Pikeliten Skrevet 14. april 2023 #36261 Skrevet 14. april 2023 12 hours ago, Tough cookie said: Hun bjudar på. https://www.facebook.com/reel/707764524156129?s=yWDuG2&fs=e Til de som ikke husker, så var dette et innslag under gullfisken for noen år siden. Der parodierte de ulike reklamer som underholdningsinnslag mellom prisene. Troor ikle SE har funnet på det selv, men hun har blitt med på det. 19
mater.sapiens Skrevet 14. april 2023 #36262 Skrevet 14. april 2023 (endret) Pikeliten skrev (8 timer siden): Til de som ikke husker, så var dette et innslag under gullfisken for noen år siden. Der parodierte de ulike reklamer som underholdningsinnslag mellom prisene. Troor ikle SE har funnet på det selv, men hun har blitt med på det. Når videoen står alene, altså ikke satt inn i den konteksten du nevner, mister den det humoristiske og viser SE som akkurat den selvsentrerte og utseendefikserte kvinnen hun er. At den er laget etter samme manus som sjokoladereklamen, må være årsaken til at noen syns den er morsom utenom den settingen den ble laget i. Edit: Min vurdering: Egentlig er videoen latterliggjøring og bærer preg av at den er laget av menn fra en bransje med et arkaisk kvinnesyn. SE er med fordi hun elsker oppmerksomhet, neppe fordi hun er god på selvironi. Endret 14. april 2023 av mater.sapiens Lagt til tekst 10
Gjest IreneV Skrevet 14. april 2023 #36263 Skrevet 14. april 2023 (endret) mater.sapiens skrev (1 time siden): Når videoen står alene, altså ikke satt inn i den konteksten du nevner, mister den det humoristiske og viser SE som akkurat den selvsentrerte og utseendefikserte kvinnen hun er. At den er laget etter samme manus som sjokoladereklamen, må være årsaken til at noen syns den er morsom utenom den settingen den ble laget i. Edit: Min vurdering: Egentlig er videoen latterliggjøring og bærer preg av at den er laget av menn fra en bransje med et arkaisk kvinnesyn. SE er med fordi hun elsker oppmerksomhet, neppe fordi hun er god på selvironi. Kritikk forsøkt kamuflert som selvironi kanskje? Men selvironi fordrer jo at man tar avstand. Hun ser på seg selv som en forretningskvinne, og forstår ikke kritikken hun får. Samtidig setter hun to streker under begrunnelsen Redd Barna ga da de delte ut Gullbarbie. Hun benytter 1 million på eget utseende i året, fordi det er en stor og viktig del av jobben hennes, som gir henne enorme inntekter. Hun lever av å pushe eget skjønnhetsideal på andre, og ødelegger både seg selv og de hun påvirker. Morsomt er det ikke i mine øyne, uten at jeg kan si så mye om reklamen den refererer til, den har jeg ikke sett. Endret 14. april 2023 av IreneV
Rainbow Skrevet 14. april 2023 #36264 Skrevet 14. april 2023 Jeg har lest for mye i denne tråden. I natt drømte jeg at Sophie Elise hadde reklame på Instastory for sexleketøy, og reklamen var at hun brukte det på Fetisha; filmet så man ikke så hva som skjedde, men kunne gjette. Og alle i denne tråden skrev mest om at hun ikke hadde merket det riktig. 11
mumrikk1 Skrevet 14. april 2023 #36265 Skrevet 14. april 2023 I posten hennes om betakaroten så ligger det en film. Er det flere enn meg som syntes hun ene sier» Skal jeg ta den tisseprøva her?» 1
kraftwerk Skrevet 14. april 2023 #36266 Skrevet 14. april 2023 Havnefogden skrev (13 timer siden): TilToken til Sophie er en parodi på Nidar sin reklame. Nidar sin reklame er egentlig ikke særlig morsom eller kreativ. At Sophie fanger den opp og gjør den til sin er egentlig ganske morsomt. Hun viser et snev av selvironi med denne reelen. Tar all kritikken på strak arm, på en måte. Creds til frøkna for akkurat dette, etter min mening. Jeg tolket ikke parodien slik du gjør. Jeg tolket "reklamen" som et stikk til alle kritikere, mer enn selvironi. Hun sier hun jobber, tar operasjoner - "det ble drama på SoMe", så klasker hun seg på opererte kroppsdeler. Jeg tolker det som at hun driter i hva som blir sagt, for hun kommer til å fortsette å operere seg, og er stolt. Den parodien var hennes måte å svare kritikken på, og avfeie den. 9 5
Gjest IreneV Skrevet 14. april 2023 #36267 Skrevet 14. april 2023 kraftwerk skrev (11 minutter siden): Jeg tolket ikke parodien slik du gjør. Jeg tolket "reklamen" som et stikk til alle kritikere, mer enn selvironi. Hun sier hun jobber, tar operasjoner - "det ble drama på SoMe", så klasker hun seg på opererte kroppsdeler. Jeg tolker det som at hun driter i hva som blir sagt, for hun kommer til å fortsette å operere seg, og er stolt. Den parodien var hennes måte å svare kritikken på, og avfeie den. Helt enig. Du sa det bedre enn meg!
Gjest Finlay Skrevet 14. april 2023 #36268 Skrevet 14. april 2023 mumrikk1 skrev (40 minutter siden): I posten hennes om betakaroten så ligger det en film. Er det flere enn meg som syntes hun ene sier» Skal jeg ta den tisseprøva her?» Ja, det er ei som sier det. Ingen tvil...😬
J.. Skrevet 14. april 2023 #36269 Skrevet 14. april 2023 Jammen godt hun legger teksten akkurat over de 5-6 lagene med tykke arr med dette budskapet.. 4
panzerpølsa Skrevet 14. april 2023 #36270 Skrevet 14. april 2023 J.. skrev (39 minutter siden): Jammen godt hun legger teksten akkurat over de 5-6 lagene med tykke arr med dette budskapet.. Bytter hun hvert år? Altså størrelse? 4
PissiPus Skrevet 14. april 2023 #36271 Skrevet 14. april 2023 J.. skrev (48 minutter siden): Jammen godt hun legger teksten akkurat over de 5-6 lagene med tykke arr med dette budskapet.. Dette må være KUN for å få litt mer snakk om seg selv og spredning igjen (gjerne også innpå her da det har vært litt stille for tiden). Hun kaaaan ikke være så dum at hun legger ut noe sånt fordi hun faktisk mener det. Altså, joda, puppene kan bli litt fyldigere rundt pms, selv om de er operert, men når de er operert såpass ut av proporsjoner blir det jo bare for dumt å komme med en slik uttalelse. Mads Hansen er forsåvidt på ballen og sprer videre. 9 2
Gjest IreneV Skrevet 14. april 2023 #36272 Skrevet 14. april 2023 Nytt bilde av enorme pupper. Kirurgen som har gjort dette burde fratas lisensen. De passer ikke til kroppen, og estetisk sett er det også et meget dårlig resultat. Høy profil, der brystvortene ligger for lavt, og det lille som er av eget vev sprenges. Stakkars kropp. Disse enorme implantatene presser på brystmuskler og ribben, noe som skaper vanskeligheter for pusten. Som om ikke den istykkeropererte nesen skaper nok problemer der. Dette tapper kroppen for energi. Det er vondt å se på.
Zenhouse Skrevet 14. april 2023 #36273 Skrevet 14. april 2023 PissiPus skrev (2 timer siden): Dette må være KUN for å få litt mer snakk om seg selv og spredning igjen (gjerne også innpå her da det har vært litt stille for tiden). Hun kaaaan ikke være så dum at hun legger ut noe sånt fordi hun faktisk mener det. Altså, joda, puppene kan bli litt fyldigere rundt pms, selv om de er operert, men når de er operert såpass ut av proporsjoner blir det jo bare for dumt å komme med en slik uttalelse. Mads Hansen er forsåvidt på ballen og sprer videre. Ja det er synd om hun får i gang denne tråden og ellers oppmerksomhet ( fra feks MH igjen) ved å bruke akkurat de samme virkemidlene som alltid. 3 1
Tough cookie Skrevet 14. april 2023 #36274 Skrevet 14. april 2023 Har kun hun og Heine Totland vært på ferie sammen? 1
Justlooking Skrevet 14. april 2023 #36275 Skrevet 14. april 2023 Tough cookie skrev (28 minutter siden): Har kun hun og Heine Totland vært på ferie sammen? Det stemmer. De var på ferie sammen rett etter farmen med en eller begge døtrene hans. Vet ikke om Isak var med, som hun var så forelsket i. Hun er vel på alder med eldste datteren til Heine og er muligens venninne med henne. Uansett de rare ryktene om Sophie som er lett å tro på så var det nok her kun Isak hun var interessert i og ikke Heine 😊 😊
elskersommer Skrevet 15. april 2023 #36276 Skrevet 15. april 2023 Jeg følger svært lite med på SE men har hun tatt silikon igjen? 1
elskermenn Skrevet 15. april 2023 #36277 Skrevet 15. april 2023 elskersommer skrev (38 minutter siden): Jeg følger svært lite med på SE men har hun tatt silikon igjen? Flere ganger siden hun tok det ut tre år siden 5
Gjest Kattedama Skrevet 15. april 2023 #36278 Skrevet 15. april 2023 J.. skrev (På 14.4.2023 den 13.41): Jammen godt hun legger teksten akkurat over de 5-6 lagene med tykke arr med dette budskapet.. Skjønner ikke at hun gidder å dele uten å ta betalt for det. Onlyfans må jo være rett arena for dette mennesket.
Gjest Celinia Skrevet 15. april 2023 #36279 Skrevet 15. april 2023 Sophie Elise: Dette er ikke pms. Og det ser ikke bra ut. Dette er falskt og usunt. Og du kommer til å tiltrekke deg de mennene du ikke har godt av.
Era Vulgaris Skrevet 15. april 2023 #36280 Skrevet 15. april 2023 Celinia skrev (1 time siden): Sophie Elise: Dette er ikke pms. Og det ser ikke bra ut. Dette er falskt og usunt. Og du kommer til å tiltrekke deg de mennene du ikke har godt av. Hun bedriver selvskading på høyt nivå og maskerer det med å spille på sex. Å være sexy er det viktigste for henne, og hun tror fullt og helt på at denne bimbo-Lolita-Pamela looken er sexy. Hun synes ikke å forstå at less is more, og at utstråling og å overlate mer til fantasien er mye mer sexy. Jeg tror også at en sexy look er viktigere for henne enn et sunt og trygt sexliv. Hun ønsker å være et objekt, og opererer seg til det ekstreme for å oppnå det. Selvskading. Rusen i form av alkohol og muligens andre substanser er selvmedisinering for å holde det gående. Det hele er et trist skue, og de siste 1,5-2 årene viser at det går raskt nedoverbakke. Hvordan skal hun klare å opprettholde dette når alderen kommer og tar henne? Hvilke inngrep og behandlinger kan hun gjennomføre uten å bli fullstendig ødelagt her etter? Hvilke grenser skal hun pushe for å fortsette å framstå som edgy og kul etter 30? 19 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå