Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Glufseguri skrev (15 minutter siden):

Fredrik Solvang sa det på slutten av Dagsrevyen 

Nei, det sa han ikke. Han sa "vi får se". I mitt hode betyr det at hun ikke kommer. Hun er jo så sliiiten!!!!

Endret av Havnefogden
  • Liker 25
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skrottefar skrev (Akkurat nå):

Da er det (desverre) bare å vente på at SE skal komme med stikk i neste podd om at K "griper alle sjanser til å ta henne."

Som i dagens pod når hun sa at selv om NOEN studerte egne bilder med lupe,gjorde tross alt ikke HUN det,å slik skjedde glippen.

• Liker 19
Skrevet (endret)
Justlooking skrev (35 minutter siden):

Tenk å gjøre en så dårlig jobb i forkant …

E67E00B0-A1F6-4BB5-A221-338DC25D423D.png

Skikkelig tafatt uttalelse av Kringkastingssjefen. Hun forsvarer Sophie Elise, mener hun er en viktig stemme for unge, sier hun er lei seg for at den siste uken har vært krevende for SE(!), MEN at de skal sette seg ned med SE og diskutere hvordan de skal håndtere dette, og "hvorvidt det er forenelig å være influenser og NRK-oppdragstaker på fulltid samtidig."

Her sleiker hun ræva til SE samtidig for hun later som å ville ta ansvar. Innlegget fremstår bare som at hun vil ta grep fordi det har fått såpass store konsekvenser for NRKs omdømme nå, og ikke fordi hun syns SE er helt feil person til å frontes som forbilde for unge jenter eller syns det hun har gjort er galt.. Dette minner meg om den vinglete forsvarstalen til utroe som er lei seg for at de ble tatt, ikke for at de var utro. Håper hun tar bedre standpunkt på livesendingen og skjønner at hun ikke kan være på både SE óg folkets side i denne saken.

https://www.nrk.no/ytring/nrks-samarbeid-med-sophie-elise-1.16310113

Endret av Blueberrysmoothie
  • Liker 20
Skrevet

Har dessverre null forhåpninger om en opplyst debatt. Til det har Solvang mislyktes for mange ganger (les alle) når det gjelder influencere generelt og Sophie Elise spesielt. 

Sist gang stilte hun mer nedtonet enn hun noen gang har vist seg i offentlig sammenheng, som hun i nyere tid omtalte som sitt mest kyniske trekk. Hva skal hun gjøre denne gangen for å avspore og manipulere premisset for debatten?

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (Akkurat nå):

Da er det (desverre) bare å vente på at SE skal komme med stikk i neste podd om at K "griper alle sjanser til å ta henne."

OM det kommer en neste podd da

• Liker 1
Skrevet
Skrottefar skrev (2 minutter siden):

OM det kommer en neste podd da

Det gjør det helt sikkert.

Finnes ikke konsekvenser for noe hun foretar seg.

• Liker 9
Skrevet

SE burde jo vært der og forsvart hvorfor NRK lyttere skal få lære hvordan lyden av slapp pikk er.. Og høre om desperat sjekking i fylla, om de får snøret i bånn, det er vel også noe mindreårige trenger å forberede seg på. At det er en ære å få gullbarbie. Og at å operere nese, ansikt, pupper og rumpe er en fin ting å gjøre for å få lov å influere i NRK, som igjen vil gjøre de enda mer rike-for da får man promotert egne produkter til enda flere.. For ikke å snakke om at det er greit å stå på et toalett og proklamere at verden er en milliard ganger morsommere når man gir faen.. mens venninnen holder i posen med et gram.. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Havnefogden skrev (17 minutter siden):

Nei, det sa han ikke. Han sa "vi får se". I mitt hode betyr det at hun ikke kommer. Hun er jo så sliiiten!!!!

Han sier hun ikke har så mange skritt å gå fra radiohuset til Debatten studio.

Jeg tolker det som deltagelse.

Endret av Glufseguri
  • Liker 1
Skrevet
koktreke skrev (2 minutter siden):

Nå så jeg innlegget ditt og videoen med Kristin G. Veldig bra at Marthe Valle stiller 👏

Ja, jeg redigerte innlegget mens du svarte sist, og da fikk du ikke med deg at Marte Valle ble nevnt, og ja, veldig bra at MV stiller opp, tror hun har den fornuftige røsten og tilnærmingen til hele problematikken slik at det kan bli en god debatt

• Liker 7
Skrevet

sitter klar..:popcorn:😂 frøkna selv blir vel ikke å se..

• Liker 3
Skrevet
iliah skrev (1 time siden):

Jeg tenker at det er på tide at vi begynner med å nekte å betale NRK-lisensen. Jeg ønsker ikke å være med på å finansiere dette sirkuset her.

Og hvordan skal vi klare å nekte å betale tv-lisensen?

• Liker 5
Skrevet

«Fenomenet Sophie Elise» så nrk akkurat 😂

• Liker 2
Skrevet (endret)
Honey Dew skrev (9 minutter siden):

Og hvordan skal vi klare å nekte å betale tv-lisensen?

Siden NRK lisensen automatisk betales nå, så må det bli ved å protestere videre opp til Stortinget. Si fra at vi finner oss ikke i at den folkefinansierte statskanalen promoterer dette her (SE). Det blir da et politisk spørsmål om ikke NRK internt lytter til og tar hensyn til folket.

Endret av Blueberrysmoothie
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå blir det seerrekord hos NRK debatten 😊

• Liker 8
Skrevet
Blueberrysmoothie skrev (2 minutter siden):

Siden NRK lisensen automatisk betales nå, så må det bli ved å protestere videre opp til Stortinget. Si fra at vi finner oss ikke i at den folkefinansierte statskanalen promoterer dette her (SE). Det blir da et politisk spørsmål om ikke NRK internt lytter til og tar hensyn til folket.

Nrk blåser jo en lang marsj i oss når de ikke tar til seg kritikken vi sender.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
Leonaen skrev (Akkurat nå):

Nå blir det seerrekord hos NRK debatten 😊

Er det her vi diskuterer debatten live, eller er det en annen tråd?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...