Populært innlegg ¤flicka¤ Skrevet 24. februar 2023 Populært innlegg #34561 Skrevet 24. februar 2023 (endret) Hun følte seg kansellert på onsdag og i dag er hun «ekstremt lei seg», og sier at det er hennes egen feil? Ja, ok…det var troverdig 🤪 Endret 24. februar 2023 av ¤flicka¤ 45 6
Scutum Skrevet 24. februar 2023 #34562 Skrevet 24. februar 2023 ¤flicka¤ skrev (1 minutt siden): Hun følte seg kansellert på onsdag og i dag er hun «ekstremt lei seg», og sier at det er hennes egen feil? Ja, ok…det var troverdig 🤪 Dette reagerer jeg og på. Måten hun snakker om det i Podcasten vs. teksten hun nå la ut - er totale motpoler. 33 5
altius Skrevet 24. februar 2023 #34563 Skrevet 24. februar 2023 (endret) Hvordan kan hun si hun ikke er spesielt nøye med bildene hun legger ut når hun legger ut et bilde med teksten "livet blir ca en milliard ganger morsommere når man bare gir faen"? Endret 24. februar 2023 av altius . 37 3
koktreke Skrevet 24. februar 2023 #34564 Skrevet 24. februar 2023 ¤flicka¤ skrev (2 minutter siden): Hun følte seg kansellert på onsdag og i dag er hun «ekstremt lei seg», og sier at det er hennes egen feil? Ja, ok…det var troverdig 🤪 Det er sant. Hun har nok fått hjelp med teksten, MEN hun skal ha for at hun skriver "det er ikke synd på meg. Dette var min feil". Det må være første gang jeg har sett det fra henne... 11 5
Gjest IreneV Skrevet 24. februar 2023 #34565 Skrevet 24. februar 2023 koktreke skrev (2 minutter siden): Det er sant. Hun har nok fått hjelp med teksten, MEN hun skal ha for at hun skriver "det er ikke synd på meg. Dette var min feil". Det må være første gang jeg har sett det fra henne... Samarbeidspartnere har krevd dette. Tror jeg.
Babushka Skrevet 24. februar 2023 #34566 Skrevet 24. februar 2023 (endret) koktreke skrev (23 timer siden): Det er sant. Hun har nok fått hjelp med teksten, MEN hun skal ha for at hun skriver "det er ikke synd på meg. Dette var min feil". Det må være første gang jeg har sett det fra henne... Her har hun nok fått hjelp av en medierådgiver ja. Er nok med NRK på laget for å «rydde opp» En beklagelse har jo lenge vært etterspurt. Endret 25. februar 2023 av Babushka 37
baremeg Skrevet 24. februar 2023 #34567 Skrevet 24. februar 2023 Helt ærlig! Hun er ikke mye lei seg. Dette skriver hun kun fordi hun har fått pålegg om det 41
Smurfii Skrevet 24. februar 2023 #34568 Skrevet 24. februar 2023 IreneV skrev (5 minutter siden): Samarbeidspartnere har krevd dette. Tror jeg. Enig, hun gjør det kun for å redde egen rææææv. Tror ikke litt på det, hun er kynisk som fæææen!🤯🥵🤮🤡 likevel går folk RETT PÅ. Hjelpes. 17
Wilma89 Skrevet 24. februar 2023 #34569 Skrevet 24. februar 2023 Smurfii skrev (5 minutter siden): Enig, hun gjør det kun for å redde egen rææææv. Tror ikke litt på det, hun er kynisk som fæææen!🤯🥵🤮🤡 likevel går folk RETT PÅ. Hjelpes. Ja hun er kanskje kynisk, men her bekrefter du jo bare det hun sier om at alt hun gjør nå blir feil. 6 2
Gjest IreneV Skrevet 24. februar 2023 #34570 Skrevet 24. februar 2023 Wilma89 skrev (3 minutter siden): Ja hun er kanskje kynisk, men her bekrefter du jo bare det hun sier om at alt hun gjør nå blir feil. En kjent hersketeknikk det. For å unngå kritikk.
Wilma89 Skrevet 24. februar 2023 #34571 Skrevet 24. februar 2023 IreneV skrev (1 minutt siden): En kjent hersketeknikk det. For å unngå kritikk. Men hun unngår jo ikke kritikk på noen som helst måte. Den flommer jo over. Jeg støtter på ingen måte Sophie Elise. Var faktisk en av de som sendte inn klage, men i mange tilfeller har hun jo rett. Jeg er ganske sikker på at mange av de som kommenterer her inne misliker henne så sterkt at uansett hva hun gjør så blir det feil. Og ja, mye av det hun har gjort mener jeg er feil, men jeg er også tilhenger av at man skal få muligheten til å rette opp sine feil. Så vil tiden vise om hun faktisk lærer noe av denne hendelsen. 6 5
Othelia08 Skrevet 24. februar 2023 #34572 Skrevet 24. februar 2023 (endret) Jeg håper virkelig ikke det ender med at alt er greit igjen, og at nrk ikke gir noen konsekvenser bare fordi hun har sagt "unnskyld" og vist anger (noe jeg ikke kjøper i det hele tatt). Ser for meg at dette blir en "alle fortjener en ny sjanse" situasjon. Så kan nrk bare ro seg videre med SE ombord. Hvor mange sjanser skal hun få? Dette er langt fra første gang hun tar noe for langt. Endret 24. februar 2023 av Othelia08 22
kraftwerk Skrevet 24. februar 2023 #34573 Skrevet 24. februar 2023 Wilma89 skrev (3 minutter siden): Men hun unngår jo ikke kritikk på noen som helst måte. Den flommer jo over. Jeg støtter på ingen måte Sophie Elise. Var faktisk en av de som sendte inn klage, men i mange tilfeller har hun jo rett. Jeg er ganske sikker på at mange av de som kommenterer her inne misliker henne så sterkt at uansett hva hun gjør så blir det feil. Og ja, mye av det hun har gjort mener jeg er feil, men jeg er også tilhenger av at man skal få muligheten til å rette opp sine feil. Så vil tiden vise om hun faktisk lærer noe av denne hendelsen. Tror ikke det er tråden her inne Sophie Elise eller andre har siktet til. Det har vært utallige leserinnlegg, kronikker o.l i alle medier den siste uken - og det er dette som blir siktet til. 5 1
Carrie_S Skrevet 24. februar 2023 #34574 Skrevet 24. februar 2023 (endret) 2 minutter siden, Othelia08 said: Jeg håper virkelig ikke det ender med at alt er greit igjen, og at nrk ikke gir noen konsekvenser bare fordi hun har sagt "unnskyld" og vist anger (noe jeg ikke kjøper i det hele tatt). Ser for meg at dette blir en "alle fortjener en ny sjanse" situasjon. Så kan nrk bare ro seg videre med SE ombord. De blir nok enige om at hun sier opp, og de går hver sin vei. Hun får valget mellom å fortsette med influenserkarrieren eller NRK, slik Tooji fikk valget mellom musikken eller NRK. Endret 24. februar 2023 av Carrie_S 5 1
Glufseguri Skrevet 24. februar 2023 #34575 Skrevet 24. februar 2023 Nja, om det ikke er henne det er synd på hva var den tiraden hun kom med i podcasten da?😒 10 1
altius Skrevet 24. februar 2023 #34576 Skrevet 24. februar 2023 Rimelig spesielt.. Ansatt av NRK, går i hi, og slutter å svare på NRKs henvendelser før debatten. Er dette en oppførsel verdig for noen som nærmer seg 30 år? Er jo slik fjortiser ter seg. https://www.nettavisen.no/fredrik-solvang/debatten/vibeke-furst-haugen/unison-hyllest-av-fredrik-solvang-arets-tv-oyeblikk/s/5-95-936821 Til Nettavisen sa Solvang etter sending at Sophie Elise sluttet å svare på NRKs gjentatte henvendelser før debatten, der de ønsket at hun skulle delta. 27 1
Drizzt Skrevet 24. februar 2023 #34577 Skrevet 24. februar 2023 altius skrev (44 minutter siden): Hvordan kan hun si hun ikke er spesielt nøye med bildene hun legger ut når hun legger ut et bilde med teksten "livet blir ca en milliard ganger morsommere når man bare gir faen"? Hadde hun tid å skrive alt dette, så hadde hun tid å tenke over om hun skulle publisere bildet eller ikke. Hun valgte å publisere det. 10
Drizzt Skrevet 24. februar 2023 #34578 Skrevet 24. februar 2023 (endret) altius skrev (4 minutter siden): Rimelig spesielt.. Ansatt av NRK, går i hi, og slutter å svare på NRKs henvendelser før debatten. Er dette en oppførsel verdig for noen som nærmer seg 30 år? Er jo slik fjortiser ter seg. https://www.nettavisen.no/fredrik-solvang/debatten/vibeke-furst-haugen/unison-hyllest-av-fredrik-solvang-arets-tv-oyeblikk/s/5-95-936821 Til Nettavisen sa Solvang etter sending at Sophie Elise sluttet å svare på NRKs gjentatte henvendelser før debatten, der de ønsket at hun skulle delta. Det er slik hun håndterer berettiget kritikk. Hun gjemmer seg. Hun slutter å svare på NRKs henvendelser, mens det er NRK som gir henne skattepenger i lønn. Pa-te-tisk. Men nå har hun kommet på Instagram og sagt at det ikke er synd på henne. Så nå kan brukerne i tråden slutte å føle synd på henne. https://www.vg.no/rampelys/i/9z8klp/sophie-elise-kommenterer-paa-instagram-skulle-aldri-vaert-lagt-ut Endret 24. februar 2023 av Drizzt 15
J.. Skrevet 24. februar 2023 #34579 Skrevet 24. februar 2023 https://www.dagbladet.no/meninger/nei-nei-nrk-1/78574749 9 1
Oida Skrevet 24. februar 2023 #34580 Skrevet 24. februar 2023 Pust skrev (56 minutter siden): Hvor er vennene til Sofie i dette kaoset? Hvorfor støtter de ikke Sofie og uttaler seg til mediene? Og hva er det med med dem som dukker opp fra skyggene og bader i lyset fra SE AS akkurat nå? Det er noe merkelig over det, for eksempel redaktøren for nettstedet Subjekt, Danby C, en mann som gjerne liker å fremstå som intellektuell og saklig, en som i alle fall jeg ikke kan tro har noe til felles med SE / Sofie annet enn at de noen ganger er i samme rom og «drikker fra samme flaske», han er nå plutselig en veldig nær venn. Det samme gjelder gjestekommentatoren i Vårt Land, David S; ville han ha sine fem minutter i studiolyset - eller er det noe annet og mer fysisk som lå bak den litt pubertale forsvarstaler hans i Vårt Land og i Debatten-studio? Hvor nære venner Sofie Steen Isachsen og Danby Choi er har jeg ingen anelse om. Mener å huske et bilde, i en eller annen Nettavis, av dem i en robåt i Lofoten sommeren 2022. Så jeg vil anta de har mer "til felles enn at de noen ganger er i samme rom og drikker fra samme flaske". Når det kommer til gjestekommentatoren fra Vårt Land introduserte han seg ikke som noen venn av Sofie Steen Isachsen. Han var der for å være motvekten til kritikerne. Som studenten som heller ikke er noen venn av STI. 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå