Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Danby virker helt blåst..sjefredaktør? Really?🫠

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tolket budskapet feil og leste ikke hele (hadde drukket altfor mye vin med en venninne og mistet tilgangen på iq), beklager:) 

Endret av Aowyn
Skrevet
Aowyn skrev (16 minutter siden):

Jonas Bergland er på bærtur. Han lever i en boble og bør ikke lyttes til. Det er alltid håp. 

Aowyn skrev (9 minutter siden):

Jeg tolket budskapet feil, beklager:) 

Du vet at du kan redigere ditt eget innlegg fremfor å la det stå slik det er skrevet? :)

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
9 hours ago, Skrottefar said:

Du vet at du kan redigere ditt eget innlegg fremfor å la det stå slik det er skrevet? :)

FP

Endret av Aowyn
Skrevet
Rastebenk skrev (2 timer siden):

Da lurer jeg veldig på hvilke menn som oppfører seg som Sophie Elise, og som har 600 000 IG-følgere slik som hun har.

Othelia08 skrev (1 time siden):

Hva slags podcaster med menn har vi som er like drøy som Sophie sin?
Hvilken mannlig influencer fronter en så usunn livsstil som det hun gjør?

Her er det tydeligvis noe jeg har gått glipp av

Hvilken mannlig influencer er det som har operert penis, bryst x antall ganger, rumpe og ellers har nærmest ødelagt nesen på operasjoner, stadig bruker injeksjoner og har andre implantater i tillegg? OG har nærmere 600 000 følgere på IG? Som i tillegg har rusproblemer, og ligger rundt med andre uten beskyttelse.

Jeg tror Nrk skal slite lenge før de finner en slik.

• Liker 28
  • Nyttig 5
Skrevet

Super kronikk av Bergland. 👏🏻 

• Liker 10
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Vixella skrev (2 timer siden):

Hvis jeg gjør det, så håper jeg at noen fra KG kommer i begravelsen min. 

😂😂

Skrevet
40 minutter siden, Frisk Frosk said:

Hvilken mannlig influencer er det som har operert penis, bryst x antall ganger, rumpe og ellers har nærmest ødelagt nesen på operasjoner, stadig bruker injeksjoner og har andre implantater i tillegg? OG har nærmere 600 000 følgere på IG? Som i tillegg har rusproblemer, og ligger rundt med andre uten beskyttelse.

Jeg tror Nrk skal slite lenge før de finner en slik.

Det skal de selvfølgelig slite med. Ro, ro, ro din båt.. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Rastebenk skrev (3 timer siden):

Da lurer jeg veldig på hvilke menn som oppfører seg som Sophie Elise, og som har 600 000 IG-følgere slik som hun har.

Den eneste mannen jeg vet om som kan minne om henne er Justin Jedlica «den menneskelige Ken» https://justinjedlica.com/ men han har under 200 000 følgere på IG. Vet ikke på andre sosiale medier. Til gjengjeld designer han implantater, og har til og med implantater i leggene. 

Endret av MyMichelle
  • Liker 3
Skrevet
Vixella skrev (Akkurat nå):

Det skal de selvfølgelig slite med. Ro, ro, ro din båt.. 

Foreløpig tror de at de trygt kan sitte helt i ro i robåten, godt fortøyd til kaien...

Jeg håper Kringkastingsrådet innser den plikten de har som publikums talsrør.

Etter uttalelsen til leder av rådet, Valen, så begynner jeg å tvile sterkt på hele rådet, eller i hvert fall på Valen. Å påstå at kritikken av at Nrk hyret SE kun kommer fordi hun er kvinne, det er en fornærmelse til normale og oppegående kvinner (og menn) i hele landet.

Jeg lurer på hvordan Snorre Valen har tenkt å forsvare det at Nrk retter seg også til jenter under seksuell lavalder med innhold som ubeskyttet sex, fyll og dop... Men han er jo politiker, så jeg antar han kan komme til å snu kappen etter vinden mer enn at det er sunn fornuft og ansvar som motiverer ham i denne saken.

Hvis Kringkastingsrådet ikke ser denne saken i sammenheng med det at Nrk i utgangspunktet valgte å inngå en kontrakt med Sophie Elise, da gjør rådet heller ikke sin jobb. Om de behandler saken kun ut fra dette ene 'hvittpulverposebildet', da gjør de heller ikke jobben sin.

Tror det er viktig å holde saken varm helt til Kringkastningsrådet skal ha møtet sitt den 9. mars!

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Smurfii skrev (2 timer siden):

Danby virker helt blåst..sjefredaktør? Really?🫠

Jeg hadde sansen for ham. Men så skjedde det noe. Mistet noe essensielt. Blitt for høy på seg sjæl, og knyttet lojalitetsbånd han absolutt ikke burde ha. Her ble det veldig tydelig. Tror han har fått høre det ganske greit, men skaden er skjedd.

Skrevet

Et par poser med snop tilfeldig plassert på bordet før lansering? 

3E0D901F-D2B1-4494-8892-1D1312645488.png

• Liker 7
Skrevet
Zenhouse skrev (15 minutter siden):

Et par poser med snop tilfeldig plassert på bordet før lansering? 

3E0D901F-D2B1-4494-8892-1D1312645488.png

Med Playboy i bakgrunn på tv så er det ingen tvil om hva Sophie Elise legger i navnet "Candy girl".

Det navnet må være årets pinligste flause i reklameverdenen!

I tillegg ulovlig bilde, jfr. alkoholreklame.

Dette bilden kan med fordel sendes til Forliksrådet av dere som har tilgang på det - det er lovbrudd. Det burde også sendes til Nrk og Kringkastingsrådet!

• Liker 34
Skrevet

Bare jeg som faktisk synes synd i Sophie her? Alle som ikke er født i går skjønner at bildet var lagt ut med uhell. Hun var sikkert høy og fikk ikke med seg at posen ble med på bildet. Been there done that selv. Eneste forskjellen her er at jeg har 500 følgere og hun 500 tusen, ja det var jo uheldig. Men hva kan man gjøre? Hun slettet jo bildet med en gang hun så posen.

Mye konspirasjonsteorier ute og går. Hvorfor skulle hun lagt ut bilder med vilje? Spesielt før en lansering. Hun vet da at det som regel ender opp med avbrutte samarbeid osv etter sånne skandaler, er da vel ikke så dum. 

• Liker 3
Skrevet
pew1 skrev (1 minutt siden):

Bare jeg som faktisk synes synd i Sophie her? Alle som ikke er født i går skjønner at bildet var lagt ut med uhell. Hun var sikkert høy og fikk ikke med seg at posen ble med på bildet. Been there done that selv. Eneste forskjellen her er at jeg har 500 følgere og hun 500 tusen, ja det var jo uheldig. Men hva kan man gjøre? Hun slettet jo bildet med en gang hun så posen.

Mye konspirasjonsteorier ute og går. Hvorfor skulle hun lagt ut bilder med vilje? Spesielt før en lansering. Hun vet da at det som regel ender opp med avbrutte samarbeid osv etter sånne skandaler, er da vel ikke så dum. 

Hun har gjort diverse stunt tidligere før lanseringer, det er klassisk influencerstrategi.

Nei, synes ikke det er synd i henne. Jeg synes det er synd at hun ikke hopper av den "karrieren" som har gjort henne til rusmisbruker og som har gjort at hun har valgt å ødelegge kroppen sin med et utall undøvendige operasjoner. Jeg har sympati med at det må være tøft for henne å innrømme sannheten for seg selv, og at eneste veien ut av dette for henne trolig er at hun trekker seg helt bort fra alt av sosiale medier og medier. Om hun skal bli frisk tåler hun tydeligvis ikke å holde på som influencer. Og det tror jeg er noe av den tøffeste innrømmelsen hun må gjøre, for hun har bygd opp sin identitet rundt denne falske avataren som hennes egen psyke og kropp nå er i ferd med å sette en stopper for.

• Liker 32
  • Nyttig 2
Skrevet
Frisk Frosk skrev (14 minutter siden):

Hun har gjort diverse stunt tidligere før lanseringer, det er klassisk influencerstrategi.

Nei, synes ikke det er synd i henne. Jeg synes det er synd at hun ikke hopper av den "karrieren" som har gjort henne til rusmisbruker og som har gjort at hun har valgt å ødelegge kroppen sin med et utall undøvendige operasjoner. Jeg har sympati med at det må være tøft for henne å innrømme sannheten for seg selv, og at eneste veien ut av dette for henne trolig er at hun trekker seg helt bort fra alt av sosiale medier og medier. Om hun skal bli frisk tåler hun tydeligvis ikke å holde på som influencer. Og det tror jeg er noe av den tøffeste innrømmelsen hun må gjøre, for hun har bygd opp sin identitet rundt denne falske avataren som hennes egen psyke og kropp nå er i ferd med å sette en stopper for.

Så dum er hun nok ikke. Isåfall ødela dette «stuntet» ganske greit for henne, godteriet ble jo trukket tilbake. Det sier vel seg selv at samarbeidspartnere trekker seg tilbake når det er rus det handler om, som regel. Uansett, ingen av oss vet om hun faktisk brukte det, eller bare venninna. Who cares egentlig, folk må bare sniffe så mye de vil for min del. 

Men selvfølgelig, å dele det var en big fuck up hele greia. Hun må nok se igjennom bildene sine bedre neste gang så det ikke skjer igjen, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...