Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ardwinna skrev (Akkurat nå):

Det verste er at da jeg så Camp Kulinaris der Fetisha var med, fikk jeg et veldig godt inntrykk av henne. Hun virket både moden og jordnær, og jeg fikk skikkelig sansen for henne. At hun er flink å lage mat så man jo på CK, men nå begynner jeg å tvile på om hun er helt vel bevart siden hun henger med Sophie og deler hjernetomme fjortistanker i podcasten sammen med henne. Jeg trodde faktisk helt seriøst at Fetisha var bedre enn dette.

Man oppfører seg gjerne som de man omgåes,når omgåes de.

Man er gjerne litt mer fattet med personer/situasjoner som krever det eller mer løssluppen hvis det er rom for det.

Ingen er bare enten eller.

Men F hadde gjort/gjør en bedre figur uten SE.

• Liker 8
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde også er godt inntrykk av henne før jeg fant ut at hun bedrev sugardating og dette opplegget med SE.

Men media passer jo på at vi får et best mulig inntrykk av disse menneskene ;) 

Med trykk på "har gjort",for nesten 10 år siden..

• Liker 1
Skrevet
J.. skrev (Akkurat nå):

Med trykk på "har gjort",for nesten 10 år siden..

Likevel…

• Liker 2
Skrevet
Justlooking skrev (12 minutter siden):

Er så enig og har mange ganger tenkt at det må være meg som er for gammel og for moralsk når det tydeligvis er helt toppers at selveste statskanalen - som skal sørge for kvalitet og seriøst innhold - altså fronter at rundpuling med fremmede uten kondom er råkult og veldig morsomt  - helt ned til 15 åringer ……

Hva slags forbilder og moral vokser de opp med - når de skal lære dette fra selveste statskanalen vi alle er med å betale for at den i det hele tatt skal eksistere??

Fremsnakk av narkotika og utsvevende sexliv, det syns altså statskanalen NRK er fine forbilder for 15-åringer!

Sophie Elise slapp ut av rus-rehab for noen få måneder siden. Tenk at statskanalen NRK ønsker å fronte og belønne selvskading i form av rus, promiskuøsitet og regelrett plastikkirurgisk lemlesting på denne måten. Altså, den rumpa, den nesa, den haka, puteansiktet, puppene som har vært gjennom seks operasjoner og kun består av arrvev og implantatmasse.. Virkelig, NRK??

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Handful skrev (1 time siden):

Da har jeg lest i denne tråden for første gang, og kan bekrefte det noen trodde, at vi er mange som ikke fulgte med på SE i det hele tatt, og ikke ante hva hun drev med. Jeg visste ikke at hun er så mye operert, at hun påstår at hun er miljø / dyreforkjemper uten å være det, at hun har en podcast hos NEK (det ble en passende feilstaving av statskanalen), at hun samarbeider med REMA og Cubus. Måtte lese meg opp på gullbarbie også. Er temmelig sjokkert og provosert, og har sendt klage til NRK. Som mor til døtre har jeg ikke råd til å la være.

Jeg synes at om ikke annet så burde NRK ihvertfall ha skjønt de gjorde et dårlig valg på grunn av Gullbarbie. Det er jo en del av målgruppen deres som har stemt for å gi henne prisen.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Just now, Rastebenk said:

Fremsnakk av narkotika og utsvevende sexliv, det syns altså statskanalen NRK er fine forbilder for 15-åringer!

Sophie Elise slapp ut av rus-rehab for noen få måneder siden. Tenk at statskanalen NRK ønsker å fronte og belønne selvskading i form av rus, promiskuøsitet og regelrett plastikkirurgisk lemlesting på denne måten. Altså, den rumpa, den nesa, den haka, puteansiktet, puppene som har vært gjennom seks operasjoner og kun består av arrvev og implantatmasse.. Virkelig, NRK??

Jeg skrev i min klage til kringkastningsrådet at "vær varsom" også bør gjelde for folk de kan tjene penger på, og jeg stilte spørsmålstegn vet hvordan de tenker rundt å utsette en åpenbart psykisk syk person for det enorme presset fra offentligheten.

Gleder meg til jeg får svar.

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Just now, MyMichelle said:

Jeg synes at om ikke annet så burde NRK ihvertfall ha skjønt de gjorde et dårlig valg på grunn av Gullbarbie. Det er jo en del av målgruppen deres som har stemt for å gi henne prisen.

Ja, enig. Spørsmål om nissene i NRK har fått med seg det da, eller om de tror at det er Redd Barna som har valgt ut Sophie Elise på måfå.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Vixella skrev (15 minutter siden):

Jeg skrev i min klage til kringkastningsrådet at "vær varsom" også bør gjelde for folk de kan tjene penger på, og jeg stilte spørsmålstegn vet hvordan de tenker rundt å utsette en åpenbart psykisk syk person for det enorme presset fra offentligheten.

Gleder meg til jeg får svar.

Don’t hold your breath 😅

• Liker 10
Skrevet (endret)

Sophie Elise har blitt en av Norges mest kyniske businesskvinner, og høy på seg selv, bokstavelig talt. Løftet frem av kyniske, overflatiske, egosentriske, penge/makt/status-kåte menn som Danby Choi, Rune Lind, Hans Petter Nygård Hansen, Snorre Valen og Gaute Drevdal. Fra disse vil vi fremover høre ord som "kvinnehat", "heksejakt", "sexisme", "woke" osv. Og under alt føler de nok alle på den samme tomheten som de usunne verdiene de lever etter resulterer i. Og så må man ruse seg. Og gi faen i planeten og andre medmenneskers ekstreme lidelse som narkotikaindustrien og fattigdom fører til. 

Endret av Aowyn
Skrevet
Ardwinna skrev (44 minutter siden):

Det verste er at da jeg så Camp Kulinaris der Fetisha var med, fikk jeg et veldig godt inntrykk av henne. Hun virket både moden og jordnær, og jeg fikk skikkelig sansen for henne. At hun er flink å lage mat så man jo på CK, men nå begynner jeg å tvile på om hun er helt vel bevart siden hun henger med Sophie og deler hjernetomme fjortistanker i podcasten sammen med henne. Jeg trodde faktisk helt seriøst at Fetisha var bedre enn dette.

Hvorfor er hun kjendis?  Hva gjør hun? 

• Liker 3
Skrevet

Jeg følger henne ingen steder, har hun postet noe som helst siden bildet? Det er vel over en uke siden nå?

• Liker 2
Skrevet

De ansvarlige i NRK kan umulig ha lyttet til en eneste episode av podkasten…

De forsvarer SE med at hun står for så mye fint og brenner for bra saker, og at dette vil de nå ut til unge jenter med… men det er jo ikke engang et hint om hennes «brennende engasjement» for noen ting i podkasten… utenom sex, rus, kropp og fest… for det er nemlig der engasjementet ligger. 

SE burde skjermes for seg selv. At NRK gir henne denne plattformen er som å tvinge hele det norske folk til å sponse denne utagerende og farlige livsstilen hennes, samtidig som hun får påvirket ungdommen til å leve sitt liv på samme måte. 

Det er helt forkastelig… og det er virkelig skammelig at reglene som gjelder for alle andre i NRK ikke gjelder for SE. 

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
50 minutter siden, Era Vulgaris said:

Don’t hold your breath 😅

Hvis jeg gjør det, så håper jeg at noen fra KG kommer i begravelsen min. 

• Liker 8
  • Hjerte 5
Skrevet
Vixella skrev (5 minutter siden):

Jeg kommer!

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
Just now, MyMichelle said:

Jeg kommer!

❤️ 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Vixella skrev (8 minutter siden):

MyMichelle skrev (2 minutter siden):

Jeg kommer!

Jeg kommer også!

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
Aowyn skrev (55 minutter siden):

Sophie Elise har blitt en av Norges mest kyniske businesskvinner, og høy på seg selv, bokstavelig talt. Løftet frem av kyniske, overflatiske, egosentriske, penge/makt/status-kåte menn som Danby Choi, Rune Lind, Hans Petter Nygård Hansen, Snorre Valen og Gaute Drevdal. Fra disse vil vi fremover høre ord som "kvinnehat", "heksejakt", "sexisme", "woke" osv. Og under alt føler de nok alle på den samme tomheten som de usunne verdiene de lever etter resulterer i. Og så må man ruse seg. Og gi faen i planeten og andre medmenneskers ekstreme lidelse som narkotikaindustrien og fattigdom fører til. 

Veldig godt sagt!!👍

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...