Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Frisk Frosk skrev (9 minutter siden):

Så der ødela Fetisha selv sitt ansettelsesforhold itl Nrk, det kan hun ikke skylde på SE. 

Fetisha er da fortsatt NRK ansatt.

De ga henne serien "Fetisha sveiper".

Det var SE som var problemet.

Endret av J..
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (Akkurat nå):

Fetisha er da fortsatt NRK ansatt.

De ga henne serien "Fetisha sveiper".

Det var SE som var problemet.

Jeg svarte et annet innlegg som jeg tolket dithen at det handlet om kontrakten om podkasten.

At Nrk har inngått et samarbeid videre med F synes jeg er forkastelig av statskanalen. Det var ingenting F viste i podkasten som er noe statskanalen bør betale for.

Igjen dårlig dømmekraft fra firkløveret i Nrk - sjefene i Underholdningsavdelingen og kringkastingssjefen.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, J.. said:

Det er SE som får "smulene".

Glöd er 100% eiet av Elle Basic.

SE er bare ansikt uttad.

Aha, takk for info! :blomst:

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotti__s skrev (1 time siden):

Er hun ikke med Nora lenger ?

Aner ikke. Sikkert krangla med henne også. Venner er forbruksvare.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (1 time siden):

Aner ikke. Sikkert krangla med henne også. Venner er forbruksvare.

Eller at familien til kjæresten har bedt Nora være litt forsiktig med hvem hun omgås …

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg skjønt dette riktig? SE snakker ned og bodyshamer Caroline Nitter i siste podcast hun har med Fetisha. Få dager senere trekker SE seg fra podcasten og begrunner det med bl.a at hun må sensurere seg selv, altså at hun ikke kan dele alt hun vil og det orker hun ikke mer av. Så- fortsetter Fetisha - og har nettopp frøken Nitter som første gjest i den mye 

jeg tipper SE har fått litt kritikk fra noen som står henne nær, og da er veien kort til å ikke gidde mer. Fetisha tar jo også mer plass enn før i podcasten føler jeg, egen serie fikk hun også av Nrk. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (6 timer siden):

Har jeg skjønt dette riktig? SE snakker ned og bodyshamer Caroline Nitter i siste podcast hun har med Fetisha. Få dager senere trekker SE seg fra podcasten og begrunner det med bl.a at hun må sensurere seg selv, altså at hun ikke kan dele alt hun vil og det orker hun ikke mer av. Så- fortsetter Fetisha - og har nettopp frøken Nitter som første gjest i den mye 

jeg tipper SE har fått litt kritikk fra noen som står henne nær, og da er veien kort til å ikke gidde mer. Fetisha tar jo også mer plass enn før i podcasten føler jeg, egen serie fikk hun også av Nrk. 

SE har aldri likt å dele spotlight'en.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Zenhouse skrev (8 timer siden):

Her tror jeg du henger bjella på katten.

SE AS har rett i at hennes tv-serie var en klatrestige for flere av "vennene" som nå gjør suksess. Sånn fungerer verden. Men slik det står nå, så har Fetisha bedre muligheter uten SE. Det har snudd. SE AS har stagnert i "liten pike som bare vil finne seg selv men spiller på sex".Hun har ingen andre strenger å spille på. Og det eldes ikke med stil, for å si det forsiktig.

"Hadde det ikke vært for meg"-kortet er barnslig og dårlig stil.  SE AS har benyttet sine "venner" like mye som de har benyttet henne.

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetisha har en stor fordel i at hun er naturlig underholdende, byr på seg selv, er lite selvhøytidelig og kan vibe på pod med mange. I tillegg tror jeg publikum har lavere forventninger til Fetisha, hun har aldri påstått å være miljøverner, dyreforkjemper, alle ungens politiske stemme, ikke har hun forbilde tatovert på seg osv så hun vil lettere komme unna med å være drøy uten bachlash.

SE er derimot avhengig av noen som har høyt energinivå, som er villige til å slikke ræva hennes og kan carry henne gjennom en podcast for hun har ikke personligheten til å være underholdende på egenhånd. Bare se for dere hvor kleint det skulle blitt om SE skulle hatt det samme podcast-formatet som Fetisha har nå? Resultatet ville vel vært noe lignende programleder-prestasjonene hennes hvor hun egentlig ikke kunne brydd seg mindre om gjestene, er opptatt med å se på seg selv i viewfinderen

• Liker 31
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omdømmet til Sophie Elise har fått seg endel riper i lakken dette siste året. Utroskap på TV, rus-rehabilitering som hun ikke ser ut til å ha tatt særlig alvorlig, gi faen på et offentlig bad, brudd på alkoholloven (igjen!), masse kleint tabloid mannfolk-greier, cola-gate, ghoste en av de mest trofaste venninnene sine midt i et samarbeid. 

Dette i tillegg til at hun ellers driver business as usual, med å fremme et vanvittig kroppspress, seksualisering i reklame og ellers fortsatt være tidenes Gullbarbie. 

Hun er fortsatt ofte i media, men det står ikke akkurat om noe som imponerer. Det er stort sett bare om ting som går på trynet. 

"Viktig samfunnsstemme" og "Norges største mediekvinne" osv er nok long gone Sophie Elise. Så kan man jo spørre seg hvor smart forretningskvinne hun egentlig er - som kommer til å gå inn i sitt voksne influencerliv med et rykte det blør av. 

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (4 minutter siden):

Omdømmet til Sophie Elise har fått seg endel riper i lakken dette siste året. Utroskap på TV, rus-rehabilitering som hun ikke ser ut til å ha tatt særlig alvorlig, gi faen på et offentlig bad, brudd på alkoholloven (igjen!), masse kleint tabloid mannfolk-greier, cola-gate, ghoste en av de mest trofaste venninnene sine midt i et samarbeid. 

Dette i tillegg til at hun ellers driver business as usual, med å fremme et vanvittig kroppspress, seksualisering i reklame og ellers fortsatt være tidenes Gullbarbie. 

Hun er fortsatt ofte i media, men det står ikke akkurat om noe som imponerer. Det er stort sett bare om ting som går på trynet. 

"Viktig samfunnsstemme" og "Norges største mediekvinne" osv er nok long gone Sophie Elise. Så kan man jo spørre seg hvor smart forretningskvinne hun egentlig er - som kommer til å gå inn i sitt voksne influencerliv med et rykte det blør av. 

Tror nok glansdagene er over,eller på hell.

Borte blir hun nok aldri,men hun har uten tvil falt av pidestallen.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (17 minutter siden):

Tror nok glansdagene er over,eller på hell.

Borte blir hun nok aldri,men hun har uten tvil falt av pidestallen.

Jeg tror også glansdagene er over. Hun har forspilt mulighetene hun hadde til å bli nettopp en viktig samfunnsstemme. Den forspilte hun til fordel for at "livet blir en milliard ganger morsommere hvis man bare gir faen". 

Hun har gitt TOTALT faen, og jeg tror det blir mye "trainwreck" reportasjer i fremtiden. Media elsker jo enhver `Anna Nicole Smith`. 

Endret av Isild
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror egentlig ikke at noen av dem er bra for hverandre. Jeg har riktignok ikke hørt en hel episode av podcasten noen gang, men har sett klipp av at Fetisha tuller med at hun har tatt dobbel dose av adhd-medisinen og at SE er kjedelig som edru på fest. Ikke helt heldig når SE sliter med rus. Tenker det er like greit at ikke disse to lager podcast sammen.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LedigNavn skrev (6 minutter siden):

Tror egentlig ikke at noen av dem er bra for hverandre. Jeg har riktignok ikke hørt en hel episode av podcasten noen gang, men har sett klipp av at Fetisha tuller med at hun har tatt dobbel dose av adhd-medisinen og at SE er kjedelig som edru på fest. Ikke helt heldig når SE sliter med rus. Tenker det er like greit at ikke disse to lager podcast sammen.

Jeg har heller ikke hørt så mye, men det som har blitt referert til fra den er ikke bra. Tydeligvis en rølpe-podcast hvor det gikk i å prate (og gapskratte)  om rundpuling, sex og rus. NRK syns jo opprinnelig at dette var et flott tilbud til "lillesøstre"  -i og med at de lanserte podcasten som `storesøstrene du ikke visste du trengte`.

Like greit at Sophie (som vanlig) ikke gadd mer. 

Får håpe Fetisha viser en litt annen side når hun skal drive podcasten videre. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LedigNavn skrev (41 minutter siden):

Greit å ta med hele konteksten.

Dette ble sagt som et motsvar (evt sleivspark) til SEs konstante nedsnakking om F.

Det med dobbeltdose er også noe F har sagt i sammenheng med at SE sa,i en ganske ekkel tone at "har du tatt pillene dine idag? Nå rakk du å si veldig mye på veldig kort tid....." fordi F prøvde å fortelle en story i poddens tema.

SE har tilgode å klare å ikke avbryte F sine historier..

• Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
J.. skrev (7 minutter siden):

Greit å ta med hele konteksten.

Dette ble sagt som et motsvar (evt sleivspark) til SEs konstante nedsnakking om F.

Det med dobbeltdose er også noe F har sagt i sammenheng med at SE sa,i en ganske ekkel tone at "har du tatt pillene dine idag? Nå rakk du å si veldig mye på veldig kort tid....." fordi F prøvde å fortelle en story i poddens tema.

SE har tilgode å klare å ikke avbryte F sine historier..

Stemmer det, men det endrer ikke mitt synspunkt om at jeg ikke tror noen av dem er bra for hverandre og at det er like greit at de ikke lager rølpepodcast sammen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LedigNavn skrev (3 minutter siden):

Stemmer det, men det endrer ikke mitt synspunkt om at jeg ikke tror noen av dem er bra for hverandre og at det er like greit at de ikke lager rølpepodcast sammen. 

Ja,og det skal du jo få mene.

Men kontekst er viktig.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Lurven skrev (4 minutter siden):

Hun har jo tjent mye penger, men hva har det kostet henne?

Kropp og sjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...