Salmonella Skrevet 11. februar 2024 #39481 Skrevet 11. februar 2024 Bibbi_ skrev (5 timer siden): Vil være i fred? Er hun redd det blir stort oppmøte av folk der når hun føder? At folk stormer døra inn til fødestuen mens hun ligger der? Haha, høy på seg selv i hvertfall 😂 Eller at hun vil unngå at mobilen piper og uler konstant akkurat den dagen. Såpass høy på seg selv må man vel få være når man skal føde. 4
solsolsol Skrevet 11. februar 2024 #39482 Skrevet 11. februar 2024 Akkurat det med dato har ikke jeg heller delt med andre enn barnevakten,så det skjønner jeg veldig godt 😅 6
Xmasclovn Skrevet 11. februar 2024 #39483 Skrevet 11. februar 2024 Salmonella skrev (4 timer siden): Eller at hun vil unngå at mobilen piper og uler konstant akkurat den dagen. Såpass høy på seg selv må man vel få være når man skal føde. Telefoner har en avknapp. Den kan brukes, og brukes ofte av fødende og selv de med mindre «fanskare» enn SE. Men det gir selvsagt ikke like mye blest og PR som å hemmeligholde termindato. 17
Wald86 Skrevet 11. februar 2024 #39484 Skrevet 11. februar 2024 (endret) . Endret 14. februar 2024 av Wald86 1 2
Salmonella Skrevet 11. februar 2024 #39485 Skrevet 11. februar 2024 Xmasclovn skrev (17 minutter siden): Telefoner har en avknapp. Den kan brukes, og brukes ofte av fødende og selv de med mindre «fanskare» enn SE. Men det gir selvsagt ikke like mye blest og PR som å hemmeligholde termindato. Joda. Men jeg forstår henne på dette punktet allikevel. Må da vel være positivt at hun vil holde noe privat vel uten at det skal brukes imot henne? 8
Xmasclovn Skrevet 11. februar 2024 #39486 Skrevet 11. februar 2024 Salmonella skrev (28 minutter siden): Joda. Men jeg forstår henne på dette punktet allikevel. Må da vel være positivt at hun vil holde noe privat vel uten at det skal brukes imot henne? Det er ene og alene hennes valg, uansett årsak. Selv tror jeg likevel årsaken er at hemmeliggjøring gir mer blest og engasjement, enn at hun er redd for å bli nedringt mens hun føder eller ønsker å holde dette privat når alt annet deles. 7
Gjest Sunfl0wer Skrevet 11. februar 2024 #39487 Skrevet 11. februar 2024 Salmonella skrev (59 minutter siden): Joda. Men jeg forstår henne på dette punktet allikevel. Må da vel være positivt at hun vil holde noe privat vel uten at det skal brukes imot henne? Her inne kan alt brukes mot henne. Hadde hun delt når hun skal føde hadde det vært galt og utleverende. Forteller hun ikke er det for å skape blest rundt fødselen. Fødselen er folk nyskjerrig på uansett om hun deler dato eller ikke. Så jeg synes det er bare bra at hun holder det privat!
Oida Skrevet 11. februar 2024 #39488 Skrevet 11. februar 2024 Sunfl0wer skrev (24 minutter siden): Her inne kan alt brukes mot henne. Hadde hun delt når hun skal føde hadde det vært galt og utleverende. Forteller hun ikke er det for å skape blest rundt fødselen. Fødselen er folk nyskjerrig på uansett om hun deler dato eller ikke. Så jeg synes det er bare bra at hun holder det privat! Selvfølgelig er det positivt at hun holder dato privat. I min bok er dette så selvsagt at det ikke er noe å påpeke eller applaudere. Sofie Steen Isachsen er en kynisk forretningskvinne. Så jeg tenker fødselshistorien og bilder av den nyfødte blir solgt til den som legger mest penger på bordet. Som hun gjorde da hun gikk ut med den "store graviditets nyheten". 15 1 4
Gjest Sunfl0wer Skrevet 11. februar 2024 #39489 Skrevet 11. februar 2024 Oida skrev (3 minutter siden): Selvfølgelig er det positivt at hun holder dato privat. I min bok er dette så selvsagt at det ikke er noe å påpeke eller applaudere. Sofie Steen Isachsen er en kynisk forretningskvinne. Så jeg tenker fødselshistorien og bilder av den nyfødte blir solgt til den som legger mest penger på bordet. Som hun gjorde da hun gikk ut med den "store graviditets nyheten". Dette har skjedd ALLE kjendiser og offentlige personer så lenge de har eksistert. Er ikke noe nytt når slike ting skjer at det blir laget saker om det. Så får man satse på at hun mener det hun sier med at barnet blir delt minst mulig med offentligheten i form av bilder osv.
Christin91 Skrevet 11. februar 2024 #39490 Skrevet 11. februar 2024 Om man deler termindato når man deler uker har ikke så mye å si tenker jeg. Man kan jo enkelt regne seg frem til hvilken uke hu har termin. Og det er forøvrig kun 4% som føder på termindato. det må være opp til henne om hu ønsker å dele. Og hu er ikke så «stor» som hun skal ha det til at folk kommer til å storme fødeavdelingen på St.Olav når hu har termin… 7
Wald86 Skrevet 11. februar 2024 #39491 Skrevet 11. februar 2024 (endret) . Endret 14. februar 2024 av Wald86 9 2
Oida Skrevet 11. februar 2024 #39492 Skrevet 11. februar 2024 Sunfl0wer skrev (3 timer siden): Dette har skjedd ALLE kjendiser og offentlige personer så lenge de har eksistert. Er ikke noe nytt når slike ting skjer at det blir laget saker om det. Så får man satse på at hun mener det hun sier med at barnet blir delt minst mulig med offentligheten i form av bilder osv. Det har skjedd "ALLE kjendiser og offentlige personer" at det blir omtalt i media at barnet er født. Men du ser forskjellen på en liten artikkel, hvor det blir henvist til de nybakte foreldres innlegg på instagram, og salg av fødselshistorien og bilder av den nyfødte? Det første kan "ALLE kjendiser og offentlige personer " utsatt for når de legger ut begivenheten på SoMe. Det andre er et aktivt valg ikke "ALLE kjendiser og offentlige personer " tar, heldigvis. Sofie Steen Isachsen er av dem som aktivt tok dette valget da hun delte den "store nyheten om graviditet". Jeg vil derfor anta det samme aktive valget blir tatt når barnet er født. I hennes verden trumfer penger alt. 11 1
Badgald0pest2 Skrevet 11. februar 2024 #39493 Skrevet 11. februar 2024 Wald86 skrev (32 minutter siden): Sjeldent å se disse rosa-bloggerne/influencerene uredigerte. Greit å legge ut, så folk får se hvordan operasjoner og "estetiske" inngrep arter seg i det virkelige liv. https://www.tv2.no/video/sport/dukket-opp-hvem-vet/1935436/ Ser ut som om hun har mistet endel hår denne graviditeten (hennes eget ser veldig tynt ut, ikke extensionset). Hun ligner aldri på bildene hun selv legger ut. 11 1
Salmonella Skrevet 11. februar 2024 #39494 Skrevet 11. februar 2024 Oida skrev (4 timer siden): Selvfølgelig er det positivt at hun holder dato privat. I min bok er dette så selvsagt at det ikke er noe å påpeke eller applaudere. Sofie Steen Isachsen er en kynisk forretningskvinne. Så jeg tenker fødselshistorien og bilder av den nyfødte blir solgt til den som legger mest penger på bordet. Som hun gjorde da hun gikk ut med den "store graviditets nyheten". Ja la oss kun fokusere på det negative... Ingen som applauderer. Er helt naturlig å påpeke at noe kan være positivt i en sak også. Litt kjekt at brukere klarer å se en sak fra flere sider spør du meg. Blir litt ensformig disse trådene om alle bare skal sitte å være enige om at absolutt alt hun foretar seg er negativt og alt skal tolkes negativt. 4
Wald86 Skrevet 11. februar 2024 #39495 Skrevet 11. februar 2024 (endret) . Endret 14. februar 2024 av Wald86 6 1 1
Tough cookie Skrevet 11. februar 2024 #39496 Skrevet 11. februar 2024 På Snap sier SE at hun bruker samme doulaen som hun brukte i forrige svangerskap? Var hun ikke gravid ca et kvarter da? 🤔 19 1
Sinccis Skrevet 11. februar 2024 #39497 Skrevet 11. februar 2024 Tough cookie skrev (1 time siden): På Snap sier SE at hun bruker samme doulaen som hun brukte i forrige svangerskap? Var hun ikke gravid ca et kvarter da? 🤔 Nei, hun har sagt at hun var over 12 uker. 1
Justlooking Skrevet 11. februar 2024 #39498 Skrevet 11. februar 2024 (endret) Sinccis skrev (7 minutter siden): Nei, hun har sagt at hun var over 12 uker. Hvordan kan det henge sammen? Endret 11. februar 2024 av Justlooking Fjernet smiley 9
Djungelvrål Skrevet 11. februar 2024 #39499 Skrevet 11. februar 2024 Sunfl0wer skrev (23 timer siden): Og det er? Hun gidder ikke å utsette seg for smerten og farene ved en fødsel. Å ligge med rier i timer og dager er nok ikke hennes stil, i tillegg vil hun nok ikke ødelegge underlivet sitt. Også har hun jo tatt 20++ unødvendige operasjoner i full narkose så en fra eller til spiller da ingen rolle for henne. Det er jo dagligdags for henne. 9 4
Sinccis Skrevet 12. februar 2024 #39500 Skrevet 12. februar 2024 Justlooking skrev (10 timer siden): Hvordan kan det henge sammen? Ikke på noe som helst måte. Hun må ha blitt gravid i januar 2023 da, mens hun var singel og festet nesten hver dag, posebildet osv, så mistet barnet i april-mai, rundt samme tid hun ble sammen med nåværende kjæreste. Og de begynte jo å prøve å bli gravide i mai, siden de hadde prøvd i 3 måneder og ble gravid i august. I september begynte hun å legge ut hint om graviditet (stryker seg på magen, sier hun føler seg kvalm og kan kun spise salte kjeks men vet jo hva det kommer av osv). Slike hint la hun aldri ut i første graviditeten, til tross for at hun har sagt hun mistet i andre trimester. Liker ikke å tro at noen kan ljuge om et så sårt tema som å miste et barn, men ærlig talt… 26 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå