Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (12 timer siden):

Men dette sexymamaposeringshysteriet lover ikke godt, for det er et avhengighetsproblematikk, hun greier ikke la være å selge eget barn på nett, selv før barnet er født. Jeg har ingen tro på at dette barnet vil bli skjermet :(

Så har man heldigvis  motpolen til dette med eksponering av barn. Heia alle mødre som lar barn være barn, og ikke en severdighet eller inntekt👏👏

https://www.aftenbladet.no/sport/i/4opWkg/soennen-vist-paa-tv-camilla-herrem-sier-nei-til-bilder

Endret av Elfy
Skriveleif
  • Liker 10
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
FruR skrev (13 timer siden):

Unnskyld meg men bar mage ute når det er minus 15? ??? Viktig å dra opp genseren for å vise magen 😣Hun er ikke så stor at hun ikke får lukka den buksa . 🤪

Hvor mange ganger har ikke SE posert i bikini eller undertøy ute i snø og kulde? Så lenge hun har denne ekstreme trangen til å vise kropp spiller ikke tempen noen rolle.

Det er (over)tydelig at sexy poseringer fremdeles er like viktig, hun synes sikkert det er altfor få sexy gravide i Norge, og forstår nok ikke hvorfor ikke flere gravide går med mage og brystvorter ute i det fri. Hun nyter tydeligvis at de silikonsprengte puppene nå er enda større, og det må vises fram👍

Dagens dummeste er nå likevel at hun proklamerer at hun er "stolt av seg selv som klarer å ta vare på seg selv under svangerskapet, og holder treningen gående".

Realiteten er at de fleste som er i uke 19(?) av graviditeten jobber full tid, mange i krevende yrker. Mange har flere barn.

Jaja. Noen lever rett og slett i en annen virkelighet enn andre🤣

Skrevet
Frisk Frosk skrev (17 timer siden):

Maks posering hvor hun tipper bekkenet fremover og setter baken ut bak, for å få størst mulig svai i ryggen, for å gi inntrykk av større mage enn hun faktisk har. Og som om ikke det er nok lener hun ryggen bakover også, for å sikre at magen vises, der hun også har festet ullgenseren under bh'en.

Og den buksa ser faktisk mer enn vid nok ut oppe ved linningen til at hun kan lukke den slik magen er nå - i hvert fall om hun går og står normalt, uten latterlige poseringsstillinger i vinterkulden.

Det hele begynner å bli rimelig patetisk.

Greit å være gravid, greit å glede seg over babyen i magen og alle endringene som skjer i kroppen og med fremtiden. Men dette sexymamaposeringshysteriet lover ikke godt, for det er et avhengighetsproblematikk, hun greier ikke la være å selge eget barn på nett, selv før barnet er født. Jeg har ingen tro på at dette barnet vil bli skjermet :(

Vi får se hvor sexy hun føler seg når vannansamlingene kommer i ansiktet og i kroppen og strekkmerkene titter frem. 

• Liker 6
Skrevet
Djungelvrål skrev (12 minutter siden):

Vi får se hvor sexy hun føler seg når vannansamlingene kommer i ansiktet og i kroppen og strekkmerkene titter frem. 

Og hvor fornøyd hun er med at puppene har økt enormt i volum når hun har melkespreng og en baby å ta seg av 🫣

• Liker 4
Skrevet (endret)

Regner da med at hun kommer til å ha en «nanny» til babyen, ser ikke for meg at hun skal ta seg av den 24/7. Har ikke hun hatt både vaskehjelp og kokk hjemme, selv om hun bodde alene, bare fordi hun ikke orker å vaske etter seg + ordne mat selv? Hvis det er slik det står til, blir det en veldig stor overgang til å skulle ta seg av en baby. Men for all del, kan jo hende hun overrasker positivt. 

Endret av Sinccis
Skrivefeil
  • Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Måne, admin. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sinccis skrev (2 timer siden):

Regner da med at hun kommer til å ha en «nanny» til babyen, ser ikke for meg at hun skal ta seg av den 24/7. Har ikke hun hatt både vaskehjelp og kokk hjemme, selv om hun bodde alene, bare fordi hun ikke order å vaske etter seg + ordne mat selv? Hvis det er slik det står til, blir det en veldig stor overgang til å skulle ta seg av en baby. Men for all del, kan jo hende hun overrasker positivt. 

Hun vasker jo etter eget utsagn ikke håret selv engang. 

• Liker 14
Skrevet
Isild skrev (På 29.11.2023 den 12.14):

Jeg er i utgangspunktet enig med deg, men blir det ikke annerledes når Norges største påvirker deler "mageupdates" til 500 000 som innhold på jobben sin? (IG og Snap er jo arbeidsplassen hennes) Det er jo å invitere til debatt om magen og andre ting rundt graviditeten? Akkurat som det er når hun deler andre ting... hun gjør det jo for å påvirke?

Personlig syns jeg det er bare tull å diskutere magen hennes, men hun fremhever den voldsomt i monitor = ønsker engasjement og fokus rundt den. 

Nei, jeg synes ikke det faktisk. 
Akkurat om magen er stor eller hva, er irrelevant. Mye annet man kan gi konstruktiv kritikk på 🙈

• Liker 4
Skrevet
Ishwanvile skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg synes ikke det faktisk. 
Akkurat om magen er stor eller hva, er irrelevant. Mye annet man kan gi konstruktiv kritikk på 🙈

Enig . Men de tingene blir sletta av moderator her. 

• Liker 3
Skrevet
Missy1 skrev (10 timer siden):

Rart med det, hvordan hun svaier ryggen og presser frem magen for å få den til å se størst mulig ut. For så å klage over at noen har sett det og kommentert at magen er stor. 
Hun ber jo veldig tydelig om kommentarer på størrelsen når hun presser den for å se størst mulig ut. 

Hun kommer til å få store problemer med ryggen på sikt om hun ikke jobber med holdningen sin. Hun har implantater både foran og bak, så det er svært viktig at hun styrker kjernen sin slik at hun klarer å balansere vekta riktig. 
Det er en ganske stor belastning for kroppen å bære frem og føde et barn. Hun skryter av å trene styrke hver dag osv, men det virker mer som hun bare løper rundt på senteret og tar selfies i speilet 🙄

Som hun selv sa en gang - alt hun legger ut er bevisst for at firmaet (og dermed hun selv) skal tjene penger.

Når det ikke er oppmerksomhet og drama - da skaper SSI det selv...

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Laaangt innlegg på insta hvor hun forklarer hvorfor hun var som hun var i det siste.. 

• Liker 1
Skrevet

Får altså jenta forside på en nyhetsside at hun har mistet? Og varsel med "Siste nytt"

Verden er gal!! 

• Liker 25
Skrevet
Zenhouse skrev (5 minutter siden):

Det er en Sophie Elise-tidslinje. Hvordan den er er det ikke lett å forstå. 

Ikke for å være slem . Men hvis tidslinjen som Sophie Elise selv legger frem skal stemme må hun ha vært gravid før hun gikk ut offentlig med at hun var sammen med Vegard . Hun må ha vært gravid rundt ca pose gate ? 

• Liker 28
  • Nyttig 1
Skrevet
FruR skrev (1 minutt siden):

Ikke for å være slem . Men hvis tidslinjen som Sophie Elise selv legger frem skal stemme må hun ha vært gravid før hun gikk ut offentlig med at hun var sammen med Vegard . Hun må ha vært gravid rundt ca pose gate ? 

er vi sikker på at det er samme far?

• Liker 14
Skrevet
Sinccis skrev (På 3.12.2023 den 0.14):

Eller keisersnitt fordi hun er så liten og petite at hun ikke kan føde vaginalt.

Hun er høyere enn meg, så 0 problem 😄

• Liker 4
Skrevet
Sinccis skrev (15 minutter siden):

Veldig tungt og trist det hun har opplevd, men fint at hun ble gravid igjen forholdsvis raskt etterpå og ser ut til å gå bra nå.

Forstår likevel ikke helt tidslinjen hennes her? Hun ble sammen med kjæresten i slutten av april (de var på første date 16. i april hvis jeg husker riktig - hun har delt det på ig story). Nåværende graviditet har hun fortalt at de prøvde 2-3 måneder før hun ble gravid. Og siden hun er 20 uker på vei nå ble hun altså gravid i juli. Men hun forteller altså nå at hun var gravid tidligere i år, og graviditeten var såpass langt på vei at hun hadde allerede vært på minst to ultralyder. 

Er det noe bare jeg har misforstått her, eller hvordan henger dette sammen?

Privat kan man jo gå på så mange UL man vil så tidlig man vil (dog anbefalt fra uke 5-6 ca). Men ja skjønner hva du mener..

• Liker 4
Skrevet
Ænema skrev (8 minutter siden):

er vi sikker på at det er samme far?

eller om det i det heletatt er sant. hun er jo ikke ukjent med å lyve akkurat.

• Liker 18
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Hun skrev nylig at hun aldri hadde vært gravid før, men så kommer denne. Og i tillegg den graviditeten hvor hun tok abort som 14-15 åring etter et overgrep av sin første sexpartner som hun sa i ettertid. Som kjent vet man aldri hva hun sier som er sant eller løgn …..

Endret av Justlooking
Presisering
  • Liker 31
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...