Felis Skrevet 8. desember 2023 #38601 Skrevet 8. desember 2023 I følge Dagbladet trakk hun seg fra podcasten med Fetisha pga aborten. «Utad kunne man se at jeg trakk meg fra podkasten, for eksempel. Dette var generelt en mørk periode, hvor jeg også merket hvem som virkelig er der for deg når du trenger det, men ikke kan gi noe tilbake akkurat da». Jeg vet ikke om dette er Dagbladets tolkning, men legger merke til de lite kamuflerte stikkene til Fetisha fra Sofie her. Hun synes nok det er ubehagelig at folk syntes hun lot Fetisha i stikken, med all gjelden på podcasten, så da kan hun jo legge det frem som om at Fetisha ikke var der for henne gjennom aborten. Litt pussig at hun hevder å ha vært gravid "lenge" og hadde rukket to ultralyder på sykehus, dersom hun traff nåværende kjæreste 16. april. Nyheten om at hun trakk seg fra podcasten kom 1. juni. 30 1 6
Populært innlegg dårligbrukernavn Skrevet 8. desember 2023 Populært innlegg #38602 Skrevet 8. desember 2023 (endret) Felis skrev (8 minutter siden): I følge Dagbladet trakk hun seg fra podcasten med Fetisha pga aborten. «Utad kunne man se at jeg trakk meg fra podkasten, for eksempel. Dette var generelt en mørk periode, hvor jeg også merket hvem som virkelig er der for deg når du trenger det, men ikke kan gi noe tilbake akkurat da». Jeg vet ikke om dette er Dagbladets tolkning, men legger merke til de lite kamuflerte stikkene til Fetisha fra Sofie her. Hun synes nok det er ubehagelig at folk syntes hun lot Fetisha i stikken, med all gjelden på podcasten, så da kan hun jo legge det frem som om at Fetisha ikke var der for henne gjennom aborten. Litt pussig at hun hevder å ha vært gravid "lenge" og hadde rukket to ultralyder på sykehus, dersom hun traff nåværende kjæreste 16. april. Nyheten om at hun trakk seg fra podcasten kom 1. juni. Fy faen...!!!!! Eh...! Ser hun skriver at hun nå er 20 uker på vei... Så skriver hun at hun var gravid tidligere i år.........: "Jeg gledet meg til å bli mamma, til å se kjæresten min som pappa" ... "..vi fortalte det til familiene og til venner" også mer om kjæreste som kjøpte bamse og at de i hennes hode allerede var mamma og pappa... Eh.. hvordan har hun rukket dette? Hvis de var på første date i april, og ble kjærester i mai? Greit at hun er noe for seg selv, men lever hun i en helt egen tidssone også da? ...og dette er det hun nå velger å skyve foran seg? Det var ikke nok å kjøre på med en kynisk planlagt graviditet, nå måtte også et dødt foster hun måtte abortere også med? Og det skulle hun ha med "kjæresten" før hun hadde vært på første date med kjæresten? Hvilken kjæreste da? Var de kjærester i hennes tidssone før de hadde hatt første date i samme tidsregning som oss andre da? Har hun virkelig ingen grenser?! Endret 8. desember 2023 av dårligbrukernavn 49 13
Gjest Finlay Skrevet 8. desember 2023 #38603 Skrevet 8. desember 2023 dårligbrukernavn skrev (4 minutter siden): Eh.. hvordan har hun rukket dette? Hvis de var på første date i april, og ble kjærester i mai? Greit at hun er noe for seg selv, men lever hun i en helt egen tidssone også da? Tidslinjen blir bare mer og mer merkelig. Det er jo bare et par dager siden hun svarte på hvor lang tid det tok før hun ble gravid. Da svarte hun at det gikk to sykluser, og så satt det på tredje syklus. Da prøvde de mao. altså uten å lykkes både mai og juni? Før det, hadde hun allerede vært gravid "såpass lenge", og abortert. Noe som ikke stemmer helt her🤣
FruR Skrevet 8. desember 2023 #38604 Skrevet 8. desember 2023 (endret) Media må nå konfrontere SE med at det er noe rart med tidslinja hun legger frem. Samt at hun sa vel at hun ikke hadde vært gravid tidligre for en uke eller to siden ? Håper virkelig media skjerper seg litt her og faktisk våger å stille kritiske spørsmål til det som fremstår som en løgnhistorie ( eventuelt hvis det stemmer at hun var gravid så trenges det en forklaring med datoer for når hun gjorde slutt med han Ludvig sorry Isak, møtte Vegard. Pluss om hun var gravid under posegate og en forklaring på hvorfor hun løy og sa hun ikke hadde vært gravid før i forrige uke men hevder at mista nå) . Endret 8. desember 2023 av FruR 34 5
K_mb Skrevet 8. desember 2023 #38605 Skrevet 8. desember 2023 Finlay skrev (6 minutter siden): Tidslinjen blir bare mer og mer merkelig. Det er jo bare et par dager siden hun svarte på hvor lang tid det tok før hun ble gravid. Da svarte hun at det gikk to sykluser, og så satt det på tredje syklus. Da prøvde de mao. altså uten å lykkes både mai og juni? Før det, hadde hun allerede vært gravid "såpass lenge", og abortert. Noe som ikke stemmer helt her🤣 Og media biter på og suger det til seg helt uten kritisk sans! 23 5
FruR Skrevet 8. desember 2023 #38606 Skrevet 8. desember 2023 (endret) Felis skrev (59 minutter siden): I følge Dagbladet trakk hun seg fra podcasten med Fetisha pga aborten. «Utad kunne man se at jeg trakk meg fra podkasten, for eksempel. Dette var generelt en mørk periode, hvor jeg også merket hvem som virkelig er der for deg når du trenger det, men ikke kan gi noe tilbake akkurat da». Jeg vet ikke om dette er Dagbladets tolkning, men legger merke til de lite kamuflerte stikkene til Fetisha fra Sofie her. Hun synes nok det er ubehagelig at folk syntes hun lot Fetisha i stikken, med all gjelden på podcasten, så da kan hun jo legge det frem som om at Fetisha ikke var der for henne gjennom aborten. Litt pussig at hun hevder å ha vært gravid "lenge" og hadde rukket to ultralyder på sykehus, dersom hun traff nåværende kjæreste 16. april. Nyheten om at hun trakk seg fra podcasten kom 1. juni. Fetisha annonserte visstnok at hun skulle ha sitt eget liveshow på Rockefeller i går … og i dag kommer dette ? Tilfeldig ? Endret 8. desember 2023 av FruR 32 3
Mrshopalot Skrevet 8. desember 2023 #38607 Skrevet 8. desember 2023 Helt tydelig at hun så en mulighet til å få folk til å gi henne forståelse for at hun plutselig stakk fra podcasten med Fetisha og lot henne stå igjen i dritten alene. Løgn alt sammen såklart. «Det var så synd på meg, først spontanabortere jeg, også var alle slemme mot meg fordi jeg slutta i podcasten, buhu, stakkars meg. Håper alle angrer på at de var så harde mot meg» 42 4
FruR Skrevet 8. desember 2023 #38608 Skrevet 8. desember 2023 (endret) Vil også si at det er ikke normal og grei oppførsel å ghoste ei venninne og stikke fra en regning på halv mill bare fordi du har det vansklig fordi du spontan aborterte . Forstår at SA kan være vansklig og utrolig kjipt men det gjør det ikke greit å ghoste folk og stikke fra regninger . Altså det kan forklare hvis du er avlogga en dag eller to men Sophie har enda ikke snakka med Fetisha eller betalt så vidt jeg vet. Endret 8. desember 2023 av FruR 35 8
Frisk Frosk Skrevet 8. desember 2023 #38609 Skrevet 8. desember 2023 dårligbrukernavn skrev (1 time siden): Fy faen...!!!!! Eh...! Ser hun skriver at hun nå er 20 uker på vei... Så skriver hun at hun var gravid tidligere i år.........: "Jeg gledet meg til å bli mamma, til å se kjæresten min som pappa" ... "..vi fortalte det til familiene og til venner" også mer om kjæreste som kjøpte bamse og at de i hennes hode allerede var mamma og pappa... Eh.. hvordan har hun rukket dette? Hvis de var på første date i april, og ble kjærester i mai? Greit at hun er noe for seg selv, men lever hun i en helt egen tidssone også da? ...og dette er det hun nå velger å skyve foran seg? Det var ikke nok å kjøre på med en kynisk planlagt graviditet, nå måtte også et dødt foster hun måtte abortere også med? Og det skulle hun ha med "kjæresten" før hun hadde vært på første date med kjæresten? Hvilken kjæreste da? Var de kjærester i hennes tidssone før de hadde hatt første date i samme tidsregning som oss andre da? Har hun virkelig ingen grenser?! Noen burde stilt Dagbladet spørsmål om disse tidslinjene... for det Dagbladet her gjør er å fungere som umerket reklame for Sophie Elise AS, med mildt sagt slett journalistarbeid. 25 7
KaffekoppQueen Skrevet 8. desember 2023 #38610 Skrevet 8. desember 2023 Frisk Frosk skrev (3 minutter siden): Noen burde stilt Dagbladet spørsmål om disse tidslinjene... for det Dagbladet her gjør er å fungere som umerket reklame for Sophie Elise AS, med mildt sagt slett journalistarbeid. Kan ikke du stille DB spørsmålene da? 7
K_mb Skrevet 8. desember 2023 #38611 Skrevet 8. desember 2023 FruR skrev (12 minutter siden): Vil også si at det er ikke normal og grei oppførsel å ghoste ei venninne og stikke fra en regning på halv mill bare fordi du har det vansklig fordi du spontan aborterte . Forstår at SA kan være vansklig og urolig kjipt men det gjør det ikke greit å ghoste folk og stikke fra regninger . Helt klart. Selv har jeg mistet et barn halvveis i svangerskapet, en lang prosess over tid med et umenneskelig valg. Regningene måtte betales okke som. Synes det er svært ugreit å sende dette stikket og nok en gang gå inn i offerrollen og å bruke spontanabort som en unnskyldning for å stikke andre i ryggen. At tidslinjen ikke stemmer er jo også noe å ta i betraktning. Men media elsker jo å være talerør for influencere og gi de fritt spillerom, kritiske spørsmål stilles ikke. 26 4 7
Frisk Frosk Skrevet 8. desember 2023 #38612 Skrevet 8. desember 2023 Ishwanvile skrev (Akkurat nå): Kan ikke du stille DB spørsmålene da? Nei, i motsetning til mange andre her har jeg ikke nok detaljkunnskap om SE AS. Jeg har fått med meg veldig mye, men ikke så mye som mange andre. Vi vet dessuten at media følger med på Rampelyset, så når jeg skrev at noen burde stille spørsmål om det, så kan det like gjerne være andre medier... eller Dagbladet selv, for den saks skyld. En ting er sikkert, Dagbladet sliter med troverdighet, og de ødelegger eget rykte med det elendige arbeidet de lar skje på kjendisdesken og av "journalistene" som skriver der. En annen famøs sak fra den siden var da CBE i fjor sommer fikk ut en sak i Dagbladet, et "intervju" hvor CBE skapte et narrativ om seg selv, sin mann og barna som offer for hetsere og hatere - for å skjule mannens stalking, trakassering av en kvinne og hærverk av kvinnens bil. Den "journalistikken" som Dagbladet har i slike influencersaker er så elendig at hele avisen mister sin troverdighet. Fortsetter de som de har gjort de siste årene er det nok ikke mange år før denne tradisjonsrike avisen er nedlagt. 21 3
Sinccis Skrevet 8. desember 2023 #38613 Skrevet 8. desember 2023 (endret) Altså, 16. april skrev hun at hun er «litt betatt». Tolker det som at de ikke var i et seriøst forhold enda da, eller i alle fall ikke hadde begynt å planlegg/prøve å bli gravid enda på dette tidspunktet. Da man sjelden planlegger slikt med noen man bare er litt betatt av. Men etter dette har hun altså rukket utvikle et seriøst forhold, snakke om å få barn sammen, begynne å prøve, bli gravid og være det lenge nok til å være på minst 2 ultralyder, måtte ta abort, så prøve på nytt i 2-3 måneder før hun igjen ble gravid i juli. Samtidig som hun bare kort tid siden sa at nåværende graviditet er første gangen hun er gravid. Liker egentlig ikke å spekulere i om noen faktisk kan ljuge om et så tungt tema som abort, men hallo… Endret 8. desember 2023 av Sinccis 18 9
Lorieen Skrevet 8. desember 2023 #38614 Skrevet 8. desember 2023 Sinccis skrev (2 timer siden): Veldig tungt og trist det hun har opplevd, men fint at hun ble gravid igjen forholdsvis raskt etterpå og ser ut til å gå bra nå. Forstår likevel ikke helt tidslinjen hennes her? Hun ble sammen med kjæresten i slutten av april (de var på første date 16. i april hvis jeg husker riktig - hun har delt det på ig story). Nåværende graviditet har hun fortalt at de prøvde 2-3 måneder før hun ble gravid. Og siden hun er 20 uker på vei nå ble hun altså gravid i juli. Men hun forteller altså nå at hun var gravid tidligere i år, og graviditeten var såpass langt på vei at hun hadde allerede vært på minst to ultralyder. Er det noe bare jeg har misforstått her, eller hvordan henger dette sammen? Det henger overhodet ikke på greip, med mindre dette var en annen kjæreste enn han hun er med nå. Men hun er jo kjent for kreativ begrepsforståelse når det kommer til både tid og annet, bare husk at hun i 2023 skriver bok på en Macbook som ble stjålet i 2018, folkens. Hun greier det utroligste. 23 15
Era Vulgaris Skrevet 8. desember 2023 #38615 Skrevet 8. desember 2023 Hun gjør jo ikke annet enn å lyve, samtidig som hun ler hele veien til banken. Hun er virkelig ikke sann den dama der. 24 12
K_mb Skrevet 8. desember 2023 #38616 Skrevet 8. desember 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (31 minutter siden): Nei, i motsetning til mange andre her har jeg ikke nok detaljkunnskap om SE AS. Jeg har fått med meg veldig mye, men ikke så mye som mange andre. Vi vet dessuten at media følger med på Rampelyset, så når jeg skrev at noen burde stille spørsmål om det, så kan det like gjerne være andre medier... eller Dagbladet selv, for den saks skyld. En ting er sikkert, Dagbladet sliter med troverdighet, og de ødelegger eget rykte med det elendige arbeidet de lar skje på kjendisdesken og av "journalistene" som skriver der. En annen famøs sak fra den siden var da CBE i fjor sommer fikk ut en sak i Dagbladet, et "intervju" hvor CBE skapte et narrativ om seg selv, sin mann og barna som offer for hetsere og hatere - for å skjule mannens stalking, trakassering av en kvinne og hærverk av kvinnens bil. Den "journalistikken" som Dagbladet har i slike influencersaker er så elendig at hele avisen mister sin troverdighet. Fortsetter de som de har gjort de siste årene er det nok ikke mange år før denne tradisjonsrike avisen er nedlagt. Dagbladet har mistet all respekt og troverdighet for meg, og det er lenge siden den åpenbaringen kom. Generelt har journalistikken dalt i kvalitet og det har blitt så ille at man nærmest hyller journalister som tør å stille kritiske spørsmål og som ikke tar et svar for et svar hvis noe skurrer. Tullesaker tok se og hør seg av, de skulle lage kose og klemme-saker om kjendiser og generell sladder, mens de største medier som VG, DB og Aftenposten sto for de viktige og opplysende nyhetene fra inn-og utland. Endret 8. desember 2023 av K_mb 15 2
Pust Skrevet 8. desember 2023 #38617 Skrevet 8. desember 2023 K_mb skrev (18 minutter siden): Dagbladet har mistet all respekt og troverdighet for meg, og det er lenge siden den åpenbaringen kom. Generelt har journalistikken dalt i kvalitet og det har blitt så ille at man nærmest hyller journalister som tør å stille kritiske spørsmål og som ikke tar et svar for et svar hvis noe skurrer. Tullesaker tok se og hør seg av, de skulle lage kose og klemme-saker om kjendiser og generell sladder, mens de største medier som VG, DB og Aftenposten sto for de viktige og opplysende nyhetene fra inn-og utland. Dagbladet ble plutselig ren søppel da de skiftet eiere og ledelse. Det er bare å kutte dem ut, de har innrømmet at de er kjendisorientert og ikke interessert i å konkurrere på nyhetsfronten. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Aller_Media_AS 13 3
FruR Skrevet 8. desember 2023 #38618 Skrevet 8. desember 2023 Når du lyver så mye at du snubler i dine egene løgner og ikke klarer å holde styr på hva du har sagt tidligere …🙄 24 1 6
Frisk Frosk Skrevet 8. desember 2023 #38619 Skrevet 8. desember 2023 K_mb skrev (32 minutter siden): Dagbladet har mistet all respekt og troverdighet for meg, og det er lenge siden den åpenbaringen kom. Generelt har journalistikken dalt i kvalitet og det har blitt så ille at man nærmest hyller journalister som tør å stille kritiske spørsmål og som ikke tar et svar for et svar hvis noe skurrer. Tullesaker tok se og hør seg av, de skulle lage kose og klemme-saker om kjendiser og generell sladder, mens de største medier som VG, DB og Aftenposten sto for de viktige og opplysende nyhetene fra inn-og utland. Helt enig. Jeg scrollet nedover forsidene til VG, Dagbladet og Tv2 nå, og alle har tydeligvis saken (jeg valgte å ikke lese dem, og heller ikke andre artikler så lenge de har slikt liggende oppe). Nå leser jeg ikke Se og Hør, men fra slik jeg husker bladet for maange år tilbake var de nesten mer seriøs i sin kjendisjournalistikk, enn hva de såkalt seriøse mediene i dag er. Trist utvikling. 12 1 1
K_mb Skrevet 8. desember 2023 #38620 Skrevet 8. desember 2023 (endret) Ser flere medier henger seg på med den tåredryppende overskriften: Sophie Elise deler ærlig innlegg. Hun er søren ikke sann, og det er heller ikke mediene heller som følger henne med haukeblikk hver dag uten å bry seg om det faktum at dette skurrer, ei heller stilles det spørsmål ved det, de kunne bare holdt kjeft som hadde vært det klokeste! Jeg er ikke imot åpenhet rundt spontanabort, tvert imot, men her føler jeg SE bruker det som et forsvar og unnskyldning for egen adferd, hun er jo ikke fremmed for å bryte grenser for eget forgodtbefinnende. For medienes sin del er klikk og penger viktigere enn journalistisk integritet. Endret 8. desember 2023 av K_mb 25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå