Wald86 Skrevet 6. november 2023 #38041 Skrevet 6. november 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 15 5
Isild Skrevet 6. november 2023 #38042 Skrevet 6. november 2023 Wald86 skrev (3 timer siden): Kvalmende er rette ordet. Forferdelig at de får holde på, hele maskineriet jobber sammen. Den ene kvinnen i serien er spesielt head huntet, Isabel Raad. Hun stilte også i en debatt i 2020, der hun sa at hun aldri ville snakke om plastisk kirurgi, at hun ville være et godt forbilde, med tanke på hennes lillesøster. Nå snakker hun om sin stygge nese som bare måtte opereres, poster vekten sin på 44 kg og stadige bilder av nyoperert og mager kropp som disker opp masse mat som aldri spises. Regissør er Sebastian Solberg,som benytter barna sine som rekvisitter i eget liv for å tjene mer penger. for egen merkevare. For en motbydelig gjeng sier jeg bare. Kan håpe at serien møter kritikk fra "rette instanser", slik at sånt søppel blir litt mer skamfullt å lage fremover. Solberg syns slik påvirkning helt ok, han vet kanskje ikke hva ordet "Påvirker" egentlig betyr. 14
Wald86 Skrevet 6. november 2023 #38043 Skrevet 6. november 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 10
blåbærpai Skrevet 6. november 2023 #38044 Skrevet 6. november 2023 Er vel begrenset hvor lenge man kan bruke graviditet som clikbait😅🤦♀️ 8 2
Isild Skrevet 7. november 2023 #38045 Skrevet 7. november 2023 Er det ikke litt komisk at serien heter "Girls of Oslo" ? Ingen av de er fra Oslo? Jørgensen kanskje? Og to av de bor ikke i Oslo - fordi Oslo er "kjipt"? 17
Wald86 Skrevet 7. november 2023 #38046 Skrevet 7. november 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 13
Wald86 Skrevet 7. november 2023 #38047 Skrevet 7. november 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 8 3
AntiBullshit Skrevet 7. november 2023 #38048 Skrevet 7. november 2023 Isild skrev (5 timer siden): Er det ikke litt komisk at serien heter "Girls of Oslo" ? Ingen av de er fra Oslo? Jørgensen kanskje? Og to av de bor ikke i Oslo - fordi Oslo er "kjipt"? Anniken er fra Drammen 1
RachelGreen Skrevet 7. november 2023 #38049 Skrevet 7. november 2023 Sånn ref den RITZ-kjeks knaskingen som foregår for tiden, så er det jeg finner mest fascinerende med det, at SE ikke har satt seg inn i ingredienslista. Ritz-kjeks er nemlig en versting på palmeolje. Men det engasjementet for jungelen er kanskje ikke "2023" nok? 🤔 «innehold: Hvetemel, palmeolje, sukker, glukose-fruktosesirup, hevemidler (kalsiumfosfater, ammoniumkarbonater, natriumkarbonater, kaliumcarbonater), salt, maltmel fra bygg.» 26 9
Velinda Skrevet 7. november 2023 #38050 Skrevet 7. november 2023 RachelGreen skrev (1 time siden): Sånn ref den RITZ-kjeks knaskingen som foregår for tiden, så er det jeg finner mest fascinerende med det, at SE ikke har satt seg inn i ingredienslista. Ritz-kjeks er nemlig en versting på palmeolje. Men det engasjementet for jungelen er kanskje ikke "2023" nok? 🤔 «innehold: Hvetemel, palmeolje, sukker, glukose-fruktosesirup, hevemidler (kalsiumfosfater, ammoniumkarbonater, natriumkarbonater, kaliumcarbonater), salt, maltmel fra bygg.» ups 5
solsikke90 Skrevet 7. november 2023 #38051 Skrevet 7. november 2023 On 11/6/2023 at 7:05 AM, Finlay said: OM hun melker! Hun er ikke sann!🤣 Stille seg opp foran kamera mens hun stryker seg over magen med et lurt smil, alle glimtene av en mage som kan se større ut, craver Ritzkjeks, klager over dårlig form “men jeg vet jo hva det kommer av”. Poserer i kåpe knyttet under brystet på premierefest. Klipp fra den nye serien- "tar graviditetstester hele tiden. Gjør ikke alle jenter det?" Nei. Vi bruker prevensjon. Men å antyde at hun muligens er gravid - ja der det mest ufine hun kan tenke seg! (Som om det er toppen på ufinhet. "Det mest private" ville kanskje vært et mer dekkende uttrykk). Kåpen på premierefesten kan bety to ting: 1.Hun er gravid. 2.Et mer tettsittende plagg avslører at magen er like flat som før, og de ufine spekulasjonene opphører øyeblikkelig. SE nyter jo denne oppmerksomheten. Dette er jo noe helt annet en viraken rundt posebildet. Hvis hun er gravid skal det garantert avsløres i Girls of Oslo. Sannsynligvis i siste episode. Ingen tvil😂 Godt oppsummert! I tillegg har hun skrevet flere ganger at hun gleder seg til "tiden som kommer" (og lagt ut kort fra kjæresten hvor han skrev det samme). Hun har også skrevet at hun har noe stort å dele men ikke føler deg klar til å gjøre det helt ennå. Altså, det er hint hele tiden - hun legger opp til det selv. 8
Frisk Frosk Skrevet 8. november 2023 #38052 Skrevet 8. november 2023 solsikke90 skrev (15 timer siden): Godt oppsummert! I tillegg har hun skrevet flere ganger at hun gleder seg til "tiden som kommer" (og lagt ut kort fra kjæresten hvor han skrev det samme). Hun har også skrevet at hun har noe stort å dele men ikke føler deg klar til å gjøre det helt ennå. Altså, det er hint hele tiden - hun legger opp til det selv. Det slo meg plutselig at siden SE har ødelagt så mye av imaget sitt og dermed også tapt markedsverdi, så har hun nok funnet ut at hun trenger noe helt nytt. Nå har hun, om jeg har fått det med meg riktig, flyttet til kjæresten, de snakker om noe stort og tiden som kommer. Kan det være tilsynelatende bryllup på gang? Det vil hun jo greie å melke maks med forlovelse, forberedelser til bryllup - hun kan fint melke et år med reklamesamarbeid på den måten. Hun innser nok at hun er i samme situasjon som CBE, følgerne har løpt forbi henne, hun står på stedet hvil med samme egoistiske, navlebeskuende storforbrukende singellivet som i stor grad består av selvskading og festing og alt fokus på det falske ytre og det materielle. Det appellerer ikke til de som tidligere fulgte henne tett, for hun - som CBE - er helt fullstendig i utakt med tiden. Så hun trenger et nytt image. Hun har såvidt jeg vet ikke utdannelse, så hun har få muligheter om hun vil bytte beite uten å utdanne seg. Men med et bryllup kunne hun nok appellert til noen igjen, spesielt om hun da planlegger, eller later som om hun planlegger, barn også. Men hvem vet hva SE AS planlegger som sitt narrativ fremover? 11
Wald86 Skrevet 8. november 2023 #38053 Skrevet 8. november 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 6
Frisk Frosk Skrevet 8. november 2023 #38054 Skrevet 8. november 2023 Wald86 skrev (2 minutter siden): Narrativ avhenger kanskje av antall klikk og engasjement? Hun har styrt sitt liv etter det i over 15 år nå. Hennes store idol Kylie Jenner, har to barn allerede. Og med graviditet og fødsler og barn kommer et nytt marked. Usikre mødre som skal ta mommy makeover, barneklær, barnemat, morkakespising vil skape "hets og hat", og masse andre problemstillinger hun kan skape kontroverser ut av, fra amming til vegansk barnemat. Leste om en lignende influencer som hadde kjøpt rolex til sin fireåring, det var også noen som ga 2-åringen iphone i julekalenderen. De levde på det i ukesvis, masse nyhetsoppslag. Bare å glede seg hvis hintene stemmer. Det er helt tragisk at en bransje som så kynisk baserer seg på å skade "kundene" - for ikke å snakke om egne barn! - får fortsette uten at politikerne greier å skape lover som sikrer både barn og ulovliggjør slik farlig påvirkning. Men ja, jeg er ikke i tvil om at SE AS har en plan om å utnytte det bedriften og eier kan utnytte før politikerne får på plass et godt nok lovverk. Man kan jo håpe at SE AS ikke drar barn inn i denne kynismen og utnyttelsen, men jeg tviler på at fornuften vil råde på det området. 9
Fru Uperfekt Skrevet 8. november 2023 #38055 Skrevet 8. november 2023 Wald86 skrev (11 minutter siden): Narrativ avhenger kanskje av antall klikk og engasjement? Hun har styrt sitt liv etter det i over 15 år nå. Hennes store idol Kylie Jenner, har to barn allerede. Og med graviditet og fødsler og barn kommer et nytt marked. Usikre mødre som skal ta mommy makeover, barneklær, barnemat, morkakespising vil skape "hets og hat", og masse andre problemstillinger hun kan skape kontroverser ut av, fra amming til vegansk barnemat. Leste om en lignende influencer som hadde kjøpt rolex til sin fireåring, det var også noen som ga 2-åringen iphone i julekalenderen. De levde på det i ukesvis, masse nyhetsoppslag. Bare å glede seg hvis hintene stemmer. Rolex var en spøk ikke reelt
Wald86 Skrevet 8. november 2023 #38056 Skrevet 8. november 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 3
Fru Uperfekt Skrevet 8. november 2023 #38057 Skrevet 8. november 2023 Wald86 skrev (2 timer siden): Ok. Ikke lett å vite hva som er sant og ikke. Poenget mitt var uansett at de gjør alt for å skape blest. Og ungene benyttes som rekvisitter i så måte. Jeg trykker meg sjeldent inn på slike artikler. Jeg følger en svensk profil på insta som er influenser skeptisk derfor jeg kjente til saken 2 1
Ebbeliten Skrevet 9. november 2023 #38058 Skrevet 9. november 2023 Ansiktet hennes er så stivt, rart og oppblåst. Ser jo ut som hun står på Prednisolon... 9
Carabilla Skrevet 10. november 2023 #38059 Skrevet 10. november 2023 Akkurat som om ikke dette var en skjult reklame for Glød...hvem har med seg selvbruning på cafe og la den ligge fremme på den måten? 8
Isild Skrevet 10. november 2023 #38060 Skrevet 10. november 2023 Ebbeliten skrev (4 timer siden): Ansiktet hennes er så stivt, rart og oppblåst. Ser jo ut som hun står på Prednisolon... Vi skal ikke diskutere/kommentere for mye på utseendet, samtidig så er det på en måte viktig å signalisere at resultatet av den siste operasjonen var at hun ble nettopp "katt i motvind" som hennes gode venn Joakim advarte mot i serien hennes. Håper hun nå har blitt til skrekk og advarsel mer enn enn at hun indirekte og direkte påvirker til at andre skal lete etter feil på seg selv, komme på komplekser de ikke hadde - og aller viktigst - få ideer til hva de kan gjøre for å "fikse" på ting. Hun lever mye av nettopp utseendet, så det er jo viktig å iallefall holde fokus på at ingenting ved henne er naturlig lenger. Hun fremmer et ideal som kun oppnås ved massiv kirurgi. Hun burde tatovert merket for "retusjert reklame". 12 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå