Lorieen Skrevet 18. juli 2023 #37321 Skrevet 18. juli 2023 Zenhouse skrev (12 timer siden): Du hadde jammen helt rett. Tok en nærmere nettsøk nå og ser det ja. «Duuu Robæææært, har du nåkka som gjør mæ tyyyyyyynn foooort samtidig som æ årke meeeer på trææææning? Så tægge æ dæ på Instagræææææm…» 10 3
Entern Skrevet 18. juli 2023 #37322 Skrevet 18. juli 2023 Lorieen skrev (6 minutter siden): «Duuu Robæææært, har du nåkka som gjør mæ tyyyyyyynn foooort samtidig som æ årke meeeer på trææææning? Så tægge æ dæ på Instagræææææm…» 🤣🤣🤣 3
Gjest IreneV Skrevet 18. juli 2023 #37323 Skrevet 18. juli 2023 Amber skrev (12 timer siden): Prøver en gang til jeg😅 hun tagget PT’n sin i en story. Grunnleggeren av denne bedriften er Robert Eilertsen. Se link; https://www.dn.no/jus/dopingsaken/treningstopper-dopingdomt/1-1-5286765 På nettsiden heter han Magnussen til etternavn. Han har sikkert skiftet navn etter den saken. Forståelig nok. Men dette er Robert Eilertsen - nå Magnussen. Han har jo en del kompetanse - men jeg reagerer på manglende kompetanse hos de andre der. Synes uansett ikke hun burde reklamere for denne bedriften. Av alle dyktige folk i denne bransjen i byen - så velger hun denne gjengen? Jeg synes det var rart at admin fjernet dine poster, for jeg fant fort ut at du hadde rett. Fakta er ikke spekulasjoner. Takk for at du deler!
J.. Skrevet 18. juli 2023 #37324 Skrevet 18. juli 2023 IreneV skrev (11 minutter siden): Jeg synes det var rart at admin fjernet dine poster, for jeg fant fort ut at du hadde rett. Fakta er ikke spekulasjoner. Takk for at du deler! Fordi det ikke ble lagt ved lenker eller dokumentasjon første gangen. Ble tross alt ikke slettet nå. 2
Amber Skrevet 18. juli 2023 #37325 Skrevet 18. juli 2023 IreneV skrev (1 time siden): Jeg synes det var rart at admin fjernet dine poster, for jeg fant fort ut at du hadde rett. Fakta er ikke spekulasjoner. Takk for at du deler! Ble fristet til å spørre SE hva hun la til grunn når hun valgt PT - og om noen har informert henne om dette🤷♀️ 8
Gjest IreneV Skrevet 18. juli 2023 #37326 Skrevet 18. juli 2023 Amber skrev (1 minutt siden): Ble fristet til å spørre SE hva hun la til grunn når hun valgt PT - og om noen har informert henne om dette🤷♀️ Mulig en deal som har blitt gjort, der SE AS får gratis PT mot at hun promoterer dem? De trenger jo absolutt hjelp til å bygge opp sitt image. Men hvis det er slik, så vil jeg si begge har trådt veldig feil. SE AS har mistet mye troverdighet etter kokain-bildet, Magnussen, tidligere Eilertsen, har på sin side mistet all troverdighet etter en stor og meget alvorlig dopingsak, der han ble dømt etter den såkalte mafiaparagrafen, for å ha vært en del av en organisert, kriminell gruppe.
Amber Skrevet 18. juli 2023 #37327 Skrevet 18. juli 2023 IreneV skrev (8 timer siden): Mulig en deal som har blitt gjort, der SE AS får gratis PT mot at hun promoterer dem? De trenger jo absolutt hjelp til å bygge opp sitt image. Men hvis det er slik, så vil jeg si begge har trådt veldig feil. SE AS har mistet mye troverdighet etter kokain-bildet, Magnussen, tidligere Eilertsen, har på sin side mistet all troverdighet etter en stor og meget alvorlig dopingsak, der han ble dømt etter den såkalte mafiaparagrafen, for å ha vært en del av en organisert, kriminell gruppe. Nettopp! Godt skrevet. Ganske alvorlig sak det der. 4
J.. Skrevet 18. juli 2023 #37329 Skrevet 18. juli 2023 MzMe skrev (9 minutter siden): Hva har skjedd med hoftene hennes?? Implantat. 5 1
Snorreerr Skrevet 19. juli 2023 #37330 Skrevet 19. juli 2023 Er det noen som vet hva sophie har i hake partiet? Om det er hakeimplantat eller noe annet hun har tatt? Vet hun har utført kjeveoperasjon dekket av staten, men hva mer? 2
J.. Skrevet 19. juli 2023 #37331 Skrevet 19. juli 2023 Snorreerr skrev (1 minutt siden): Er det noen som vet hva sophie har i hake partiet? Om det er hakeimplantat eller noe annet hun har tatt? Vet hun har utført kjeveoperasjon dekket av staten, men hva mer? Implantat. 3 1
Snorreerr Skrevet 19. juli 2023 #37332 Skrevet 19. juli 2023 J.. skrev (Akkurat nå): Implantat. Bare haken eller kjeveimplantat også?
Xstrella Skrevet 19. juli 2023 #37333 Skrevet 19. juli 2023 Snorreerr skrev (3 timer siden): Bare haken eller kjeveimplantat også? Hake og kjeve. Hva er ikke operert på den damen. 4
Gjest IreneV Skrevet 19. juli 2023 #37334 Skrevet 19. juli 2023 Xstrella skrev (9 minutter siden): Hake og kjeve. Hva er ikke operert på den damen. Høyden. Enn så lenge.
Xstrella Skrevet 19. juli 2023 #37335 Skrevet 19. juli 2023 IreneV skrev (3 timer siden): Høyden. Enn så lenge. Sikkert noe galt med den og. 🙃 2
Carabilla Skrevet 19. juli 2023 #37336 Skrevet 19. juli 2023 Hva er greie med å vri hode til side når man filmer og tar bilder? 4
Era Vulgaris Skrevet 19. juli 2023 #37337 Skrevet 19. juli 2023 Så gjennom snapstory nå, og hun har virkelig ikke annet å by på enn halvnaken kropp som deiger seg foran speilet, mens hun ser beundrende på seg selv. Ansiktet er nå så stramt at hun ikke har snev av mimikk lenger. Det skal bli spennende å se hvordan alle disse inngrepene kommer til å prege henne om 10 år. 19 4
MzMe Skrevet 19. juli 2023 #37338 Skrevet 19. juli 2023 Carabilla skrev (7 timer siden): Hva er greie med å vri hode til side når man filmer og tar bilder? Hu prøver vel å leke deilig 🙄 1
Gjest IreneV Skrevet 20. juli 2023 #37339 Skrevet 20. juli 2023 (endret) Era Vulgaris skrev (16 timer siden): Så gjennom snapstory nå, og hun har virkelig ikke annet å by på enn halvnaken kropp som deiger seg foran speilet, mens hun ser beundrende på seg selv. Ansiktet er nå så stramt at hun ikke har snev av mimikk lenger. Det skal bli spennende å se hvordan alle disse inngrepene kommer til å prege henne om 10 år. Utdatert. Men hun har sin målgruppe. Usikre (unge) kvinner, som heller ikke klarer å leve med sine normale kropper og naturlige ansikt. Og de er dessverre ganske mange. Men jeg ser en klar endring hos de yngre nå, og er veldig glad for det! Målgruppen til SE AS er en gruppe kvinner 25-40 sånn ca, som bruker mye tid på selfies, og legger igjen store summer hos plastiske- og "estetiske"- kirurger. Jeg synes synd på dem. Stive fjes, som snøvler når de snakker. Og noen har nedfilte tenner med altfor hvite og store kroner, tenner som man bare så på de 60+ før... Og all denne selvbruningen. Jeg skjønner det kan være fint med litt farge altså, men de ser jo helt forrykte ut i dagslys! Endret 20. juli 2023 av IreneV
Gjest Sprite Skrevet 20. juli 2023 #37340 Skrevet 20. juli 2023 Ble rørt på barbie premieren. Fy faen😂😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå