Salka Skrevet 7. juni 2017 #3781 Del Skrevet 7. juni 2017 3 timer siden, J.. skrev: IGen hennes blir nok brukt mer til runkematriale enn til inspo,tenker jeg. Det sa hun selv ift FHM-bildene sine også.. "Spiller ingen rolle om Hallgeir 54 runker på do etter bildene mine" .....janeidet Æsj, kvalmt. Men alt for penger og klikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 8. juni 2017 #3782 Del Skrevet 8. juni 2017 På 2.6.2017 den 11.07, Vilunich skrev: "Toppløs kommer jeg aldri til å vise meg, uansett sammenheng" lol xD https://instagram.com/p/BQDnkn_Bw5S/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 8. juni 2017 #3783 Del Skrevet 8. juni 2017 På 6/2/2017 den 11.07, Vilunich skrev: "Toppløs kommer jeg aldri til å vise meg, uansett sammenheng" lol Men likevel flasher hun puppen på Vixen eller hvor det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 8. juni 2017 #3784 Del Skrevet 8. juni 2017 4 timer siden, Rose11 skrev: Men likevel flasher hun puppen på Vixen eller hvor det var I tillegg har hun et gigantisk bilde av puppene sine på veggen. Hun er så smakløs at jeg blir kvalm. 🤢 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 8. juni 2017 #3785 Del Skrevet 8. juni 2017 8 timer siden, Sejekk skrev: xD https://instagram.com/p/BQDnkn_Bw5S/ Hun viste jo pupp på Vixen også, og ble avbildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 8. juni 2017 #3786 Del Skrevet 8. juni 2017 Det siste bildet på Instagram er i profil og ser helt pussig ut, men jeg skjønner ikke hva det er som ikke stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 8. juni 2017 #3787 Del Skrevet 8. juni 2017 Ja, det siste bildet ser jo helt merkelig ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 8. juni 2017 #3788 Del Skrevet 8. juni 2017 23 minutter siden, orfeus skrev: Det siste bildet på Instagram er i profil og ser helt pussig ut, men jeg skjønner ikke hva det er som ikke stemmer. Oppstoppernese som ser stor ut, og store nesebor. I tillegg kikker hun oppover i hjernen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chremiil Skrevet 8. juni 2017 #3789 Del Skrevet 8. juni 2017 Rart hvordan haka ser helt annerledes ut i skyggen. Men det kan vel kanskje bare ha noe med plasseringen av lys å gjøre🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 9. juni 2017 #3790 Del Skrevet 9. juni 2017 Lurer på hvem som er mest opphengt i Sophie Elise sitt utseende, om det er Sophie Elise selv eller alle de som hakker på utseendet hennes i det uendelige her inne. Så opptatt av utseendet til en person man ikke kjenner kan det ikke være sunt å være 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. juni 2017 #3791 Del Skrevet 9. juni 2017 53 minutter siden, JackIost skrev: Lurer på hvem som er mest opphengt i Sophie Elise sitt utseende, om det er Sophie Elise selv eller alle de som hakker på utseendet hennes i det uendelige her inne. Så opptatt av utseendet til en person man ikke kjenner kan det ikke være sunt å være Der tok du meg. Det er det jeg tenker på hele døgnet rundt,hvordan hun ser ut. Virkelig. Helt serr,liksom. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 9. juni 2017 #3792 Del Skrevet 9. juni 2017 Hvorfor skriver hun om seg selv og sånt? Kan hun ikke bare lage en dagbok i stedet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 9. juni 2017 #3793 Del Skrevet 9. juni 2017 57 minutter siden, JackIost skrev: Lurer på hvem som er mest opphengt i Sophie Elise sitt utseende, om det er Sophie Elise selv eller alle de som hakker på utseendet hennes i det uendelige her inne. Så opptatt av utseendet til en person man ikke kjenner kan det ikke være sunt å være Hvis det er tilfellet så er jeg helt enig. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 9. juni 2017 #3794 Del Skrevet 9. juni 2017 Herregud så mye stygt som blir sagt 😨 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 9. juni 2017 #3795 Del Skrevet 9. juni 2017 På 8.6.2017 den 22.09, orfeus skrev: Det siste bildet på Instagram er i profil og ser helt pussig ut, men jeg skjønner ikke hva det er som ikke stemmer. Haken hennes. Selvom hun har vane for å presse frem underkjeven er dette så ekstremt at hun ser ut som en annen person. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 10. juni 2017 #3796 Del Skrevet 10. juni 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner, kommentarer om kropp og latterliggjøring, ninuska_, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 10. juni 2017 #3797 Del Skrevet 10. juni 2017 Nå modererer man innlegg som beskriver dårlig bilderedigering, det må jeg si var en ny variant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 10. juni 2017 #3798 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) 1 time siden, orfeus skrev: Nå modererer man innlegg som beskriver dårlig bilderedigering, det må jeg si var en ny variant. Det har skjedd før også. Jeg ble utestengt en måned fordi jeg skrev at hun så ut som en voksdukke på et overredigert bilde og at leppene så ut som de var av gummi. Skrev at det så sånn ut på det bildet, ikke i virkeligheten. Jeg hadde sikkert gjort noen andre regelbrudd også, men det var kommentar på kropp som sto som grunn. Helt håpløst. Med dårlig bilderedigering kan jo selv miss universe se rar ut. Endret 10. juni 2017 av Salka 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. juni 2017 #3799 Del Skrevet 10. juni 2017 Da er det bare å notere seg at man må presisere at det er bilderedigeringen man beskriver, ikke utseendet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 10. juni 2017 #3800 Del Skrevet 10. juni 2017 Her har mod hatt dårlig tid og bare fjernet alt like greit 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå