Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Isild skrev (8 timer siden):

Au da! Kasper har skrevet bok. Håper for all del ikke den handler mye om forholdet til SE, for det tror jeg han taper på. Da blir den bare en gossip-bok. 

https://www.seher.no/kjendis/om-eksens-bok-sjokk-da-jeg-leste/78858007?fbclid=IwAR35gVIfebf8aYgfl_EZQg82qAPU6Z4lf6p__VN5WADlqrGQjeQnxuIGL3M

Alt man kan gjøre for å tjene noen kroner … Lån boka på biblioteket eller la den være. Det er neppe stor litteratur.

• Liker 9
Skrevet
Pust skrev (8 timer siden):

Alt man kan gjøre for å tjene noen kroner … Lån boka på biblioteket eller la den være. Det er neppe stor litteratur.

Nei, dette luktet det litt av. Fort gjort å tenke at han vil tjene noen raske penger nå på å "åpne seg" ift forholdet/bruddet med selveste Sophie Elise. Han har høstet mye kred for at han IKKE har utlevert noe, de poengene mister han. 

• Liker 13
Skrevet
Isild skrev (6 timer siden):

Nei, dette luktet det litt av. Fort gjort å tenke at han vil tjene noen raske penger nå på å "åpne seg" ift forholdet/bruddet med selveste Sophie Elise. Han har høstet mye kred for at han IKKE har utlevert noe, de poengene mister han. 

Synes også det stinker når SE velger å kommentere saken til Seoghør. Hun er jo kjent for å unngå å uttale seg til media, vanligvis ville hun kun benyttet egne plattformer for å høste enda mer trafikk til egne kanaler. Kan jo nesten virke som dette er et lugubert samarbeid av noe slag

• Liker 14
Skrevet
AntiBullshit skrev (10 minutter siden):

Synes også det stinker når SE velger å kommentere saken til Seoghør. Hun er jo kjent for å unngå å uttale seg til media, vanligvis ville hun kun benyttet egne plattformer for å høste enda mer trafikk til egne kanaler. Kan jo nesten virke som dette er et lugubert samarbeid av noe slag

Veldig godt poeng! Det tenkte jeg ikke på. 

SE har unngått å kommentere noe som helst i media på det man kan huske. Det var jo til og med umulig for NRK å "få tak i henne" selv om hun satt på et rom hos nettopp NRK. 

Men nå markedsfører hun boken til exen i egen podcast, og kommenterer om den i media med cliffhanger og det hele: "Jeg fikk en closure jeg ikke visste jeg trengte". 

• Liker 16
Gjest Finlay
Skrevet (endret)
AntiBullshit skrev (2 timer siden):

SE kommenterer ikke saken til SE&Hør. Se&Hør siterer det hun sa i podcasten.

Tvert i mot, så har de forsøkt å få en kommentar (fra SEs manager) uten å lykkes.

Ellers har altså SE lest boka, og bruker uttrykk som "Koselig og veldig fint beskrevet. Han er en veldig fin person som aldri ville gjort noen ting for å sverte meg".

Så de som hadde håpet på at Kasper skulle "hevne seg" etter utroskapsaffæren, blir nok skuffet.

https://www.seher.no/kjendis/om-eksens-bok-sjokk-da-jeg-leste/78858007

Endret av Finlay
Skrevet
Finlay skrev (1 time siden):

SE kommenterer ikke saken til SE&Hør. Se&Hør siterer det hun sa i podcasten.

Tvert i mot, så har de forsøkt å få en kommentar (fra SEs manager) uten å lykkes.

Ellers har altså SE lest boka, og bruker uttrykk som "Koselig og veldig fint beskrevet. Han er en veldig fin person som aldri ville gjort noen ting for å sverte meg".

Så de som hadde håpet på at Kasper skulle "hevne seg" etter utroskapsaffæren, blir nok skuffet.

https://www.seher.no/kjendis/om-eksens-bok-sjokk-da-jeg-leste/78858007

Takk for oppklaring. 

I følge henne så beskriver han det som at han var helt starstrucked da de begynte å date. 

Mulig han fortsatt er det da. Eller holder på en god tone for å få litt gratis blest. Den eneste grunnen til at denne boken evt selger litt er jo fordi han er exen Sophie Elise var utro mot. 

De som ønsker seg noe juicy fra Kasper kan bare glemme det tydeligvis. Hvis Sophie Elise syns han beskriver tingene "fint og koselig", så er det nok i svært høy grad helt harmløst, kanskje til og med smigrende (for å ikke erte henne på seg) 

• Liker 2
Gjest Finlay
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Takk for oppklaring. 

I følge henne så beskriver han det som at han var helt starstrucked da de begynte å date. 

Mulig han fortsatt er det da. Eller holder på en god tone for å få litt gratis blest. Den eneste grunnen til at denne boken evt selger litt er jo fordi han er exen Sophie Elise var utro mot. 

De som ønsker seg noe juicy fra Kasper kan bare glemme det tydeligvis. Hvis Sophie Elise syns han beskriver tingene "fint og koselig", så er det nok i svært høy grad helt harmløst, kanskje til og med smigrende (for å ikke erte henne på seg) 

Kasper virker å være en søkende person, så hadde egentlig sett for meg en bok om det spirituelle, med yoga og meditasjon i fokus. I livsstil/selvhjelp - sjangeren.

Og nå ser det ut til å ha blitt nok en selvbiografi fra.. ja, en slags kjendis, som kun er kjent fordi han var sammen med Sophie Elise.

Merkelig utvikling.

Først at folk i det hele tatt skriver egen selvbiografi mens de er i tjueåra. Så at et forlag finner deg attraktiv (kun?) fordi du har vært sammen med en influenser. Og ikke minst at noen kjøper en slik bok😂

Skrevet
Isild skrev (5 timer siden):

Veldig godt poeng! Det tenkte jeg ikke på. 

SE har unngått å kommentere noe som helst i media på det man kan huske. Det var jo til og med umulig for NRK å "få tak i henne" selv om hun satt på et rom hos nettopp NRK. 

Men nå markedsfører hun boken til exen i egen podcast, og kommenterer om den i media med cliffhanger og det hele: "Jeg fikk en closure jeg ikke visste jeg trengte". 

Hvis det ikke var for at Sophie Elise nylig uttalte at hun slett IKKE var så kalkulert som folk skulle ha det til, kunne man nesten mistenkt henne for å gjøre et poeng av at boken ikke inneholder skitne detaljer, slik at spekulasjoner om dette ikke virker salgsfremmende. Hun har svake kort på hånden når det kommer til hvordan hun håndterte samlivsbruddet offentlig, og det er hun nok klar over. Hun har alt å vinne på å være ydmyk, og det vet vi jo at hun kan, når hun må (ref. Debatten) 

• Liker 14
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
Era Vulgaris skrev (På 23.3.2023 den 14.13):

Vi blir mer og mer hjernedøde i dette landet. Velger å se «kjendiser» som aldri har gjort det skapte grann i livet, digge hverandre i diverse idiotiske tv-programmer, drevet fram av media - og nå også statskanalen. Er det ingen som bryr seg om noe med substans lenger?

Veldig mye substans i denne tråden ja. 

• Nyttig 1
Skrevet
MyMichelle skrev (31 minutter siden):

Veldig mye substans i denne tråden ja. 

Det var mye substans i denne tråden rundt alt bråket med podkasten på nrk.

Mange kunnskapsrike og engasjerte personer som bidro i tråden da. At mange ikke deltar i tråden når det er mindre som skjer og mindre viktig som skjer, det endrer ikke de bidragene som har substans i tråden.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har aldri kjøpt bok fra noen influensere, men kommer til å kjøpe boken fra Kasper. Han er interresant og regner med det står litt forskjellig der. Har alltid hatt sansen for ham for han virker som en kjempefin type på alle mulige måter. Tror Sofie gjorde sitt livs tabbe ved å være utro mot ham.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (42 minutter siden):

Det var mye substans i denne tråden rundt alt bråket med podkasten på nrk.

Mange kunnskapsrike og engasjerte personer som bidro i tråden da. At mange ikke deltar i tråden når det er mindre som skjer og mindre viktig som skjer, det endrer ikke de bidragene som har substans i tråden.

Derfor leste jeg i denne tråden da, og var med på diskusjonen. Jeg ønsket ikke at NRK skulle fortsette sende podden. Til slutt orket jeg ikke ordne opp i usannheter her. Jeg hørte på podden for å finne ut hva det var, da jeg foretrekker primærkilder foran kilder som «hater» SE, eller media som vil få klikk. Jeg fant ut at noen her trodde løgner andre her fortalte.

Jeg hadde trodd at i tråder om kjendiser, ville det være kommentarer også fra de som liker kjendisen. Men det virker ikke å være vanlig her. Jeg bladde litt gjennom gamle sider. «Ingen» her vil se bilder av en halvnaken SE. Likevel har jeg aldri sett så mange slike bilder som i denne tråden. Hadde aldri sett bilder av henne på sosiale media.

Endret av MyMichelle
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
MyMichelle skrev (8 timer siden):

Derfor leste jeg i denne tråden da, og var med på diskusjonen. Jeg ønsket ikke at NRK skulle fortsette sende podden. Til slutt orket jeg ikke ordne opp i usannheter her. Jeg hørte på podden for å finne ut hva det var, da jeg foretrekker primærkilder foran kilder som «hater» SE, eller media som vil få klikk. Jeg fant ut at noen her trodde løgner andre her fortalte.

Jeg hadde trodd at i tråder om kjendiser, ville det være kommentarer også fra de som liker kjendisen. Men det virker ikke å være vanlig her. Jeg bladde litt gjennom gamle sider. «Ingen» her vil se bilder av en halvnaken SE. Likevel har jeg aldri sett så mange slike bilder som i denne tråden. Hadde aldri sett bilder av henne på sosiale media.

Jeg vil si ditt syn på "usannheter" viker en del fra mitt syn på samme sak. For meg er det uvesentlig at det var Sofie Steen Isachsens venninne som uttalte ordene "slapp pikk og kondom er fette nørd". For meg er dette en samtale mellom to personer, hvor begge er enig i utsagnet. Ergo, ikke en "usannhet". Jeg kan heller ikke se at det er en "usannhet" eller "hat"  mot Sofie Steen Isachsen at det ikke blir omtalt i media at hun og venninnen ikke liker analsex. Eller var innom temaet,  endringer av  Charlie og sjokoladefabrikken.

Det er heller ikke, i mine øyne, "hat" å kritisere bedriften SE AS. At denne bedriften og personen Sofie Steen Isachsen er så tett sammensveiset at det til tider er umulig å skille dem fritar den ikke for kritikk.

• Liker 23
Skrevet
MyMichelle skrev (16 timer siden):

Derfor leste jeg i denne tråden da, og var med på diskusjonen. Jeg ønsket ikke at NRK skulle fortsette sende podden. Til slutt orket jeg ikke ordne opp i usannheter her. Jeg hørte på podden for å finne ut hva det var, da jeg foretrekker primærkilder foran kilder som «hater» SE, eller media som vil få klikk. Jeg fant ut at noen her trodde løgner andre her fortalte.

Det at det er mange bilder i slike tråder er for å dokumentere det influencerne legger ut på sine bedriftskanaler. Dette er ekstra viktig i dag da så mange bruker IG o.l. hvor utlagte bilder forsvinner etter kort tid. Når influencerne så inntar offerrollen når de får kritikk av slikt, så er bevisene borte på deres bedriftskanaler. Heldigvis er det mange som dokumenterer slikt i influencertråder her på kg. De bildene som dokumenteres her er det jo influencerne selv som har lagt ut, som en del av sin bedriftsstrategi. Når de så får kritikk er det en kjent taktikk at de påstår at de ikke "gjør så mye av det som haterne påstår, det er bare hets av alt jeg gjør". Og det kan de fortsette å lyve om og gjøre seg selv til "offer for hetsere og hatere", hvis ingen dokumenterer det de gjør.

Du hørte gjennom podkastene og rettet opp i en del ting som godt kunne vært mer nøyaktig beskrevet her i tråden. Samtidig mener jeg det samme som Oida sier, at siden dette var uttalelser som kom i en samtale mellom to, og ingen av de to tok avstand fra den andres uakseptable påstander og uttrykk, men heller støttet opp om dem, så spiller det egentlig lite rolle hvem av dem som først slengte det ut. De var begge skjønt enige om de beskrivelsene og påstandene de kom med. Da må begge to ta ansvar for det produktet de var sammen om å produsere. Det er slik det fungerer i arbeidslivet, man må ta ansvar for det man gjør.

Fordi jeg mener begge var like ille i den podkasten så mener jeg det er ekstremt uprofesjonelt av Nrk å fortsette samarbeid med Fetisha.

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

Er visst vanskelig dette med reklame+alkoholloven.

Sendt inn til FT.

Screenshot_20230408_211143_Jodel.jpg

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (29 minutter siden):

Sendt inn til FT.

Fantastiske forbilder! Drikker rett fra flaska… Og alkoholloven har de visst ikke hørt om. 

Og hvem har solbriller på når man ligger i senga? For øvrig synes jeg de solbrillene er mindre flatterende, men hver sin smak. 

• Liker 21
Skrevet
J.. skrev (37 minutter siden):

Sendt inn til FT.

:hoho:skikkelig høy standard på disse damene 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Ænema skrev (1 time siden):

:hoho:skikkelig høy standard på disse damene 

De har blitt flaut harry, og det er solbrillene også. 

• Liker 11
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Fantastiske forbilder! Drikker rett fra flaska… Og alkoholloven har de visst ikke hørt om. 

Og hvem har solbriller på når man ligger i senga? For øvrig synes jeg de solbrillene er mindre flatterende, men hver sin smak. 

Jeg rapporterte sist hun brøt alkoholloven også,da hele kolleksjonen med bilder skulle forestille en skikkelig fyllefest.

Fikk en smekk på fingrene så blir vel det samme nå også,men jeg rapporterer alikevel.

• Liker 18
Skrevet
J.. skrev (6 minutter siden):

Jeg rapporterte sist hun brøt alkoholloven også,da hele kolleksjonen med bilder skulle forestille en skikkelig fyllefest.

Fikk en smekk på fingrene så blir vel det samme nå også,men jeg rapporterer alikevel.

Flott at du rapporterte! Desto flere smekk på lanken hun får, desto større konsekvenser kan det kanskje få på sikt. 

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...