Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wald86 skrev (6 timer siden):

Det er ikke til å tro. 
Isabel Raad, som også er med i serien som Sophie E er initiativtager til, hun poster nå proana og thinspo for fullt. Har blitt utestengt fra Instagram igjen. Men er nok dessverre snart tilbake. En av hennes annonsører er Hello Fresh?! Skulle ikke være mulig. Rapportere fungerer. Disse kvinnene kan ikke få fortsette som de gjør. 

Det er helt forferdelig at myndighetene ikke har mer fokus på å få stoppet slike skadelige påvirkere - og ikke minst, at de ikke kan gjøre det svinedyrt for de som samarbeider med slike skadelige påvirkere!

Det er bare å rapportere på de kanalene man kan! Det er viktig at det blir gjort!

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (21 timer siden):

Nå før serien som sophie e står bak starter, så kom gjerne med navn på annonsører de fire kvinnene ser ut til å ha.
At Isabel Raad er sponset av Hello Fresh er bare ubegripelig. Hennes profil har et enormt skadepotensiale for alle som sliter med selvfølelse og usunt kroppsfokus, og vanskelig forhold til mat. Kvinnene skåler mye i vin på promoteringsbilder også. Jeg vet ikke hvordan dette fungerer i forhold til alkohollov. 
Men det hjelper å rapportere, og melde fra på sosiale medier til diverse annonsører. 

I dag er Verdensdagen for psykisk helse. 
En ypperlig dag til å si fra om skadelig kroppspress og kroppsfokus på sosiale medier.
Og det er apparatet bak og annonsører som bør få høre det! Influencere som sophie E har ansvar, men de er bare små brikker, som tygges opp og spyttes ut når de ikke kan benyttes mer.

Nå ble jeg litt sjokkert. er Isabel sponset av Hello Fresh? Jeg har vært fast kunde hos de i over ett år. At de nå bruker influencere som fremmer et vanvittig kroppspress, overforbruk og som legger ut vekt ved en "feil" kan jeg virkelig ikke støtte.. 

Endret av Isild
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (13 minutter siden):

Det sies så. Vanskelig å få svar hos dem. Jeg tenker at disse fire kvinnene samkjøres med sponsorer og annonsører kanskje, i forbindelse med ny serie, men dette vet jeg ikke. Skulle gjerne vite hvem som sponser serien.

Jeg skal ta kontakt med de jeg også. Anser meg selv som god og fast kunde, men vet desverre at det ikke er mulig å få kontakt med de på andre måter enn en halvdårlig chatløsning. Hello Fresh har en flott matkasse med gode råvarer og variert kosthold. Jeg har vervet flere som også har begynt med kassen. Nå vet jeg ikke helt... 

Jeg syns de tabber seg ut når de velger promotering hos influencer som bor i Dubai (lite troverdig at de leverer der mener jeg) - og som ellers viser et kosthold som består av drinker, spise ute og godteri. 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (36 minutter siden):

Det sies så. Vanskelig å få svar hos dem. Jeg tenker at disse fire kvinnene samkjøres med sponsorer og annonsører kanskje, i forbindelse med ny serie, men dette vet jeg ikke. Skulle gjerne vite hvem som sponser serien.

Jeg har kontaktet de (flytter denne samtalen over til IR sin tråd.. ) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen så tragisk den traileren til nye serien er🫣🫢

Skulle virkelig ikke forundre meg om Sofie Elise la ut der bilde med vilje...Tenkte faktisk på det da det skjedde.

Narsessister tåler ikke at noen får det bedre eller noe DE vil ha...

Hun satt jo å kåta seg til foran slottet for prinsen da han var 14 år eller noe..

At Nora kom seg inn i kongefamilien via Marius,  det ble for mye for SE å tåle...

Godt det forholdet tok slutt  for en skam å fått henne til svigerdatter...

Ser tydelig at dette er en gjeng jenter som KUN bryr seg om seg selv...drar man på jentetur, så koser man seg sammen og har det gøy.

Endret av Carabilla
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de er real housewifes of Norway 🤣🤣

Så jævlig pinelig...

t.o.m kongefamilien blir innblandet...fy faen🫣🫢🤭

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Nora har fortalt noe videre som jeg har fortalt henne.» Altså, er de fjorten år og går på ungdomsskolen, eller er de snart tredve? 🤮

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker jo åpenbart at noen bare har tilbudt de masse penger for å filme dette som en "vennegjeng"? Og alt som skal komme ut av det er gossip og "drama". Hjelp..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster denne her også (+IR)
‘Scrollet’ gjennom Nrk serien Cammo. Kort oppsummering:

Livet som influenser er stort sett tomt og handler om meg meg.

Bakgrunnen for at personer har behov for å bli sett er ofte noe fra barndom/oppvekst; en fraværende mor, en mor som ‘lever seg inn i datterens liv’ i mangel av eget og for egen del legger jeg til at de ikke har fått nok selvfølelse/kjærlighet og kompenserer på en usunn måte. 
Altså, influensere er noe man ikke bør trakte etter, men som likevel de unge gjør i hopetall, derfor tjener mange rått for å reklamere. Tror også Kristin Gjeldsvik var modell, samme med Sophie E. 
Måtte de finne noe som gir de mer mening i livet

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse hint fra Sophie Elise om graviditet i dag. Først poster hun video av seg selv som spiser ritz og sier det går flere pakker i uka, så postet hun "alkoholfri vin og sushi", og så posted hun et eldgammelt bilde av Kate Moss som gravid og skriver "fab". Hun blåser på glørne av ilden og prøver å holde spekulasjonene i gang for å holde seg relevant.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 7.10.2023 den 8.43):

Husker jeg rett hvis SE sammenlignet seg med Pamela Andersson et sted på veien? "Vi babes som blir hetset for å være sexy" (noe i den duren) 

10 poeng til Pamela som nå faktisk slår et slag for naturlig skjønnhet! Usminket på rød løper er helt fantastisk! DET er forbilledlig, og jeg håper SE (og andre som har rotet seg helt bort i eget speilbilde) lar seg påvirke til å snu det de selv holder på med. 

https://www.dagbladet.no/mote-og-livsstil/bildene-skaper-overskrifter/80303180

Hun har både eyeliner, maskara og opptegnede øyenbryn på bildene. Om det er fargede vipper og bryn er det fremdeles sminke, altså ikke ditt naturlige utseende. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...