene er løftet på annet vis enn med injeksjoner - altså en eller annen form for facelift. Ponitail lift har jo lenge vært populært i USA, særlig blant yngre. Tipper det er noe sånt hun har gjort, men ikke ønsker å skrive det eksplisitt fordi hun vet at det er noe som gjør henne upopulær og hun virker for tiden veldig opptatt av prosjekt «vinne tilbake goodwill og tillit»

Joda, men siden hun ikke innrømmer ansiktsløft samtidig som hun avviser botox og trådløft blir konsekvensen spekulering i hva hun har gjort når det er tydelig at noe er (kraftigere enn injeksjoner og trådløft) gjort. Det innbyr ikke til tillit, snarere undergraver hun sannhet. Det virker fortsatt til at utseendet hennes er viktigst, i og med at det er disse spørsmålene hun løfter frem uten å egentlig besvare noe direkte.

Hun har levd av endringene i utseendet fra hun var 18 år, og det er snakk om mange, svært inngripende operasjoner, mye har det blitt løyet om. Men nå er hun taus om øyenbrynene sine.

Fint om hun faktisk heretter velger å holde endringene sine private, men hun har fortsatt et ansvar for hva hun påvirker til. Negativ innflytelse har hun, selv med forsøk på rebranding.

Gjort er gjort og spist er spist, jeg håper bare følgerne hennes har vett nok i skallen til å se gjennom SE AS og unngår den verste innflytelsen.

  • Liker 5
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik Troy er gull. Ler meg ihjel av etterligningene hans. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...