Tarese Skrevet 4. juni 2017 #3761 Skrevet 4. juni 2017 "Ethvert menneske som går ut døra med så oransje selvbruning år etter år mangler selvinnsikt på et drøyt nivå, det kan vi alle være enige om." Ja. Akkurat det punktet er vi enige om ms.Ompalompa 44
ReinaSiete Skrevet 4. juni 2017 #3762 Skrevet 4. juni 2017 9 minutter siden, Tarese skrev: "Ethvert menneske som går ut døra med så oransje selvbruning år etter år mangler selvinnsikt på et drøyt nivå, det kan vi alle være enige om." Ja. Akkurat det punktet er vi enige om ms.Ompalompa Det var det første jeg tenkte. Sophie sto sist i køen da de delte ut selvinnsikt. 24
Gjest orfeus Skrevet 5. juni 2017 #3763 Skrevet 5. juni 2017 På 2.6.2017 den 6.56, Pipa skrev: Jeg har også operert nesen min, betyr det at jeg ikke kan være nydelig, søt eller pen? Det er vel å dra det litt langt? Jeg regner med at du ikke i fullt alvor tar deg nær av slikt, at du har såpass distanse at du kan se at hva du har gjort var nødvendig (?) og at SE sine utallige inngrep, er noe annet? Eller er det full støtte til unge voksne som maltrakterer et normalt utseende fordi de kan (har penger og tid), og fordi de vil ligne Kim Kardashian ...?
Pipa Skrevet 5. juni 2017 #3764 Skrevet 5. juni 2017 Akkurat nå, orfeus skrev: Det er vel å dra det litt langt? Jeg regner med at du ikke i fullt alvor tar deg nær av slikt, at du har såpass distanse at du kan se at hva du har gjort var nødvendig (?) og at SE sine utallige inngrep, er noe annet? Eller er det full støtte til unge voksne som maltrakterer et normalt utseende fordi de kan (har penger og tid), og fordi de vil ligne Kim Kardashian ...? Absolutt. Er på ingen måte så hårsår og operasjonen min var i bunn og grunn for å rette opp en skjev skillevegg. Var satt litt på spissen da brukeren jeg siterte spurte hva som var så nydelig med henne, siden hun allerede hadde begynt å operere seg på den tiden.
Gjest orfeus Skrevet 5. juni 2017 #3765 Skrevet 5. juni 2017 Lurer forresten på hvem i NRK som tar rumpebilder av henne i Thailand (se blogginnlegg fra asiaturen med NRK). God bruk av lisenspengene våre, takk skal dere ha.
Gjest TomineB Skrevet 5. juni 2017 #3766 Skrevet 5. juni 2017 Akkurat nå, orfeus skrev: Det er vel å dra det litt langt? Jeg regner med at du ikke i fullt alvor tar deg nær av slikt, at du har såpass distanse at du kan se at hva du har gjort var nødvendig (?) og at SE sine utallige inngrep, er noe annet? Eller er det full støtte til unge voksne som maltrakterer et normalt utseende fordi de kan (har penger og tid), og fordi de vil ligne Kim Kardashian ...? Tror ikke de nødvendigvis ønsker ligne Kim K. Hun har bare greid å normalisere plastisk kirurgi og gjort store opererte rumper er In. De ønsker bare se et perfekt menneske i speilet
Gjest TomineB Skrevet 5. juni 2017 #3767 Skrevet 5. juni 2017 1 minutt siden, orfeus skrev: Lurer forresten på hvem i NRK som tar rumpebilder av henne i Thailand (se blogginnlegg fra asiaturen med NRK). God bruk av lisenspengene våre, takk skal dere ha. Det er flere kjendiser med, bla. Leo Ajkic
Gjest orfeus Skrevet 5. juni 2017 #3768 Skrevet 5. juni 2017 1 time siden, TomineB skrev: Det er flere kjendiser med, bla. Leo Ajkic Glemte det. Han syns kanskje det er fint med kunstige kroppsdeler. Er det ikke bare de to som er "kjendiser jorden rundt"? Eller "rundt omkring i deler av Asia", som det jo er. Hun skrev i allefall at de var to kjendiser pluss et crew fra NRK.
JessicaL Skrevet 6. juni 2017 #3769 Skrevet 6. juni 2017 20 timer siden, orfeus skrev: Glemte det. Han syns kanskje det er fint med kunstige kroppsdeler. Er det ikke bare de to som er "kjendiser jorden rundt"? Eller "rundt omkring i deler av Asia", som det jo er. Hun skrev i allefall at de var to kjendiser pluss et crew fra NRK. Ganske tragisk at disse to var de eneste kjendisene NRK kunne grave frem. 9
MinniMiMy Skrevet 6. juni 2017 #3770 Skrevet 6. juni 2017 22 timer siden, Pipa skrev: Absolutt. Er på ingen måte så hårsår og operasjonen min var i bunn og grunn for å rette opp en skjev skillevegg. Var satt litt på spissen da brukeren jeg siterte spurte hva som var så nydelig med henne, siden hun allerede hadde begynt å operere seg på den tiden. Dette handler ikke om SE, men ser du har opperert nesten for skjev skillevegg. Hvordan var det? Smerter? Hvor lang tid tok det? Hvor lenge etterpå hadde du vondt, hvor lang tid tok det på og gro osv? Jeg skal igjennom samme operasjonen til vinteren/våren... gruer meg som faen!!!
J.. Skrevet 6. juni 2017 #3771 Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, Micomi skrev: Dette handler ikke om SE, men ser du har opperert nesten for skjev skillevegg. Hvordan var det? Smerter? Hvor lang tid tok det? Hvor lenge etterpå hadde du vondt, hvor lang tid tok det på og gro osv? Jeg skal igjennom samme operasjonen til vinteren/våren... gruer meg som faen!!! Dette kan vel tas pr pm?... 10
smalls Skrevet 6. juni 2017 #3772 Skrevet 6. juni 2017 2 timer siden, J.. skrev: Dette kan vel tas pr pm?... Eller opprette en tråd om det på Kropp og helse 5
MinniMiMy Skrevet 6. juni 2017 #3773 Skrevet 6. juni 2017 4 timer siden, J.. skrev: Dette kan vel tas pr pm?... Ja såklart, var bare et kjapt sp derfor jeg spurte 1
Gjest orfeus Skrevet 6. juni 2017 #3774 Skrevet 6. juni 2017 Hvor lite dannet kan man bli? Siste bilde på Instagram er virkelig ekkelt.
Gjest Sejekk Skrevet 7. juni 2017 #3775 Skrevet 7. juni 2017 7 timer siden, orfeus skrev: Hvor lite dannet kan man bli? Siste bilde på Instagram er virkelig ekkelt. Ikke vær så kjip da, tror bare det var sånn: "shit, har jeg blødd igjennom?!" også havna det på Instagram med uhell
Pipa Skrevet 7. juni 2017 #3776 Skrevet 7. juni 2017 18 timer siden, Micomi skrev: Dette handler ikke om SE, men ser du har opperert nesten for skjev skillevegg. Hvordan var det? Smerter? Hvor lang tid tok det? Hvor lenge etterpå hadde du vondt, hvor lang tid tok det på og gro osv? Jeg skal igjennom samme operasjonen til vinteren/våren... gruer meg som faen!!! Send pm så skal jeg svare. Vil ikke fylle opp her med avsporinger.
JessicaL Skrevet 7. juni 2017 #3777 Skrevet 7. juni 2017 (endret) 17 timer siden, orfeus skrev: Hvor lite dannet kan man bli? Siste bilde på Instagram er virkelig ekkelt. Alt for klikk, vet du. All oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Den bakdelen hennes ser btw mer sinnsyk ut for hvert avkledd bilde hun legger opp. Gakk Gakk. Tragisk at dette er hva småjentene har som forbilde. Endret 7. juni 2017 av JessicaL 8
Gjest CecilieX Skrevet 7. juni 2017 #3778 Skrevet 7. juni 2017 (endret) Jeg er så drittlei SE og de verdiene hun fronter når det kommer til kropp. Jeg misliker sterkt at inntrykket leserne sitter igjen med er at man kommer seg opp og fram bare man spiller nok på nakenhet og sex. Det jeg lurer på er hvor mage av leserne hennes som i realiteten er folk som bare skal sikle over bildene hennes. Likevel selges det inn som om hun er relevant og viktig i mediedebatten gitt klikktallene, men jeg mistenker et stort antall griser som ikke er opptatt av dype innlegg for å si det forsiktig. Endret 10. juni 2017 av CecilieX
J.. Skrevet 7. juni 2017 #3779 Skrevet 7. juni 2017 (endret) På 7.6.2017 den 18.18, CecilieX skrev: Jeg er så drittlei SE og de verdiene hun fronter når det kommer til kropp. Jeg misliker sterkt at inntrykket leserne sitter igjen med er at man kommer seg opp og fram bare man spiller nok på nakenhet og sex. Det jeg lurer på er hvor mage av leserne hennes som i realiteten er folk som bare skal sikle over bildene hennes. Likevel selges det inn som om hun er relevant og viktig i mediedebatten gitt klikktallene, men jeg mistenker et stort antall griser som ikke er opptatt av dype innlegg for å si det forsiktig. IGen hennes blir nok brukt mer til runkematriale enn til inspo,tenker jeg. Det sa hun selv ift FHM-bildene sine også.. "Spiller ingen rolle om Hallgeir 54 runker på do etter bildene mine" .....janeidet Endret 10. juni 2017 av ninuska_ 13
Gjest orfeus Skrevet 7. juni 2017 #3780 Skrevet 7. juni 2017 3 timer siden, J.. skrev: IGen hennes blir nok brukt mer til runkematriale enn til inspo,tenker jeg. Det sa hun selv ift FHM-bildene sine også.. "Spiller ingen rolle om Hallgeir 54 runker på do etter bildene mine" .....janeidet Ja æsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå