Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Hedy Lamarr skrev (8 timer siden):

Den sauediskusjonen er interessant den, men kan dere ikke opprette en egen tråd for den? 

Slapp av. Den vanlige kritikken av influenseres gjøren og laden er nok straks tilbake. I mellom tiden syns jeg faktisk at det var befriende at denne tråden bød på noe annet enn sladder og den samme kritikken alle har lest en million ganger før. En kunne faktisk komme til å lære noe nytt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest IreneV
AntiBullshit skrev (På 4.5.2023 den 17.25):

SE prater på snap om viktigheten av hvem som skal være avsender av ulike perspektiver og meninger i rusdebatten, så hun har åpenbart et bevisst forhold til hva hun sier i kraft av hva hun er kjent for. Det brekrefter jo mer eller mindre intensjonen bak akvariet-innlegget hennes, hun er jo vel så lite egnet til å være en talskvinne for dyrehold og dyrevelferd sett i lys av sin historikk

link til der hun sier det: https://t.snapchat.com/DWnRXGt6

Måtte høre , men orket ikke mye. Bare babbel, fra en som enten ikke har innsett sin egen påvirkningskraft, og skaden hun har påført, og stadig påfører, seg selv og andre, eller hun bryr seg ikke, og prøver å bedre eget image ved å benytte en form for "gaslighting". Blir helt kvalm. Håper ingen biter på. Hun bør logge av, eller skifte kanal til onlyfans.

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mater.sapiens skrev (12 timer siden):

Oi. Passivt-aggressiv hersketeknikk for å mute en debatt-tråd 😶

Var det en kommentar til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE påstår at følgerne hennes ikke er så unge som kritikerne vil ha det til, men en rask titt på følgerne på Instagram viser noe annet. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (På 4.5.2023 den 13.17):

Amen.

Jeg har ullklær som er 10-15 år gamle, i kjempefin stand. Og de benyttes jevnlig.

Ullgenserne til Skapell og co er som regel blandet med acryl. Det forringer kvaliteten på ull og sprer mikroplast ved vask.

Samme her, arvet nettopp et sett med et nydelig skjørt og tynn genser i 100% merinoull av stemoren min. Det settet er vel sikkert 15 år gammelt, men ser helt nytt ut ☺️. Skappel & Co prøver jo bare å selge, ull, merinoull, mohair o.l er dyrt garn/tekstil, de hadde ikke kommet med mye overskudd hvis de brukte slikt garn vil jeg tro. 

Tough cookie skrev (På 4.5.2023 den 15.19):

Hvorfor mener Noah at ull er dårlig dyrevelferd? 

Sauen må jo bli klippet og lider ingen nød av klippingen, selv om det kan se litt brutalt ut.

Fordi NOAH rett og slett ikke har nok kunnskap og evner ikke å tenke ferdig en tanke, men hvis de klarer det - så har de faktisk ikke riktig kunnskap eller grunnlag for det de uttaler. NOAH mener det er synd på dyrene som blir skamklipt, selv om man faktisk er nødt til å klippe geita, sauen m.m - ellers får de vondt av pelsen og dør av hetetokter om sommeren. 

NOAH er en merkelig organisasjon med en gjeng dyre-entusiaster som ikke helt vet hva de driver med. Flott at de tar ansvar og anmelder en helt haug saker til politiet og følger opp, og hjelper dyr i nød - og det er det eneste de burde holde seg til. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust skrev (10 minutter siden):

SE påstår at følgerne hennes ikke er så unge som kritikerne vil ha det til, men en rask titt på følgerne på Instagram viser noe annet. 

Det er nok en god del unge mennesker som følger hun, men da er spørsmålet - hva anser SE som ungt? 

Så vil jeg også tro det er en hel del fake-followers i den gryta. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
kraftwerk skrev (4 timer siden):

Det er nok en god del unge mennesker som følger hun, men da er spørsmålet - hva anser SE som ungt? 

Så vil jeg også tro det er en hel del fake-followers i den gryta. 

Hvor mange menn følger henne tro, og i hvilken aldersgruppe er de? Tipper en viss type menn trekker snittalderen kraftig opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer

Noen som klarer å se hvem ny typen er? 🕵‍♀️

Screenshot_20230508_164514_Instagram.jpg

Endret av Sunfl0wer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (4 minutter siden):

Vet hva han heter men er ikke lov å namedroppe da han ikke er offentlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
J.. skrev (10 minutter siden):

Okei. Tenkte siden det sto at han har vært i livet hennes så lenge og at de har vært forelsket før så trodde jeg det var en som har vært med på hennes kanaler før😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (1 minutt siden):

Okei. Tenkte siden det sto at han har vært i livet hennes så lenge og at de har vært forelsket før så trodde jeg det var en som har vært med på hennes kanaler før😊

Nei.

Han var nok "en hemmelig en" i sin tid,hvis det hele tatt har vært en gang før da.

Vet aldri med henne..

Men han er fra Harstad.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
J.. skrev (55 minutter siden):

Nei.

Han var nok "en hemmelig en" i sin tid,hvis det hele tatt har vært en gang før da.

Vet aldri med henne..

Men han er fra Harstad.

Okei😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest IreneV
Sunfl0wer skrev (6 timer siden):

"Mitt alt". Wow. Hun kalte vel nettopp Guri Schanke for "svigermor".
Også så "privat" han her var da. Imponerende. Tipper dette skaper masse klikk.
Hvem er denne hemmelighetsfulle fyren? Var det et uhell at han synes på dette flyktige  bildet?
Håper noen kan komme med all info asap, så jeg ikke dør av spenning.

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (4 timer siden):

Rimer det på Draco Fagsold?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se og Hør kommer snart med en avsløring. De må bare bli enige med Sofie om honoraret.

:ironi:

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er ikke stort,men det er ikke lite nok til å ha så liten dating pool heller.

Screenshot_20230508_220618_Jodel.jpg

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Norge er ikke stort,men det er ikke lite nok til å ha så liten dating pool heller.

Screenshot_20230508_220618_Jodel.jpg

oh schnaaap

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Pust skrev (14 timer siden):

Se og Hør kommer snart med en avsløring. De må bare bli enige med Sofie om honoraret.

:ironi:

Alle medier spammes ned snart. Denne søte historien, som kræsjer totalt med SE AS sine tidligere historier om utenforskap og mobbing. Hun har levd mange parallelle  liv denne SE. 

https://www.nettavisen.no/sophie-elise-isachsen/blogg/mobbing/jeg-hadde-ikke-lyst-til-a-leve-lenger/s/12-95-8493068

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...