Lorieen Skrevet 14. desember 2023 #38721 Skrevet 14. desember 2023 SoftKitty skrev (2 timer siden): Dette blir veldig OT men joda de setter termindato kun basert på mål, de bryr seg ikke om når du hadde mens eller når du selv tror unnfangelse var. Selv med IVF når man vet 100% sikkert når "unnfangelse" var setter de termin basert på ultralydmål. Sett det flere ganger på gravidforumet at folk lurer på det Men en hel måned flyttes ikke termin nei. Enten har SE løyet litt eller så har hun rett og slett regnet feil. Hun har jo kronisk merkelig tidsregning og tidslinje når hun forteller ting så det er tydlig at dette er noe hun ikke er god på. Feks når hun har snakket om lengde på tidligere forhold og hvor lenge det var siden ting skjedde. Hun har en tendens til å runde kraftig opp. Var det ikke etter covid da hun ikke hadde vært utenlands på over 2 år ifølge seg selv men hadde dokumentert utenlandsreise rundt 1 år og 5 mnd tidligere? Da hun averterte etter valp for noen år siden sa hun også at hun og Kasper hadde vært sammen i fem år, når det i realiteten var knappe tre. 22
Vipser Skrevet 14. desember 2023 #38722 Skrevet 14. desember 2023 Noen som vet årsaken til at Sophie Elise merker reklame med "annons3"? Det gjøres konsekvent, så ikke skrivefeil. Screenshot fra Sophie Elise sin instastory. 4
Gjest Finlay Skrevet 14. desember 2023 #38723 Skrevet 14. desember 2023 Vipser skrev (33 minutter siden): Noen som vet årsaken til at Sophie Elise merker reklame med "annons3"? Det gjøres konsekvent, så ikke skrivefeil. Må være litt annerledes vettu. Litt ekstra. Til og med morgenkvalmen var ekstra. "Spydde hele natta, hver natt". I 14 uker. Og verden visste ikke om det....
baremeg007 Skrevet 14. desember 2023 #38724 Skrevet 14. desember 2023 Hva er det duden hennes jobber med egentlig? og studerer? Og hvordan har han råd til så overdådige bosteder som student (bodde jo ganske «eksklusivt» før han harvet over SE også)? 5
Jadaomatte Skrevet 14. desember 2023 #38725 Skrevet 14. desember 2023 (endret) Finlay skrev (1 time siden): Må være litt annerledes vettu. Litt ekstra. Til og med morgenkvalmen var ekstra. "Spydde hele natta, hver natt". I 14 uker. Og verden visste ikke om det.... Spyr hele natta i 14 uker..😂 alt er så ekstremt med influencere. Ingen har visst hatt en ordinær graviditet med alt det innebærer. Her er det om å gjøre å ha det tøffest og verst. Endret 14. desember 2023 av Jadaomatte 25 2
Justlooking Skrevet 14. desember 2023 #38726 Skrevet 14. desember 2023 baremeg007 skrev (29 minutter siden): Hva er det duden hennes jobber med egentlig? og studerer? Og hvordan har han råd til så overdådige bosteder som student (bodde jo ganske «eksklusivt» før han harvet over SE også)? Aner ikke … Mulig han leier?
Sullamitt Skrevet 14. desember 2023 #38727 Skrevet 14. desember 2023 Jeg tror heller de store leppene kommer av at hun har bommet litt med lipglossen enn at det kommer av graviditeten🤔 3
Melus Skrevet 14. desember 2023 #38728 Skrevet 14. desember 2023 Sullamitt skrev (12 minutter siden): Jeg tror heller de store leppene kommer av at hun har bommet litt med lipglossen enn at det kommer av graviditeten🤔 Sier hun at hun ikke har fillers? 19
Jadaomatte Skrevet 14. desember 2023 #38729 Skrevet 14. desember 2023 Gradiviteten gjorde leppene hennes større..🤔🤔 Den var ny. En erfaring jeg ikke har hatt, etter tre svangerskap. 21 4
Missy1 Skrevet 14. desember 2023 #38730 Skrevet 14. desember 2023 Jadaomatte skrev (9 minutter siden): Gradiviteten gjorde leppene hennes større..🤔🤔 Den var ny. En erfaring jeg ikke har hatt, etter tre svangerskap. Hun har sikkert lest om det eller noe, men hvis det er tilfelle at det skjer så er vel det i slutten av svangerskapet når man generelt blir litt puffy i ansiktet virker som hun har hatt hyperfokus på graviditet og lest mye på forumer og sånn. Også har hun lappet sammen alle rare ting som skjer med noen få individer og fremstiller det som sine opplevelser. et eksempel er det med cravings. Hva faen liksom? Ekstreme cravings er vel ikke så fuckings vanlig? 20
Sydenkupp Skrevet 14. desember 2023 #38731 Skrevet 14. desember 2023 Justlooking skrev (53 minutter siden): Aner ikke … Mulig han leier? Hvor bor de?
idk_ Skrevet 14. desember 2023 #38732 Skrevet 14. desember 2023 Jadaomatte skrev (16 minutter siden): Gradiviteten gjorde leppene hennes større..🤔🤔 Den var ny. En erfaring jeg ikke har hatt, etter tre svangerskap. Ja, da snakker man flaks - av alle steder så hovnet hun opp i leppene! Dette må da være fleip? Tror jeg har undervurdert SE - tenker hun har humoristisk sans lol 20 1
idk_ Skrevet 14. desember 2023 #38733 Skrevet 14. desember 2023 (endret) Sannhetsøkende skrev (16 timer siden): Er ikke hun for ung til ansiktsløft? Lite sjarmerende å se på. Hun digger seg selv så åpenlyst. Sjeldent jeg ser noen lage det ansiktet hun gjør hele tiden når hun poserer. Noe hun gjør hele tiden. Hele den utseendefikseringen har gått henne til hodet. Rett og slett flaut at et voksent mennesker holder på sånn. Jeg hadde skjønt det mer hvis hun var 16 år, men hadde håpet for hennes skyld at hun ville vokst det fra seg. Men hun er snart 30. Skulle tro det ja. Men det er ikke sikkert at siste halvdelen av 20-årene er så ungt i den gruppen som er ekstremt fokusert på utseende. I følge diverse youtube-videoer der kirurger uttaler seg, så holder alle Hollywood-kjendisene på med dette fra før de bikker 30. Jennifer Lawrence blant annet, I tillegg til at de tar 100 andre inngrep så klart. Jeg har ikke peiling på plastisk kirurgi og aner ikke om de ekspertene vet hva de snakker om altså. Endret 14. desember 2023 av idk_ skrivefeil 4
Sannhetsøkende Skrevet 14. desember 2023 #38734 Skrevet 14. desember 2023 idk_ skrev (8 minutter siden): Skulle tro det ja. Men det er ikke sikkert at siste halvdelen av 20-årene er så ungt i den gruppen som er ekstremt fokusert på utseende. I følge diverse youtube-videoer der kirurger uttaler seg, så holder alle Hollywood-kjendisene på med dette fra før de bikker 30. Jennifer Lawrence blant annet, I tillegg til at de tar 100 andre inngrep så klart. Jeg har ikke peiling på plastisk kirurgi og aner ikke om de ekspertene vet hva de snakker om altså. Er det rart mange bikker over til å se ut som noe annet innen de er 60 år, hvis de holder på sånn. Og jeg er ikke i mot å fikse på utseende. Men det er dette med å overdrive det da. SE har gått altfor langt etter min mening. Syns ansiktet hennes ser oppblåst ut. 8
idk_ Skrevet 14. desember 2023 #38735 Skrevet 14. desember 2023 Sannhetsøkende skrev (6 minutter siden): Er det rart mange bikker over til å se ut som noe annet innen de er 60 år, hvis de holder på sånn. Og jeg er ikke i mot å fikse på utseende. Men det er dette med å overdrive det da. SE har gått altfor langt etter min mening. Syns ansiktet hennes ser oppblåst ut. Enig i det. Jeg kunne egentlig tenkt meg å fikse på nesa mi litt, skal jeg være ærlig. Og kanskje øyenlokkene for jeg ser mye trøttere ut enn jeg er hehe. Det er ikke så viktig for meg at jeg svir av så mye penger, pluss at jeg har barn og da får jeg meg ikke til å gjøre det. Barna har arvet nesa mi, så jeg kan jo ikke indirekte si til dem at den er "for stor". Poenget mitt er at jeg er ikke helt imot, skjønner at noen vil fikse litt og ville kanskje gjort det selv hvis jeg var rik og ikke hadde barn. Og jeg lever jo ikke av å se bra ut, så at influencerne blir fristet skjønner jeg jo. Men jeg synes det er sykt at man får så mye gjort i så ung alder. Så mye at det er åpenbart at man har fikset på utseendet. Alle ser jo like ut nå jo, med oppblåste lepper. Men det er vel noe av greia, at når man først begynner så er det vel ikke så lett å stoppe, Har også sett noen si at hvis man har tatt mye fillers over tid så kan man ha behov for ansiktsløft etterhvert. 10 3
baremeg007 Skrevet 14. desember 2023 #38736 Skrevet 14. desember 2023 Sydenkupp skrev (1 time siden): Hvor bor de? Bakklandet, ser det ut som ut fra div bilder. Før det igjen et annet sted, de måtte flytte fordi «hun ikke fikk fred»…
Gjest Finlay Skrevet 15. desember 2023 #38738 Skrevet 15. desember 2023 baremeg007 skrev (10 timer siden): Hva er det duden hennes jobber med egentlig? Vet i hvert fall hva han skal jobbe med fra sommeren, og et år framover. Og hvor han skal bo. SE skal bare ha 6 uker permisjon, og bo i Oslo. Han er naturligvis med på lasset, og får nok hendene fulle, dag og natt😅 Håper for hans del at han har et nettverk der, evt klarer å skaffe seg et.
esk Skrevet 15. desember 2023 #38739 Skrevet 15. desember 2023 shorty skrev (På 11.12.2023 den 18.30): Altså.. jeg blir helt matt. Jeg er selv gravid og har termin i mai. ho er så liten?? Ho er 1,59?? Det er ikke spesielt lite, mange som er like høy som det (deriblant meg selv). Er man 1,50 snakker vi om noe annet. Jeg trudde virkelig før at ho gjorde seg selv dummere i mange settinger, men her viser ho hvor lite selvrefleksjon ho har i mine øyne. Føler ikke behov for et fødselsforberedende kurs fordi ho ikke tenker på fødsel og ikke kan se det for seg?! Altså jeg vet ikke hva jeg skal si en gang. Å forberede seg fysisk og mentalt på den sjukeste opplevelsen og smerten du noen gang kommer til å oppleve er ganske lurt. Det er så mye selvmotsigelser og rare utsagn, man blir jo irritert av å lese det ho legger ut. Ser ikke hvorfor dette med fødselsforberedende kurs er noe å henge seg oppi. Det er ikke for alle. 2
Gjest Finlay Skrevet 15. desember 2023 #38740 Skrevet 15. desember 2023 Melus skrev (10 timer siden): Sier hun at hun ikke har fillers? Har vel fylt med eget fett sikkert, og det teller vel ikke som fillers😄 Husker Villa Paprika også forklarte store lepper med graviditet i sin tid. (Merkelig nok skjedde det kun i de to siste svangerskapene, mens hun hadde smale lepper som gravid i "Unge mødre", da det enda ikke var blitt vanlig å fylle på.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå