Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sullamitt skrev (25 minutter siden):

Flere hint for å få graviditetsryktet til å blusse enda litt til?👶🏼

IMG_2272.jpeg

Hva i all verden har skjedd med leppene?

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (På 3.5.2022 den 14.01):

Drøyt. Jeg har fått med meg hele historien til Sophie og Robin og hvor giftig deres relasjon var, men altså hvor lite voksen er ikke det der? 

Og har hun ikke hørt om at hun kan innvilge besøksforbud mot han hvis det at han kontakter henne er så plagsomt? Eller lagde hun den storyen bare for click? 
Hvis det var så plagsomt ville hun løst alt på en annen måte og for guds skyld konfrontert han uten å dokumentere det på instastory. 
Noe sier meg at hun egentlig liker oppmerksomheten og får et boost av at eksen fortsatt kontakter henne. Men det er vel ikke noe nytt når det gjelder SE.

Endret av Julia Piñero
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

icom skrev (13 minutter siden):

Utrolig irriterende stemme/måte hun prater på.. ugh..

vocal fry.

Why do Millennials have vocal fry?

It's particularly used by young women and seen as a way to support their authority by accessing an unnaturally deeper pitch of voice than they would normally use. Whether this works or not seems to depend on who is listening. Those under 30 apparently do find vocal fry adds authority to what is being said.
Endret av Ænema
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Julia Piñero said:

Drøyt. Jeg har fått med meg hele historien til Sophie og Robin og hvor giftig deres relasjon var, men altså hvor lite voksen er ikke det der? 

Og har hun ikke hørt om at hun kan innvilge besøksforbud mot han hvis det at han kontakter henne er så plagsomt? Eller lagde hun den storyen bare for click? 
Hvis det var så plagsomt ville hun løst alt på en annen måte og for guds skyld konfrontert han uten å dokumentere det på instastory. 
Noe sier meg at hun egentlig liker oppmerksomheten og får et boost av at eksen fortsatt kontakter henne. Men det er vel ikke noe nytt når det gjelder SE.

Hun kan ikke innvilge noe besøksforbud. Storyen er uansett et å et halvt år gammel og hun har nytt utseende, ny personlighet og ny omgangskrets, så dette er vel lite relevant.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (23 timer siden):

Hva i all verden har skjedd med leppene?

Var det ikke hun som for kun kort tid siden uttalte noe om at hun var så glad hun var ferdig med fillers i leppene ? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (8 timer siden):

Var det ikke hun som for kun kort tid siden uttalte noe om at hun var så glad hun var ferdig med fillers i leppene ? 

Puttet inn fett i stedet 😬

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (10 timer siden):

Det lurer jeg og på. Hun skrev hun hadde fjernet all fillers fra ansiktet. Men det klarer ikke jeg å se. Må kanskje få meg briller. For meg ser hun helt lik ut, og det er tydelig fillers både i lepper og kinn. Sikkert hake og kjeve, under øynene og overalt. Helt greit det, men ganske teit å gå ut med at hun nå har fjernet alt. Burde hvertfall lagt ut før/etter- bilde. Jeg spekulerer på at hun har fjernet fillerene og lagt på nytt. Over lang tid med stadige innsprøytninger av fillere kan de flytte på seg og vandre til steder man ikke vil ha de. Feks over leppekanten eller kinnene kan sige ned. Men SE er definitivt ikke uten fillers i fjeset sitt. Trenger ikke briller engang for å se det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (58 minutter siden):

Det lurer jeg og på. Hun skrev hun hadde fjernet all fillers fra ansiktet. Men det klarer ikke jeg å se. Må kanskje få meg briller. For meg ser hun helt lik ut, og det er tydelig fillers både i lepper og kinn. Sikkert hake og kjeve, under øynene og overalt. Helt greit det, men ganske teit å gå ut med at hun nå har fjernet alt. Burde hvertfall lagt ut før/etter- bilde. Jeg spekulerer på at hun har fjernet fillerene og lagt på nytt. Over lang tid med stadige innsprøytninger av fillere kan de flytte på seg og vandre til steder man ikke vil ha de. Feks over leppekanten eller kinnene kan sige ned. Men SE er definitivt ikke uten fillers i fjeset sitt. Trenger ikke briller engang for å se det.

Hun lot seg jo hylle for å «fjerne» silikonen også. Bare for å legge inn ny 6 mnd senere. Og større ett år etter der igjen. Og enda større implantater enda en gang etter det.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (1 minutt siden):

Hun lot seg jo hylle for å «fjerne» silikonen også. Bare for å legge inn ny 6 mnd senere. Og større ett år etter der igjen. Og enda større implantater enda en gang etter det.

Ja, det gjorde hun. Men jeg klarer ikke å se at hun har fjernet noe fillers i ansiktet. Hun må i så fall ha fjernet og fylt på igjen. Det ser jo helt oppfylt ut, så at hun ikke har noe ansiktsfillere tror jeg ingenting på.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tøydokka skrev (4 minutter siden):

Ja, det gjorde hun. Men jeg klarer ikke å se at hun har fjernet noe fillers i ansiktet. Hun må i så fall ha fjernet og fylt på igjen. Det ser jo helt oppfylt ut, så at hun ikke har noe ansiktsfillere tror jeg ingenting på.

Hun er fullpakka av fillers, hun har også gjort facelift to ganger…

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (4 timer siden):

Hun ser HELT lik ut ja (= fortsatt masse fillers)  Kanskje det handler om at hun håper publikum etterhvert som årene går glemmer at hun ikke ser slik ut fra naturens side, og prøver seg med at "er så glad jeg fjernet" osv. 

Endret av Isild
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ænema skrev (2 timer siden):

1048268-7-1314811175344.jpg

ikke mye lik seg selv oprinnelig

Ufattelig trist. Hun har klart å "slette" sitt opprinnelige jeg fullstendig. Det er så langt forbi å ha "litt komplekser". 

At media ikke skriver mer om dette psyke greiene "påvirkere" holder på med/selger videre i form av nettopp påvirkning - det er en skam! 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...