Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Ikke for å avspore, men jeg kjenner ingen, INGEN som har vaskehjelp. 

Å når man har en slik "jobb" som bl.a SE har, så burde hun ha tid til å vaske selv. Det er vel gidder som ikke er der. Når folk med full jobb og barn greier å ha et hus i orden,  så burde hvertfall disse influenserene ha mulighet til det. 

Og jeg kjenner mange,som både ikke jobber selv av ulike grunner,jobber hjemmefra og som har en "vanlig" jobb ute av huset.

Man "bør" ikke gjøre noe som helst.

Har man råd til det,kan man like godt ansette vaskehjelp.

Gir jo en jobb til noen det også.

• Liker 11
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

Hun har ved flere anledninger nevnt på Instagram stories at hun var singel, hvordan hun nyter singellivet osv. i starten av året 2023. Hun var altså singel under første graviditeten som hun mistet. Kan jo så klart være det var samme faren uansett da. 

IMG_2565.png

Endret av Sinccis
  • Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet
Bibbi_ skrev (6 timer siden):

Ikke for å avspore, men jeg kjenner ingen, INGEN som har vaskehjelp. 

Å når man har en slik "jobb" som bl.a SE har, så burde hun ha tid til å vaske selv. Det er vel gidden som ikke er der. Når folk med full jobb og barn greier å ha et hus i orden,  så burde hvertfall disse influenserene ha mulighet til det. 

Ser ikke noe galt i å ha vaskehjelp om en har råd til det. Skulle mere enn gjerne hatt det selv... Hater og vaske.

• Liker 14
Skrevet
Sinccis skrev (På 9.1.2024 den 11.02):

Absolutt ingen tvil om at hun kommer til å ha en nanny 24/7, eller eventuelt plassere barnet hos sine foreldre. Og hvem kan vel dømme en ung mor som bare prøver å finne sin vei i denne nye tilværelsen? 🥺

Hun har hatt privat kokk hjemme fordi hun ikke orker å lage mat, privat makeup artist og vasker håret hos frisøren hver uke fordi det er for slitsomt å vaske håret selv, samt alltid hatt vaskehjelp hjemme også når hun bor alene, fordi hun ikke gidder å rydde etter seg selv. Har lite tro på at hun orker å ta vare på en baby når slike helt hverdagslige sysler er så slitsomt for henne. 

Jeg lurer på hva hun faktisk orker... 

• Liker 14
Skrevet

SE for et par uker siden «vi skal ikke ha noe gender reveal, ingen av oss er sånne folk» 

SE nå «Gender reveal, kommer snart. Vi skal bare få tatt bildene og sette en dato» 

• Liker 26
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg trodde det var sagt at det er gutt de venter, Aner ikke hvor jeg har det fra. 😛

• Liker 2
Skrevet
Melus skrev (18 minutter siden):

Jeg trodde det var sagt at det er gutt de venter, Aner ikke hvor jeg har det fra. 😛

Jeg tror også det er en gutt… ikke noe jeg har hørt bekreftet et sted, har bare en følelse. 

• Liker 3
Skrevet
Pust skrev (På 9.1.2024 den 21.07):

@Carrie_S sier - at de begynte å treffes allerede høsten 2022 (mens han var sammen med en annen kvinne). 

Når var han sammen med hun forrige og når ble det slutt? Og hvordan vet men dette?

• Liker 1
Skrevet
Melus skrev (11 timer siden):

Jodel har sagt gutt siden sent i høst. 

• Liker 1
Skrevet
h/k skrev (45 minutter siden):

Jodel har sagt gutt siden sent i høst. 

I den ene ultralydvideoen hører man også i bakgrunnen at både SE og jordmor sier "han".

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

SE har strikkekjole på seg i dag, og vi ser hverken pupper eller bar mage/oppkneppet bukse.

Nå står ikke verden til påske😯

Endret av Tough cookie
  • Liker 12
Skrevet

Hvorfor er det så hemmelig hvem hun er sammen med.  Har hun ikke sagt hva han heter engang?

• Liker 1
Skrevet
Djungelvrål skrev (39 minutter siden):

Hvorfor er det så hemmelig hvem hun er sammen med.  Har hun ikke sagt hva han heter engang?

Hun har tagget han på flere stories på Instagram, så er nok ikke noe hemmelig.

• Liker 3
Skrevet
Djungelvrål skrev (9 timer siden):

Han heter Vegard Jørstad.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Sinccis skrev (På 12.1.2024 den 7.54):

I den ene ultralydvideoen hører man også i bakgrunnen at både SE og jordmor sier "han".

Før eller etter OUL? Her sa jordmødrene «han» på alle ultralyder før vi fant ut kjønn på slutten av OUL timen. 

Men ja, Jodel har sagt gutt i lang tid og de har hatt rett før. 

Endret av *blueberry*
  • Nyttig 1
Skrevet
*blueberry* skrev (1 time siden):

Før eller etter OUL? Her sa jordmødrene «han» på alle ultralyder før vi fant ut kjønn på slutten av OUL timen. 

Har ikke oversikt over når hun var på OUL, så kan godt hende de sa «han» fordi de ikke visste kjønn enda da ja. 🙂

Lurer på hvordan det ville bli for SE om barnet skulle være jente og arve hennes utseende, skulle tenkes det ville være vanskelig både for henne og barnet å se hennes «gamle» utseende som hun hatet så mye at hun opererte det ihjel. Lurer på hvordan slikt påvirker psyken til et barn/ungdom?

• Liker 13
Skrevet

Tipper det blir en gutt og at navnet blir Henrik etter kompisen hennes. Siden hun alltid går med ett smykke med bokstaven H og i tillegg fikk ett smykke av kjæresten med bokstaven H. 

• Liker 14
Skrevet (endret)
Sinccis skrev (1 time siden):

Har ikke oversikt over når hun var på OUL, så kan godt hende de sa «han» fordi de ikke visste kjønn enda da ja. 🙂

Lurer på hvordan det ville bli for SE om barnet skulle være jente og arve hennes utseende, skulle tenkes det ville være vanskelig både for henne og barnet å se hennes «gamle» utseende som hun hatet så mye at hun opererte det ihjel. Lurer på hvordan slikt påvirker psyken til et barn/ungdom?

Nå er det jo ingen default at barnet må ha DET kjønnet for å ligne på DEN forelderen.

Faren står for 60% av genene uansett.

Og den første ligner som oftest på far,faktisk.

Uansett så er jo barnet ditt det fineste i verden for deg,så det blir vel det samme for henne.

Endret av J..
  • Liker 2
Skrevet
Sinccis skrev (32 minutter siden):

Jeg tror kanskje ikke det ville påvirket Sofie så mye. Hun la jo ut at hun mener hun fortsatt ligner på moren sin og ga uttrykk for at trekk fra hennes familie ville vært koselig. 

Hvordan det blir for et evt jentebarn er vanskelig å vite. Det er jo en helt annen verden de vokser opp i nå enn bare fra da jeg var liten. Vi har lite statistikk og forskning på dette også, så vi må vel bare vente og se hvordan influencerbarn/ barn av overopererte får det. Sånn sett kan man sammenligne med Kardashian/ Jenner familien, de ligner jo absolutt ikke på seg selv lengre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...