Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Wald86 skrev (På 10.11.2023 den 8.35):

Jeg synes ikke man skal latterliggjøre dem som har tatt plastisk kirurgi. Men det er åpenbare skadevirkninger som det må være lov å ta tak i. Nerveskader i ansiktet for eks, som fører til dette uttrykksløse look. Noen får problemer med å drikke og spise, ja snakke til og med... Smerter eller områder uten følelse er ikke unormalt. Og det må også være lov å påpeke at så unge kvinner som Sophie e, de ender opp med å se eldre ut. Dette retusjerer de bort på bilder, men i virkeligheten går ikke det. 
Så er det det psykiske. avhengigheten det skaper, og usikkerheten. Det hjelper veldig sjeldent å operere hvis selvfølelsen er på bånn. Det hjelper like mye som å ruse seg .Det bare ødelegger mer. 

SE sliter vel med å puste gjennom nesen også hvis jeg ikke husker helt feil. Det er veldig viktig at skadevirkningene av omfattende kirurgi og behandlinger belyses, for noen "quickfix" er det virkelig ikke. Det er bare forferdelig trist at friske unge mennesker gjør dette mot seg selv. Isabel Raad sier vel også i den nye serien deres at nesen var så stygg at den MÅTTE hun bare fikse. Jeg er helt uenig, jeg syns hun kledde sin naturlige nese veldig mye bedre. 

Det er selvbildet som er helt ødelagt for mange i dag som du sier, og det burde det vært mye mer fokus på enn det er. 

Endret av Isild
  • Liker 12
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette med at Sofie kanskje er gravid. Hvorfor er det en stor ting å spekulere i? Er det ikke temmelig uinteressant? Hun er voksen, samboer og med god økonomi. Ingen ting er vel mer naturlig for noen i en slik situasjon å få barn? 

• Liker 17
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 10
Skrevet

Anbefaler en lytt på Med All Respekt episode Rød løper med Kims nipler ca et kvarter inn. De snakker Om girls of Oslo og Sandeep er mildt sagt ikke imponert 😂

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Pølsevann skrev (12 timer siden):

Anbefaler en lytt på Med All Respekt episode Rød løper med Kims nipler ca et kvarter inn. De snakker Om girls of Oslo og Sandeep er mildt sagt ikke imponert 😂

"Det er som å se AI konversere med hverandre" 🤣

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Wald86 skrev (48 minutter siden):

Kunne det blitt laget et lignende program med menn?  Brennhovd, Westerlin, Thodesen og Solberg?
Snakk om hvordan de har operert seg, fikset høye hårfester, bleking av tenner, bruk av steroider og gått med hveranderes kleskolleksjoner, mens de skaper litt drama?

Det tror jeg ikke. Brennhovd hadde kanskje stilt opp. Men de fleste menn ønsker ikke å lage underholdning av å bli fremstilt som "ignorante, selvopptatte, dumme og deilige". Damer har også i mange år kjempet IMOT dette "stempelet" de/vi også, helt til vi fikk influencere som kjører på med å være selve definisjonen. 

Endret av Isild
  • Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Skrevet
Wald86 skrev (6 minutter siden):

Jeg prøvde nok på noe ironi her 🙃 Tina og Bettina er det nærmeste vi kommer. Og Jan Thomas. Han er som damene, Brennhovd er litt samme nivå, men han er veldig rett fram og ærlig, han bare plumper ut med ting, det tror jeg faktisk. Ingen strategi.  Det blir parodisk. 

Tina og Bettina er nok det nærmeste ja 😁

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Så er det ute i offentligheten. Hun er gravid i flg Nettavisen.

Skrevet

Bare å gratulere Sophie Elise med graviditet, og nå vet vi hva slags innhold vi har i vente på SoMe fremover 👌 Blir absolutt et nytt kapittel. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Tøvftta skrev (1 minutt siden):

Altså, jeg håper man har helt feil i antakelsene sine. Men med tanke på hvordan hun bare har dumpet kjæledyrene sine i tur og orden hos foreldrene, så er det skremmende at hun nå skal ha barn.

Og hvor lenge har dette forholdet vart? Noen som vet? Hun har hatt ganske mange kjærester, de fleste varer noen år?

• Liker 7
Skrevet
Tøvftta skrev (1 minutt siden):

Altså, jeg håper man har helt feil i antakelsene sine. Men med tanke på hvordan hun bare har dumpet kjæledyrene sine i tur og orden hos foreldrene, så er det skremmende at hun nå skal ha barn.

Det må være lov og være en smule bekymret, men så får vi håpe hun vokser på oppgaven og skjønner at når du har andre en deg selv og tenke på bør man snu litt på livet. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Dessuten er de jo to. Er jo en far i bildet. I verste fall blir han alenepappa eller noe. Det går nok bra. 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...