Aintnofun Skrevet 11. juli 2023 #37281 Skrevet 11. juli 2023 Ser nå at hun har tatovert en V på armen. Det er jo ekstremt forhastet.. Går alltids an å tatovere over,men jeg skjønner ikke hvorfor hun MÅ gjøre det så tidlig i et forhold. 16 1
J.. Skrevet 11. juli 2023 #37282 Skrevet 11. juli 2023 Aintnofun skrev (21 minutter siden): Ser nå at hun har tatovert en V på armen. Det er jo ekstremt forhastet.. Går alltids an å tatovere over,men jeg skjønner ikke hvorfor hun MÅ gjøre det så tidlig i et forhold. 3 kjæreste tatoveringen hun tar (angret "dypt og indelig" på de 2 første,men ikke nok til å lære,tydeligvis....) 13 1
Gjest IreneV Skrevet 11. juli 2023 #37283 Skrevet 11. juli 2023 Isachsen figurerer som bikinimodell på de nye nettsidene til Raad. Etter hva jeg ser er det fast fashion på sitt aller verste, der David Flotve Reme nå står som daglig leder. Ivorie Studio. Hun er avbildet på en båt, iført bikini og Rolex. 🙈
Irja Skrevet 11. juli 2023 #37284 Skrevet 11. juli 2023 J.. skrev (På 9.7.2023 den 14.26): + han fra Kompani. Hvem? 1
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2023 #37285 Skrevet 11. juli 2023 Aintnofun skrev (5 timer siden): Ser nå at hun har tatovert en V på armen. Det er jo ekstremt forhastet.. Går alltids an å tatovere over,men jeg skjønner ikke hvorfor hun MÅ gjøre det så tidlig i et forhold. Kan alltids omgjøres til LV for Louis Vuitton🤓😂 5 1
Gjest Kattedama Skrevet 11. juli 2023 #37286 Skrevet 11. juli 2023 (endret) IreneV skrev (4 timer siden): Isachsen figurerer som bikinimodell på de nye nettsidene til Raad. Etter hva jeg ser er det fast fashion på sitt aller verste, der David Flotve Reme nå står som daglig leder. Ivorie Studio. Hun er avbildet på en båt, iført bikini og Rolex. 🙈 Her kastes alle kristne verdier overbord fra Reme sin side. Cash is king når man involverer seg med SE og IR. I kjent Reme stil så er det skjult markedsføring på gang. Endret 11. juli 2023 av Lill :)
Entern Skrevet 11. juli 2023 #37287 Skrevet 11. juli 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Kan alltids omgjøres til LV for Louis Vuitton🤓😂 Haha fantastisk idé🤣🤣🤣 3
Gjest IreneV Skrevet 11. juli 2023 #37288 Skrevet 11. juli 2023 Lill skrev (Akkurat nå): Her kastes alle kristne verdier overbord fra Reme sin side. Cash is king når man involverer seg med SE og IR. Der tror jeg kristendommen blir benyttet som et skalkeskjul gitt. Skinnhellig som det vel kalles.
Gjest Kattedama Skrevet 11. juli 2023 #37289 Skrevet 11. juli 2023 (endret) IreneV skrev (1 minutt siden): Der tror jeg kristendommen blir benyttet som et skalkeskjul gitt. Skinnhellig som det vel kalles. Det er bare å sjekke ut Reme på Proff. Det er inflasjon av bikinier, undertøy og kjoler i kjent «Visjon Norge» stil. At Vendela Kirsebom signerte med disse menneskene er ikke til å tro. Endret 11. juli 2023 av Lill :)
Gjest IreneV Skrevet 11. juli 2023 #37290 Skrevet 11. juli 2023 Lill skrev (1 minutt siden): Det er bare å sjekke ut Reme på Proff. Det er inflasjon av bikinier, undertøy og kjoler i kjent «Visjon Norge» stil. At Vendela Kirsebom signerte med disse menneskene er ikke til å tro. Mennesker helt uten verdier. Annet enn penger i banken. Trist.
J.. Skrevet 11. juli 2023 #37292 Skrevet 11. juli 2023 Irja skrev (1 time siden): Hvem? Hun prater om han i en av de første pod episodene hos NRK. Altså "mannen i gata" kompani,ikke kjendis versjonen. 2 1
J.. Skrevet 11. juli 2023 #37293 Skrevet 11. juli 2023 Klink skrev (30 minutter siden): Hvem er V? Og hvem fra kompani Lauritzen? Vegard,nye kjæresten. Kompani fyren het vet Mattis/Marius/Magnus eller noe sånt. Ikke kjendis versjonen. Snakker om han i NRK podden,tror episoden het Kompani,eller lignende. 1 1
Irja Skrevet 11. juli 2023 #37294 Skrevet 11. juli 2023 J.. skrev (25 minutter siden): Hun prater om han i en av de første pod episodene hos NRK. Altså "mannen i gata" kompani,ikke kjendis versjonen. Å ja 💀 1
elskermenn Skrevet 12. juli 2023 #37295 Skrevet 12. juli 2023 Hvorfor er klærne på ivorie studio så dyre? 1
Gjest IreneV Skrevet 12. juli 2023 #37296 Skrevet 12. juli 2023 (endret) elskermenn skrev (18 timer siden): Hvorfor er klærne på ivorie studio så dyre? De håper på en ekstrem inntjening. "Enter the beach club like a queen". Sophie Elise Isachsen som modell, i en altfor trang bikini, med Rolexen på. Jeg må trekke på smilebåndet av denne grusomt smakløse nettsiden. Alt er utsolgt, men samtidig skal det lanseres hvert øyeblikk! Det telles ned, og det popper opp meldinger om stadige salg. Nettsiden roper villedende markedsføring. Spent på hva Raad og Reme vil tjene på dette, og om det vil oppstå konflikter mellom dem, for her er det store sjanser for nettopp det. Reme er ikke Pierre. Bilde er fjernet. Sol, admin. Endret 12. juli 2023 av Sol Rampelyset
Fantorangen-Oslo Skrevet 12. juli 2023 #37297 Skrevet 12. juli 2023 (endret) Pust skrev (På 9.7.2023 den 16.05): . Endret 24. mars av Fantorangen-Oslo 2
Carabilla Skrevet 12. juli 2023 #37298 Skrevet 12. juli 2023 IreneV skrev (9 timer siden): De håper på en ekstrem inntjening. "Enter the beach club like a queen". Sophie Elise Isachsen som modell, i en altfor trang bikini, med Rolexen på. Jeg må trekke på smilebåndet av denne grusomt smakløse nettsiden. Alt er utsolgt, men samtidig skal det lanseres hvert øyeblikk! Det telles ned, og det popper opp meldinger om stadige salg. Nettsiden roper villedende markedsføring. Spent på hva Raad og Reme vil tjene på dette, og om det vil oppstå konflikter mellom dem, for her er det store sjanser for nettopp det. Reme er ikke Pierre. Om folk bare sluttet å kjøpe produkter fra dem, så stopper det av seg selv....om man støtter fast fashion så finnes det uendelige muligheter der ute, ikke kjøpt fra disse damene. Jeg har aldri kjøpt et eneste plagg, sminke, kremer, selvbruning o.l fra noen av dem...kjøp andre merker. 22
Gjest IreneV Skrevet 12. juli 2023 #37299 Skrevet 12. juli 2023 Carabilla skrev (14 minutter siden): Om folk bare sluttet å kjøpe produkter fra dem, så stopper det av seg selv....om man støtter fast fashion så finnes det uendelige muligheter der ute, ikke kjøpt fra disse damene. Jeg har aldri kjøpt et eneste plagg, sminke, kremer, selvbruning o.l fra noen av dem...kjøp andre merker. Det er nærmest umulig å være etisk forbruker, men denne gjengen kjøper jeg intet fra nei... Mitt mantra er å kjøpe minst mulig, og mye brukt. Og kjøper jeg nytt, så bør leverandørkjeden være transparent, selv om det ikke alltid stemmer. Men å kjøpe minst mulig, det fungerer bra synes jeg.
Carabilla Skrevet 12. juli 2023 #37300 Skrevet 12. juli 2023 (endret) IreneV skrev (20 minutter siden): Det er nærmest umulig å være etisk forbruker, men denne gjengen kjøper jeg intet fra nei... Mitt mantra er å kjøpe minst mulig, og mye brukt. Og kjøper jeg nytt, så bør leverandørkjeden være transparent, selv om det ikke alltid stemmer. Men å kjøpe minst mulig, det fungerer bra synes jeg. Ville mye heller kjøpt bikini på H&M eller bik bok enn å gi pengene mine til disse damene her....ja, begge er fast fashion, men av prinsipp støtter jeg ikke disse fjolsa her.... Liker også å kjøpe mye brukt eller når jeg er ute å reiser så får man noe ikke alle andre har.. Endret 12. juli 2023 av Carabilla 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå