Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
BellaSwan skrev (1 time siden):

To jenter på snart 30 år der altså….ikke voksne damer, som faktisk er den rette beskrivelsen. Orker bare ikke 😒302450AE-D8C3-49CE-A270-533BB52361D5.thumb.jpeg.5cae3b70c468a5ec847c295dcdc848d7.jpeg

Mangler bare hoggtenner på Fetisha 🧛‍♀️

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Fru G
Skrevet
Zenhouse skrev (12 minutter siden):

Venter bare på hvem av vennene til Isachsen som tør tre frem i rampelyset og gi sin støtte og fremsnakke podcast-comebacket til disse to «jentene»? Jan Thomas, Joakim Kleven, Øyunn Krogh, Dorthe Skapppel?? Anyone? 
Jeg må si det er ganske åpenbart hva det betyr hvis støtten bare gis som rævslikking privat  og de ikke kan støtte dem offentlig. For hadde disse vennene trodd det gagnet dem, hadde vi garantert sett og hørt det! 

Emilie Nereng roser ‘jentene’ opp i skyene på Insta. Den så jeg ikke komme.

Skrevet
Fru G skrev (5 minutter siden):

Nei, fikk litt hakeslepp der. EN virker ikke som en som støtter den type adferd, men hva vet jeg. Kanskje hun digger både nedsnakking av kvinner, miljøsvineri og rusforherligelse.

• Liker 20
Skrevet

Var inne å sjekket, fant ingenting om de?

Skrevet
Fru G skrev (40 minutter siden):

Kjente jeg ble skuffa og tenker automatisk mitt om Nereng.. 

Legger ved skjermdump. 

Screenshot_20230316_113238_Instagram.jpg

• Liker 16
  • Nyttig 1
Gjest Heartgirl
Skrevet
Fru G skrev (1 time siden):

Nå er Emilie Nereng mer på alder med jentene og er mest sannsynlig i aldersgruppen for å høre på podcasten deres.  

Skrevet
Heartgirl skrev (6 minutter siden):

Nå er Emilie Nereng mer på alder med jentene og er mest sannsynlig i aldersgruppen for å høre på podcasten deres.  

Er i aldersgruppe med dem. Blir en unfollow fra meg til Emilie N, kan heller følge Hanne-Lene hvis jeg trenger matinspo 🙂

• Liker 21
  • Hjerte 2
Gjest Heartgirl
Skrevet
BellaSwan skrev (1 time siden):

Meningen er nok å se superduper mindblowing sexy ut, du vet jo Sofie og sex og sexy. Men så failer det totalt og det ser bare komisk ut.

Dessverre er dette en del av kulturen som ungdommer blir møtt med på sosiale medier, og i medier for øvrig som for eksempel tv program som Ex on the beach og Paradise Hotell hvor ungdommer blir møtt med kroppspress, sexpress, ruskultur og glam, rus og kjøpepress. Når unger fra 12 år og oppover må ha trutemunn for at de mener de ser perfekt ut sier det så mye. 

Sophie Elise er en del av denne medieskapte kulturen og det gjenspeiler seg på alt hun foretar seg på bilder. 

Skrevet
Heartgirl skrev (30 minutter siden):

Dessverre er dette en del av kulturen som ungdommer blir møtt med på sosiale medier, og i medier for øvrig som for eksempel tv program som Ex on the beach og Paradise Hotell hvor ungdommer blir møtt med kroppspress, sexpress, ruskultur og glam, rus og kjøpepress. Når unger fra 12 år og oppover må ha trutemunn for at de mener de ser perfekt ut sier det så mye. 

Sophie Elise er en del av denne medieskapte kulturen og det gjenspeiler seg på alt hun foretar seg på bilder. 

Ingen ser på PH lenger så den kan lett tas ut fra konteksten..

Man bør også huske på at ungdom oppsøker ulike profiler/medier ut ifra interesser også,ikke bare alder.

Mao,man følger ikke automatisk negative profiler eller lignende fordi man er i ett visst alderssjikte.

Dumt å generalisere sånn.

• Liker 3
Skrevet
J.. skrev (48 minutter siden):

Ingen ser på PH lenger så den kan lett tas ut fra konteksten..

Man bør også huske på at ungdom oppsøker ulike profiler/medier ut ifra interesser også,ikke bare alder.

Mao,man følger ikke automatisk negative profiler eller lignende fordi man er i ett visst alderssjikte.

Dumt å generalisere sånn.

Helt enig. Tror nok ikke alle følger podkaster kun pga at de er i aldersgruppen men at det er interesser som styrer det. Kjenner overraskende mange unge som følger «voksne» podkaster feks. 

Skrevet
Vipser skrev (2 timer siden):

Legger ved skjermdump. 

Screenshot_20230316_113238_Instagram.jpg

Jeg så ikke den komme.  Men så kom jeg til å tenke- var det ikke samboeren til Nereng som hadde en kronikk om SE og podcasten som ikke var helt god etter min mening. ( Tror det også kom noen reaksjoner på den her i tråden) ??  

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Vipser skrev (4 timer siden):

Legger ved skjermdump. 

Det var veldig skuffende av Nereng. 

Der tapte hun masse poeng.

• Liker 27
Skrevet (endret)
Zenhouse skrev (1 time siden):

Jeg så ikke den komme.  Men så kom jeg til å tenke- var det ikke samboeren til Nereng som hadde en kronikk om SE og podcasten som ikke var helt god etter min mening. ( Tror det også kom noen reaksjoner på den her i tråden) ??  

Nereng har tidligere hatt kontakt med SE, ganske personlige samtaler og møter. Så tror Nereng føler seg som en søster. SE har spurt hun om mye råd i henhold til det å være influencer osv. En av samtalene er vel med på en gammel episode av Bloggerne også. 

SE rådførte seg en del hos Nereng siden Nereng ga seg som blogger, SE vurderte det samme pga så mye «mobbing og hets». Dette er mange år siden. 

Endret av kraftwerk
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

SE ser jo unektelig sykt deilig ut på det bildet. Som en sånn sexy 80-talls Sharon Stone bimbo eller noe. 

• Liker 1
Skrevet
AllahBallah skrev (11 minutter siden):

SE ser jo unektelig sykt deilig ut på det bildet. Som en sånn sexy 80-talls Sharon Stone bimbo eller noe. 

Ikke i nærheten.

Det minner meg mer på en trend i Russland hvor unge kvinner sminker seg for å se ut som små jenter. 

• Liker 28
  • Nyttig 1
Skrevet
kraftwerk skrev (17 minutter siden):

Nereng har tidligere hatt kontakt med SE, ganske personlige samtaler og møter. Så tror Nereng føler seg som en søster. SE har spurt hun om mye råd i henhold til det å være influencer osv. En av samtalene er vel med på en gammel episode av Bloggerne også. 

SE rådførte seg en del hos Nereng siden Nereng ga seg som blogger, SE vurderte det samme pga så mye «mobbing og hets». Dette er mange år siden. 

Skjønner at de helt sikkert har et nært "vennskap" eller hva, men tenker at Nereng kunne ha brukt litt kritisk sans her og lest rommet. Hadde jeg støttet SE og samtidig vet veldig godt at jeg snakker til en helt annen gruppe enn SE så hadde jeg kanskje valgt å holde kjeft og heller støttet henne "privat". Virker ikke særlig gjennomtenkt det der.. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Gjest IreneV
Skrevet
Drizzt skrev (25 minutter siden):

Ikke i nærheten.

Det minner meg mer på en trend i Russland hvor unge kvinner sminker seg for å se ut som små jenter. 

Minner ikke om en ung Sharon Stone i alle fall. Hun var nydelig, og naturlig.

Gjest Fru G
Skrevet
IreneV skrev (14 minutter siden):

Minner ikke om en ung Sharon Stone i alle fall. Hun var nydelig, og naturlig.

Ja, ikke mye plastikk på henne. Naturlig vakker. 

Skrevet
AllahBallah skrev (1 time siden):

Hva har det med noe som helst å gjøre? Her diskuterer vi bedriften SE AS. 

For øvrig en elendig sammenlikning. Sharon Stone hadde utstråling, klasse og en naturlig skjønnhet. SE når henne ikke til anklene en gang. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
Pust skrev (6 timer siden):

Nei, fikk litt hakeslepp der. EN virker ikke som en som støtter den type adferd, men hva vet jeg. Kanskje hun digger både nedsnakking av kvinner, miljøsvineri og rusforherligelse.

Med tanke på ENs kjærestes mer eller mindre forsvarte for SE og F, så er det egentlig ikke særlig overraskende.

Orker ikke bla meg tilbake, men han hadde en kronikk for vel to uker siden som også ble kommentert her i tråden.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...