Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Othelia08 skrev (2 timer siden):

"Det vi allerede vet er at dette er en vanskelig sak, med flere sider, som har blitt krevende for NRKs omdømme, akkurat som at jeg vet at den har vært krevende for Sophie Elise. 

Det er jeg lei meg for."

Her driter NRK seg ut. En ting er at SE går inn i offerrollen, men nrk? Virkelig? 
De har blitt så useriøse nå at man nesten bare må le

Viktig å opprettholde imaget bedriften Sophie Elise AS sin avatar fremstilles som på Nrk - som en ung jente som sitter på jenterommet hjemme hos mamma og pappa med sin venninne.

Det er så  mye lettere å høste sympati på den måten - istedenfor å innrømme at de her møtte en forretningskvinne på nesten 30 år som kynisk gang på gang har fintet ut Nrk og Nrks redaktører og hoppet bukk over alle kravene Nrk har på seg mtp det samfunnsoppdraget Nrk har.

• Liker 20
  • Nyttig 4

Fortsetter under...

Fjugur skrev (4 minutter siden):

En kan vel trygt si at KRINGKASTINGSSJEFEN tapte i alle fall 🤣🤣

Ja, hun gjorde det så det sang.

De som vant var de som kritiserte kvaliteten på podcast og NRK sine valg.

MyMichelle skrev (3 minutter siden):

Enig! Han va på sitt beste, og at det var mot sjefen gjorde det enda bedre. Og hun hadde vel ikke forventet hun måtte svare på spørsmål om «rundpult». 

Nei, han tok henne litt på sengen der. Hun var tydeligvis ukomfortabel og svarte som en politiker med tåkelegging og bla-bla.

• Liker 22

Jeg blir helt svett av dette! Neida det er ikke greit at SE har lagt ut et bilde som kan tenkes å inneholde narkotika, men helt seriøst, stakkars jente som grilles, mister samarbeidspartnere for noe en annen person hadde i hånda! Snakk om sensur, kommentarer blir slettet, komentarfelt stengt, Solvang og alle på debatten har fått streng beskjed om å ikke nevne hennes navn av redaksjonen i nrk! Så skylder de på vær varsom plakaten? Er helt sjokkert, føler kongehuset og media driver med sensur

• Liker 2
Felis skrev (29 minutter siden):

NRK-sjefen synes ikke det var så ille at Sophie Elise sa at kondom var fette nørd, for hun har jo sagt etterpå at hun har begynt å bruke kondom. Det NRK-sjefen ikke tok med var at Sofie i samme setning sa at hun ikke hadde "sklidd på noen pinner" siden sist, så hva hun har begynt å bruke kondom til, vet jeg ikke. Frakte kokain i ræva?

Hva betyr egentlig dette? 🙈

----

Lurer på om den eldredebatten bare måtte med for å fylle tiden de haddevsatt av til at Sofie og Fetisha kunne fått forklart seg...

• Liker 3
Knowem skrev (1 minutt siden):

Jeg blir helt svett av dette! Neida det er ikke greit at SE har lagt ut et bilde som kan tenkes å inneholde narkotika, men helt seriøst, stakkars jente som grilles, mister samarbeidspartnere for noe en annen person hadde i hånda! Snakk om sensur, kommentarer blir slettet, komentarfelt stengt, Solvang og alle på debatten har fått streng beskjed om å ikke nevne hennes navn av redaksjonen i nrk! Så skylder de på vær varsom plakaten? Er helt sjokkert, føler kongehuset og media driver med sensur

Greit nok at det ikke var SE som holdt posen, men det var da for fanden hun som la ut bildet. Hadde hun ikke lagt ut bildene, for hun har faktisk lagt ut flere bilder hvor poser er synlige, ville ingen visst at det var nark rundt henne på den måten.

• Liker 26
  • Nyttig 1

Annonse

Knowem skrev (4 minutter siden):

Tror du misser det store bildet her. Dette handler om mye mer enn det ene bildet på IG. 

• Liker 25
  • Nyttig 4

Husker dere Wolfgang wee? De sparket wolfgang wee fordi han startet med podcast etter han hadde jobbet 16 år i nrk og levert musikk ukentlig inkludert jul og nyttårsparties

så kommer sofie og fetisha spasserende inn

Bra nrk! La meg gi deg dere en golfapplaus eller runkebvegelse med hånda

Æsj as

• Liker 24
  • Nyttig 6

Annonse

Annonse
Gjest NordreSving

Jeg likte at Solvang grillet NRK-sjefen. Hun hadde virkelig ikke stort å stille opp med. Makan til svada og lite konkrete svar. 

Høydepunktet er da «forsvareren» fortalte at flere av hennes venninner ville spare konfirmasjonspenger til plastiske operasjoner, og at hun selv fritt valgte å slutte å følge SE fordi hun opplevde å bli negativt påvirket. Da er vi ved kjernen av hvor problematisk dette er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...