Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Badgald0pest2 skrev (5 minutter siden):

Og hvor lenge har dette forholdet vart? Noen som vet? Hun har hatt ganske mange kjærester, de fleste varer noen år?

De var ungdomskjærester da de var typ 15 da, så har de holdt kontakten i årene etterpå :) synes det er koselig at de skal få barn jeg, man vokser jo som regel opp da og jeg vet hvertfall at jeg selv har blitt et bedre menneske etter at jeg ble mamma🥰

• Liker 3
  • Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Badgald0pest2 skrev (7 minutter siden):

Og hvor lenge har dette forholdet vart? Noen som vet? Hun har hatt ganske mange kjærester, de fleste varer noen år?

Ble sammen i vår.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Alltid lurt å få barn for at de skal hjelpe deg ut av et eller annet problem. 

Not.

Sånne ting skal aldri legges på et barns skuldre.

Screenshot_20231114_185951_Chrome.thumb.jpg.9c52a0e7979c9a46a942aa17a175645f.jpg

• Liker 31
  • Nyttig 16
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Ble sammen i vår.

Langsiktig 😂

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg kan ikke kalle meg en fan av Sophie Elise, men syns folk kan spare seg for kommentarer om at det er syns på barnet osv. Det er ingen her som på forhånd kan si noe om hvordan Sophie Elise kommer til å bli som mor. Sophie Elise har en svært støttende familie, hun er økonomisk uavhengig og vil ha mulighet til å være mye mer til stede for dette barnet, enn mange andre har mulighet til. Barnet har også en far. Syns virkelig ingen gravid kvinne skal høre fra fremmede at hun kommer til å bli en dårlig mamma. Det er rett og slett mobbing!

Skrevet
Wilma89 skrev (2 minutter siden):

Jeg kan ikke kalle meg en fan av Sophie Elise, men syns folk kan spare seg for kommentarer om at det er syns på barnet osv. Det er ingen her som på forhånd kan si noe om hvordan Sophie Elise kommer til å bli som mor. Sophie Elise har en svært støttende familie, hun er økonomisk uavhengig og vil ha mulighet til å være mye mer til stede for dette barnet, enn mange andre har mulighet til. Barnet har også en far. Syns virkelig ingen gravid kvinne skal høre fra fremmede at hun kommer til å bli en dårlig mamma. Det er rett og slett mobbing!

Om ikke akkurat mobbing, så er det både ufint og usjarmerende. 

• Liker 10
Skrevet
Just now, Kollontaj said:

Om ikke akkurat mobbing, så er det både ufint og usjarmerende. 

Ja, og jeg tenker det kan bli bra for henne. Få et annet fokus i livet, tror virkelig det er noe hun trenger, selv om jeg syns det er  å gå farlig fort fram. Vi får håpe det holder likevel og at det gjør at SE kan begynne på en litt mer ansvarlig og mindre selvsenstrert vei!

• Liker 3
Gjest Glufseguri
Skrevet

Får bare håpe hun eksponerer mindre enn andre influencere når barnet er født…

(og før for den saks skyld)

Gjest Glufseguri
Skrevet
hvalstad45 skrev (Akkurat nå):

…SE kan begynne på en litt mer ansvarlig og mindre selvsenstrert vei!

Du vet at hun sikkert har kladdet innlegg om hvor fæle mammapolitet er når de påpeker helt greie ting?🤣

(jeg bare baserer meg på alle debatter hvor hun har snudd det til å være alle andres feil)

Skrevet
Ford3000 skrev (36 minutter siden):

Hun kan da fint bli en god mor selv om hun har gjort en del rare ting før... 

Tøvftta sin kommentar over er vel svar nok til din kommmentar

• Liker 1
Skrevet

Håper jeg aldri ser ansiktet til den ungen på sosiale medier eller i reklamer. Her har hun sjansen til å gå foran som et godt eksempel blant influensere. Den som lever får se. Men det kan jo bli en stor overgang for en som har levd av å bo i sin egen navle siden hun var 12 år, denne overgangen der man må sette noen andre først. Alltid. Håper selvsagt dette går supert for Sofie og andre involverte.

• Liker 33
  • Nyttig 1
Skrevet

Da er det bare å gratulere 🥰 hun har jo hintet om et barneønske i et par år. Kanskje dette gjør henne mindre selvsentrert og mer privat, det hadde nok hun også hatt godt av. 

• Liker 4
Gjest Xstrella
Skrevet
koktreke skrev (18 minutter siden):

Håper jeg aldri ser ansiktet til den ungen på sosiale medier eller i reklamer. Her har hun sjansen til å gå foran som et godt eksempel blant influensere. Den som lever får se. Men det kan jo bli en stor overgang for en som har levd av å bo i sin egen navle siden hun var 12 år, denne overgangen der man må sette noen andre først. Alltid. Håper selvsagt dette går supert for Sofie og andre involverte.

Dalende inntekter nå, så da smeller hun til med et barn. Vips var pengene tilbake igjen. Tvilsomt at hun ikke selger ungen.

Skrevet

Fyfaen for noen ekle kommentarer

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
1 hour ago, Ford3000 said:

Hun kan da fint bli en god mor selv om hun har gjort en del rare ting før... 

mammapolitiet venter i spenning 

Gjest pop up bruker
Skrevet

Bare å gratulere! ❤️ Håper dette blir et nytt kapittel i livet hennes hvor det er mindre provoserte skandaler, og at barnet ikke blir eksponert på noen som helst måte 🙏 

Skrevet

Andre som har holdt på som henne må i møter med barnevernet før barnet er født, bør ikke være noen forskjell for henne fordi hun er rosablogger

• Liker 34
  • Nyttig 9
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

Sol, admin. 

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer til de begge ❤️ Men, det er lov å håpe at dette går bra, mtp at hun ikke har vist at hun klarer seg uten rus. Hun har heller ikke vist at hun klarer å ta ansvar for noe så "enkelt" som et (flere) "krevende" dyr, så at mange nå spør seg hvordan hun vil takle denne enorme omstillingen - det er ikke uten grunn. 

• Liker 35
  • Nyttig 6
Skrevet
1 hour ago, Ford3000 said:

Dessuten er de jo to. Er jo en far i bildet. I verste fall blir han alenepappa eller noe. Det går nok bra. 

Om dette er tankegangen så bår man la være å få barn. 

56 minutter siden, Wilma89 said:

Hun er IKKE økonomisk uavhengig. Det er interessant hvor lett folk snur. Så lenge rusmisbrukere er millionærer så er det grønt lys for dem. Hadde dette vært snakk om en person som misbruker kirurgi og rusmidler, men ikke var kjendis eller hadde en illusjon av å være rik, så hadde pipa hatt en annen lyd.   

• Liker 21
  • Nyttig 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...