Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest pop up bruker
Skrevet
Sprite skrev (1 time siden):

Hva skjer med den ENORMT skitne foten??? 🤣

Hun er vel ikke skitten på foten, men har vel ikke brukt like mye spray tan der, så da blir nedre del av foten mye lysere. 

Videoannonse
Annonse
Gjest pop up bruker
Skrevet
Melus skrev (40 minutter siden):

Jeg føler «alle» visste at det var en gutt allerede? 

Jeg trodde faktisk at de hadde sagt at det skulle bli en gutt tidligere jeg, men mulig det bare er noe som har festet seg i ulike medier. 

Skrevet
pop up bruker skrev (1 minutt siden):

Hun er vel ikke skitten på foten, men har vel ikke brukt like mye spray tan der, så da blir nedre del av foten mye lysere. 

Den er helt grå og tydelig skitten under

Skrevet
Sprite skrev (4 minutter siden):

Den er helt grå og tydelig skitten under

Ser en på omgivelsene kan det være sementstøv..

• Liker 7
Skrevet
Badgald0pest2 skrev (59 minutter siden):

Henrik? Etter Thodesen? 

Nei. Etter en venn som tok livet sitt.

• Nyttig 1
Skrevet

Ny termindato. Som «nærmer seg plutselig». Tror dere fortsatt V er faren?

• Liker 4
Skrevet
mao1 skrev (11 minutter siden):

Hvorfor i alle dager skulle ikke han være faren? De har jo vært sammen siden april i fjor.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Sinccis skrev (På 7.1.2024 den 17.33):

Hun tar aldri ansvar for noe selv. Det er alltid noen andres skyld. Hun hev jo Fetisha under bussen også, etter dette med sparken fra NRK og at hun ghostet Fetisha som hadde vært en av hennes nærmeste venninner i mange år. Sofie sa jo nå i etterkant at dette skjedde på grunn av at hun mistet det første barnet i år og ikke fikk støtte av mange venner og derfor har mistet så mange av sine tidligere venner, som hun nå har skjønt ikke var ekte venner da de har dumpet henne på grunn av abort og graviditet.

Altså. Tror nok ikke noen ville dumpet vennene sine fordi de blir gravide eller opplever spontanabort, hallo? Det at hun har mistet vennskap er nok mest sannsynlig på grunn av de mindre heldige livsvalg hun har gjort de siste et par årene - utroskap på TV, heftig rusmisbruk som hun flittig dokumenterte på so-me osv. ikke alle som vil bli knyttet til slikt.

Var det ikke Fetisha som ville bli gravid bare fordi hun ville ta abort?

Skrevet
mao1 skrev (2 timer siden):

En termindato hun ikke vil oppgi fordi folk ikke skal stå klare på sykehuset. Tror hun at hun vil føde akkurat ved termin? Eller tror hun at folk vil troppe opp på sykehuset hver dag i to uker før og to uker etter termin?

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Sinccis skrev (2 timer siden):

Hvorfor i alle dager skulle ikke han være faren? De har jo vært sammen siden april i fjor.

Det er mer spørsmål om han var far til barnet hu mista

• Liker 1
Skrevet
Era Vulgaris skrev (På 9.1.2024 den 11.11):

Hvorfor i helvete få barn i det hele tatt? 

Jobbmangel etter cokegate.

• Liker 21
  • Nyttig 8
Skrevet
Sinccis skrev (4 timer siden):

Men GUD så operert hun ser ut i ansiktet, fjeset er jo helt dratt utover og nesen er helt kollapset? Var veldig fint bilde der hun ser lykkelig ut og ekte smil for en gangs skyld, men ble oppriktig nesten litt lei meg på hennes vegne over hva hun har gjort med ansiktet sitt. På farmen var hun jo også operert, men fortsatt forholdsvis «naturlig» og søt i forhold til dette. Nå er jo sikkert dette bildet redigert, og hun ser kanskje ikke slik ut i virkeligheten.

At barnet er gutt og skal hete Henrik var jo ikke noe nyhet.

IMG_2633.png

Hun ser ut som Michael Jackson fra (og med) nese og oppover. Dog en litt mer selvbrunt en.

• Liker 5
Skrevet

Har dere kommentert det her til nøstebarn? Er helt sjokkert og skuffa!

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Sinccis skrev (5 timer siden):

Men GUD så operert hun ser ut i ansiktet, fjeset er jo helt dratt utover og nesen er helt kollapset? Var veldig fint bilde der hun ser lykkelig ut og ekte smil for en gangs skyld, men ble oppriktig nesten litt lei meg på hennes vegne over hva hun har gjort med ansiktet sitt. På farmen var hun jo også operert, men fortsatt forholdsvis «naturlig» og søt i forhold til dette. Nå er jo sikkert dette bildet redigert, og hun ser kanskje ikke slik ut i virkeligheten.

At barnet er gutt og skal hete Henrik var jo ikke noe nyhet.

IMG_2633.png

Det er noe veldig rart med lyset på det bildet. Det kommer fra alle kanter rundt nesetippen slik at den ser ut som en kule med skyggekant rundt.  Jeg tror ikke nesen egentlig ser sånn ut. Med naturlig lys ville inntrykket vært helt annerledes.

Man ser det på de opplyste områdene i panna, på begge sidene av nesa og haken også. Her er det dårlig bildebehandling som er ute og går.

Endret av Hulderen
  • Liker 3
Skrevet

Syns det hørtes litt rart ut å få ny termindato når man er såpass langt på vei? Men det kan jo for alt jeg vet være vanlig?

og jeg lo høyt da jeg så at hun ikke ville dele nøyaktig dato i tilfelle noen skulle vente på utsiden av sykehuset🤣 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Kmff20 skrev (2 minutter siden):

Syns det hørtes litt rart ut å få ny termindato når man er såpass langt på vei? Men det kan jo for alt jeg vet være vanlig?

og jeg lo høyt da jeg så at hun ikke ville dele nøyaktig dato i tilfelle noen skulle vente på utsiden av sykehuset🤣 

Ikke vanlig å få ny termindato så seint, nei!

Kanskje hun tror folk vil campe utforbi, haha...

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Hulderen skrev (41 minutter siden):

En termindato hun ikke vil oppgi fordi folk ikke skal stå klare på sykehuset. Tror hun at hun vil føde akkurat ved termin? Eller tror hun at folk vil troppe opp på sykehuset hver dag i to uker før og to uker etter termin?

Hvorfor tror hun folk skal stå klare på sykehuset? Og ja, tror hun at hun føder akkurat på termindatoen? 🙈

• Liker 3
Skrevet
Bibbi_ skrev (5 minutter siden):

Hvorfor tror hun folk skal stå klare på sykehuset? Og ja, tror hun at hun føder akkurat på termindatoen? 🙈

Kan jo være planlagt keisersnitt, da får man planlagt nøyaktig dato.

• Liker 3
Skrevet
Sinccis skrev (1 minutt siden):

Kan jo være planlagt keisersnitt, da får man planlagt nøyaktig dato.

Kan være det hun nå kaller for termindato. Da gir det mening at hun får den så sent

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...