Gjest Finlay Skrevet 26. august 2023 #37521 Skrevet 26. august 2023 Isild skrev (13 timer siden): Hun uttalte på Snapchat at hun nå hadde et skille på jobb-Sophie og "bare Sophie". Når hun nå reiser til Oslo er hun jobb-Sophie. Jeg la merke til den. I Oslo er jeg Sophie Elise. I Trondheim - bare Sophie. Hvorfor er hun ikke Sofie i Trondheim?🤷♀️ Det er jo det hun heter.
Ænema Skrevet 26. august 2023 #37522 Skrevet 26. august 2023 (endret) sop-hie(t), sop-huet evt Endret 26. august 2023 av Ænema 4
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2023 #37523 Skrevet 26. august 2023 Finlay skrev (1 time siden): Jeg la merke til den. I Oslo er jeg Sophie Elise. I Trondheim - bare Sophie. Hvorfor er hun ikke Sofie i Trondheim?🤷♀️ Det er jo det hun heter. Same procedure miss Sophie? .. same procedure with every new boyfriend James. 17 2
Lorieen Skrevet 26. august 2023 #37524 Skrevet 26. august 2023 Wald86 skrev (8 timer siden): En million på diverse behandlinger i året, men ingen kan løpe fra sin alder. Fint å vise alle som tror på retusjert virkelighet. Spar pengene. Bruk det på glede og ikke smertefulle inngrep. Solskader. Huff. 7
Isild Skrevet 27. august 2023 #37525 Skrevet 27. august 2023 Frøkenfryden skrev (7 timer siden): Same procedure miss Sophie? .. same procedure with every new boyfriend James. Meditasjons-Sophie med Kasper, Friluftsliv og jakt- Sophie med Isak. 6
Entern Skrevet 27. august 2023 #37526 Skrevet 27. august 2023 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Same procedure miss Sophie? .. same procedure with every new boyfriend James. Ja passer perfekt 🤣🤣🤣👍👍👍
icom Skrevet 27. august 2023 #37527 Skrevet 27. august 2023 Hadde jeg levd de 5 siste årene under en stein hadde jeg aldri i verden kjent igjen S.E basert på de siste bildene i denne tråden.. 11
mater.sapiens Skrevet 27. august 2023 #37529 Skrevet 27. august 2023 Chanchan skrev (1 time siden): Hun ser jo akkurat slik ut nå? 4
Wald86 Skrevet 28. august 2023 #37530 Skrevet 28. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 11
Era Vulgaris Skrevet 28. august 2023 #37531 Skrevet 28. august 2023 mater.sapiens skrev (11 timer siden): Hun ser jo akkurat slik ut nå? Hun må ha blitt aldeles blind for hvordan hun selv ser ut, og hva all kirurgi og inngrep har gjort med henne. 8
Isild Skrevet 28. august 2023 #37532 Skrevet 28. august 2023 Chanchan skrev (13 timer siden): Råd til alle burde være å ikke operere nese, øyne og å ta unødvendig facelift også. Ser ikke yngre ut av det heller. 13
Gjest Finlay Skrevet 28. august 2023 #37533 Skrevet 28. august 2023 SE dukker opp på snap, og kan fortelle at hennes åpenhet rundt den tidligere avhengigheten av xanax dessverre fikk konsekvenser for henne. For noe sprøyt😆 Hun ble jo hyllet for åpenheten, etter Lindmo! Det som derimot fikk konsekvenser, var jo at hun stupte rett fra rehab og inn i noe som fortonte seg som en stadig rus, med daglige hvitvinsfrokoster og champagnelunsjer med Nora Haukland, ting kom ut av kontroll, og toppet seg med bildet der sistnevnte holdt den berømte posen. DA begynte ting å skje. Men klart mest bekvemt å være offer som folk slo hånden av, fordi hun "HAR HATT" et rusproblem😂
Wald86 Skrevet 28. august 2023 #37534 Skrevet 28. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 20 1 1
Isild Skrevet 28. august 2023 #37535 Skrevet 28. august 2023 (endret) Finlay skrev (1 time siden): SE dukker opp på snap, og kan fortelle at hennes åpenhet rundt den tidligere avhengigheten av xanax dessverre fikk konsekvenser for henne. For noe sprøyt😆 Hun ble jo hyllet for åpenheten, etter Lindmo! Det som derimot fikk konsekvenser, var jo at hun stupte rett fra rehab og inn i noe som fortonte seg som en stadig rus, med daglige hvitvinsfrokoster og champagnelunsjer med Nora Haukland, ting kom ut av kontroll, og toppet seg med bildet der sistnevnte holdt den berømte posen. DA begynte ting å skje. Men klart mest bekvemt å være offer som folk slo hånden av, fordi hun "HAR HATT" et rusproblem😂 Hun er ubetalelig. Heldigvis så tror jeg ikke lenger hennes manipulerende damagecontrol fungerer like godt nå som hun er voksen. Det å spille offer som noen slo hånden av fordi hun har hatt et rusproblem er direkte feil, og det håper og tror jeg hun vil bli avslørt på i tilfelle. Hun var helt opp i limingen etter "lanseringen" hos Lindmo. Fadesen i badeland var ikke bra, alkohol i reklame var ikke bra, bilder av "striper" på stuebordet var ikke bra - og posebildet var helt krise. Og nå skal hun forsøke å manipulere det hele til å handle om at hun har blitt behandlet dårlig fordi hun har hatt et rusproblem? Ingen har vel egentlig behandlet henne dårlig heller, hun fikk ganske mange kritiske blikk rettet mot seg fordi hun skulle være "storesøsteren du ikke visste at du trengte" i podcast hos NRK, og mediene da turte for en gangs skyld å ikke bare gi HENNE mikrofonen. Endret 28. august 2023 av Isild 14 4
Gjest Finlay Skrevet 28. august 2023 #37536 Skrevet 28. august 2023 Sophie Elises storhetstid er nok over. Hun har for første gang i sin karriere virkelig fått oppleve konsekvenser av sine handlinger, utover det å få kjeft av Kristin Gjelsvik. Etter å ha gjort et godt inntrykk i Farmen, (hvis man ikke visste at hun faktisk hadde samboer hjemme) har det gått jevnt nedoverbakke. Etter oppslagene om nakenbad og røyking i offentlig bad, posebildet, kansellering av Candy Girl, presset ut av NRK, et tvilsomt forhold til rus, tilsynelatende droppet ut av podcasten med venninnen Fetisha over natten, + en rekke andre brutte relasjoner i vennekretsen, føles det nok tryggest å leke tilbaketrukket Trondheim housewife med anonym kjæreste. Kanskje barn etterhvert. Glöd kommer nok til å holde skuta flytende, tv-serien blir sikkert sett, og neste bok selger sannsynligvis bra. Men SEs tid som en som betyr noe, Norges viktigste mediekvinne, samfunnsdebattant, Jonas Gahr Støres “rådgiver” og lignende, den tiden er over.
pøbelsara Skrevet 28. august 2023 #37537 Skrevet 28. august 2023 (endret) jeg tenker at hele suksessen hennes handler om at hun gang på gang har fått lov til å definere sine egne sannheter. Hun har vært rå til å manipulere media og følgerne sine. At folk begynner å bli lei og mer kritiske, får henne til å prøve den samme metoden igjen - hun påstår at ærligheten (eller "ærligheten") på Lindmo, gjorde det vanskelig for henne. Når sannheten nok heller er at hun forvaltet all den goodwill hun opparbeidet seg eter det intervjuet på en helt ræva måte. Publiserte ukritisk fra all den ville festingen hun drev med, og klarte kunststykket å legge ut bilde som klart indikerte rusbruk, og som i tillegg impliserte venninnen som hadde svært mye å tape. Jeg håper det er slutt på den tiden hvor hun kunne manipulere mediene og følgerne mens hun lo hele veien til banken. Jeg mener at vi som samfunn overhodet ikke trenger folk som henne. Endret 28. august 2023 av pøbelsara 33 7
pøbelsara Skrevet 28. august 2023 #37538 Skrevet 28. august 2023 Jeg tenker det er viktig å huske at det var en litt obskur some-aktør som kåret henne til "Norges mektigste mediekvinne". Ikke de virkelige, ordentlige redaktørstyrte mediene. Eller folk flest. 26 3
Wald86 Skrevet 28. august 2023 #37539 Skrevet 28. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 1
mater.sapiens Skrevet 28. august 2023 #37540 Skrevet 28. august 2023 pøbelsara skrev (12 minutter siden): Jeg tenker det er viktig å huske at det var en litt obskur some-aktør som kåret henne til "Norges mektigste mediekvinne". Ikke de virkelige, ordentlige redaktørstyrte mediene. Eller folk flest. Dette! 👆 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå