Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Carmen67 skrev (5 minutter siden):

Det er så lett å se mønsteret i måten hun puster liv i bålet på nå og sakte legger opp til klikk.

Hvordan hun bygger opp et crescendo, blir borte fra snap noen dager der hun avslutter med feks angst, blir borte, kommer tilbake, fremmer reklame, hiver ut et hint om amming og konkluderer neste dag med ammestopp (ikke at det er big deal), men hun skaper et engasjement, så forsvarer hun hvorfor og nå legger hun opp til at baby kommer til å være mye hos besteforeldre for å «oppleve naturen og nord-norge» og at han også skal være mye hos besteforeldrene sine slik at «vi får slappe av». 
Hun er så klar over hva som trigger og spekulerer i disse mekanismene på en måte man bare må ta av seg hatten for! 
Normale folk skal ikke føle seg lurt om de blir bekymret og føler sympati for henne, fordi hun spiller på normale reflekser hos normale mennesker med normalt følelsesregister. Å ikke gjennomskue dette er faktisk bare en bekreftelse på at man er skrudd sammen helt ok. 
Det verste er at jeg ikke tror hun har et manus, dette føles naturlig for henne, nærmest intuitivt. 

100%. Og dette forstår de fleste i denne tråden. Det jeg synes er det aller verste med dette, er at baby blir brukt på en så kynisk og hensynsløs måte for at hun skal holde seg relevant. Det er direkte kvalmende. 

  • Liker 13
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofagris skrev (19 minutter siden):

Hva da? Kan du evnt skrive det i tråden om dem? Jeg er nysgjerrig 🤭

Jeg også! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (4 timer siden):

Samme gjelder flere sider her inne over de siste 48timene.

"Endelig" noe å skrive her inne og da brukes både fullt navn,forbokstav og omtale,selv om det pga dette er regelbrudd å gjøre nettopp det.

Men det glemmes vekk..

Har rapportert de. Ville ikke sitere av samme årsak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt på siden, men er det bare meg som blir rar i hodet av at to influensere med initialene SE (Sara Emilie og Sophie Elise) har funnet tilbake til ungdomskjæresten, som hos begge heter Vegard?! 🥴🫣😅

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere skulle ikke baby eller Vegard eksponeres, og han ønsket ikke å være en del av hennes sosiale media liv? Nå legger hun ut bilder og videoer av baby og Vegard hver for seg, og sammen med baby og henne. Hsr han snudd helt om? Eller er han en tøffel og ikke sier stopp til henne? Blind av økonomi, og tar godene av pengene hun hover inn?

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hopeful skrev (15 minutter siden):

Tidligere skulle ikke baby eller Vegard eksponeres, og han ønsket ikke å være en del av hennes sosiale media liv? Nå legger hun ut bilder og videoer av baby og Vegard hver for seg, og sammen med baby og henne. Hsr han snudd helt om? Eller er han en tøffel og ikke sier stopp til henne? Blind av økonomi, og tar godene av pengene hun hover inn?

Det var nok like mye at Sofie ville gjøre folk nysgjerrige og vekke interesse at hun ikke viste bilder av Vegar. Nå er det ingen som lurer lenger på hvem han er, så da kan han brukes. Det var jo det samme med Kaspar i starten. Ingen bilder. Deretter ble han vist frem mer og mer.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (16 minutter siden):

Det var nok like mye at Sofie ville gjøre folk nysgjerrige og vekke interesse at hun ikke viste bilder av Vegar. Nå er det ingen som lurer lenger på hvem han er, så da kan han brukes. Det var jo det samme med Kaspar i starten. Ingen bilder. Deretter ble han vist frem mer og mer.

Merkelig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (1 time siden):

Tidligere skulle ikke baby eller Vegard eksponeres, og han ønsket ikke å være en del av hennes sosiale media liv? Nå legger hun ut bilder og videoer av baby og Vegard hver for seg, og sammen med baby og henne. Hsr han snudd helt om? Eller er han en tøffel og ikke sier stopp til henne? Blind av økonomi, og tar godene av pengene hun hover inn?

Var jo samme greia med den andre SE og hennes Vegard. Mr.Secret…

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (8 timer siden):

Tidligere skulle ikke baby eller Vegard eksponeres, og han ønsket ikke å være en del av hennes sosiale media liv? Nå legger hun ut bilder og videoer av baby og Vegard hver for seg, og sammen med baby og henne. Hsr han snudd helt om? Eller er han en tøffel og ikke sier stopp til henne? Blind av økonomi, og tar godene av pengene hun hover inn?

Det var det samme med de andre kjærestene hennes hvis jeg husker rett. De er "hemmelige" til å begynne med, og etter en tid så går de for influencerliv de også - med hjelp av henne. 

Så jeg tror det er ren strategi. "Hemmelig kjæreste" = folk følger med, vise "litt" kjæreste = folk følger med, "HER er kjæresten min" = mange klikker inn for å se han osv. 

Det var iallefall helt samme greia med Kasper husker jeg. 

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det jeg ser og hører fra den fallerte Lolitaen, er det noe som aldri har vært helt riktig skrudd sammen der i garden, og det blir både mer og mer tydelig og verre.

Den konklusjonen har befestet seg stadig sterkere etter da hun var innlagt på sykehus for et eller annet, og hun danset rundt med infusjonsstativet for åpen scene.

  • Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på dette med at Vegard angivelig ikke ville være offentlig, og ikke ønsket at barnet skulle vises osv. Husker i høst, like etter at hun kom ut med graviditeten og plutselig bodde med han i Trondheim. Hun sa ofte at kjæresten ikke ville vises, men han var hele tiden «tilfeldig» i bakgrunnen på snap. «Leter etter noe», «skal hente noe» osv osv, hver gang på en merkelig måte. Tror han i høyeste grad ville bli sett og komme ut i offentligheten, og hadde neppe noe imot at barnet skulle vises heller, siden de viser babyen omtrent daglig. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt. 
 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare skjønner det ikke… Som det så klokt ble nevnt tidligere her, hun har full redigeringsmulighet på hva hun legger ut, allikevel legger hun ut ting som bare er helt…. teit gjort? Alle anbefalinger sier at barnet skal sove i en tom seng, på en ren madrass, med ingenting i senga med seg. Ikke pute, ikke nest, ikke sengekant, og dyna skal være tilpasset ungen. NEKTER å tro at hun ikke vet dette.

Allikevel poster hun det her. Ungen neddynget i altfor stor dyne som et tårn over baby, med bamse klint inntil seg, i et nest i senga (anbefales ikke fordi barnet kan få problemet med å snu seg, og noen kan det allerede da, min gjorde det..), med noe som fremstår som en pute, eller ekstra dyne under. Jeg fikk tilnærmet bakoversveis bare av et glimt av snappende. 🤯

/jeg som har lagt på stjernene for å anonymisere.

Edit: å gud, så resten av snappene nå. Hva. F… Skjer. Med måten hun håndterer baby på, og holder ham? Hadde det vært min unge, ville jeg tatt ham tilbake og gitt et lite kurs 😅 og så sammensurium med å snakke hår når hun holder baby som om han har bæsja opp etter ryggen sin eller gulpa på seg og man er på vei inn i dusjen.

Endret av KaraThrace
  • Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dette er jo helt absurd 😱 

Hun holder/håndterer babyen som om han var et slags… Ja jeg vet ikke engang hvilket ord jeg skal bruke, men det er ikke sånn man holder en baby!

Og den snappen med bilde av den gigantiske dyna… Gjør hun dette med vilje? For å skape furore? Blest? Klikk? 

  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lorieen skrev (10 minutter siden):

Herregud, dette er jo helt absurd 😱 

Hun holder/håndterer babyen som om han var et slags… Ja jeg vet ikke engang hvilket ord jeg skal bruke, men det er ikke sånn man holder en baby!

Og den snappen med bilde av den gigantiske dyna… Gjør hun dette med vilje? For å skape furore? Blest? Klikk? 

Nå skal hun visst også reise fra mann og barn i noen dager i høst for å skrive bok 4.

Med overskriften: «Det betyr alt for meg!» Ikke baby eller mannen altså, men skrivingen. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snappene hennes bør jo faktisk helt ærlig merkes sånn som de mest kontroversielle SoMe-innholdet ble under covid… «Denne snappen inneholder bilde, informasjon eller prat som bryter sterkt med anbefalinger fra Helsedirektoratet. Vennligst følg råd fra din helsestasjon.». Og ref. det kaoset som var rundt noen influensere som ikke bruker solkrem… de skader i alle fall seg SELV, ikke en nyfødt baby.

 

  • Liker 13
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofies kreative prosess: reise fra nyfødt baby for å være i fred å skrive bok slik at den kan publiseres rett før jul 🤑

Dette er dama som planla å få barn ikke sant? Hun har jo ikke tid til barn, virker jo som hele hun kribler etter å komme seg unna hele familiesituasjonen. 
Om far er med babyen og tar seg av han, så vil SE kunne skrive bok i fred selvom de er i samme hus? Det er vel også en baby som er så rolig og snill, sover stort sett hele tiden og er fornøyd. Hun ammer heller ikke så han behøver ikke forstyrre henne med det engang. Er tydelig at behovet for barnefri har vært til stede siden før fødsel hos henne. Hun har snakket om problemer med tilknytning, men det løses ikke ved å stikke av og late som babyen ikke finnes. 
hun sa også hun skulle skru av mobilen de dagene, og jeg kjenner mammahjertet mitt vri seg av å ikke være tilgjengelig når jeg er vekk fra barnet mitt og særlig da han bare var en liten baby 🥺
 

også sa hun at bilde med babyen og hårruller i frisørstolen var content hun planla da hun var gravid… 🫣 ehm… jeg mangler ord. 

Endret av Missy1
  • Liker 21
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):

Nå skal hun visst også reise fra mann og barn i noen dager i høst for å skrive bok 4.

Med overskriften: «Det betyr alt for meg!» Ikke baby eller mannen altså, men skrivingen. 

Han kommer til å ta sine første skritt mens mamma er på spa-opphold på en annen kant av landet og snapper fra dagens manikyrbehandling av gel-neglene sine 😳

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...