Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #33821 Skrevet 20. februar 2023 26 minutter siden, Era Vulgaris said: Selvfølgelig gjør de det… 🙄 Er det et slags komplott mot den norske befolkning at vi pokker ikke slipper unna SE noe sted snart? Til alt overmål tvinges vi også til å bidra til lønna hennes gjennom kringkastingsavgiften. Jeg blir eitrende forbanna! Jeg også. Jeg ønsker igjen å lufte idéen min om en demonstrasjon utenfor NRK. 9 1 2
Othelia08 Skrevet 20. februar 2023 #33822 Skrevet 20. februar 2023 At NRK sier at de vil nå jenter ned i 15-årsalderen er ganske sykt i seg selv. Ingen 15-åring har behov for å høre måten de snakker om sex. De har ikke nådd lavalderen en gang. Mulig jeg er prippen, men jeg syns de gir unge, uerfarne jenter et usunt bilde på hva sex er. Operasjoner, sørpefylla og rus er ikke noe jeg hadde ønsket at min tenåring skulle hørt på podcast hver uke. Spesielt ikke fra selveste statskanalen. De har jo ikke en gang lov til å gjøre disse tingene enda. 40 2 6
Entern Skrevet 20. februar 2023 #33823 Skrevet 20. februar 2023 IreneV skrev (7 minutter siden): Christina Rezk Resar frenstår som en vattnisse, uten reelt ansvar utover å være en slags pressekontakt. Hun er "fungerende" redaktør, og har ansvaret for podcasten, men det hun sa i Kringkastingsrådet var redaksjonssjef Rune Lind sine ord. Hørtes ikke ut som hun hadde skrevet det selv. Nytt på nytt skulle limt inn hans fjes, og ikke hennes! Enig! 5
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #33824 Skrevet 20. februar 2023 Just now, Othelia08 said: At NRK sier at de vil nå jenter ned i 15-årsalderen er ganske sykt i seg selv. Ingen 15-åring har behov for å høre måten de snakker om sex. De har ikke nådd lavalderen en gang. Mulig jeg er prippen, men jeg syns de gir unge, uerfarne jenter et usunt bilde på hva sex er. Operasjoner, sørpefylla og rus er ikke noe jeg hadde ønsket at min tenåring skulle hørt på podcast hver uke. Spesielt ikke fra selveste statskanalen. De har jo ikke en gang lov til å gjøre disse tingene enda. Nei, det er jo faktisk helt på trynet av NRK å mene at 15-åringer skal høre på det hjernedøde pjattet som den podcasten er. Når vi har så utrolig mange gode forbilder i dette landet, så er det ganske åpenbart at de har tenkt på klikk og penger fremfor en kvalitetspodcast der unge får sunn input. 19 2
Justlooking Skrevet 20. februar 2023 #33825 Skrevet 20. februar 2023 IreneV skrev (29 minutter siden): Oj. Da mister de meg som kunde. Kjøper produkter fra Msm Norge der. Kjekt å vite her også https://sunkost.no/om-sunkost/kontaktpersoner Jeg følger ingen influensere og kan dermed ikke bidra med å avfølge. Har selvfølgelig heller ikke kjøpt noe av disse. Bare ristet på hodet over at noen i det hele tatt gjør det … Skrev klage til kringkastingsrådet da hun ble innleid til nrk og hvor det ble avspist med at de som klagde gjorde det pga kjønnet hennes. Da er det rimelig tanketomt hos mottakerne .. Men Sunkost, ferdig når og om de legger dette ut for salg! 8 1
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #33826 Skrevet 20. februar 2023 Just now, Justlooking said: Kjekt å vite her også https://sunkost.no/om-sunkost/kontaktpersoner Jeg følger ingen influensere og kan dermed ikke bidra med å avfølge. Har selvfølgelig heller ikke kjøpt noe av disse. Bare ristet på hodet over at noen i det hele tatt gjør det … Skrev klage til kringkastingsrådet da hun ble innleid til nrk og hvor det ble avspist med at de som klagde gjorde det pga kjønnet hennes. Da er det rimelig tanketomt hos mottakerne .. Men Sunkost, ferdig når og om de legger dette ut for salg! Vent nå litt.. Kringkastingsrådet svarte med at de som kritiserer Sophie Elise gjør det fordi hun er kvinne? Eller misforstod jeg totalt nå? 1 5
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2023 #33827 Skrevet 20. februar 2023 Blueberrysmoothie skrev (2 timer siden): Hun har nok penger til å klare seg godt livet ut. Mulig hun må legge om livsstilen og forbruket til litt mer normalt bruk for å slippe å noen gang behøve å jobbe igjen, men jeg tror det smarteste hun kan gjøre for egen skyld nå er å legge opp karrieren og trekke seg vekk fra rampelyset for godt. Da mener jeg først og fremst for å ivareta sin egen psyke og ikke fortsette å ødelegge livet sitt på status, skandaler, overfladisk livsstil og overfladiske vennskap, operasjoner og rus. Men vi får se om det ekstreme eksponeringsbehovet og se-meg behovet fortsetter å trumfe all fornuft.. Kommer ikke til å skje. Hun popper snart opp med unnskyldninsvideo, klassisk med tårer og snørr. Er snill pike i 5 min så er det tilbake på fylla med ræv og pupper oppi linsa. 6 1
Ardwinna Skrevet 20. februar 2023 #33828 Skrevet 20. februar 2023 J.. skrev (13 minutter siden): Fetisha og Caroline Nitter inviterer "ukjente" (ikke kjendiser) til SE,så er vel noen form for content dette også.. "Middag", ja. Det blir vel mye posemat, for å si det sånn... Forresten dårlig gjort av Sophie at hun ikke gidder å spandere drikke også på gutta. 14 1
Entern Skrevet 20. februar 2023 #33829 Skrevet 20. februar 2023 Ardwinna skrev (3 minutter siden): "Middag", ja. Det blir vel mye posemat, for å si det sånn... Forresten dårlig gjort av Sophie at hun ikke gidder å spandere drikke også på gutta. Ja SEs «kokkeferdigheter» er vel godt kjent 🤣🤣🤣🤣 2
J.. Skrevet 20. februar 2023 #33830 Skrevet 20. februar 2023 Ardwinna skrev (3 minutter siden): "Middag", ja. Det blir vel mye posemat, for å si det sånn... Forresten dårlig gjort av Sophie at hun ikke gidder å spandere drikke også på gutta. Antar at F står for matlagingen (hun skriver kokebok),eller at det servers takeaway. 2
Entern Skrevet 20. februar 2023 #33831 Skrevet 20. februar 2023 J.. skrev (3 minutter siden): Antar at F står for matlagingen (hun skriver kokebok),eller at det servers takeaway. Selvfølgelig skriver hun kokebok… 5
Justlooking Skrevet 20. februar 2023 #33832 Skrevet 20. februar 2023 Othelia08 skrev (8 minutter siden): At NRK sier at de vil nå jenter ned i 15-årsalderen er ganske sykt i seg selv. Ingen 15-åring har behov for å høre måten de snakker om sex. De har ikke nådd lavalderen en gang. Mulig jeg er prippen, men jeg syns de gir unge, uerfarne jenter et usunt bilde på hva sex er. Operasjoner, sørpefylla og rus er ikke noe jeg hadde ønsket at min tenåring skulle hørt på podcast hver uke. Spesielt ikke fra selveste statskanalen. De har jo ikke en gang lov til å gjøre disse tingene enda. Er så enig og har mange ganger tenkt at det må være meg som er for gammel og for moralsk når det tydeligvis er helt toppers at selveste statskanalen - som skal sørge for kvalitet og seriøst innhold - altså fronter at rundpuling med fremmede uten kondom er råkult og veldig morsomt - helt ned til 15 åringer …… Hva slags forbilder og moral vokser de opp med - når de skal lære dette fra selveste statskanalen vi alle er med å betale for at den i det hele tatt skal eksistere?? 13 2 7
Ardwinna Skrevet 20. februar 2023 #33833 Skrevet 20. februar 2023 J.. skrev (3 minutter siden): Antar at F står for matlagingen (hun skriver kokebok),eller at det servers takeaway. Kanskje posene serveres til dessert 9
J.. Skrevet 20. februar 2023 #33834 Skrevet 20. februar 2023 (endret) Entern skrev (3 minutter siden): Selvfølgelig skriver hun kokebok… Hun er jo faktisk flink til å lage mat,om hun kan være kjent for noe annet enn å være venninden til SE er jo det fint. Endret 20. februar 2023 av J.. 2
Entern Skrevet 20. februar 2023 #33835 Skrevet 20. februar 2023 J.. skrev (Akkurat nå): Hun er jo faktisk flink til å lage mat,om hun kan tjene penger på noe annet enn å være venninden til SE er jo det fint. Er bare sjukt lei kjendis-kokebøker 😑 13
Era Vulgaris Skrevet 20. februar 2023 #33836 Skrevet 20. februar 2023 Vixella skrev (25 minutter siden): Jeg også. Jeg ønsker igjen å lufte idéen min om en demonstrasjon utenfor NRK. Ja, det kan man selvfølgelig prøve på. Vi får heller fortsette å sende klager til kringkastingsrådet. Begrunne klagen med at det faktisk er befolkningen som betaler lønna deres, og dermed har krav på å bli hørt og tatt på alvor. At kritikken skal kveles med at «kvinne er kvinne verst» er jo helt hinsides uprofesjonelt fra statskanalen. Jeg håper og tror det er mange fedre der ute som også ønsker å skjerme døtrene sine mot denne påvirkningen. 17 1 4
Ardwinna Skrevet 20. februar 2023 #33837 Skrevet 20. februar 2023 J.. skrev (2 minutter siden): Hun er jo faktisk flink til å lage mat,om hun kan være kjent for noe annet enn å være venninden til SE er jo det fint. Det verste er at da jeg så Camp Kulinaris der Fetisha var med, fikk jeg et veldig godt inntrykk av henne. Hun virket både moden og jordnær, og jeg fikk skikkelig sansen for henne. At hun er flink å lage mat så man jo på CK, men nå begynner jeg å tvile på om hun er helt vel bevart siden hun henger med Sophie og deler hjernetomme fjortistanker i podcasten sammen med henne. Jeg trodde faktisk helt seriøst at Fetisha var bedre enn dette. 15 2
MyMichelle Skrevet 20. februar 2023 #33838 Skrevet 20. februar 2023 lurker skrev (1 time siden): Sunkost akter også å selge Candygirl, tydeligvis ... https://sunkost.no/merker/candygirl Blir sikkert flere butikker etterhvert som folk kjøper godteriet på grunn av skandalen. Selv om de kjøper det for gøy og ler av henne, så støtter de jo henne økonomisk. Typisk at motivet på godteposene er fillerslepper. 7 1
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #33839 Skrevet 20. februar 2023 1 minutt siden, Ardwinna said: Det verste er at da jeg så Camp Kulinaris der Fetisha var med, fikk jeg et veldig godt inntrykk av henne. Hun virket både moden og jordnær, og jeg fikk skikkelig sansen for henne. At hun er flink å lage mat så man jo på CK, men nå begynner jeg å tvile på om hun er helt vel bevart siden hun henger med Sophie og deler hjernetomme fjortistanker i podcasten sammen med henne. Jeg trodde faktisk helt seriøst at Fetisha var bedre enn dette. Jeg også.
Entern Skrevet 20. februar 2023 #33840 Skrevet 20. februar 2023 Ardwinna skrev (1 minutt siden): Det verste er at da jeg så Camp Kulinaris der Fetisha var med, fikk jeg et veldig godt inntrykk av henne. Hun virket både moden og jordnær, og jeg fikk skikkelig sansen for henne. At hun er flink å lage mat så man jo på CK, men nå begynner jeg å tvile på om hun er helt vel bevart siden hun henger med Sophie og deler hjernetomme fjortistanker i podcasten sammen med henne. Jeg trodde faktisk helt seriøst at Fetisha var bedre enn dette. Jeg hadde også er godt inntrykk av henne før jeg fant ut at hun bedrev sugardating og dette opplegget med SE. Men media passer jo på at vi får et best mulig inntrykk av disse menneskene 12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå