*blueberry* Skrevet 14. november 2023 #38101 Skrevet 14. november 2023 Isild skrev (3 minutter siden): Gratulerer til de begge ❤️ Men, det er lov å håpe at dette går bra, mtp at hun ikke har vist at hun klarer seg uten rus. Hun har heller ikke vist at hun klarer å ta ansvar for noe så "enkelt" som et (flere) "krevende" dyr, så at mange nå spør seg hvordan hun vil takle denne enorme omstillingen - det er ikke uten grunn. Nå er hun heldigvis ikke alene, og også litt borte fra Oslo-miljøet. Kanskje noe øvrig familie er nærmere også. Det hjelper muligens. 1
FruR Skrevet 14. november 2023 #38102 Skrevet 14. november 2023 (endret) Håper hun ikke fortsetter å bruke kokain og xanax når hun er gravid og mamma. Endret 14. november 2023 av FruR 25 11
Arne Tiholt Skrevet 14. november 2023 #38103 Skrevet 14. november 2023 42 minutter siden, *blueberry* said: Da er det bare å gratulere 🥰 hun har jo hintet om et barneønske i et par år. Kanskje dette gjør henne mindre selvsentrert og mer privat, det hadde nok hun også hatt godt av. Igjen, hvordan er det en legitim grunn for å få barn? Å bruke barn for å bygge karakter lol? Det er jo ikke innafor når vanlige folk gjør det… 10 9
FruR Skrevet 14. november 2023 #38104 Skrevet 14. november 2023 caremore skrev (1 time siden): Jeg vet ikke, jeg bare spør. Hun sier at hun ble sammen med han når hun var 14, det var da hun tok abort. Og det var en grunn til dethttps://www.nordlys.no/sophie-elise-tok-abort-som-14-aring/s/5-34-47292 «‘Jeg hadde sex for å bekrefte ovenfor meg selv at jeg var bra nok, sier Sophie Elise Isachsen åpenhjertig til VG. Først i ettertid ble hun i stand til å forstå hva som hadde skjedd. Hun hadde blitt utsatt for et overgrep. - Det virker sykt å skulle si at jeg ble voldtatt, fordi jeg ikke kan si at jeg protesterte så veldig heftig. Men det er kanskje det mange jenter gjør i ettertid - prøver å rettferdiggjøre det den andre personen har gjort. 19-åringen avslører også at hun endte opp med å ta en abort i en alder av 14 år. - Det var en traumatisk opplevelse, og det har skremt meg så mye at det ikke kommer til å skje igjen.» Jeg håper for hennes og babyen sin del ikke det er Vegard som hu er sammen med nå som hun skriver om her! Hun sa jo at hun og v var ungdomskjæresten og var sammen da hun var 14eller noe ?? 7
*blueberry* Skrevet 14. november 2023 #38105 Skrevet 14. november 2023 Arne Tiholt skrev (3 minutter siden): Igjen, hvordan er det en legitim grunn for å få barn? Å bruke barn for å bygge karakter lol? Det er jo ikke innafor når vanlige folk gjør det… Jeg har ikke sagt det er en grunn. Nå må du ikke finne på ting mens du leser. Vi bør uansett ønske henne og familien det beste fremover og håpe hun gjør riktige valg. Det hjelper ingen av de å finne drittslenging på nett. 2
Sadetgar Skrevet 14. november 2023 #38106 Skrevet 14. november 2023 Håper for barnets skyld at ikke noen drittunger anmelder henne til barnevernet bare fordi de misliker henne.. 6 2
Charl8KN Skrevet 14. november 2023 #38107 Skrevet 14. november 2023 Hohoi, for en søppelbøtte av et nettforum dette har blitt. 9 4
Populært innlegg Arne Tiholt Skrevet 14. november 2023 Populært innlegg #38108 Skrevet 14. november 2023 1 minutt siden, *blueberry* said: Jeg har ikke sagt det er en grunn. Nå må du ikke finne på ting mens du leser. Vi bør uansett ønske henne og familien det beste fremover og håpe hun gjør riktige valg. Det hjelper ingen av de å finne drittslenging på nett. Hvorfor? Det er snakk om en psykisk syk person som med egne ord påstår at hun har titalls diagnoser og sliter med rusmisbruk i nåtid? Hvordan er det innafor å applaudere? Det er ekstremt bekymringsverdig. Du kaller det drittslenging, men det er helt legitime spørsmål. 43 16
*blueberry* Skrevet 14. november 2023 #38109 Skrevet 14. november 2023 Arne Tiholt skrev (1 minutt siden): Hvorfor? Det er snakk om en psykisk syk person som med egne ord påstår at hun har titalls diagnoser og sliter med rusmisbruk i nåtid? Hvordan er det innafor å applaudere? Det er ekstremt bekymringsverdig. Du kaller det drittslenging, men det er helt legitime spørsmål. Å gratulere og applaudere er ikke det samme. Alt som står på de siste sidene er virkelig ikke legitime spørsmål. Nå er hun 4 mnd på vei står det så uansett hva folk skriver her er det ikke noe hun bare kan stoppe nå uansett. 1
Lorieen Skrevet 14. november 2023 #38110 Skrevet 14. november 2023 Slik jeg ser det, kan dette gå i to retninger. Enten er dette sparket i baken hun trenger for å vokse opp, eller så blir dette total togkræsj. Det er 50/50 sjanse. Jeg håper det beste, men frykter det verste. 28 11
Gjest SVK Skrevet 14. november 2023 #38111 Skrevet 14. november 2023 (endret) 1 hour ago, Wilma89 said: Jeg kan ikke kalle meg en fan av Sophie Elise, men syns folk kan spare seg for kommentarer om at det er syns på barnet osv. Det er ingen her som på forhånd kan si noe om hvordan Sophie Elise kommer til å bli som mor. Sophie Elise har en svært støttende familie, hun er økonomisk uavhengig og vil ha mulighet til å være mye mer til stede for dette barnet, enn mange andre har mulighet til. Barnet har også en far. Syns virkelig ingen gravid kvinne skal høre fra fremmede at hun kommer til å bli en dårlig mamma. Det er rett og slett mobbing! Enig med deg. I tillegg kan jo det som står skrevet her stå til evig tid. Så barnet kan jo ende med å lese denne tråden i fremtiden. Synes barna skal slippe å slike kommentarer. Endret 14. november 2023 av SVK
Arne Tiholt Skrevet 14. november 2023 #38112 Skrevet 14. november 2023 4 minutter siden, SVK said: Enig med deg. I tillegg kan jo det som står skrevet her stå til evig tid. Så barnet kan jo ende med å lese denne tråden i fremtiden. Synes barna skal slippe å slike kommentarer. Det er mange i Rampelyset som har barn. Moxnes har barn, men det skrives likevel ting som hans barn bør slippe å lese. 17 1
totti_1 Skrevet 14. november 2023 #38113 Skrevet 14. november 2023 FruR skrev (27 minutter siden): Jeg håper for hennes og babyen sin del ikke det er Vegard som hu er sammen med nå som hun skriver om her! Hun sa jo at hun og v var ungdomskjæresten og var sammen da hun var 14eller noe ?? Normalt bør journalister stiller henne det spørsmålet. Ihvertfall off record. I Canada fant man nylig ut at den folkekjære sangeren Buffy St. Marie ikke er indianer likevel. Hun har latet som det i 50 år, men ingen sjekket fødselsesattesten hennes. Flere kjendiser i Canada har latet som det samme. Er nok en del forfalskede bakgrunnshistorier blant influencere også. Men media tør ikke drepe melkekua. 10
Gjest Heartgirl Skrevet 14. november 2023 #38114 Skrevet 14. november 2023 pop up bruker skrev (57 minutter siden): Bare å gratulere! ❤️ Håper dette blir et nytt kapittel i livet hennes hvor det er mindre provoserte skandaler, og at barnet ikke blir eksponert på noen som helst måte 🙏 Gratulerer til Sophie og kjæresten ❤️
Amantha Skrevet 14. november 2023 #38115 Skrevet 14. november 2023 Man håper det beste selvfølgelig (men jeg må innrømme at jeg ikke hadde blitt overrasket). For noen som er vant til å være SÅ mye på SoMe, kommer garantert ungen til å bli eksponert for det og. Alt for «likes». 14 5
AntiBullshit Skrevet 14. november 2023 #38116 Skrevet 14. november 2023 (endret) Jaja hun skal da få hard konkurranse nå som det er mamma-rollen hun skal melke i some. Tviler sterkt på at det er særlig mange vordende mødre som oppsøker SE for inspirasjon, tips og *kremt* ærlige råd. Da vil jeg si at ernæringsmamma, Ida gran osv er langt mer populære blant den demografien. Ganske sykt å gå rett fra å prate om rehab på lindmo og klipspose-bildet til å skulle «satse» som mor i et forhold som har vart i under ett år. Hvilke baby-produkt-annonsører tenker at der har vi lyst å produktplassere merkevaren vår? Synes dessuten det er noe patalogisk over at hun hele tiden trekkes tilbake til eksene sine fra Harstad - virker som hun er stuck i den headspacen på et vis. Typiske SE-jenter vil jo ikke trakte etter å gå gravide (med noen unntak såklart) og de som hun eventuelt appellerer til og som er gravid er neppe de mest handlekraftige så jeg sliter med å se hvilke kommersielle bein hun skal stå på? Endret 14. november 2023 av AntiBullshit 33 1
idk_ Skrevet 14. november 2023 #38117 Skrevet 14. november 2023 Man skal være forsiktig med å dømme folk man ikke kjenner. Hun kan jo være en kjempegod mamma selv om hun har slitt med sitt. Men jeg stusser over uttalelsen hennes om at dette kan få henne ut av mørket. Før man vurderer å få barn, må man fikse sine egne problemer. Problemer forsvinner aldri fordi man blir forelder, De blir heller større. Håper ikke hun kommer til å eksponere barnet sitt i SoMe. 29 3 5
Turkis Sau Skrevet 14. november 2023 #38118 Skrevet 14. november 2023 Lorieen skrev (30 minutter siden): Slik jeg ser det, kan dette gå i to retninger. Enten er dette sparket i baken hun trenger for å vokse opp, eller så blir dette total togkræsj. Det er 50/50 sjanse. Jeg håper det beste, men frykter det verste. Det sparket i baken hennes kan fort bli veldig dyrt!🤭 Sorry, jeg kunne ikke la den der gå ubemerket. 13
Amantha Skrevet 14. november 2023 #38119 Skrevet 14. november 2023 Får se da, om hun gjør/ikke gjør det hun sier her: https://www.elle.no/eksklusivt-for-elle-sophie-elise/832659
Gjest pop up bruker Skrevet 14. november 2023 #38120 Skrevet 14. november 2023 Amantha skrev (8 minutter siden): Man håper det beste selvfølgelig (men jeg må innrømme at jeg ikke hadde blitt overrasket). For noen som er vant til å være SÅ mye på SoMe, kommer garantert ungen til å bli eksponert for det og. Alt for «likes». Jeg håper du ikke har rett, men det er jo en fare for det. Det er desverre svært få influensere som skjermer barna sine. SE vet hvor hardt mediastormene kan blåse og hva folk kan si på nett. Jeg håper hun forstår at hun utsetter barenet sitt for den samme belastningen om hun velger å ekponere hen, og at hun da velger å gå en annen vei 🙏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå