Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
kraftwerk skrev (22 timer siden):

Og hun legger ut snaps ift at hun ønsker seg barn (ref; en baby) samtidig som hun seksualiserer barn? Syntes det er direkte kvalmt. 

Hun snur kjapt på flisa hun der, må vel tilpasse seg den nye flammen som kanskje kan ha lyst på barn en gang. Hun nevnte jo i podcastepisode med Fetisha (før de røyk uklar) at hun brydde seg mindre om klima etter at hun hadde landet på at hun ikke ønsket seg egne barn. Da var det liksom bare å peise på med forbruk og levva livet for hun skulle ikke ha egne arvinger som hun trengte å ha dårlig samvittighet ovenfor 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

SE i dag: Blir 30 om to år.

Eh nei. Du fyller 29 i desember i år.

Må være hardt å tviholde på det "liten jente, ser ut som jeg er 12 år", mens alderen sniker seg innpå. 

Skrevet

Får inntrykket av at hun faktisk er ganske cancelled nå?

• Liker 11
  • Hjerte 2
Skrevet
blåbærpai skrev (7 timer siden):

Jeg følger henne ikke noe sted, men jeg håper du har rett Hva er det som indikerer det forresten? 

• Liker 7
Skrevet
blåbærpai skrev (8 timer siden):

Fordi hun ikke har reklameinnlegg? Hun har jo ytret at det er vanskelig å skrive den boken hun holder på med nå, kanskje hun bare har isolert seg litt for å skrive? Ikke at jeg skjønner hva hun har å komme med, annet enn mer sutring over at hun ikke var den mest populære stjerna på skolen og at det er viktig å være barbie. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
blåbærpai skrev (16 timer siden):

Det hadde vært fint om hun var det, men tror nok at det bare er rolig nå pga boken. Kommer nok et stunt fra Sophie snart, og da blir det liv, bare vent. Hun skal jo få solgt boken, da passer det seg at hun slår på stortromma rett før den kommer for salg. 

• Liker 18
Skrevet
litenstjerne skrev (2 minutter siden):

Det hadde vært fint om hun var det, men tror nok at det bare er rolig nå pga boken. Kommer nok et stunt fra Sophie snart, og da blir det liv, bare vent. Hun skal jo få solgt boken, da passer det seg at hun slår på stortromma rett før den kommer for salg. 

En liten skandale eller noe lignende, tenker jeg. All PR er god PR.

• Liker 10
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Skrevet

Jeg spurte jenta mi på 15 om hun visste hvem SE er, hun da nei og det er jeg gla for. Hun er ingen ungjente lengre, og like greit at det ikke er forbilde dems. Jeg fulgte henne selv når hun var ung, og da kunne man unnskylde mye av usikkerheten, men når det blir nevnt at hun er jo så ung og usikker. Når er hun ikke ung og usikker lengre. Jeg håper egentlig minst mulig ser på den nye serien med hun og Isabell raad. Da tar dem mulig hinte om at sånne type mennesker er folk lei av og se. Da snakker jeg jo om holdningen her, dem er sikkert gode og snille personer. Men som sagt det er jo ikke det vi ser men alt annet usunt 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Wald86 skrev (12 minutter siden):

Sophie Elise er med i ny serie som kommer snart.
Sammen med Isabel Raad, som nettopp har postet vekten sin på instagram. Ved en feil sier hun. Vekten er på 44 kg, og det sto "Summer is here". Samme unnskuldning som Sophie elise. Hun sier det skulle postes på privat konto, til bare venner og familie. 
Voksne damer som poster tynne kropper, store pupper, kokain og selger klær og produkter. Nå skal de få egen serie. Så disse er ikke cancelled. Hvor er kritiske stemmer?

Man får jo håpe serien blir en flopp, engang må kua være ferdig melket. Hadde dem bare vært litt mere sunne forbilder. Man kunne se litt mere av hvem dem er, en alt det andre som ikke er så bra. Jeg har lest boka til Isabell Raad jeg, så hun har jo sider der hun burde vise frem en mye annet 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

44 kg…? Hvor høy er hun?

Skrevet
Ishwanvile skrev (11 minutter siden):

44 kg…? Hvor høy er hun?

159.

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet

Kan ikke skjønne hva mer hun skal ha å melde i bokform, hun har ikke akkurat utviklet seg mye siden sist bok, om man snakker om det indre og ikke de ørten nye operasjonene.

• Liker 14
Skrevet
Isild skrev (På 22.7.2023 den 15.41):

Jeg syns det er så ille at denne damen høstet kred og ros for å fjerne brystimplantatene jeg. 

Det er jo 3-4 operasjoner siden.

• Liker 4
Skrevet
Isild skrev (På 3.8.2023 den 12.43):

Umulig å ta NOAH seriøst når de har SE som "ambassadør". Miljøversting, fotoshoot med griser for å se søt/sexy ut selv, og helt ute av stand til å ivareta dyr. 

Kan ikke huske sist vi så/leste noe som helst som har med hennes `brennende engasjement for dyrevelferd" å gjøre. 

0 poeng til NOAH fra meg. De må gjerne ta imot de 100 000 SE ga dem, men at de gir henne et image tilbake er bare vemmelig. 

Hu ble satt til å mate 4-5 griser i Farmen med da søyt hun fordi hun var så mye alene..  

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
mellomtomater67 skrev (På 5.8.2023 den 13.32):

Eneste jeg liker med sophie Elise er at hun bryr seg om dyr. Jeg er selv vegetarianer. Men alt annet med henne er jeg imot

Hvordan bryr hun seg om dyr?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

44 kg! Minus to digre implantater foran og tilsvarende bak … 

• Liker 4
Skrevet
Miaiai skrev (15 timer siden):

Man får jo håpe serien blir en flopp, engang må kua være ferdig melket. Hadde dem bare vært litt mere sunne forbilder. Man kunne se litt mere av hvem dem er, en alt det andre som ikke er så bra. Jeg har lest boka til Isabell Raad jeg, så hun har jo sider der hun burde vise frem en mye annet 

Serien legges ut på Amazon Premium, de har nok råd til å floppe litt. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...