Melus Skrevet 8. januar 2024 #39022 Skrevet 8. januar 2024 Moongirl skrev (9 minutter siden): Ja. https://bunny.blogg.no/sophie-elise-lignet-en-gang-pa-sin-mamma.html Oj! Hun så veldig annerledes ut. Veldig søt. 3
Gjest Era Vulgaris Skrevet 9. januar 2024 #39023 Skrevet 9. januar 2024 Lorieen skrev (8 timer siden): Haha, søvncoach 😂😂😂 Kan hun ikke like gjerne ansette en person til å ta seg av babyen på full tid først som sist. Hun virker overhodet ikke interessert i å være en omsorgsperson for dette barnet, men hvordan best ivareta egne behov etter fødsel. Graviditet derimot er visst en ypperlig anledning til å seksualisere seg selv enda mer. Et direkte ubehagelig skue.
Lorieen Skrevet 9. januar 2024 #39024 Skrevet 9. januar 2024 Era Vulgaris skrev (34 minutter siden): Kan hun ikke like gjerne ansette en person til å ta seg av babyen på full tid først som sist. Hun virker overhodet ikke interessert i å være en omsorgsperson for dette barnet, men hvordan best ivareta egne behov etter fødsel. Graviditet derimot er visst en ypperlig anledning til å seksualisere seg selv enda mer. Et direkte ubehagelig skue. Hallo, vi snakker om en person som bruker 20.000 i måneden på å slippe å vaske sitt eget hår fordi hun synes det er slitsomt - det er vel ingen som noensinne har trodd at hun har tenkt å ta seg av denne ungen selv? 23 6
Xmasclovn Skrevet 9. januar 2024 #39025 Skrevet 9. januar 2024 Håper barnet arver hennes opprinnelige nese😁 6 4
Sinccis Skrevet 9. januar 2024 #39026 Skrevet 9. januar 2024 Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Kan hun ikke like gjerne ansette en person til å ta seg av babyen på full tid først som sist. Hun virker overhodet ikke interessert i å være en omsorgsperson for dette barnet, men hvordan best ivareta egne behov etter fødsel. Graviditet derimot er visst en ypperlig anledning til å seksualisere seg selv enda mer. Et direkte ubehagelig skue. Absolutt ingen tvil om at hun kommer til å ha en nanny 24/7, eller eventuelt plassere barnet hos sine foreldre. Og hvem kan vel dømme en ung mor som bare prøver å finne sin vei i denne nye tilværelsen? 🥺 Hun har hatt privat kokk hjemme fordi hun ikke orker å lage mat, privat makeup artist og vasker håret hos frisøren hver uke fordi det er for slitsomt å vaske håret selv, samt alltid hatt vaskehjelp hjemme også når hun bor alene, fordi hun ikke gidder å rydde etter seg selv. Har lite tro på at hun orker å ta vare på en baby når slike helt hverdagslige sysler er så slitsomt for henne. 24 4
Gjest Era Vulgaris Skrevet 9. januar 2024 #39027 Skrevet 9. januar 2024 Lorieen skrev (1 time siden): Hallo, vi snakker om en person som bruker 20.000 i måneden på å slippe å vaske sitt eget hår fordi hun synes det er slitsomt - det er vel ingen som noensinne har trodd at hun har tenkt å ta seg av denne ungen selv? Hvorfor i helvete få barn i det hele tatt?
Gjest Era Vulgaris Skrevet 9. januar 2024 #39028 Skrevet 9. januar 2024 Sinccis skrev (8 minutter siden): Absolutt ingen tvil om at hun kommer til å ha en nanny 24/7, eller eventuelt plassere barnet hos sine foreldre. Og hvem kan vel dømme en ung mor som bare prøver å finne sin vei i denne nye tilværelsen? 🥺 Hun har hatt privat kokk hjemme fordi hun ikke orker å lage mat, privat makeup artist og vasker håret hos frisøren hver uke fordi det er for slitsomt å vaske håret selv, samt alltid hatt vaskehjelp hjemme også når hun bor alene, fordi hun ikke gidder å rydde etter seg selv. Har lite tro på at hun orker å ta vare på en baby når slike helt hverdagslige sysler er så slitsomt for henne. Fullstendig tragisk å sette barn til verden når den blir betraktet som nok et tilbehør på linje med en veske, eller en hund, for den saks skyld.
Klink Skrevet 9. januar 2024 #39029 Skrevet 9. januar 2024 Hvordan skal en søvn coach greie å få en baby på noen mnd til å sove på eget rom og natta gjennom hadde hun tenkt? 🤣 Vet ikke hvor mange mnd hun tenkte å ha babyen hos seg, men de våkner jo gjerne og skal ha mat og noen sover bare ikke natta gjennom før de er sånn 2-3. Få sovemedisin da? 8 1
Missy1 Skrevet 9. januar 2024 #39030 Skrevet 9. januar 2024 Klink skrev (3 minutter siden): Hvordan skal en søvn coach greie å få en baby på noen mnd til å sove på eget rom og natta gjennom hadde hun tenkt? 🤣 Vet ikke hvor mange mnd hun tenkte å ha babyen hos seg, men de våkner jo gjerne og skal ha mat og noen sover bare ikke natta gjennom før de er sånn 2-3. Få sovemedisin da? Vet ikke hvordan morsinstinktet hennes er, men jeg hadde faen ikke klart å sove søtt mens et fremmed menneske var i huset med min få mnd gamle baby for å prøve å få hn til å sove… Denne søvncoachen er ikke en person som kan trylle og det finnes mange årsaker til nattevåk hos baby. 18 2
Sarah93 Skrevet 9. januar 2024 #39031 Skrevet 9. januar 2024 Jeg synes det er helt latterlig å sitte og spekulere i hvordan Sophie Elise skal eller ikke skal føde vaginalt og få orgasme, tilsynelatende har et rusproblem, at hun ikke kommer til å ta seg av sitt eget barn osv. Fortell meg hvordan det er mindre skadelig for barnet at fremmede mennesker sittet og spekulerer om så mye rart og mener så mye om barnet før det er født, enn at Sophie Elise er sexy gravid på Instagram. Jeg synes for øvrig det er veldig fint, og viktig, at barnevernet ikke griper inn fordi mor har vært en festjente *før* svangerskapet. Det hverken kan eller skal de gjøre. Hun sier selv at hun har blitt spurt om posebildet av jordmødre, så denne bekymringen er tatt hånd om. Ja, det med søvn-coach var latterlig. Men jeg regner med at det er flere her som er mødre. Og som vet at det å få barn forandrer oss - på uforutsigbare og kanskje litt skremmende måter. Sophie Elise vil kanskje oppdage at det ikke *er* så lett å kontrollere alt med svangerskap og barn - hverken sitt søvnmønster, tid til interessee og heller ikke sitt eget utseende. ( Særlig det siste kan nok bli veldig vanskelig). Men det er en prosess. Kanskje la henne få være i den prosessen litt. Det er voldsomt å være gravid - hormoner løper løpsk, man er ekstremt sårbar, og man vet at livet forandrer seg for alltid, og på måter man ikke kan kontrollere. Sophie Elise er en svært kontroversiell og problematisk influenser - som sannsynligvis bruker denne graviditeten for å nå en ny målgruppe. Det kan man gjerne kritisere. Men kanskje ikke så inngående som spekulasjoner om at hun vil hevde å få orgasme under fødsel? Men hun er tross alt også en vordende mor, med et barn som ikke er født engang, og som bør slippe å bli gjenstand for spekulasjoner om hvordan det vil bli forløst. Og siden jeg aldersmessig kanskje er i SEs målgruppe, er det én ting jeg faktisk kunne vært interessert i: Hvordan man som gravid, selvstendig og utseendefiksert, med et stort kontrollbehov, kan oppleve sjokket om at livet forandrer seg så til de grader, og at man ikke lenger har kontrollen. Det kjenner jeg meg nemlig igjen i 17 6
Sinccis Skrevet 9. januar 2024 #39032 Skrevet 9. januar 2024 Era Vulgaris skrev (25 minutter siden): Fullstendig tragisk å sette barn til verden når den blir betraktet som nok et tilbehør på linje med en veske, eller en hund, for den saks skyld. For meg virker det som at graviditeten kom veldig passende nå for å gi henne ny type innhold for sine sosiale medier, samt gi henne er nytt image, etter noen år med uheldige ting som dette med utroskap på TV, synlig rusmisbruk på sosiale medier osv. Hun har jo selv også uttalt at alt hun gjør er planlagt med tanke på hva som gir henne nytte i sin karriere som influencer (eller businesskvinne som hun selv kaller det). Bare det at hun begynner å prøve å få barn med noen hun har vært sammen med i kun et par måneder ringer en varsellampe. Samme gjelder en mann som går med på å prøve å gjøre kjæresten gravid etter så kort tid sammen. De ble jo sammen i april, og begynte å prøve i mai. Greit at de var ungdomskjærester for 15 år siden, men det er en lang vei fra det til faktisk å stifte familie sammen. For all del, kan jo hende hun forandrer seg når fødselen nærmer seg og når barnet er født, men så langt har det ikke virket særlig lovende hvert fall utad på sosiale medier. 11 15
Xmasclovn Skrevet 9. januar 2024 #39033 Skrevet 9. januar 2024 Sinccis skrev (15 minutter siden): Bare det at hun begynner å prøve å få barn med noen hun har vært sammen med i kun et par måneder ringer en varsellampe. Samme gjelder en mann som går med på å prøve å gjøre kjæresten gravid etter så kort tid sammen. De ble jo sammen i april, og begynte å prøve i mai. Greit at de var ungdomskjærester for 15 år siden, men det er en lang vei fra det til faktisk å stifte familie sammen. Det funket jo for den andre SE, Sara Emilie, og ga klikk og cash, så da tenkte Sophie E at hun skal prøvde og. En romantisk histore om å finne tilbake til sin første kjærlighet etter så mange år og så få det sitt vakre kjærlighetsbarn. Får det ikke mer Hollywood enn dette.. 7
Gjest Finlay Skrevet 9. januar 2024 #39034 Skrevet 9. januar 2024 Xmasclovn skrev (1 time siden): En romantisk histore om å finne tilbake til sin første kjærlighet etter så mange år og så få det sitt vakre kjærlighetsbarn. Det finnes vel knapt noe mer romantisk enn å vente sitt første barn med en man er forelsket i. Og det finnes ikke noe mindre romantisk, og mindre glamorøst, enn den første tiden som nybakte foreldre. Barseltid med hormoner, melkelekkasjer, brystspreng, sårt underliv , bleieskift og nattevåk. Lykke til med å gi hverandre koselige små pastellfargede lapper med romantisk budskap hver dag😄 Men babyer er jo også ulike, så det kan jo gå som en drøm dette.
Carrie_S Skrevet 9. januar 2024 #39035 Skrevet 9. januar 2024 3 hours ago, Sinccis said: Absolutt ingen tvil om at hun kommer til å ha en nanny 24/7, eller eventuelt plassere barnet hos sine foreldre. Og hvem kan vel dømme en ung mor som bare prøver å finne sin vei i denne nye tilværelsen? 🥺 Hun har hatt privat kokk hjemme fordi hun ikke orker å lage mat, privat makeup artist og vasker håret hos frisøren hver uke fordi det er for slitsomt å vaske håret selv, samt alltid hatt vaskehjelp hjemme også når hun bor alene, fordi hun ikke gidder å rydde etter seg selv. Har lite tro på at hun orker å ta vare på en baby når slike helt hverdagslige sysler er så slitsomt for henne. Vaskehjelp har de fleste jeg kjenner, så det er ikke så veldig uvanlig. Jeg hadde også det da jeg bodde alene. Jeg kunne selvsagt gjort det selv, men når jeg har råd til å betale for at noen gjør det, er det en luksus i hverdagen jeg unnet meg, og som gjorde at jeg kunne bruke mer tid på jobb feks. For øvrig, mange her er opptatt av at hun ikke kan stoles på. Hvorfor tror dere da på at hun har hatt kokk og brukt så mye på håret sitt hver måned 😉 1
Xmasclovn Skrevet 9. januar 2024 #39036 Skrevet 9. januar 2024 (endret) Finlay skrev (9 minutter siden): Det finnes vel knapt noe mer romantisk enn å vente sitt første barn med en man er forelsket i. Og det finnes ikke noe mindre romantisk, og mindre glamorøst, enn den første tiden som nybakte foreldre. Barseltid med hormoner, melkelekkasjer, brystspreng, sårt underliv , bleieskift og nattevåk. Lykke til med å gi hverandre koselige små pastellfargede lapper med romantisk budskap hver dag😄 Men babyer er jo også ulike, så det kan jo gå som en drøm dette. SE klarer sikkkert å romantisere og seksualisere den første tiden etter fødsel også. Hun prøver seg nok på en «CBE første bilde etter fødsel» med flat mage og sexy undertøy. Men med nanny, søvncoach, vaskehjelp, kokk etc så bør de klare å holde romantikken oppe i motsetning til oss vanlige førstegangsforeldre😜 Endret 9. januar 2024 av Xmasclovn 10
Carrie_S Skrevet 9. januar 2024 #39037 Skrevet 9. januar 2024 3 hours ago, Era Vulgaris said: Fullstendig tragisk å sette barn til verden når den blir betraktet som nok et tilbehør på linje med en veske, eller en hund, for den saks skyld. Dette har du faktisk ikke noe grunnlag for å uttale deg om! Av det jeg ser på hennes snap så virker det som om dette barnet kommer til å bli høyt elsket og tatt godt vare på! Synes det er forkastelig at man skal mene noe om hennes egenskaper som mor før barnet i det hele tatt er født. 2 1 5
Carrie_S Skrevet 9. januar 2024 #39038 Skrevet 9. januar 2024 2 hours ago, Sinccis said: Bare det at hun begynner å prøve å få barn med noen hun har vært sammen med i kun et par måneder ringer en varsellampe. Samme gjelder en mann som går med på å prøve å gjøre kjæresten gravid etter så kort tid sammen. De ble jo sammen i april, og begynte å prøve i mai. Greit at de var ungdomskjærester for 15 år siden, men det er en lang vei fra det til faktisk å stifte familie sammen. Når man er klar for barn, kan det gå fort. Jeg kjenner flere som ble gravide kort tid etter at de møtte sin utkårede, rett og slett fordi det var ønsket av begge to da.Er heller ikke så uvanlig at ting kan gå fort når man møter en ungdomskjæreste og følelsene blusser opp igjen, etter at man begge har hatt erfaringer på hver sin kant. Dessuten har de kjent hverandre i flere år. Og de begynte å date høsten 2022. Det er mye man kan kritisere henne for, men dette er ikke en av de sakene. Her bare leter du etter noe å ta henne på. Om en kvinne velger å bli gravid et måned inn i et forhold eller etter to år er faktisk ikke noe andre har noe med. Det er deres valg, og man kan bli like gode foreldre selv om man ikke har vært sammen lenge før man får barn! 2 1 2
Felis Skrevet 9. januar 2024 #39039 Skrevet 9. januar 2024 Carrie_S skrev (14 minutter siden): Når man er klar for barn, kan det gå fort. Jeg kjenner flere som ble gravide kort tid etter at de møtte sin utkårede, rett og slett fordi det var ønsket av begge to da.Er heller ikke så uvanlig at ting kan gå fort når man møter en ungdomskjæreste og følelsene blusser opp igjen, etter at man begge har hatt erfaringer på hver sin kant. Dessuten har de kjent hverandre i flere år. Og de begynte å date høsten 2022. Det er mye man kan kritisere henne for, men dette er ikke en av de sakene. Her bare leter du etter noe å ta henne på. Om en kvinne velger å bli gravid et måned inn i et forhold eller etter to år er faktisk ikke noe andre har noe med. Det er deres valg, og man kan bli like gode foreldre selv om man ikke har vært sammen lenge før man får barn! Enig i at ingen har noe med det, men i kjent influentcerstil har Sofie gjort graviditeten sin til business, og dermed inviterer hun også alle til å mene noe om det. Hun mistet samarbeid på grunn av rus, så en graviditet er en forretningsmessig genistrek. Videre behandler hun denne graviditeten som alt annet hun har gjort business på, hun lyver, er uklar og legger opp til spekulasjoner. Og som hun så inderlig godt vet, vil folk bite på og engasjementet vil øke. Og når engasjementet ikke er udelt positivt til det hun presenterer, går hun i bloggerfosterstilling og føler seg hatet. Det er en runddans vi har sett så mange ganger før at det er knapt så folk orker å bite på. Og skal vi tro henne selv, så hjelper det ikke små veldig på businessen heller (selv om hun skylder på Palestinaengasjementet) Jeg synes @Sarah93 har noen gode poenger, det er ikke alt vi trenger å spekulere i. Samtidig kan man ikke annet enn å erkjenne at hun legger opp til mange av spekulasjonene selv. Sofie dikterer showet, vil hun ikke at folk skal spekulere, så står hun helt fritt til å slutte å dele. Men da blir hun bare en helt ordinær, overoperert jente, og det er visst skrekken... 18 10
Carrie_S Skrevet 9. januar 2024 #39040 Skrevet 9. januar 2024 9 minutter siden, Felis said: Enig i at ingen har noe med det, men i kjent influentcerstil har Sofie gjort graviditeten sin til business, og dermed inviterer hun også alle til å mene noe om det. Hun mistet samarbeid på grunn av rus, så en graviditet er en forretningsmessig genistrek. Videre behandler hun denne graviditeten som alt annet hun har gjort business på, hun lyver, er uklar og legger opp til spekulasjoner. Og som hun så inderlig godt vet, vil folk bite på og engasjementet vil øke. Og når engasjementet ikke er udelt positivt til det hun presenterer, går hun i bloggerfosterstilling og føler seg hatet. Det er en runddans vi har sett så mange ganger før at det er knapt så folk orker å bite på. Og skal vi tro henne selv, så hjelper det ikke små veldig på businessen heller (selv om hun skylder på Palestinaengasjementet) Jeg synes @Sarah93 har noen gode poenger, det er ikke alt vi trenger å spekulere i. Samtidig kan man ikke annet enn å erkjenne at hun legger opp til mange av spekulasjonene selv. Sofie dikterer showet, vil hun ikke at folk skal spekulere, så står hun helt fritt til å slutte å dele. Men da blir hun bare en helt ordinær, overoperert jente, og det er visst skrekken... Man kan fint kritisere businessen uten å kritisere når hun har valgt å få barn. Dette med Palestina er en kjensgjerning. Hun er ikke den eneste som har mistet sponsorer her. Alle som jobber med merkevarer vet at man skal være uhyre forsiktig med å uttale seg politisk, da det kan støte bort potensielle kunder. Man kjøper sjelden annonseplass på kontoer som har uttalt seg sterkt politisk, da merkevarene vil være politisk nøytrale. Hvis man ønsker mange sponsorer og annonsekroner, blir man frarådet å være veldig politisk. Og Sophie var en av de første som uttalte seg i Palestina /Israel-saken, og hun har uttalt seg mye. 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå