Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

pøbelsara skrev (1 time siden):

Jeg tenker det er viktig å huske at det var en litt obskur some-aktør som kåret henne til "Norges mektigste mediekvinne". Ikke de virkelige, ordentlige redaktørstyrte mediene. Eller folk flest. 

Viktig poeng!👍

(Likevel en "tittel" som fremdeles blir brukt i passende sammenhenger både av SE selv, og andre.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wald86 skrev (44 minutter siden):

Jeg er ikke kjent med "Norges viktigste mediekvinne" tittelen. Er det noe som kåres årlig? Hva baseres den på?

Finner bare liste i Kapital. og der står sjefsredaktører  og konsernsjefer. alle i mediene som står bak influencere som Sophie E...

https://www.vg.no/rampelys/i/g8o81/sophie-elise-kaares-til-mektigste-kvinne-i-norske-medier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (13 timer siden):

Elendig av VG. Schibsted og Egmont hadde begge aksjer i TV2 og Eophie elise. De skriver for å melke egen ku.

Medier24 har blodrøde tall.

Nettopp! Sikkert derfor jeg er sperret å delta på Isabel sin tråd 👣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wald86 skrev (21 timer siden):

Elendig av VG. Schibsted og Egmont hadde begge aksjer i TV2 og Eophie elise. De skriver for å melke egen ku.

Medier24 har blodrøde tall.

Referer meg selv i denne saken. Alt sammen var en jippo - laget av en pappa i mediebransjen som ville hjelpe sin arbeidsledige sønn med å skape blest om sønnens nye nettsted. Ikke noe seriøst opplegg, men fordi «brystfagre damer blir brukt i alle sammenhenger til å selge alt mulig, så hvorfor ikke for å selge et nytt nettsted», tenkte de kanskje. Selv syns jeg det lukter råttent og jeg er sånn passe smålei av at samtlige medier lar seg lure av gammelmannsgris-taktikk. 

Endret av Pust
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBL på en veldig slank/nett kropp ser altså så snålt ut.

SE ser jo også sånn ut,men det er jo ikke pga butched operasjon i seg selv,men fordi det er absolutt 0 former fra før,det legger seg helt utenpå istedet for å "blende inn"..

(Dette er en relativt kjent artist/offentlig person,derfor ikke croppet vekk ansikt..)

Screenshot_20230829_144630_TikTok.jpg

Endret av J..
  • Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (31 minutter siden):

BBL på en veldig slank/nett kropp ser altså så snålt ut.

SE ser jo også sånn ut,men det er jo ikke pga butched operasjon i seg selv,men fordi det er absolutt 0 former fra før,det legger seg helt utenpå istedet for å "blende inn"..

(Dette er en relativt kjent artist/offentlig person,derfor ikke croppet vekk ansikt..)

Screenshot_20230829_144630_TikTok.jpg

Ja, SE ser akkurat lik ut som dette. Det ser jo helt absurd ut, harmonerer ikke med hennes naturlige bygning i det hele tatt. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (18 minutter siden):

Ja, SE ser akkurat lik ut som dette. Det ser jo helt absurd ut, harmonerer ikke med hennes naturlige bygning i det hele tatt. 

Jepp..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (3 timer siden):

Det er håpløst dårlig. Tenk at journalister, med sin utdannelse, sitter og skriver noe sånt. Uten å sjekke. Uten kritiske spørsmål. Ingenting. Jeg vil ikke kalle dette journalistikk. Jeg vil ikke kalle avisene i Schibsted annet enn søppel, så lenge de bare tenker på aksjonærenes stadige rop om mere penger. all verden god gravejournalistikk kan ikke veie opp for alt søppel de forer oss med daglig. Jeg kvalmes.

Strengt tatt kan det ikke kalles makkverk en gang. Kun kjøpt og betalt og journalister med intregitet er de ikke.

Ikke at jeg tror de vet hva det er en gang,. 

Endret av Consita
Skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wald86 skrev (5 minutter siden):

Alle er forskjellige, operert eller ei. Sophie elise minner meg litt om politiker Sandra Borch, og hun er ikke operert. 
Det som heller kan diskuteres er hvorfor unge kvinner og menn opererer i sine kropper som er helt friske. Hva er det som skaper dette behov? Hvorfor er Sophie E så opptatt av å vise denne kroppen sin og sine operasjoner til alle sine følgere? Og sist, men ikke minst: hva slags signaler sender dette? 

Sandra Borch er kortvokst og har derfor andre proposjoner enn de fleste. Du kan virkelig ikke sammenligne Sandra Borch med SE og dermed legitimere SE sitt utseende, det var neppe SE sitt mål med operasjonene å se ut som hun har et fysisk handikap.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Wald86 skrev (Akkurat nå):

Har aldri tenkt på det. Bare tenkt at de minner om hverandre. Hva tror du Sophie Elise sitt mål er med alle operasjoner? Du skriver lenger opp at du ikke synes det "harmonerer", og synes hun ligner på bilde av en som du tydeligvis ikke synes er så veldig fin, et bilde som har til hensikt å latterliggjøre.  Vet du at denne personen er operert?

Er du blind?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (8 minutter siden):

Nei. Jeg har ingen funksjonsnedsettelse. Det tror jeg ikke Sandra Borch har heller, utover å være kort. Hun har selv uttalt at det ikke hemmer henne noe, selv om alle under 154cm kalles kortvokste. Hvem vet hva slags proposjoner Sophie E er ute etter. Det blir spekulasjoner. 

Alle under 154 kalles ikke kortvokste 😅

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...