Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hulderen skrev (3 minutter siden):

Hun har fortalt at hun er avhengig av nesespray. Det kom frem når hun tømte og viste frem innholdet i nattbordskuffen.

Nesespray er jo faktisk avhengighetsskapende,operert eller ei.

Står til og med på pakningen.

• Liker 10
Skrevet
Hulderen skrev (1 minutt siden):

Hun har fortalt at hun er avhengig av nesespray. Det kom frem når hun tømte og viste frem innholdet i nattbordskuffen.

Ja hun sa det, og det er nok ikke en avhengighet hun kan kvitte seg med, som mange andre, men noe hun må ha for i det hele tatt å kunne puste. Jeg hadde gått med beskyttelse over den nesa der tror jeg, på fest, og i andre situasjoner der noe eller noen  kan skumpe borti....

Skrevet
Just now, J.. said:

Nesespray er jo faktisk avhengighetsskapende,operert eller ei.

Står til og med på pakningen.

Absolutt. Jeg merket at jeg begynte bli avhengig sist gang jeg hadde forkjølelse - og jeg holdt på å bli avhengig av den utgaven med mentol i. Skumle saker. Kan absolutt tenke meg at man blir desto mer avhengig om man har en skakkjørt nese i tillegg.

• Liker 6
Skrevet
IreneV skrev (14 minutter siden):

Hun bruker antagelig vanvittig mye penger... Pusser opp årlig virker det som, og kjøper mye rådyre ting som taper seg i verdi.

Ja kokain er rådyrt! Taper seg i verdi når den forsvinner inn i kroppen gjør den òg!☃️ 😂

(haha måtte bare)

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Blueberrysmoothie skrev (Akkurat nå):

Ja kokain er rådyrt! Taper seg i verdi når den forsvinner inn i kroppen gjør den òg!☃️ 😂

(haha måtte bare)

Haha, Ja, den tenkte jeg ikke på. Der vet jeg ikke prisen, men regner med at det fort blir en Rolex eller tre i året.

Skrevet
Vixella skrev (10 minutter siden):

Jeg var faktisk naiv nok til å tenke at en kirurg ville ha sagt nei til å utføre ytterlige operasjoner dersom man allerede er at det er på vei til å skli ut. Tenker da på at hun har gjort flere ting med ansiktet sitt siden 2019.

Men som alltid er det vel penger som rår, da..

Ganske sikker på at det er derfor hun har måttet reise til USA for å operere seg de siste årene. Norske kirurger vil ikke røre henne fordi det er uforsvarlig, men i USA og Tyrkia hvor hun har vært er det pengene som rår og ikke etisk ansvar desverre!

• Liker 15
Skrevet

og etter hva jeg har fått med meg så er det mye dyrere å operere seg i usa enn norge. muligens en del billigere i tyrkia

• Liker 2
Skrevet
Blueberrysmoothie skrev (1 minutt siden):

Ganske sikker på at det er derfor hun har måttet reise til USA for å operere seg de siste årene. Norske kirurger vil ikke røre henne fordi det er uforsvarlig, men i USA og Tyrkia hvor hun har vært er det pengene som rår og ikke etisk ansvar desverre!

Forferdelige greier. De som vil ha sånne søte barneneser fjerner altfor mye av neseryggen, og da blir det sånn. De burde blitt fratatt lisensen! Man hører at de snakker nasalt, og puster dårlig. Mange mister smak- og luktesans også, noe som frarøver en viktig livskvalitet.

Skrevet
Era Vulgaris skrev (15 minutter siden):

Sa hun ikke at hun har en tråd inne i nesa som hindrer den i å kollapse, eller husker jeg feil? Tenk å utsette seg selv for noe sånn, kun for utseendets skyld. Mister du helsa, mister du alt. Og hun er kun 28 år. 

I den forrige podcasten hun hadde med Fetisha, fortalte hun i hvert fall at kirurgen måtte hente brusk fra øret for å bygge opp nesen innvendig😣

Skrevet (endret)

hun har nå plutselig fått tilbake de følgerne hun hadde mistet siden sist jeg sjekket i går?! 2000+ nye følgere siden i går kveld.. hehehehehehhe

Endret av Ænema
  • Liker 4
Skrevet (endret)
Finlay skrev (5 minutter siden):

I den forrige podcasten hun hadde med Fetisha, fortalte hun i hvert fall at kirurgen måtte hente brusk fra øret for å bygge opp nesen innvendig😣

Godt hun sier noe om plagene da, i det minste. Alt må jo gjøre vont på den kroppen der. Kan ikke skjønne at hun kan ha noe glede av all sexen hun prater så mye om. Alle erogene soner er operert gang på gang, eller fylt av Botox/ fillers.

Endret av IreneV
Skrevet
Ænema skrev (14 minutter siden):

hun har nå plutselig fått tilbake de følgerne hun hadde mistet siden sist jeg sjekket i går?! 2000+ nye følgere siden i går kveld.. hehehehehehhe

Da er hun hvertfall aktiv på sosiale medier igjen, for følgerne må godkjennes manuelt når man har lukket profil. En ting er hun smart på og det er at hver gang det er noe blest rundt henne så setter hun profilen sin på "Privat". Da må alle som vil snoke sende følgeforespørsel for å få tilgang til profilen, jeg la merke til at Nora hadde gjort det samme. Begge to veksler mellom å ha åpen offentlig profil og lukket profil rett som det er. Med så mange som vil snoke og håpe å få se bildet etter medieblesten som har vært er det mange som har spurt om å få følge profilen som ellers aldri ville fulgt henne men måtte gjøre det for å få tilgang.. Og jo flere organiske følgere hun har på profilen sin, jo mer kan hun ta seg betalt av sponsorer også. Hun kan gamet!

• Liker 13
Skrevet
Blueberrysmoothie skrev (1 minutt siden):

Da er hun hvertfall aktiv på sosiale medier igjen, for følgerne må godkjennes manuelt når man har lukket profil. En ting er hun smart på og det er at hver gang det er noe blest rundt henne så setter hun profilen sin på "Privat". Da må alle som vil snoke sende følgeforespørsel for å få tilgang til profilen, jeg la merke til at Nora hadde gjort det samme. Begge to veksler mellom å ha åpen offentlig profil og lukket profil rett som det er. Med så mange som vil snoke og håpe å få se bildet etter medieblesten som har vært er det mange som har spurt om å få følge profilen som ellers aldri ville fulgt henne men måtte gjøre det for å få tilgang.. Og jo flere organiske følgere hun har på profilen sin, jo mer kan hun ta seg betalt av sponsorer også. Hun kan gamet!

mulig det er tilfellet. men kan også tenkes at hun har kjøpt seg følgere

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Ænema skrev (2 minutter siden):

mulig det er tilfellet. men kan også tenkes at hun har kjøpt seg følgere

Kan man det? Hvor mye koster det? 

Skrevet
IreneV skrev (Akkurat nå):

Oj! Billig er det og.  for en bransje dette er... 

ja det er rimelig sleskt

• Liker 3
Skrevet
Vixella skrev (43 minutter siden):

Veldig enig i dette. Jeg googlet og leste deler av et innlegg (det var sabla langt, så orket ikke å lese hele) og der står det at hun har måttet oppsøke kirurgen på nytt igjen på grunn av lyder når hun pustet og ubehag. Og dette var i 2019! 

Jeg var faktisk naiv nok til å tenke at en kirurg ville ha sagt nei til å utføre ytterlige operasjoner dersom man allerede er at det er på vei til å skli ut. Tenker da på at hun har gjort flere ting med ansiktet sitt siden 2019.

Ja, det er pengene som råder, og i f.eks USA er det dårlig stelt med etiske og helsemessige skrupler hos mange kirurger. Mange av oss har vel sett tv-programmer om plastisk kirurgi «gone wrong», hvor man lurer på hva folk tenker med. Både pasient og lege. 
Personlig er jeg en pingle, og kunne ikke drømt om å utsette meg for unødig kirurgi. 

• Liker 11
Skrevet
Vixella skrev (52 minutter siden):

Veldig enig i dette. Jeg googlet og leste deler av et innlegg (det var sabla langt, så orket ikke å lese hele) og der står det at hun har måttet oppsøke kirurgen på nytt igjen på grunn av lyder når hun pustet og ubehag. Og dette var i 2019! 

Får håpe hun ikke har fått "empty nose syndrom". 

Skrevet

Denne tråden er vel og bra, men jeg er redd at kommersielle aktører + statskanalen NRK kun forstår salg/lyttere/klikk. Det beste man da kan gjøre er å unfollow SE, ikke høre på podden og ikke kjøpe produktene som hun har satt ansiktet sitt på, men fortsette å kommentere bedriften SE som frontes av dobbeltmoralisten SE - hun som mener at hun forfølges og slettes ikke trenger å stå til ansvar for sin merkevare og hva hun signalisere/kommuniserer. Hun som fortsatt anser seg selv å være ei "lita jenta" som ikke vil noen noe vondt. Jeg tenker det er på tide at SE blir ansvarliggjort fordi hun er en voksen forretningskvinne. 

Ikke følg. Ikke klikk. Ikke kjøp! 

• Liker 19
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...