Citha Skrevet 26. februar 2023 #34961 Skrevet 26. februar 2023 2 minutter siden, Handful said: Jeg kan ikke tysk men man skjønner endel, og sjekk ut bildene de bruker!! Vinklingen deres er mot Nora og monarkiet. SE er blitt degradert til "Nora's friend Sophie Elise Isachsen" i følge min google translate 😅 22 1 4
Sharpa VinterBerg Skrevet 26. februar 2023 #34962 Skrevet 26. februar 2023 Highhopes skrev (25 minutter siden): En av Tysklands største aviser har postet om saken, her skjermes ingen… https://www.bild.de/unterhaltung/royals/royals/mette-marit-hat-ein-problem-koks-skandal-an-norwegens-koenigshof-83027592.bild.html Tyske medier har alltid vært opptatt av kongelige og er ikke kjent for å holde noe tilbake. 15
Sharpa VinterBerg Skrevet 26. februar 2023 #34963 Skrevet 26. februar 2023 Handful skrev (20 minutter siden): Jeg kan ikke tysk men man skjønner endel, og sjekk ut bildene de bruker!! Vinklingen deres er mot Nora og monarkiet. Bildene var, ja hva kan en si liksom 🫣 7 2
Gjest IreneV Skrevet 26. februar 2023 #34964 Skrevet 26. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (4 minutter siden): Bildene var, ja hva kan en si liksom 🫣 De manglet et.
~ Ada ~ Skrevet 26. februar 2023 #34965 Skrevet 26. februar 2023 IreneV skrev (8 minutter siden): De manglet et. Hvilket? Neida. 1 1
Havnefogden Skrevet 26. februar 2023 #34966 Skrevet 26. februar 2023 Vixella skrev (3 timer siden): Høres veldig merkelig ut i mine ører at 60.000 hører på podcasten, men ja.. https://podtoppen.no/ Her får man ukentlig oppdatering av lyttertall på podcaster. Siste tall: 74.000+. Joda.... 1
Wednesday Addams Skrevet 26. februar 2023 #34967 Skrevet 26. februar 2023 Just now, Havnefogden said: https://podtoppen.no/ Her får man ukentlig oppdatering av lyttertall på podcaster. Siste tall: 74.000+. Joda.... Takk for link. 1
mater.sapiens Skrevet 26. februar 2023 #34968 Skrevet 26. februar 2023 Highhopes skrev (1 time siden): En av Tysklands største aviser har postet om saken, her skjermes ingen… https://www.bild.de/unterhaltung/royals/royals/mette-marit-hat-ein-problem-koks-skandal-an-norwegens-koenigshof-83027592.bild.html Elsker at SE bare er en venninne av Nora. Det må svi. 😅 9
MyMichelle Skrevet 26. februar 2023 #34969 Skrevet 26. februar 2023 Justlooking skrev (2 timer siden): Jeg vet ikke om du tenker på tidligere postcaster de har hatt, men prøvde å høre litt på den på nrk og lavere kommer man faktisk ikke. Halvparten krampaktig latter og halvparten grov sex. Jeg hadde aldri hørt om Fetisha før «posebildet», annet enn sett reklame for podcasten. Har også hørt noe. De snakker også om kjendiser, Jodel, Atle Antonsen. Er anti-rasisme. Også snakker de om nyheter om seg selv. Og Fetisha legger i vei om at hun har lyst å bli gravid bare for å vite om hun kan bli gravid, og så ta abort. Er jo veldig «sunn» prat nå som aborttallene blant unge øker. 15
MyMichelle Skrevet 26. februar 2023 #34970 Skrevet 26. februar 2023 (endret) Sharpa VinterBerg skrev (1 time siden): Tyske medier har alltid vært opptatt av kongelige og er ikke kjent for å holde noe tilbake. På tide det også kom ut! Nå tør kanskje norsk media gjengi det. Endret 26. februar 2023 av MyMichelle 3
Frisk Frosk Skrevet 26. februar 2023 #34971 Skrevet 26. februar 2023 MyMichelle skrev (6 minutter siden): Jeg hadde aldri hørt om Fetisha før «posebildet», annet enn sett reklame for podcasten. Har også hørt noe. De snakker også om kjendiser, Jodel, Atle Antonsen. Er anti-rasisme. Også snakker de om nyheter om seg selv. Og Fetisha legger i vei om at hun har lyst å bli gravid bare for å vite om hun kan bli gravid, og så ta abort. Er jo veldig «sunn» prat nå som aborttallene blant unge øker. Må ikke glemme at iflg. Rune Lind og Charlo Halvorsen... ...er dette akkurat det Nrk trenger og ønsker, det er verdier Nrk ønsker... 12
Citha Skrevet 26. februar 2023 #34972 Skrevet 26. februar 2023 7 minutter siden, MyMichelle said: På tide det også kom ut! Nå tør kanskje norsk media gjengi det. Det er det da flere media som har gjort allerede, og nesten helt fra bildet ble lagt ut. "Problemet" er at vær varsom-plakaten kan tolkes begge veier, etter hva jeg har skjønt. https://www.seher.no/kjendis/reiste-bort-etter-bildeskandalen/78513280 https://www.nettavisen.no/livsstil/kongehuset-avkrefter-rykteflom-er-apenbart-falskt/s/5-95-921805 5
MyMichelle Skrevet 26. februar 2023 #34973 Skrevet 26. februar 2023 Frisk Frosk skrev (2 minutter siden): Må ikke glemme at iflg. Rune Lind og Charlo Halvorsen... ...er dette akkurat det Nrk trenger og ønsker, det er verdier Nrk ønsker... Ja 🙄 de burde hørt alt før de uttalte seg. Noen må jo redigere elendigheten. Blant annet er det noen som setter inn «biiiip» når de sier navn som skal hemmeligholdes. 3
Drizzt Skrevet 27. februar 2023 #34974 Skrevet 27. februar 2023 Frisk Frosk skrev (17 minutter siden): Må ikke glemme at iflg. Rune Lind og Charlo Halvorsen... ...er dette akkurat det Nrk trenger og ønsker, det er verdier Nrk ønsker... Hvorfor er det så stille fra alle NRK-topper som snakket så varmt om SE og hvor stort behov vi har å høre på henne? 11 1
- Brian Skrevet 27. februar 2023 #34975 Skrevet 27. februar 2023 (endret) 2 hours ago, Highhopes said: En av Tysklands største aviser har postet om saken, her skjermes ingen… https://www.bild.de/unterhaltung/royals/royals/mette-marit-hat-ein-problem-koks-skandal-an-norwegens-koenigshof-83027592.bild.html Mens norske medier lister seg stille på tå og for all del vil unngå å krenke noen, har tyskerne en mer nøktern tilnærming til fakta; det er i slike øyeblikk man får lyst til å si "Ich bin ein Berliner". Sender også varme gratulasjoner til NRK som nå er blitt offentlig sponsor av bildeleverandøren til kongelige skandaler; hvis NRK "ønsket å prøve noe nytt", har de jammen klart det. Endret 27. februar 2023 av - Brian 21
Silkedyne Skrevet 27. februar 2023 #34976 Skrevet 27. februar 2023 Noen burde lage en blogg eller instagram konto meed sitater og klipp fra podcasten helt fra episode 1. Så alle får se hvor hjernedød den er og få flere med på laget for å få samarbeidet stoppet 11 2
MyMichelle Skrevet 27. februar 2023 #34977 Skrevet 27. februar 2023 (endret) Silkedyne skrev (25 minutter siden): Noen burde lage en blogg eller instagram konto meed sitater og klipp fra podcasten helt fra episode 1. Så alle får se hvor hjernedød den er og få flere med på laget for å få samarbeidet stoppet Jeg har hørt de første episodene i sin helhet. Blir veldig vanskelig om man skulle valgt ut noe, og alle vil uansett velge det dem synes er mest sjokkerende. Ingen ville for eksempel lagt ut der de tar avstand fra rasisme. Og med sitater får man ikke med den (djevelsk irriterende) evvinnelige latteren til Fetisha som skaper om stemmen for å høres kul ut. Hun snakker om sitt problem med alkohol, jeg synes det høres ut som hun er dritings hele tida. Mye verre enn SE, i de første episodene vel å merke. Og Fetisha bruker begrepet «Fette nørd» flere ganger. Begrepet «fette nørd» blir ofte trukket fram her som noe SE sier. Er det hun eller Fetisha som sier det når det handler om kondombruk? Jeg har bare hørt Fetisha bruke det hittil. Endret 27. februar 2023 av MyMichelle 3
MannenMedBart Skrevet 27. februar 2023 #34978 Skrevet 27. februar 2023 Frisk Frosk skrev (6 timer siden): Jeg blir ikke overrasket om mange av dem er menn som runker til podkasten til bildene av SE og F på deres bedriftskanaler. Har du hørt 😃 Ikke inkluder meg er du snill 👍 5
MyMichelle Skrevet 27. februar 2023 #34979 Skrevet 27. februar 2023 (endret) Bare glem spørsmålet mitt. Jeg googlet og som jeg trodde var det Fetisha som sa at kondom er «fette nørd». Endret 27. februar 2023 av MyMichelle 4 4
Isild Skrevet 27. februar 2023 #34980 Skrevet 27. februar 2023 Skrottefar skrev (10 timer siden): https://www.vg.no/rampelys/i/rl5z6w/se-og-hoer-publiserte-intervju-med-sophie-elise-saa-fjernet-de-det Dette var på fredag, men fortsatt så er det ikke lagt ut på Se & Hør sine sider, først så sa de at det skulle legges ut senere den fredags kvelden, eller lørdag, men fortsatt ikke lagt ut, snodige greier Det sto at det skulle komme senere på kvelden ja, at det ved en feil var lagt ut før det var ferdig. Bare tull, det er nok "noen" som kom på banen og sa nei til at Sofie skulle selge sin "forteller alt" til høystbydende (som pleier å være Se & Hør i slike saker) 7 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå