Pust Skrevet 19. mars 2023 #36161 Skrevet 19. mars 2023 J.. skrev (2 timer siden): Fetisha prøver å fortelle om en Tinderdate,men SE avbryter 2 ganger for å prate om at hun har masse flasker med glidemiddel og en rosa dildo i nattbordsskuffen,og at F har blitt kjent med x og xx kjendis pga SE. Episode slutt. Hehe. Såpass, ja. 2
Justlooking Skrevet 20. mars 2023 #36162 Skrevet 20. mars 2023 Biscuit Vælruni skrev (1 time siden): Lol...folka som mente at samfunnet trengte disse to 😂🤣 Nrk mente det ….. den gang da. Nå får de bare holde på hvor som helst for min del. Så lenge det ikke er via nrk hvor alle må betale kan de holde på alt de måtte ønske og jeg kommer ikke til å lytte 😊 6
Cancelled Skrevet 20. mars 2023 #36163 Skrevet 20. mars 2023 Justlooking skrev (3 minutter siden): Nrk mente det ….. den gang da. Nå får de bare holde på hvor som helst for min del. Så lenge det ikke er via nrk hvor alle må betale kan de holde på alt de måtte ønske og jeg kommer ikke til å lytte 😊 Du trenger ikke å rette på meg. Det var mange som forsvarte dem, inkludert folk i NRK.
MyMichelle Skrevet 20. mars 2023 #36164 Skrevet 20. mars 2023 (endret) J.. skrev (5 timer siden): Fetisha prøver å fortelle om en Tinderdate,men SE avbryter 2 ganger for å prate om at hun har masse flasker med glidemiddel og en rosa dildo i nattbordsskuffen,og at F har blitt kjent med x og xx kjendis pga SE. Episode slutt. Slutt å lyve. Det var ikke en Tinderdate. Det var ikke flere flasker glidemiddel. Det ble sagt på de 5 første minuttene. 🔸De snakket om første clickbait: «Du skulle bare takket nei». Fetisha begynner snakke om en kjip fyr hun møtte på nachtspiel. Hun ba han med ut å spise. Allerede ved klemmen var det dårlig kjemi. Han var opptatt av å være på kaloriunderskudd. Snakket bare om seg selv, og «offet» seg. SE sa hun åpnet nattbordskuffa og at det rant ut glidemiddel. Hun åpnet den, og spurte hva Fetisha kunne observere. Hun så rosa dildo, nesespray, glidemiddel og ingen kondomer. SE sa «Du se her». Fetisha: «Du har faktisk brukt!!!» SE spurte om F var stolt av henne, og F sa det var hun. F bruker også kondomer. 🔸Denne delen av podden prater de om innoverenergi, og bruker den kjipe daten som eksempel. F sier hun ønsker hun også kunne bare sitte i stillhet og høre på sånne folk, som SE gjør. De er enige om at man ikke skal stille spørsmål til folk som bare vil snakke om seg selv. Likevel gjør de det. ——- Det var de første 5 minuttene! Jeg hørte på for å kunne fortelle til dere. Så er det bare å kjempe seg gjennom 25 minutter til 😅 Endret 20. mars 2023 av MyMichelle 4 1
MyMichelle Skrevet 20. mars 2023 #36165 Skrevet 20. mars 2023 (endret) Mer fra podden. Masse latter ofte. 🔸SE sin clickbait: «Det finnes ikkje en perfekt timing». Hun forteller om en kjendisapp, som ligner Tinder, og sier noen navn på kjendiser som er der. SE vil fortelle gutta hva de ikke skal gjøre «for det e fette feil». Ho bruke som eksempel en fyr hun møtte gjennom den appen. Hun ville ikke chatte, men gå rett på sak og spurte om de skulle møtes. Han ba henne fortelle han 3 ting som gjør livet hennes verdt å leve. Hun liksom «snork» det er sånt man spør etter man har vært sammen flere ganger, har ligget sammen og ser opp i taket. Men hun forteller. Da vil han hun skal si en sang hun må høre på for å ha en god dag. Hun «Vet da faen!» 🔸De snakker om at de er rare sammen. Som to dverger som går rundt. Og når Joakim er med er de verre. «Vi har ikkje sånn at vi bli hottere sammen.» 🔸De snakker om gårsdagens photoshoot. De likte ikke å være så nær hverandre. SE sier «Æsj!». F sier at så mye som de berørte hverandre da, har de ikke berørt hverandre på 10 år. SE sier de har fått kvoten, så nå trenger de ikke klemme på noen år. ————— Nå gidder jeg ikke mer for denne gang, og tar kveld 🥱😴 Må opp litt tidlig. Endret 20. mars 2023 av MyMichelle 2 1 2
MyMichelle Skrevet 20. mars 2023 #36166 Skrevet 20. mars 2023 (endret) Tydeligvis fra dagen før de spilte inn podden. Jeg synes Fetisha har pent hår, mon tro om det er ekte??? SE sine juksehårfletter er så pjuskete nederst, at det ser ut som strikkene er slike jeg brukte til pudlene mine. Endret 20. mars 2023 av MyMichelle 2
MyMichelle Skrevet 20. mars 2023 #36167 Skrevet 20. mars 2023 Pust skrev (5 timer siden): Kanskje du har en recap? Jeg har problemer med å lytte til de to, så selv om jeg eventuelt prøver må jeg skru av igjen. Jepp, har skrevet to innlegg nå, og fortsetter i morgen! 4
J.. Skrevet 20. mars 2023 #36168 Skrevet 20. mars 2023 (endret) MyMichelle skrev (4 timer siden): Slutt å lyve. Det var ikke en Tinderdate. Det var ikke flere flasker glidemiddel. Næmmen,lol. Hun møtte en fyr på vorse/nach hun spørte ut på date og feil antall glidemiddel,oisann for en løgn! (Hun sier faktisk at det er flere flasker.) Skjerp deg. Endret 20. mars 2023 av J.. 13
Ardwinna Skrevet 20. mars 2023 #36169 Skrevet 20. mars 2023 Jeg har aldri sagt at noens silikonpupper er stygge, jeg beklager at jeg avsporet med en generell diskusjon om kosmetiske inngrep, og jeg kan ikke skrive noe om den nye podcasten til SE og F siden jeg nekter å lytte til den, så derfor har jeg ikke kommentert nyeste episoden. Sånn, kort og greit oppsummert herfra. Ellers fortsetter Fetisha på egen hånd med sin egen avtale med NRK, men det var vel en serie som har blitt spilt inn allerede, i januar og februar. https://m24.no/fetisha-williams-nrk-sophie-og-fetisha/fetisha-williams-far-egen-serie-i-nrk-tv/595303 1
Ænema Skrevet 20. mars 2023 #36170 Skrevet 20. mars 2023 (endret) ja 500 000 nok for ph deltagelse, og SE med 1 mill... https://www.nettavisen.no/livsstil/ville-ha-500-000-for-paradise-deltakelse/s/5-95-984261?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1679314546 Endret 20. mars 2023 av Ænema 1
Pust Skrevet 20. mars 2023 #36171 Skrevet 20. mars 2023 MyMichelle skrev (12 timer siden): Jepp, har skrevet to innlegg nå, og fortsetter i morgen! Takk:)
Ardwinna Skrevet 20. mars 2023 #36172 Skrevet 20. mars 2023 Ænema skrev (52 minutter siden): ja 500 000 nok for ph deltagelse, og SE med 1 mill... https://www.nettavisen.no/livsstil/ville-ha-500-000-for-paradise-deltakelse/s/5-95-984261?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1679314546 Egentlig burde de jo ikke innrømmet dette, da det jo betyr at de ikke er så relevante og interessante likevel. De fremstår som grådige, høy på seg selv og lite relevante. Men så er det jo også en mulighet for at de lyver. 13
Era Vulgaris Skrevet 20. mars 2023 #36173 Skrevet 20. mars 2023 Skal SE ta over for Pernille Sørensen i Nytt på nytt? 😳 Noen som vet?
Ardwinna Skrevet 20. mars 2023 #36174 Skrevet 20. mars 2023 Era Vulgaris skrev (30 minutter siden): Skal SE ta over for Pernille Sørensen i Nytt på nytt? 😳 Noen som vet? Det hadde vært tidenes aprilspøk altfor tidlig! SE finnes jo ikke morsom! 12
Era Vulgaris Skrevet 20. mars 2023 #36175 Skrevet 20. mars 2023 Ardwinna skrev (36 minutter siden): Det hadde vært tidenes aprilspøk altfor tidlig! SE finnes jo ikke morsom! Nei, kan overhodet ikke se det for meg. Leste det på twitter, men skjønte ikke om det var spøk eller ei. 1
Frisk Frosk Skrevet 20. mars 2023 #36176 Skrevet 20. mars 2023 Ardwinna skrev (5 timer siden): Jeg har aldri sagt at noens silikonpupper er stygge, jeg beklager at jeg avsporet med en generell diskusjon om kosmetiske inngrep, og jeg kan ikke skrive noe om den nye podcasten til SE og F siden jeg nekter å lytte til den, så derfor har jeg ikke kommentert nyeste episoden. Sånn, kort og greit oppsummert herfra. Ellers fortsetter Fetisha på egen hånd med sin egen avtale med NRK, men det var vel en serie som har blitt spilt inn allerede, i januar og februar. https://m24.no/fetisha-williams-nrk-sophie-og-fetisha/fetisha-williams-far-egen-serie-i-nrk-tv/595303 Nrk bør virkelig ta et oppgjør, ikke bare i Underholdningsavdelingen og ang. sjefen selv, men nå også humoravdelingen. Statskanalen tar ikke sitt samfunnsoppdrag på alvor lenger! 6 1
mater.sapiens Skrevet 20. mars 2023 #36177 Skrevet 20. mars 2023 Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Skal SE ta over for Pernille Sørensen i Nytt på nytt? 😳 Noen som vet? Noen er tidlig ute med 1.april? 😂 7
Snublefot62 Skrevet 20. mars 2023 #36178 Skrevet 20. mars 2023 Ænema skrev (6 timer siden): ja 500 000 nok for ph deltagelse, og SE med 1 mill... https://www.nettavisen.no/livsstil/ville-ha-500-000-for-paradise-deltakelse/s/5-95-984261?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1679314546 Dette fremstår som et desperat forsøk på å virke relevant. Og jeg kan ikke forestille meg at noe management har vært med på den uttalelsen der. Da hadde det kanskje fremstått som litt mer proft. Det uttalelsen sier meg er at de er grådige og høye på seg selv, og de er ikke lenger relevante nok til at de var villig til å betale det de ønsket. Samtidig ut fra samme uttalelse klarer jeg ikke helt å riste av meg følelsen av at F utnytter SE for oppmerksomhet og «kulhetsfaktor». For PH ville ha F dersom SE var med om de skulle betale 500k for det. Og så slo grådigheten inn og F økte prisen til 500k for hver av de. Før til slutt SE torpederte det hele med å ville ha en mill alene. Hva tror de liksom? 13 1
Era Vulgaris Skrevet 20. mars 2023 #36179 Skrevet 20. mars 2023 mater.sapiens skrev (17 minutter siden): Noen er tidlig ute med 1.april? 😂 Jeg tenkte også det, men tvilen tok meg 😂😂 Måtte bare spørre om noen andre har sett noe om dette noe sted. 1
Needleader97 Skrevet 21. mars 2023 #36180 Skrevet 21. mars 2023 Blir alt som omhandler Fetisha tatt i denne tråden? Finner ikke egen tråd om Fetisha nemlig... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå