Hatsumomo Skrevet 6. juni 2024 #41421 Skrevet 6. juni 2024 (endret) VaniIIe skrev (6 timer siden): Gjør den det da? Utenom ditt innlegg så har det vært ett innlegg så langt denne uken. Det er vel i grunn du som prøver å holde i gang tråden nå? Troller du med vilje? 🤡 Er 3 innlegg fra 2 andre før meg, altså på mandag og tirsdag. Og «så langt denne uken» er altså 2 dager inn i uken, men nå er jo du i gang med å kverulere så da sørger du vel for å holde det gående tenker jeg 💩 Endret 6. juni 2024 av Hatsumomo 3
Isild Skrevet 6. juni 2024 #41422 Skrevet 6. juni 2024 Så bra at hun har logget av litt. Da slipper hun at alle diskuterer "alt hun gjør" (for hun legger jo 100% opp til det selv) Supert at hun viser at hun faktisk klarer å la være å vrenge ut alt som skjer mentalt, familiært, seksuellt og med babyen. Med mindre hun "sparer opp igjen da" til ennå en clickbait-uke. 9 5
Enkelt&Komplisert Skrevet 6. juni 2024 #41423 Skrevet 6. juni 2024 Isild skrev (39 minutter siden): Så bra at hun har logget av litt. Da slipper hun at alle diskuterer "alt hun gjør" (for hun legger jo 100% opp til det selv) Supert at hun viser at hun faktisk klarer å la være å vrenge ut alt som skjer mentalt, familiært, seksuellt og med babyen. Med mindre hun "sparer opp igjen da" til ennå en clickbait-uke. Hun sparer vel opp.. Regner med hun har fått en litt mer ensidig og "kjedelig" hverdag, så da blir det vel kjedelig om hun skulle postet det samme ofte (selv om hun postet mye repetisjon før også, men da var det litt mer variasjon i hverdagen hennes) 8 1
Gjest VaniIIe Skrevet 6. juni 2024 #41424 Skrevet 6. juni 2024 11 hours ago, Hatsumomo said: Troller du med vilje? 🤡 Er 3 innlegg fra 2 andre før meg, altså på mandag og tirsdag. Og «så langt denne uken» er altså 2 dager inn i uken, men nå er jo du i gang med å kverulere så da sørger du vel for å holde det gående tenker jeg 💩 Hos meg viste det det deg tirsdag og så ett innlegg på mandag, og jeg skrev på onsdag. Men jeg er i en annen tidssone, så vises kanskje i min tid og ikke norsk tid, har aldri tenkt over at tidene ikke er riktig. Men var relativt stille i tråden uansett, så poenget mitt står.
Tradegy Skrevet 7. juni 2024 #41425 Skrevet 7. juni 2024 Hjelpe meg, hun har funnet sin sjelevenn i form av én med samme stemmeleie Det er virkelig som å høre en episode av "parterapi" (Tenkte kanskje han var en litt moden type, og han blir hèlt sikkert en strålende far. Men det holder med én episode med de to.. 🙈) Med dèt sagt: (Jeg må ta meg sammen... #skruav) 11
Xstrella Skrevet 8. juni 2024 #41426 Skrevet 8. juni 2024 Da var babyen tilbake i full jobb som vedhenget til moren som ikke klarer seg uten å deilige seg foran kamera. 🤮😩 15 5
kaiturid Skrevet 8. juni 2024 #41427 Skrevet 8. juni 2024 Xstrella skrev (4 minutter siden): Da var babyen tilbake i full jobb som vedhenget til moren som ikke klarer seg uten å deilige seg foran kamera. 🤮😩 At dere hele tatt gidder å følge vedkommende er imponerende 😏 10 1
Gjest Sunfl0wer Skrevet 8. juni 2024 #41428 Skrevet 8. juni 2024 Xstrella skrev (16 minutter siden): Da var babyen tilbake i full jobb som vedhenget til moren som ikke klarer seg uten å deilige seg foran kamera. 🤮😩 Jeg må være blind om det der er å gjøre seg deilig foran kamera😅 Ser ingenting deilig med det der.
elskersommer Skrevet 8. juni 2024 #41429 Skrevet 8. juni 2024 kaiturid skrev (16 minutter siden): At dere hele tatt gidder å følge vedkommende er imponerende 😏 At mamman faktisk bruker barnet sitt for å tjene penger på han er ikke annet enn forkastelig🤨🤨 4 15
kaiturid Skrevet 8. juni 2024 #41430 Skrevet 8. juni 2024 elskersommer skrev (2 minutter siden): At mamman faktisk bruker barnet sitt for å tjene penger på han er ikke annet enn forkastelig🤨🤨 Enig,derfor er jeg ikke tilhenger av å følge og gi vedkommende mer penger i kassa. 3 2
Xstrella Skrevet 8. juni 2024 #41431 Skrevet 8. juni 2024 kaiturid skrev (2 timer siden): At dere hele tatt gidder å følge vedkommende er imponerende 😏 Jeg følger ikke, men hun dukker opp alle steder via aviser og snapchat. Hun må være sponset av nettavisene. 4 10
baremeg007 Skrevet 8. juni 2024 #41432 Skrevet 8. juni 2024 Mtp hvor opptatt hun er av å ha pass for å kunne ha elskovsnetter på hotell med fyren, regner jeg nesten med hun har tatt begrepet «knulletorsdag» til nye høyder og innført det som fast inventar på kalenderen - med døgnpass hver gang! 8 3
MariaIsabel Skrevet 9. juni 2024 #41433 Skrevet 9. juni 2024 Frisk Frosk skrev (På 31.5.2024 den 12.31): Det er mange som ikke kan mye om hvordan slike opererer for å skape sine bedriftsimage. Sofie Steen Isachsen spiller bevisst og målrettet på sex, også her, selv om det her kamufleres i et vanlige treningsapparat. Og bedriften seksualiserer hennes kropp med hvordan de velger å ta bildet, komposisjonen og vinkling. Dette er helt elementær strategi for de som ønsker det imaget som SSI har valgt å ha i årevis. Når man ser på hva bedriften legger ut kan man ikke bare se ett enkeltbilde isolert fra helheten i bedriftsinnholdet. Men når man velger å se enkeltbilder kun som ett bilde, og ignorerer helheten i det, så får influenseren forsvarere - og det er klassisk influensertaktikk. Hvem er "de"? På trening, så setter hun tlf på treningsapparater, der det er mulig å sette det. Hun har ikke med seg videoteam... 1
Sinccis Skrevet 9. juni 2024 #41434 Skrevet 9. juni 2024 MariaIsabel skrev (1 time siden): Hvem er "de"? På trening, så setter hun tlf på treningsapparater, der det er mulig å sette det. Hun har ikke med seg videoteam... Hun har av og til med assistenten/kjæresten som tar video. Men ja, det er jo fortsatt bare hun selv som styrer og bestemmer hvilket vinkel video og bilder tas fra. 3
Spyflua Skrevet 9. juni 2024 #41435 Skrevet 9. juni 2024 Selvfølgelig fikk hun både fødselsdepresjon og ptsd. Men jammen flaks det er over nå etter hele seks uker, og nå er alt bare fryd og gammen 🙄 33 1
Djungelvrål Skrevet 9. juni 2024 #41436 Skrevet 9. juni 2024 Sinccis skrev (5 timer siden): Hun har av og til med assistenten/kjæresten som tar video. Men ja, det er jo fortsatt bare hun selv som styrer og bestemmer hvilket vinkel video og bilder tas fra. Lurer på hvordan det utspiller deg på et treningsstudio? Setter opp kamera, trener, slår av kamera, setter opp på nytt. Jeg hadde glodd hvis jeg hadde vært der. 2
Djungelvrål Skrevet 9. juni 2024 #41437 Skrevet 9. juni 2024 Spyflua skrev (22 minutter siden): Selvfølgelig fikk hun både fødselsdepresjon og ptsd. Men jammen flaks det er over nå etter hele seks uker, og nå er alt bare fryd og gammen 🙄 PTSD av en vanlig fødsel? 3
Cambria Skrevet 9. juni 2024 #41438 Skrevet 9. juni 2024 Djungelvrål skrev (14 minutter siden): PTSD av en vanlig fødsel? Hun har vel hele veien hintet mot at det skjedde noe uforutsett under fødsel, så dette er vel nok et hint. Og det kan jo ære planlagt som alt annet. Nå vil hun jo ikke lenger dele sin fødselshistorie. Jeg tror hva jeg vil om den holdningen holder seg, men synes det er fint hun vil ha noe privat. Sansynligvis så handler det vel bare om klikk, hun skrev jo at det kunne endre seg. 7
Enkelt&Komplisert Skrevet 9. juni 2024 #41439 Skrevet 9. juni 2024 Cambria skrev (16 minutter siden): Hun har vel hele veien hintet mot at det skjedde noe uforutsett under fødsel, så dette er vel nok et hint. Og det kan jo ære planlagt som alt annet. Nå vil hun jo ikke lenger dele sin fødselshistorie. Jeg tror hva jeg vil om den holdningen holder seg, men synes det er fint hun vil ha noe privat. Sansynligvis så handler det vel bare om klikk, hun skrev jo at det kunne endre seg. Hadde hun ikke delt fødselshistorien i podcasten? Trodde episoden handlet om den jeg?
Stavangebrud2012 Skrevet 9. juni 2024 #41440 Skrevet 9. juni 2024 Er positivt overrasket over henne etter fødsel jeg. Virker som dette har vokst på henne. Ikke har hun delt så mye sol jeg forventet, og hun vil holde fødehistorien for seg selv. Tror hun har hatt veldig godt av å sette et annet menneske foran seg selv. Som hun sa i snapen i dag: «Klarer jeg å dele masse om cafebesøk før barn, så er det mulig å dele mye om babytiden», og jeg forstår at hun er inne i babybobla nå❤️ 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå