FruR Skrevet 1. september 2023 #37581 Skrevet 1. september 2023 elskermenn skrev (1 time siden): Hvor kan man se hele roast segmentet gratis? Er kun vg tv så vidt jeg vet..,
Wald86 Skrevet 1. september 2023 #37582 Skrevet 1. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 3
kraftwerk Skrevet 1. september 2023 #37583 Skrevet 1. september 2023 (endret) Finlay skrev (10 timer siden): Har sett bare litt av den, og det som slo meg var at SE virket veldig ukomfortabel. Gudene vet hvorfor hun stilte opp på dette (igjen). På Jodel sies det at hun har fått lese gjennom roasten på forhånd, fått ferdig utarbeidet manus på forhånd o.l. Ikke vet jeg, men hun så absolutt ikke bekvem ut. Dette er helt tydelig IKKE noe hun trives med å gjøre, men kanskje bare gjør for å holde seg aktuell. Få vise seg fram som en lite selvhøytidelig person (mens kroppspråket viser det motsatte). Det tror jeg også hun har, hun har jo tatt imot en god del penger for å stå i dette sikkert, så et av kriteriene var nok å lese igjennom først. Jeg så klipp på VG eller Nettavisen, syntes det virker som en dårlig unnskyldning for å etterligne Comedy Central sine roaster - som faktisk er latterlig geniale og ikke minst med verdenskjente, morsomme mennesker. Endret 1. september 2023 av kraftwerk 9
kraftwerk Skrevet 1. september 2023 #37584 Skrevet 1. september 2023 (endret) J.. skrev (På 29.8.2023 den 14.48): BBL på en veldig slank/nett kropp ser altså så snålt ut. SE ser jo også sånn ut,men det er jo ikke pga butched operasjon i seg selv,men fordi det er absolutt 0 former fra før,det legger seg helt utenpå istedet for å "blende inn".. (Dette er en relativt kjent artist/offentlig person,derfor ikke croppet vekk ansikt..) Det der er ikke en BBL, det der er hip correction og implantater i hoftene. Det ser man veldig tydelig. Endret 1. september 2023 av kraftwerk 3
elskermenn Skrevet 2. september 2023 #37585 Skrevet 2. september 2023 kraftwerk skrev (4 timer siden): Det der er ikke en BBL, det der er hip correction og implantater i hoftene. Det ser man veldig tydelig. Det er både og. BBL kan enten være implantat eller fat transfer 1
Wald86 Skrevet 2. september 2023 #37587 Skrevet 2. september 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 6 1 4
Sol Rampelyset Skrevet 3. september 2023 #37588 Skrevet 3. september 2023 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 2
Cuddlegirl Skrevet 3. september 2023 #37589 Skrevet 3. september 2023 Havnefogden skrev (På 31.8.2023 den 23.44): Jeg så på deler av det. Jeg synes konseptet er så til de grader motbydelig at jeg nesten syntes synd på Sophie Elise en stund. Men det er jo alle deltakerne som blir roastet. Else Kåss var drøy, men hun hadde bygget en story rundt utgytelsene sine. Ole Soo er bare en ynkelig liten fjoms, som elsker å være slem og ta imot slemme kommentarer. Ikke noe å skrive hjem om, dette,. Du har ikke gått glipp av noe. Trude Drevland var forbausende lik de andre. De blir nok drillet og får konsulenthjelp på poengene de skal ha fram. Holdt på å dø av skam da Lepperød fleipa om at Ole hadde ostepoptiss, og kona og barnet hans var gul rundt munnen...?? Og at barnet til Dag var som en snacks, og deilig? Altså hva skjer?? Overhodet ikke morsomt 🤢 15 1
AntiBullshit Skrevet 3. september 2023 #37590 Skrevet 3. september 2023 Cuddlegirl skrev (7 minutter siden): Holdt på å dø av skam da Lepperød fleipa om at Ole hadde ostepoptiss, og kona og barnet hans var gul rundt munnen...?? Og at barnet til Dag var som en snacks, og deilig? Altså hva skjer?? Overhodet ikke morsomt 🤢 I alle dager, hvor har disse spøkene sine røtter? Er han dømt for omgang med mindreårige eller? 12 1
Cuddlegirl Skrevet 3. september 2023 #37591 Skrevet 3. september 2023 AntiBullshit skrev (16 minutter siden): I alle dager, hvor har disse spøkene sine røtter? Er han dømt for omgang med mindreårige eller? Faktisk helt sykt at noen kan spøke om noe sånt... og tro at det er morsomt 13
Humas Skrevet 3. september 2023 #37592 Skrevet 3. september 2023 Det er nesten å håpe at det blir enda drøyere, så pendelen kunne svinge kraftig andre veien. Jeg skal ikke bruke tiden på det, men håper f eks noen mødre/fedre til tenåringer kan gjøre noe. Å se at poden ser opp til psykisk syke med avhengighet som de glorifiserer (pose-bilde) og med ødelagt selvbilde som må piffes opp med jevnlige operasjoner. Altså hvor langt kan det gå? (Tydeligvis enda lenger, det var en som nylig døde etter operasjoner hun tok, for å ligne sitt idol Kardashian). Gjelder jo ikke bare SE selvfølgelig, men hun er vel av de mest kjente. 7
FruR Skrevet 3. september 2023 #37593 Skrevet 3. september 2023 Cuddlegirl skrev (1 time siden): Holdt på å dø av skam da Lepperød fleipa om at Ole hadde ostepoptiss, og kona og barnet hans var gul rundt munnen...?? Og at barnet til Dag var som en snacks, og deilig? Altså hva skjer?? Overhodet ikke morsomt 🤢 Altså her er det jo ganske grov omtale og sjikane av mindreårige som ikke har bedt om å være en del av roasten. Ole og Dag har frivillig blitt med her og er voksene men barna deres er ikke det . 17 1 4
Wald86 Skrevet 4. september 2023 #37594 Skrevet 4. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 4
FruR Skrevet 4. september 2023 #37595 Skrevet 4. september 2023 (endret) Wald86 skrev (1 time siden): Ikke morsomt. Bare «drøyt». Posering. Barn har store ører. Så dette er veldig ugreit. Ja ikke sant. Jeg vet ikke helt eksakt men tror sønnen til Dag er sånn 15 eller noe . Så garantert noen i klassen hans som får med seg dette. Ikke kult. Endret 4. september 2023 av FruR 11 1
Wald86 Skrevet 4. september 2023 #37596 Skrevet 4. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 7
Missy1 Skrevet 5. september 2023 #37597 Skrevet 5. september 2023 SE på snap idag: snakker om at hun kanskje skal utrede seg for adhd… men hun sier også at hun ikke har symptomer på det. Artig greie, for jeg vet med 100% sikkerhet at hun tidligere har brettet ut om at hun har adhd 🤦🏼♀️ Rart som hun glemmer… selvom hele livet hennes er dokumentert for allmennheten 22 8
Anine75 Skrevet 5. september 2023 #37598 Skrevet 5. september 2023 Missy1 skrev (28 minutter siden): SE på snap idag: snakker om at hun kanskje skal utrede seg for adhd… men hun sier også at hun ikke har symptomer på det. Artig greie, for jeg vet med 100% sikkerhet at hun tidligere har brettet ut om at hun har adhd 🤦🏼♀️ Rart som hun glemmer… selvom hele livet hennes er dokumentert for allmennheten Mange influensere skal jo nå utredes for ADHD.Virker veldig merkelig rett og slett. Har det plutselig blitt så populært at en ønsker den diagnosen🤔Har det blitt kult? Hun sier at hun vil utredes i hovedsak på grunn av søvnproblemer, aldri hørt om at det skal være grunn for en utredning. Samtidig sier hun at hun ikke har noe særlig indre uro men at det har hun forstått er typisk «jente» greie. Det er jo helt feil..indre uro er mer uttalt hos jenter enn den utvendige uroen. Så er det jo andre ting som utgjør om en vil få en adhd diagnose. Blir helt matt av alle som nå snakker om at de tenker de har adhd nå i sosiale medier. Det er ikke en diagnose en bare får lett som voksen, men for all del mange kan ha det uten at de er diagnostisert. Men da har de alltid hatt den. Forskjellen på voksne og barn med adhd at en har mer lært seg ulike mestringsstrategier som gjør at en håndterer det bedre. Det er flere andre diagnoser som har likhetstrekk med adhd. Virker som mange ønsker å gå på adhd medisin. Og en skriver ikke ut adhd medisin mot søvnløshet…som heller ikke gir noe grunnlag for utredning. Hvem blir neste ut… 15 2
Wald86 Skrevet 5. september 2023 #37599 Skrevet 5. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 15
Missy1 Skrevet 5. september 2023 #37600 Skrevet 5. september 2023 Anine75 skrev (1 time siden): Mange influensere skal jo nå utredes for ADHD.Virker veldig merkelig rett og slett. Har det plutselig blitt så populært at en ønsker den diagnosen🤔Har det blitt kult? Hun sier at hun vil utredes i hovedsak på grunn av søvnproblemer, aldri hørt om at det skal være grunn for en utredning. Samtidig sier hun at hun ikke har noe særlig indre uro men at det har hun forstått er typisk «jente» greie. Det er jo helt feil..indre uro er mer uttalt hos jenter enn den utvendige uroen. Så er det jo andre ting som utgjør om en vil få en adhd diagnose. Blir helt matt av alle som nå snakker om at de tenker de har adhd nå i sosiale medier. Det er ikke en diagnose en bare får lett som voksen, men for all del mange kan ha det uten at de er diagnostisert. Men da har de alltid hatt den. Forskjellen på voksne og barn med adhd at en har mer lært seg ulike mestringsstrategier som gjør at en håndterer det bedre. Det er flere andre diagnoser som har likhetstrekk med adhd. Virker som mange ønsker å gå på adhd medisin. Og en skriver ikke ut adhd medisin mot søvnløshet…som heller ikke gir noe grunnlag for utredning. Hvem blir neste ut… Utredes for adhd på grunn av søvnproblemer er noe av det dummeste jeg har hørt. Det er ikke et adhd symptom. Og som du sier, den indre uroen er typisk jenter og er årsak til at jenter ikke blir sett i like stor grad som guttene. Fordi vi ikke hang og dingla i taklampa. jeg har adhd og har aldri klart å gjøre bare en ting om gangen. Da jeg var liten leste jeg en bok mens jeg hørte på en annen lydbok 😅 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå