Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
winterchild skrev (11 timer siden):

Tycker hon såg väldigt gammal och sliten ut på de senaste bilderna hon la ut, inte sexig. Man såg väldigt tydligt att hon har opererat stora delar av ansiktet i Girls of Oslo. Personligen tycker jag hon förstör ansiktet mer och mer, vill inte ens tänka mig hur använd hon kommer att se ut om tio år, tragiskt.. 

hun må ha et virkelig forvrengt selvbilde, siden hun er så opptatt av hele tiden å si hvor ung hun ser ut, at folk hele tiden forteller henne at hun ser ut som en 13-åring osv. i virkeligheten ser hun jo 10 år eldre ut enn hun egentlig er, på grunn av alle operasjonene og injeksjonene. hadde hun vært naturlig så ville hun nok liknet moren og søsteren sin. synes det er bare trist og håper hun ikke opererer seg noe mer. eller, nå har hun jo allerede delt på snap hvilke inngrep hun tenker å gjøre så fort graviditeten er over, så hun er nok dessverre ikke ferdig med å endre på utseende.

• Liker 22
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis noen faktisk forteller henne at hun ser ut som en trettenåring, er det fordi hun har manipulert bildene hun legger ut. Som oftest ser derimot ut som det hun har operert seg til, en Hollywood-wannabe i trettiårene som ikke helt fikk den ønskede karrieren med et utseende som gjør seg best på Instagram. Omsetningen i bedriften hennes har gjort det mulig å leve av å operere et naturlig utseende til gjennomoperert.

Galskap.

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet
J98 skrev (14 timer siden):

Poenget mitt var at SE kan like gjerne ha ment hun VET eksakt hvilken dag fødselen er.. du vet ikke hva hun mente på lik linje som meg. Rart å spekulere i hvilken type fødsel hun skal ha, spiller vel absolutt ingen rolle om det blir KS eller vaginal fødsel. 😅 

Ingen som VET hvilken dag de skal føde 

• Liker 6
Skrevet

Kan ikke den keisersnitt/ vaginal fødsel-diskusjonen legges død snart? Det er hennes kropp, fødsel og underliv. Der er ikke noe man trenger hundrevis av kommentarer og spekulasjoner om.

Ofte uttaler Sophie Elise seg kryptisk for å få folk til å spekulere, som f eks "vi vet hvilken dag det blir". Hun lyktes igjen.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
BLOMSTERKVAST skrev (3 timer siden):

Ingen som VET hvilken dag de skal føde 

🙋🏼‍♀️ Jeg gjorde det! Var inne på sykehuset fredag, fikk vite at jeg skulle få keisersnitt på mandag. Men jeg var kjempe dårlig, så meg måtte de bare ta

Skrevet
winterchild skrev (23 timer siden):

Tycker hon såg väldigt gammal och sliten ut på de senaste bilderna hon la ut, inte sexig. Man såg väldigt tydligt att hon har opererat stora delar av ansiktet i Girls of Oslo. Personligen tycker jag hon förstör ansiktet mer och mer, vill inte ens tänka mig hur använd hon kommer att se ut om tio år, tragiskt.. 

Jeg tipper hun forsvinner nesten 100 % fra rampelyset etterhvert...

• Liker 1
Skrevet

På dagens snap viser hun et bilde fra da hun var 16 år og sier hun følte seg så fin og det er jo flott, men på bildet har hun operert nesen og puppene.

Hun var velkommen fylt 18 vel?

• Liker 1
Skrevet
Tough cookie skrev (3 minutter siden):

På dagens snap viser hun et bilde fra da hun var 16 år og sier hun følte seg så fin og det er jo flott, men på bildet har hun operert nesen og puppene.

Hun var velkommen fylt 18 vel?

Hun fylte 400 cc i puppene på 18 års dagen, nesen sikkert bare noen få måneder etterpå. 

• Liker 4
Skrevet
Djungelvrål skrev (47 minutter siden):

Hun fylte 400 cc i puppene på 18 års dagen, nesen sikkert bare noen få måneder etterpå. 

Da bommer hun med to år 🤔

Rart hun ikke husker når hun fikset puppene og nesen

• Liker 4
Skrevet
Tough cookie skrev (21 minutter siden):

Da bommer hun med to år 🤔

Rart hun ikke husker når hun fikset puppene og nesen

Hun likte jo på ingen måte det utseende hun var født med så hun fornekter det bare simpelthen og later som om hun har smal nese og gigapupper medfødt. 

• Liker 16
Skrevet
CMHuser skrev (19 timer siden):

🙋🏼‍♀️ Jeg gjorde det! Var inne på sykehuset fredag, fikk vite at jeg skulle få keisersnitt på mandag. Men jeg var kjempe dårlig, så meg måtte de bare ta

Du føde ikke  vaginalt når du tar keisersnitt. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
BLOMSTERKVAST skrev (20 timer siden):

Du føde ikke  vaginalt når du tar keisersnitt. 

Hun sier ikke at hun fødte vaginalt, hun sier at hun fødte. Og man føder også når man tar keisersnitt. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

Hun sier ikke at hun fødte vaginalt, hun sier at hun fødte. Og man føder også når man tar keisersnitt. 

Jeg har aldri tenkt at man føder når man tar keisersnitt, fordi det er en operasjon.

• Liker 6
Skrevet
Tough cookie skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri tenkt at man føder når man tar keisersnitt, fordi det er en operasjon.

Man blir jo født selv om det er keisersnitt. Hva sier du i stedet for fødselsdato om de som kom til verden via keisersnitt?

• Liker 17
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Tough cookie skrev (2 timer siden):

Barnet blir jo født - og mor føder barnet, så her må du nok tenke om igjen.

• Liker 7
Skrevet
CMHuser skrev (På 14.2.2024 den 18.35):

Du er smart ,du var på sykehuset på fredag ,og fikk vite barnet skal tas med keisersnitt ( fødes) på mandag.  

• Nyttig 1
Skrevet
Ost skrev (4 timer siden):

Man blir jo født selv om det er keisersnitt. Hva sier du i stedet for fødselsdato om de som kom til verden via 

Jeg sier selvfølgelig at barnet er født når det kommer til verden via keisersnitt også, men tenker ikke på det som en vaginal fødsel.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenkte på ingen måte at jeg hadde født med keisersnittet (høyst medisinsk nødvendig som sådan), følte bare at ungen ble revet ut av meg og jeg ble snytt for hele fødselen. 
De andre (vaginale), de har jeg født. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Lurer litt på hva folk i NYC synes om denne lille plastic-blondina med smekken åpen 🙄 det er jo nok freaks i metrapolen, men samtidig... har de vel litt bedre utvalg på tøy enn vi her, så tviler på at så mange velger denne bekledningen og skylder på mangel av "fine gravidklær" 

• Liker 10
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...