Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tough cookie skrev (2 timer siden):

Man kan ligge på magen innimellom amming og stell av babyen etter fødselen, og trekker livmoren seg da raskere tilbake.

Det begynner man med allerede på sykehuset.

Om hun ligger i mageleie eller bruker beltet spiller vel ingen rolle,gjør jo det samme..

Skrevet
Pust skrev (17 timer siden):

Hun klaget over at hun hadde hooded eyes og måtte gjøre et inngrep for å bli kvitt det, men det kan se ut til at det ble mislykket. Hun hadde / har vertikale arr bak hårfestet like over ørene etter dette inngrepet. Det var veldig synlig i den perioden hun liksom skulle være programleder i nrk.

Edit: På bildet under synes arret veldig godt.

image.jpeg.a9ffee40332738dfba2c81a9774b3e3d.jpeghttps://www.goodreads.com/author/show/15971411.Sophie_Elise_Isachsen/blog?page=10

Tattovere hårfeste?! Herregud for noen sjuke greier…

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
On 1/15/2024 at 2:37 PM, pøbelsara said:

Hvor mange har skrevet til Nøstebarn, lurer jeg på?

(Jeg har)

Nå har du startet et evig ekkokammer for SE-haters. Hvorfor?

Ja, hun har festet, vært usikker på seg selv og testet ut rusmidler. På lik linje med flertallet av dagens ungdom og unge voksne. Hun skiller seg kun ut ved at hun har delt det på sosiale medier. Det hun også har delt er gode råd for å håndtere et dårlig selvbilde, gått i bresjen for klima og dyrevelferd. Hun skriver bedre enn et stort flertall forfattere og hun er smart.

Hun er nå rik nok til å ha tre seter på flyet (noe flertallet av mennesker for øvrig ville grepet muligheten for om de hadde mulighet til- trolig privatfly om mulig). Hvorfor er hun rik? Fordi hun har jobbet strategisk, skapt stormer og markedsført seg bedre enn de fleste selskaper kan drømme om. Personlig mener jeg hele denne tråden er basert på misunnelse.

SE har alltid vært opptatt av og vist til kvalitet (hva gjelder klær, ferier, møbler, fasiliteter mm)- dette gir selvsagt Nøstebarn et kvalitetsstempel, om ikke annet. 

Endret av HR-Jasmine
  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
HR-Jasmine skrev (7 timer siden):

SE har alltid vært opptatt av og vist til kvalitet

Du vet at du er vitne til samfunnets forfall når noe så simpelt som SE beskrives som kvalitet…

• Liker 33
  • Nyttig 15
Skrevet
snurk skrev (På 18.1.2024 den 16.51):

Hva er det egentlig som gjør at hun får sånn "krøllete" hud over øyelokket? Det ser ut som et litt unaturlig sted å få slike folder. Er det et resultat av trådløft kanskje? 🤔

Aner ikke, men jeg har ikke tatt noen form for kosmetisk kirurgi, og får lignende folder når jeg går ned i vekt.

Skrevet
HR-Jasmine skrev (8 timer siden):

Ja, hun har festet, vært usikker på seg selv og testet ut rusmidler. På lik linje med flertallet av dagens ungdom og unge voksne. Hun skiller seg kun ut ved at hun har delt det på sosiale medier. Det hun også har delt er gode råd for å håndtere et dårlig selvbilde, gått i bresjen for klima og dyrevelferd. Hun skriver bedre enn et stort flertall forfattere og hun er smart.

Hun er nå rik nok til å ha tre seter på flyet (noe flertallet av mennesker for øvrig ville grepet muligheten for om de hadde mulighet til- trolig privatfly om mulig). Hvorfor er hun rik? Fordi hun har jobbet strategisk, skapt stormer og markedsført seg bedre enn de fleste selskaper kan drømme om. Personlig mener jeg hele denne tråden er basert på misunnelse.

SE har alltid vært opptatt av og vist til kvalitet (hva gjelder klær, ferier, møbler, fasiliteter mm)- dette gir selvsagt Nøstebarn et kvalitetsstempel, om ikke annet. 

Jeg er så himla lei av at kritikk avfeies som misunnelse.

Himla lei.

dette handler om holdninger og forbruksmønstre som er skadelige for både enkeltindivider og samfunnet.

• Liker 36
  • Nyttig 8
Skrevet
HR-Jasmine skrev (8 timer siden):

Det er da ingen hatkampanje mot Sofie Steen Isachsen her? Du nevner selv at hun er rik på å ha solgt stormer, og det er vel hovedvekten av hva som debatteres. Stormene. Det er mange av de. 

Det at man er misunnelig hvis man er kritisk til noe er et svært oppbrukt argument, det er så slitt at det er helt transparent faktisk. For nei, det er egentlig ikke så mange som er misunnelig på å eksponere alt av privatliv på internett, og heller ikke av å ha et så rasert selvbilde at man rekonstruerer hele seg. Absolutt ingen er nok misunnelig på shitstormene, rusproblemene, det turbulente (og svært offentlige) kjærlighetslivet heller. 

Jeg er veldig usikker på hva du mener med at hun alltid har vært opptatt av/og vist kvalitet? Veldig ofte har vi sett SE AS reklamere for fast fashion, masseproduksjon og altfor mange unødvendige flyreiser? Hennes opptatthet av interiør er vel helt medium? Dette overlater hun til andre - som kan det? 

• Liker 15
  • Nyttig 17
Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

Jeg er så himla lei av at kritikk avfeies som misunnelse.

Himla lei.

dette handler om holdninger og forbruksmønstre som er skadelige for både enkeltindivider og samfunnet.

Jepp, i flere tråder her inne så er de som ikke digger alle disse influenserene  misunnelige. Det er så dumt. 

• Liker 12
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Jepp, i flere tråder her inne så er de som ikke digger alle disse influenserene  misunnelige. Det er så dumt. 

Det er en betydelig forskjell i de ulike trådene på når misunnelseskortet dras av fans og når noen tydelig er misunnelig fordi de ikke evner å begrunne kritikken sin. 

• Liker 10
Skrevet (endret)
Xmasclovn skrev (18 minutter siden):

Det er en betydelig forskjell i de ulike trådene på når misunnelseskortet dras av fans og når noen tydelig er misunnelig fordi de ikke evner å begrunne kritikken sin. 

Åsså skal DU bestemme ja, om at enkelte må begrunne kritikken sin. For å snakke for min egen del, så er det ikke alle jeg gidder å bruke tiden min på. 

Endret av Bibbi_
  • Liker 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (6 minutter siden):

Åsså skal DU bestemme ja, om at enkelte må begrunne kritikken sin. For å snakke for min egen del, så er det ikke alle jeg gidder å bruke tiden min på. 

Hva er det du mener jeg bestemmer? Jeg er ikke noen KG sjef😅

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun er lykkelig for å være gravid og få barn, men samtidig krisemaksimerer hun hvordan kroppen og barseltiden blir og forhåndsbestiller alle hjelpemidler som kan få ting til å bli akkurat slik som det var før hun ble gravid.

Er det vanlig for førstegangsmødre i dag mtp utseendefokuset vi har i samfunnet vårt?

• Liker 5
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Du bestemmer jo at folk er mesunnelig på henne, når dette i de fleste tilfellene ikke stemmer 😶‍🌫️

• Liker 10
Skrevet
Tough cookie skrev (4 minutter siden):

Hun er lykkelig for å være gravid og få barn, men samtidig krisemaksimerer hun hvordan kroppen og barseltiden blir og forhåndsbestiller alle hjelpemidler som kan få ting til å bli akkurat slik som det var før hun ble gravid.

Er det vanlig for førstegangsmødre i dag mtp utseendefokuset vi har i samfunnet vårt?

Jeg håper virkelig ikke det er vanlig, men det har begynt å bli et fokus på slike ting. Synes det har skjedd en negativ endring i mange gravides fokus de siste 10 årene.

• Liker 6
Skrevet
Enkelt&Komplisert skrev (3 timer siden):

Du bestemmer jo at folk er mesunnelig på henne, når dette i de fleste tilfellene ikke stemmer 😶‍🌫️

Har ikke sagt at noen er misunnelig på SE? Hvor får du det i fra? 🤔

• Liker 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Har ikke sagt at noen er misunnelig på SE? Hvor får du det i fra? 🤔

Det ser tydelig ut som at du mener det er misunnelse:

Du skrev lenger opp "Jepp, i flere tråder her inne så er de som ikke digger alle disse influenserene  misunnelige. Det er så dumt"

• Liker 2
Skrevet
HR-Jasmine skrev (16 timer siden):

Personlig mener jeg hele denne tråden er basert på misunnelse.

En subjektiv og uinformert mening uten argument, der misunnelseskortet dras for enkelhetens skyld.

Tusen takk for innsikten i hva tråden er basert på. Vi er alle misunnelige på en 28-åring som er best og rik på å være verst.

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet
Enkelt&Komplisert skrev (24 minutter siden):

Det ser tydelig ut som at du mener det er misunnelse:

Du skrev lenger opp "Jepp, i flere tråder her inne så er de som ikke digger alle disse influenserene  misunnelige. Det er så dumt"

Tror brukeren mener at det er for dumt at enkelte drar misunnelse-kortet mot de som er kritiske til influencere.

• Liker 5
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...