J.. Skrevet 9. mai 2023 #36561 Del Skrevet 9. mai 2023 Drizzt skrev (2 minutter siden): Årene går, hun blir ikke yngre. Tidsvinduet å stifte familie, få barn og få kjernefamilie å roe ned med 1 mann blir smalere og smalere. Men så er ikke dette noe alle ønsker seg. Er helt greit det også. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 9. mai 2023 #36562 Del Skrevet 9. mai 2023 Sarah93 skrev (4 minutter siden): Tror du hun faker en kjæreste? Det vet jeg ikke, godt mulig hun/de også er forelsket. Men ser man på firmaets historikk siste året, så måtte SE nå gjøre en stor endring, det var en vanskelig situasjon, for hun har mistet enormt mye av sitt omdømme og troverdighet, og måten hun har bevisst provosert på bedriftskanalen i det siste var det lite sjanse for at hun (alene) ville greie å snu imaget og omdømmet. Nå skjer det plutselig en helomvendig, fra Lolita/hore-image til girl-next-door, hvor hun legger ut poserte bilder med en mann, det å holde ham "hemmelig" og med å bruke alle triks i boka for å få mest mulig oppmerksomhet rundt ham og det nye imaget/narrativet. Jeg aner ikke om hun/de er forelskede eller ikke. Jeg registrerer at bedriftseier bruker dette forholdet for alt det er verdt på sin bedriftskanal, for å skape et nytt image og narrativ, for å få oppmerksomhet, for å få positiv oppmerksomhet (som hun ikke har fått på et år), og for å få engasjement. Det er i hvert fall helt sikkert at bedriftseier i SE melker alt hun kan ut av dette nye forholdet, for å tjene penger på det. Om han hadde hatt så står motvilje mot å være en offentlig person ville hun ikke lagt ut poserte og redigerte bilder av ham, og han ville heller ikke stilt opp. Mulig de er forelsket, men slik jeg ser dette er det uansett kynisk bedriftsstrategi vi nå ser og et bevisst valg om å bygge et nytt image og narrativ. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othelia08 Skrevet 9. mai 2023 #36563 Del Skrevet 9. mai 2023 Er ikke dette bare Kasper 2.0? Skulle (ville?) ikke han også være utenfor rampelyset? Var ikke han også en fra barndommen i Harstad, som det plutselig ble perfekt timing å bli sammen med i voksen alder? Kasper skulle jo også være under radaren, men han også dukket etter hvert opp på bilder og kline-videoer, og til slutt alle vloggene hennes på YouTube. Hvis jeg ikke tar feil er det også et kapittel i den siste boken hennes som er dedikert til Kasper, altså hennes store kjærlighet. Men nå er det "V", som altså alltid har vært the one? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustelise Skrevet 9. mai 2023 #36564 Del Skrevet 9. mai 2023 J.. skrev (På 8.5.2023 den 22.07): Norge er ikke så stort,men det er ikke lite nok til å ha så liten dating pool heller. Jeg forundres stadig over hvor sinte og nedlatende folk klarer å bli over ting som ikke påvirker dem i det hele tatt. Skulle tro det var en forsmådd eks som satt og postet dette på Jodel, men utrolig nok er det sannsynligvis en som ikke har noe som helst med verken SE, kjæresten eller eksene å gjøre. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloom13 Skrevet 10. mai 2023 #36565 Del Skrevet 10. mai 2023 *Sier forholdet er privat og at han vil holdes utenfor media* *Legger ut bilder og hinter til hele Norge om at de tok jomfrudommen til hverandre* 32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 10. mai 2023 #36566 Del Skrevet 10. mai 2023 (endret) bustelise skrev (14 timer siden): Jeg forundres stadig over hvor sinte og nedlatende folk klarer å bli over ting som ikke påvirker dem i det hele tatt. Skulle tro det var en forsmådd eks som satt og postet dette på Jodel, men utrolig nok er det sannsynligvis en som ikke har noe som helst med verken SE, kjæresten eller eksene å gjøre. Eller kanskje en trofast følger som er lei av alle løgnene og offerrollen SE AS har tatt opp gjennom? En følger som har trodd på SE, støttet henne og investert følelser i hennes påståtte lidelser? En følger som etter kokain-bildet forsto at til og med rusproblematikk med påfølgende innleggelse antagelig var et pr-stunt, og det bare uker etter tre dypt tragiske dødsfall, der to 16 åringer og en 18-åring døde av overdoser. Alle i målgruppen SE AS så gjerne vil nå, så hun får solgt sine produkter. En følger som har skjønt at dyrevern og miljøengasjement er et triks for å nå nettopp denne gruppen? Jeg vet ikke. Men jeg kan forstå nedrigheten. Mange er skuffet. Endret 10. mai 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustelise Skrevet 10. mai 2023 #36567 Del Skrevet 10. mai 2023 (endret) IreneV skrev (5 timer siden): Eller kanskje en trofast følger som er lei av alle løgnene og offerrollen SE AS har tatt opp gjennom? En følger som har trodd på SE, støttet henne og investert følelser i hennes påståtte lidelser? En følger som etter kokain-bildet forsto at til og med rusproblematikk med påfølgende innleggelse antagelig var et pr-stunt, og det bare uker etter tre dypt tragiske dødsfall, der to 16 åringer og en 18-åring døde av overdoser. Alle i målgruppen SE AS så gjerne vil nå, så hun får solgt sine produkter. En følger som har skjønt at dyrevern og miljøengasjement er et triks for å nå nettopp denne gruppen? Jeg vet ikke. Men jeg kan forstå nedrigheten. Mange er skuffet. Jeg er stadig forundret. At det er en trofast følger er det ingen tvil om, så vonbroten og bitter som denne personen tydelig må være. Det jeg ikke skjønner er hvordan man kommer til dette stadiet. Hvorfor er man en «trofast følger» av en vilt fremmed person, spesielt hvis man ikke er fornøyd med hvordan denne personen/aksjeselskapet ter seg? Burde man ikke på et eller annet tidspunkt ha sluttet å være en «trofast følger»? Burde det ikke ha blinket noen varsellamper i hodet på et eller annet tidspunkt før man sitter og lirer av seg nedlatende og sinte, anonyme meldinger om kjærestestatusen til en vilt fremmed person? Og nå snakker jeg ikke om dem som argumenterer saklig for hvorfor en Sophie Elise i rampelyset er et samfunnsproblem. Det er noe helt annet. Nå snakker jeg om dem som sitter og bruker hersketeknikker og fraser som «stakkars deg», «du var en nobody» og lignende, til en helt ufarlig sak om kjærlighetslivet hennes. Det verste er at disse personene som skriver dette er sikkert over 14 år også. Dette er rett og slett voksne folk som er glad i sladder, og som viser sine virkelig fæle sider når de får være anonyme. Det triste er at de antakelig ikke skjønner selv at de har et problem. Endret 10. mai 2023 av bustelise 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 10. mai 2023 #36568 Del Skrevet 10. mai 2023 bustelise skrev (1 minutt siden): Jeg er stadig forundret. At det er en trofast følger er det ingen tvil om, så vonbroten og bitter som denne personen tydelig må være. Det jeg ikke skjønner er hvordan man kommer til dette stadiet. Hvorfor er man en «trofast følger» av en vilt fremmed person, spesielt hvis man ikke er fornøyd med hvordan denne personen/aksjeselskapet ter seg? Burde man ikke på et eller annet tidspunkt ha sluttet å være en «trofast følger»? Burde det ikke ha blinket noen varsellamper i hodet på et eller annet tidspunkt før man sitter og lirer av seg nedlatende og sinte, anonyme meldinger om kjærestestatusen til en vilt fremmed person? Og nå snakker jeg ikke om dem som argumenterer saklig for hvorfor en Sophie Elise i rampelyset er et samfunnsproblem. Det er noe helt annet. Nå snakker jeg om dem som sitter og bruker hersketeknikker og fraser som «stakkars deg», «du var en nobody» og lignende, til en helt ufarlig sak om kjærlighetslivet hennes. Det verste er at disse personene som skriver dette er sikkert over 14 år også. SE har en tendens til å legge ut materiale som trigger folk, positivt eller negativt, og vi slipper jo ikke unna! Man kan avfølge og blokkere henne på SoMe, men klikker du deg inn på en nettavis er hun der like forb*nnet. At folk bryr seg om hvem eller hvordan i kjærestelivet hennes, er akkurat det hun ønsker, ellers hadde hun ikke lagt ut bilder og skrevet hint om stadig nye relasjoner til en skiftende rekke av menn. Sexlivet hennes er tydeligvis noe hun tror er interessant for verden å ta del i. En annen ting er at folk faktisk gidder å kommentere på Jodel, kanskje det er et utslag av ren irritasjon. Hvem vet, vi reagerer vel forskjellig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 10. mai 2023 #36569 Del Skrevet 10. mai 2023 (endret) bustelise skrev (20 minutter siden): Jeg er stadig forundret. At det er en trofast følger er det ingen tvil om, så vonbroten og bitter som denne personen tydelig må være. Det jeg ikke skjønner er hvordan man kommer til dette stadiet. Hvorfor er man en «trofast følger» av en vilt fremmed person, spesielt hvis man ikke er fornøyd med hvordan denne personen/aksjeselskapet ter seg? Burde man ikke på et eller annet tidspunkt ha sluttet å være en «trofast følger»? Burde det ikke ha blinket noen varsellamper i hodet på et eller annet tidspunkt før man sitter og lirer av seg nedlatende og sinte, anonyme meldinger om kjærestestatusen til en vilt fremmed person? Og nå snakker jeg ikke om dem som argumenterer saklig for hvorfor en Sophie Elise i rampelyset er et samfunnsproblem. Det er noe helt annet. Nå snakker jeg om dem som sitter og bruker hersketeknikker og fraser som «stakkars deg», «du var en nobody» og lignende, til en helt ufarlig sak om kjærlighetslivet hennes. Det verste er at disse personene som skriver dette er sikkert over 14 år også. Dette er rett og slett voksne folk som er glad i sladder, og som viser sine virkelig fæle sider når de får være anonyme. Det triste er at de antakelig ikke skjønner selv at de har et problem. Det er vel ganske mange yngre som følger SE AS, etter hva jeg har forstått. Jeg merket meg at flere følgere, som før har forsvart SE AS, snudde etter kokain-bildet, da det var lite tegn til anger eller forståelse å hente fra millionbedriften SE AS. Det ble tydelig for veldig mange hva SE AS er, og hva bedriften står for. Jeg er ikke selv på sosiale medier, men det jeg har sett, er at mange ytrer seg både mer flåsete, og krassere enn de ellers ville gjort. Dette gjelder også influencerne selv, men de bærer et større ansvar, fordi de representerer en bedrift, som påvirker, og som tjener penger på sine følgere. Jeg synes kommentaren er litt artig, spesielt fordi SE AS liker å leke hobbypsykolog selv, og hevder å være svært så reflektert. Det å stupe inn i tre forhold i løpet av et år, med full utlevering i sine kanaler og via mediene, der hun benytter veldig store ord er meget spesielt for en kvinne på snart 30. I tillegg strider det mot tidligere historier fra oppveksten. At det skaper reaksjoner hos de som kanskje følte mye omtanke for SE da hun fortalte om det for ca 10 år siden har jeg forståelse for, Og da er det vel innafor å påpeke det i en noe sarkastisk kommentar? SE AS er vel ikke akkurat fremmed for bruk av sarkasme. Jeg velger å tro at vedkommende som her kommenterer ikke er en som følger SE AS pr dags dato. Men kan selvsagt ta feil. Endret 10. mai 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 10. mai 2023 #36570 Del Skrevet 10. mai 2023 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol,admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 10. mai 2023 #36571 Del Skrevet 10. mai 2023 Drizzt skrev (22 timer siden): Årene går, hun blir ikke yngre. Tidsvinduet å stifte familie, få barn og få kjernefamilie å roe ned med 1 mann blir smalere og smalere. Er hun ikke 28? Hun har mange år på seg for å stifte familie og få barn, om det er det hun vil. 35 år regnes som grensa for når et svangerskap blir litt mer risikofylt - men veldig mange får barn senere også. Hun har masse tid! Dessuten vet jeg ikke om hun vil ha barn og familie i det hele tatt. Det hjelper absolutt ingen å fremstille kvinner på under 30 som gamle kjerringer, og her på KG virker det ofte som 30 er det nye 50. Når det er sagt synes jeg kjærlighetslivet til Sophie Elise minner litt om en 14-åring sitt, sett fra utsiden. Og 14 er hun jo absolutt ikke. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 10. mai 2023 #36572 Del Skrevet 10. mai 2023 Sarah93 skrev (22 minutter siden): Er hun ikke 28? Hun har mange år på seg for å stifte familie og få barn, om det er det hun vil. 35 år regnes som grensa for når et svangerskap blir litt mer risikofylt - men veldig mange får barn senere også. Hun har masse tid! Dessuten vet jeg ikke om hun vil ha barn og familie i det hele tatt. Det hjelper absolutt ingen å fremstille kvinner på under 30 som gamle kjerringer, og her på KG virker det ofte som 30 er det nye 50. Når det er sagt synes jeg kjærlighetslivet til Sophie Elise minner litt om en 14-åring sitt, sett fra utsiden. Og 14 er hun jo absolutt ikke. Tenker det er likegreit å ikke få egne barn jeg, passer ikke for alle å leve et familieliv. Sier ikke at psykisk syke ikke bør få barn, men med tanke på alt hun sliter med så har hun det sikkert bedre uten barn. Det kreves utrolig mye å oppdra et barn og slik jeg opplever henne er hun veldig langt unna modenheten til å ha det ansvaret. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 10. mai 2023 #36573 Del Skrevet 10. mai 2023 Carabilla skrev (37 minutter siden): Tenker det er likegreit å ikke få egne barn jeg, passer ikke for alle å leve et familieliv. Sier ikke at psykisk syke ikke bør få barn, men med tanke på alt hun sliter med så har hun det sikkert bedre uten barn. Det kreves utrolig mye å oppdra et barn og slik jeg opplever henne er hun veldig langt unna modenheten til å ha det ansvaret. Harstad zoo blir utvidet til barnehjem i så fall. 24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 10. mai 2023 #36574 Del Skrevet 10. mai 2023 Era Vulgaris skrev (17 minutter siden): Harstad zoo blir utvidet til barnehjem i så fall. Ja, en god indikator er at klarer du ikke ta vare på en hund så klarer du iallefall ikke ta ansvar for et barn. Ingen garanti for å få friske og rolige barn heller, så man må belage seg på søvnløse netter og lite egentid. Barn skal følges opp i minst 18 år og morsrollen har man livet ut... Passer seg dårlig til assosiar kun for bilder og click...slik hun har brukt dyra sine til. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 10. mai 2023 #36575 Del Skrevet 10. mai 2023 Carabilla skrev (1 time siden): Tenker det er likegreit å ikke få egne barn jeg, passer ikke for alle å leve et familieliv. Sier ikke at psykisk syke ikke bør få barn, men med tanke på alt hun sliter med så har hun det sikkert bedre uten barn. Det kreves utrolig mye å oppdra et barn og slik jeg opplever henne er hun veldig langt unna modenheten til å ha det ansvaret. For meg ser det ut som en katastrofe om barn skal inn i akkurat dette influencersirkuset her. Det er på ingen måte forenelig med å ha barn når man blotter livet sitt og provoserer så med vilje som det hun gjør. Om hun skulle få barn håper jeg at hun har blitt voksen nok til å beskytte barna sine fullstendig fra nett. Jeg tviler imidlertid på om det ville skje. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 10. mai 2023 #36576 Del Skrevet 10. mai 2023 Frisk Frosk skrev (7 minutter siden): For meg ser det ut som en katastrofe om barn skal inn i akkurat dette influencersirkuset her. Det er på ingen måte forenelig med å ha barn når man blotter livet sitt og provoserer så med vilje som det hun gjør. Om hun skulle få barn håper jeg at hun har blitt voksen nok til å beskytte barna sine fullstendig fra nett. Jeg tviler imidlertid på om det ville skje. Det barnet ville nok blitt eksponert i sosiale medier fra fosterstadiet. Gravide SE, halvnaken i sexy poseringer med kom-og-ta-meg-blikk 😖 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 10. mai 2023 #36577 Del Skrevet 10. mai 2023 IreneV skrev (På 9.5.2023 den 13.40): Hvor var de da hun satt alene på do og spiste matpakke? Det kan man kanskje ta med en klype salt som det meste som har blitt sagt. Kan nok kanskje stemme at hun ikke fikk være med i den kuleste gjengen (hvem fikk vel det), men hun hadde jo både venninner og kjærester. Hun var tidlig spesiell med blondert langt løshår og mye sminke og tok de farlige pillene for å bli veldig brun - og det drev kanskje ikke de kule med. Men hun har holdt kontakt med flere gode venninner, husker hun ene skulle egentlige flytte sammen med henne på Frogner men det ble vel for hektisk med Isak. Hun var også sammen med Mathias som flyttet med til Oslo og de prøvde igjen noen år senere. Da var han den store igjen men det ble veldig kortvarig. Var vel etter Robin. Hun har også sagt hun selv var en mobber så gudene vet kanskje hva som er sannheten 😊 Men nå er det tredje kjæresten som er den «rette» fra Harstad fra hennes ungdomstid 👍 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 10. mai 2023 #36578 Del Skrevet 10. mai 2023 Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Harstad zoo blir utvidet til barnehjem i så fall. Håper virkelig hun lar være å få barn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. mai 2023 #36579 Del Skrevet 11. mai 2023 De tar sin egen podcast lite seriøst? Først var SE borte så hun måtte ha vikar,så var F syk,nå har SE vikar igjen.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 11. mai 2023 #36580 Del Skrevet 11. mai 2023 Justlooking skrev (8 timer siden): Det kan man kanskje ta med en klype salt som det meste som har blitt sagt. Kan nok kanskje stemme at hun ikke fikk være med i den kuleste gjengen (hvem fikk vel det), men hun hadde jo både venninner og kjærester. Hun var tidlig spesiell med blondert langt løshår og mye sminke og tok de farlige pillene for å bli veldig brun - og det drev kanskje ikke de kule med. Men hun har holdt kontakt med flere gode venninner, husker hun ene skulle egentlige flytte sammen med henne på Frogner men det ble vel for hektisk med Isak. Hun var også sammen med Mathias som flyttet med til Oslo og de prøvde igjen noen år senere. Da var han den store igjen men det ble veldig kortvarig. Var vel etter Robin. Hun har også sagt hun selv var en mobber så gudene vet kanskje hva som er sannheten 😊 Men nå er det tredje kjæresten som er den «rette» fra Harstad fra hennes ungdomstid 👍 Ja, og det er dette som også var mitt poeng. SE var en helt normal jente, med gode venninner og kjærester. Men hun har skapt sitt eget narrativ, og spilt på det fordi det selger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå